Beoordelingen over Hotel Terriciaë 3-sterren

Cd 17, Route De Maussane Les Alpilles, 13890 Mouriès, Frankrijk

#3 van de 9 hotels in Mouriès

• Comfort Tweepersoonskamer met Balkon

De kamers werden slordig gedaan. Toiletpapier werd slecht aangevuld, een keer waren ook alle handdoeken vergeten aan te vullen en lag er nog een zakje met afval op het bed. Dat de verlichting dagen kapot was in het toilet werd door de kamermeisjes ook niet opgemerkt.

De vriendelijkheid van de eigenaren, dat de hondjes mee mogen en voldoende parleergelegenheid, die 's nachts is afgesloten.

Service en rust in overvloed

Avondeten niet mogelijk

De service en behulpzaamheid

Hrt weer, de kamers, het ontbijt.
    • Superior Kamer

Hrt weer, de kamers, het ontbijt... allemaal fantastisch.

Nice people
    • Superior Kamer

Nice people

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

-alles was proper en netjes

-het bed (zeer harde matras, slechte kussens) -de douche was open aan een kant (geen voorziening voor een deur) -de prijs!!! behalve dat het netjes was (wat maar normaal is) was dit hotel de helft waard van wat we hebben betaald

-alles was proper en netjes -goede ontvangst en informatie over interessante plaatsen in de buurt

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Wij werden om 22u met open armen ontvangen!

Wij werden om 22u met open armen ontvangen! Hoewel onze boeking niet was doorgekomen werd onmiddellijk alles in het werk gesteld om ons zo snel mogelijk een kamer te geven mét extra bedje voor de dochter. Mijn man kon het zeer goed vinden met de man des huizes en heeft tot in de late uurtjes van zijn gezelschap genoten. Hoewel wij slecht 1 overnachting hadden geboekt voelden wij ons meteen thuis en hadden we graag nog wat langer gebleven. Top ontbijt!! Mooi zwembad, mooi gerenoveerde gebouwen. Een absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Super vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam.

Super vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam. Ontbijt is naar Franse normen heel goed. Kamer is ruim genoeg met voldoende opbergmogelijkheden. Ideaal gelegen voor uitstappen in de buurt. Zwembad is voldoende groot en meestal lekker rustig. Enkel te boeken met ontbijt maar je krijgt borden/bestek als je zelf iets wilt eten op hun terras op een ander tijdstip.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Heerlijk rustige ligging.

geen

Heerlijk rustige ligging. Royale parkeerruimte. Schone kamer met balkon. Goed frans ontbijt