Beoordelingen over ibis Europe Chalon Sur Saone 3-sterren

2 Rue Georges Feydeau, 71100 Chalon-sur-Saône, Frankrijk

#9 van de 19 hotels in Chalon-sur-Saône

Prijskwaliteit uitstekend.

Niks: voldeed aan de vooropgestelde verwachtingen.

Prijskwaliteit uitstekend. Aangenaam terras, uitstekend restaurant. Een aanrader. Niet centraal gelegen (doorreis bestemming). Stad gemakkelijk te bereiken (5 min per voertuig). 20 min te voet. Zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed hotel op doortocht naar het zuiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk geen opmerkingen. Het hotel heeft enkel de ligging tegen, maar voor een overnachting op doorreis is dit geen enkel probleem.

Het hotel ligt buiten het centrum, daarom is het interessant dat er een goed restaurant in het hotel is. De kamers zijn mooi ingericht. Het ontbijt is goed en uitgebreid.

Redelijk schoon

Het restaurant. Het eten was er rond uit slecht. Groenten was doorgekookt of kwam uit blik! Weinig tot geen smaak, alles kwam snel achter elkaar en het personeel was redelijk van stemming. Het ontbijt was zeer karrig, weinig variatie. Op de was er geen waterkoker met kopjes voor thee of koffie. Wat je wel mag verwachten voor die prijs. Bedden waren hard en niet comfortabel,zeer slechte nachtrust gehad en dat terwijl je nog 700 km moet rijden☹️

Redelijk schoon

Goed voor een overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We konden op vrijdagavond na 23.00 uur niet meer wat drinken in de bar. Er is een zwembad aanwezig, maar wanneer daar gebruik van gemaakt kan worden is niet duidelijk.

De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt was prima en voldoende.

Prima hotel voor op onze doorreis naar het zuiden.

Op 1 kamer deed de airco het maar half. Op zich zou je het daar prima mee kunnen doen, maar bij 37 graden blijft het te warm

Prima hotel voor op onze doorreis naar het zuiden. Goed aan te rijden qua route. Fijn zwembadje waar de kinderen gelijk na de lange autorit insprongen. Ontbijt prima, voldoende keuze. We hadden om twee communicerende kamers gevraagd en ook gekregen.

Niet tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel spreekt enkel Frans en geen Engels, doen ook geen moeite om het te proberen begrijpen en reageren soms heel arrogant. Wij kwamen toe rond 10u na een lange autorit van 7uren en we mochten pas om 14u in de kamer. We zouden wachten in de bar om de tijd te vullen maar die was gesloten door een pauze van 10u tot 12u? Ik vond alles redelijk duur. Zo was het bv. €4,50 voor een cola en voor het ontbijt was het €10, ook te veel voor wat het maar is.

Leuk zwembad

Grote veilige parking aan hotel

Restaurant Le Gourmand maakt deel uit van het hotel. Alhoewel ontbijt prima was, was het diner echt slecht. Uitgedroogde vis (2X geprobeerd). Smakeloze pasta. Vleesgerechten waren wel eetbaar maar meer ook niet.

Mooie kamer, groot bed. Gemakkelijke inloopdouche. Voldoende kastruimte. Proper buitenzwembad. Gezellig ontbijten op het terras van Le Gourmand. Bar met terras buiten. Kwaliteit van het ontbijt was goed. Een aanrader. Grote en veilige parking. Goede prijs kwaliteit.

Restaurant echt een afrader

Het personeel van het restaurant was echt asociaal. Ze hadden geen zin om iets te doen. De tafel waar gebroken glas op lag wilden ze niet schoonmaken. We moesten maar aan een andere tafel gaan zitten. Maat deze tafel lag als enige in de schaduw. Er werd met luide tegenzin en gepuf een doekje alleen over dat stukje van de tafel gehaald. Eten was niet goed en duurde erg lang. Kreeg eerst verkeerde eten, daarna geen welldone maar een rauwe. Een echte afrader!

Hotel was gewoon standaard. Niets mis mee. Locatie is niuets bijzonders, maar voir de doorreis was het prima. Even een duik na het rijden was aangenaam. Kamers zijn wel erg gehorig.

Rustig en schoon hotel op een goede locatie voor doorreis

Het restaurant zou tot 23:00 uur open mogen zijn i.p.v. 22:00 uur.

De kamers waren schoon, goed bed, fijne inloopdouche en fantastische locatie voor doorreis. Parkeren op eigen terrein achter een hek vonden wij heel prettig, je kunt de auto ingeladen achter laten voor de nacht.

de kamer was goed ( voor 1 nacht ) , grote parking...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

je moet toch de auto nemen naar het centrum , wat vochtplekken in de douche , stoffig restaurant

de kamer was goed ( voor 1 nacht ) , grote parking inbegrepen , aan de overkant een winkel om inkopen te doen . zwembad bij het hotel , mogelijkheid om buiten te eten

6,0
    Het was te doen voor 1 nacht.

Zeer slechte bediening in restaurant, na 40 minuten wachten en twee keer vragen om de kaart bleef verdere bediening uit. Uiteindelijk hebben we het restaurant verlaten en bij de tegenover gelegen hamburger restaurant Quick een (lekker) Giant hamburgermenu gegeten. Prima bediening en vriendelijk personeel daar overigens, kunnen ze bij Ibis nog iets van leren.

Bedden waren goed, prima badkamer.

wij gaan zeker terug

wij hadden daar diner en voorgerecht was rampzalig (carpacchio van rund) niet te eten,maar bon de rest was lekker

het ontbijt pico bello alles was aanwezig ,kamer was goed en clean

Fijn Ibis hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchewater kon niet goed weg lopen. Er was te weinig toiletpapier. Geen waterkoker aanwezig om thee of koffie te maken.

Goede bedden! DIer vriendelijk Prima locatie voor doorreis.

Uitstekend hotel voor verblijf of doortocht

Niets; het uitzicht van de kamer is aan de achterzijde op een weg met bomen. Niets bijzonders maar voor ons niet van belang.

Schoonheid vd kamer, aankleding hotel is stijlvol. Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Goed voor een overnachting als je van het zuiden naar huis rijdt.

De kamer had een verschrikkelijke beerputgeur. Kamer 121. De airco was moeilijk te bedienen en we kregen het niet warmer op de kamer, Wij hadden een kamer aan de achterkant van het gebouw, dan dachten we dat het daar rustig zou zijn, tot s'avonds laat de koelingen of ventilators begonnen te draaien, een hels lawaai.

Het bed was goed Het avondeten was lekker.

Evenwicht tussen prijs kwaliteit op een voor ons geschikte locatie

Dat er gerookt werd op de andere kamers en in de gang en dit duidelijk te ruiken was.

Dat er een restaurant aanwezig was binnen de accommodatie was voor ons een pluspunt

Prima/ Fantastisch. We komen zeker terug.

Prima bedden, heerlijk geslapen. Ruime kamer. Heel netjes en schoon. Werkelijk fantastisch. Helaas door omstandigheden niet van het ontbijt kunnen genieten. Vriendelijk en voorkomend personeel!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Kamer was niet erg in orde.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Kamer was niet erg in orde. Wastafelbak kon niet afgesloten worden dus water moest blijven lopen tijdens gebruik. badkamerdeur sloot niet. Drukknop waterbak WC was stuk. linker bedlamp brandde niet. Rolgordijn was stuk en provisoire met een koordje met knopen vastgemaakt. Linkerzijde zat niet meer in de gleuf dus zeer moeilijk op en neer te laten.

Tevreden, ondanks koele baliemedewerkers.

De ontvangst van baliemedewerkster niet vriendelijk. Dit geldt ook voor Ibis in Beaune. Dit mag door Ibis management wel bijgebracht worden. Een glimlach bij ontvangst, doet wonderen. Vooral na een vermoeiende reis.

Niet ontbeten., niet gedineerd. Buiten gegeten

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Niet voor herhaling vatbaar,geen tegenmoetkoming van ibis
    • Standaardkamer (3 personen)

driepersoonskamer was absoluut niet conform voor 3 volwassenen Geen volwaardig derde bed,het was een opengetrokken canapé ,waarvan de lakens gescheurd waren en van zeer slechte kwaliteit Dit moet vermeld worden bij de kamerinfo,kan niet verkocht worden als driepersoonskamer voor volwassenen Hadden we dit op voorhand geweten hadden we deze kamer niet gereserveerd voor 3 volwassenen

Ligt nast de snelweg.
    • Standaardkamer (3 personen)

Hotel is eigenlijk niet echt geschikt voor met kleine kinderen te overnachten. Wij waren op een doorreis en wij vonden het prima maar voor de volgende keer zou ik niet voor kiezen. Niet iedereen in het restaurant spreekt Engels en bij het aangeven dat wij Frans niet begrijpen bleef mevrouw door praten in het Frans en deed zich niet een best om Engels proberen te spreken. Toen wij naar Engels sprekende personeel hebben gevraagd liep mevrouw geïrriteerd weg.

Ligt nast de snelweg. Makkelijk te bereiken.

Prima hotel voor een nachtje

Ontbijt niet bijgeboekt, nogal duur. Vers brood gehaald bij de supermarkt en onderweg gepicknickt. Tijdens de reis uitgebreid gelunched ipv uitgebreid ontbijt genuttigd.

Voor doorreis als overnachtingshotel gebruikt. Supermarkt aan de overkant en ook nabij de Courtepaille. Lekker eten van de grill. Fijn dat er een buiten zwembad is, maar geen gebruik van gemaakt.

Prima hotel voor een nacht tijdens doorreis

Lokatie en uitzicht maar wel dichtbij snelweg.

Prima hotel voor nachtje tijdens doorreis. Tevens is er een zwembad bij het hotel waar de kids zich in kunnen vermaken en de ouders iets kunnen drinken op zowel binnen als buiten terras.

Was een overnachtingshotel.
    • Standaardkamer (2 volwassenen)

Lampen op de kamer en in de badkamer kapot. Schoonmaak was met de Franse slag. Uitgewoond ontbijtbuffet. Schone ontbijtborden en glazen hadden vlekken met etensresten.

Grootte kamer uitstekend. Eenvoudig maar smakelijke maaltijd.

OK voor 1 nacht, maar ik zou er zeker niet langer verblijven.

Er was te weinig Wc-papier aanwezig in de badkamer. Het eten in het restaurant was heel pover voor de prijs, het ontbijt was ook beperkt, geen eitjes of spek...

De kamers zijn netjes en alle basisvereisten zijn aanwezig.

overnachting op doorreis
    • Standaardkamer (3 personen)

het restaurant, weinig keuze, niet echt een maaltijd voor kinderen voor zowel diner als voor het ontbijt. prijzen voor het eten waren niet goedkoop

airco op de kamer

Prima voor 1 overnachting op weg van/naar huis

In onze optiek moet een hotel zijn/haar gasten 24/7 kunnen bedienen. Helaas konden wij om 17:15 geen kaasplateau bestellen omdat de keuken pas om 19:00 open zou gaan. De bar medewerker liep gewoon weg zonder ook maar te luisteren, gewoonweg een uiterst onbeschofte houding. Wij hadden er net een 9-uur durende autorit op zitten en wilden graag iets eten. Voor de keuken, die ongetwijfeld aanwezig was, moet het klaarmaken van een kaasplateau toch geen enkele moeite zijn. Vorig jaar hadden wij dezelfde vraag in hetzelfde hotel en toen werd dit keurig netjes voor ons verzorgd, ook al ging de keuken pas om 19:00 open. Echt een dikke min :(

2 kamers met connecting-doors was erg prettig met ons 5-koppige gezin Mooi modern ingericht hotel, prima voor 1 overnachting

Heel handig onderweg naar het zuiden van Frankrijk, ideaal

kleine parkeerplaats, maar dit is volledig afhankelijk van welk type wagen men heeft. Voor de ene te klein, voor de andere ruim voldoende.

Lekker ontbijt, keuze genoeg

Gewoon normaal niks bijzonders
    • Standaardkamer (3 personen)

Door autopech onverwachts in het hotel terecht gekomen er werd erg moeilijk gedaan over de familiekamer, klein kindje extra kon makkelijk bij ons in bed, hierdoor moesten we toch 2 kamers nemen en duurdere en 2 jonge kinderen op een aparte kamer is onzin we moesten ons opsplitsen als ouder. Beetje jammer.

Keurig tussenstop op weg naar het zuiden, verder niets.
    • Standaardkamer (3 personen)

De kamer had het nodige achterstallig onderhoud (scheuren in het meubel, een paperclip wat moest voorkomen dat het rolgordijn omhoog springt, dat soort dingen). De muren en het plafond waren vies; veel oude spinnenwebben. Het douchegordijn was vies.

De locatie (direct aan de route du soleil). Prijs was prima. Het bed was goed.

Prima onderkomen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een leuke tuin alleen het namaak gras viel tegen.

De kamer was prima ruim en schoon. Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Het diner was ook heerlijk. Ook was het fijn dat er een zwembad aanwezig was.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De ligging voor reizigers onderweg van of naar het zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor reizigers die Chalon willen bezoeken ligt het hotel te ver weg van het centrum. De afstand is te voet te overbruggen maar de weg is niet ok.

De ligging voor reizigers onderweg van of naar het zuiden

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed voor 1 nacht
    • Standaardkamer (3 personen)

Geen toiletborstel!!! (wat doen bij remsporen?) Airco maakt veel lawaai Ongezellige verlichting op de kamer Weinig handdoeken Geen frigo

Zwembad Ruime kamer Restaurant

Goed hotel voor doorreis naar het zuiden.
    • Standaardkamer (3 personen)

Goed hotel voor doorreis naar het zuiden. Geen al te grote kamers maar alles basic in orde. Ook honden welkom mist meerprijs. Verwacht echter geen grote luxe. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Je moet ergens slapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Plank onder douche lag los en was vies, haren in de hoek, airco uit moeten zetten wegens rammelen . Diner was vrij smakeloos. Duur voor hetgeen je geserveerd krijgt.

Makkelijk parkeren, ruim ontbijt

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima overnachtingsplaats voor de doorgaande vakantieganger.
    • Standaardkamer (3 personen)

Voor kort verblijf valt er niets negatiefs te melden.

Prima kamer gezien de prijs.Ontbijt goed verzorgd.Voor doorgaande reizigers is het handig dat auto voor de deur geparkeerd kan worden op eigen terrein.

Ligging dicht bij de autostrade, gezien wij op doorreis...

geen bijzonderheden

Ligging dicht bij de autostrade, gezien wij op doorreis waren naar Zuid Frankrijk Goede dienstverlening Goede kwaliteit van het diner

het ontbijt was OK, de kamer ook prima in orde, personeel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

aan de badkamer zou er toch iets moeten gedaan worden (was aangetast door de tand des tijds, schimmelplekken, wc bril lag niet echt vast - was ook niet echt zuiver - bruin, stofnetten in de hoeken) Toen we 's avonds rond 21u30 terug aan het hotel kwamen konden we moeilijk parkeren, nog enkele plaatsjes maar was niet voor het formaat van onze auto (xc60 volvo), gelukkig nog juist eentje in de ondergrondse parking. de plaatsen zijn gewoon veel te smal, niet iedereen rijdt met een klein autootje. Bij het ontbijt liep er bijna nooit iemand rond waardoor het moeilijk was om iets te vragen als er iets te kort was en je daardoor wel lang moest wachten soms

het ontbijt was OK, de kamer ook prima in orde, personeel aan de balie heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Dit hotel ligt ideaal voor tussenstop naar de wintersport.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het verkeerslawaai is zeer storend. Het raam openzetten vanwege de (te) hoge temperatuur binnen is geen optie. Al met al niet erg comfortabel.

Dit hotel ligt ideaal voor tussenstop naar de wintersport. Het restaurant is inpandig.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Een ideaal hotel op doorreis, vriendelijk en prijs kwaliteit zeer sterk!
    • Standaardkamer (3 personen)

Er is ons tijdens het korte verblijf niets tegen gevallen.

Goede bedden, stille kamer, met al het noodzakelijk comfort, gezellige eetzaal en basic ontbijt dat zeker in orde was.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Ons verblijf was er prima en zonder zorgen

Als we een kleine opmerking mogen maken is dat er in de badkamer alleen grote handdoeken zijn en geen kleine handdoeken.

Het ontbijt was voor ons voldoende.De kamer was proper en we hebben geen last gehad van nachtlawaai.Ook de tegemoetkoming van het personeel op onze vragen waren opperbest.Ligging aan de autoroute is ook prima Dus voor ons is dit hotel een aanrader.Wij gaan er zeker terug

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ontbijt heel summier .

Ontbijt heel summier . Het personeel deed wijnig moeite om ons te woord te staan. De bediening kon amper Engels en de Franstaligen werden wel keurig bediend

Zelf koken van eitjes. Niet gedaan.

Plaats l langs autobaan. O loopafstand van oude centrum.

Prima ligging voor als je op doorreis bent.

het ontbijt was aan de "magere" kant

Prima ligging voor als je op doorreis bent.

Perfect hotel voor een doorreis

De airco er zat geen aan of uit knop aan,konden wij niet vinden

De snelheid waarmee je weer op de snelweg zat

Prima hotel voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel voor doorreis.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Het avondeten

Ik was met familie maar dat kan ik in de beoordeling niet invullen

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Netjes, prima parkeren en loopafstand tot het centrum

Netjes, prima parkeren en loopafstand tot het centrum

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het zwembad, hygiene en zetels vielen tegen

De ligging, comfort en accomodatie

Makkelijk als je op doorreis bent!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijk als je op doorreis bent!

de kamers waren top en heel proper

de prijzen voor drank waren aan de hoge kant, en het eten was niet zo goed

de kamers waren ruim en heel net

Goed voor een stopover

Ontbijt en diner kunnen qua kwaliteit wel beter

een zeer goed verblijf

alles

Geschikt hotel voor tussenstop bij langere reis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was in orde, voldoende keuze en alles werd tijdig aangevuld. Kamer is sober maar functioneel.

Overnachting op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Komen hier vaker, kamers hebben een update gehad. Ligt vlak aan de afslag vd autobaan, prima overnachtingsplek op doorreis.

Het personeel en de accommodatie. Lekker voor de doorreis incl zwembad.

een goed adres op doorreis!

het was een ruime kamer met moderne look en goede badkamer. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd.

Ideaal hotel voor doorreis.

Ideaal hotel voor doorreis. Omdat het erg warm was, was het zwembad heel fijn.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijn hotel, dicht bij de snelweg, vriendelijk personeel, geweldig ontbijtbuffet en een heerlijke kamer met goede bedden en airco.

Prima doorreishotel

Avondmaaltijd in hotel pas mogelijk om 20u30

Lekker gegeten vlakbij

Prima locatie en service. Aanrader.

Prima locatie. Goede service en ontbijt. Restaurant uitstekend.

Matig Hotel, niet IBIS waardig

Prijs kwaliteit verhouding. Rommelig Zeer matige keuken Lawaaierige omgeving

goed bed en goed ontbijt.

Perfect voor doorreis naar het zuiden

Comfortabel en prima gelegen t.o.v. snelweg.

Eigenlijk niets.

Prima hotel qua ligging en prijs.Zeer geschikt voor passanten.

Handig verblijf als je op doorreis bent.

NietsHandig,prettig en ontspannen

Handig verblijf als je op doorreis bent.

Ligging ontvangst en avondeten in restaurant

Ligging ontvangst en avondeten in restaurant

Was perfect !

Alles was prima in orde !!!

Niets om op aan te merken !

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles wat ik nodig had voor overnachting en onbijt, goed meegenomen is het restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onbijt dik ok , kamers meer dan voldoende , goed sanitair

Alles was goed.

Alles was goed. Heerlijk ontbijt, lekker diner.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ideaal voor een tussenstop naar het zuidrn

Ontbijt was heerlijk

Fijn hotel als tussenstop. Even heerlijk ontspannen in het Ibis Europe hotel.

Heerlijk ontbijtbuffet, mooie kamer, gunstige ligging van het hotel.

De hotelkamer

Restauran

De hotelkamer

Geweldig!

Airco en raamsluiting op kamer.

Vriendelijk personeel, goede dinerkaart en lekker ontbijt.