Beoordelingen over ibis Beaune La Ferme Aux Vins 3-sterren

rue Yves-Bertrand Burgalat, 21200 Beaune, Frankrijk

#25 van de 43 hotels in Beaune

Door te weinig personeel bij het avondeten waren er lange...

Door te weinig personeel bij het avondeten waren er lange wachttijden waardoor verschillende mensen zijn weggegaan. Het personeel deed in elk geval zijn best om dit te voorkomen.

3,5
    Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer waren niet goed schoon. Vieze. Bruine randen in de badkamer. We wilden na aankomst buiten op het terras zitten. Maar dat kon na 19.30 uur niet omdat de terrassen en het zwembad gereserveerd waren. Dus verplicht binnen zitten. Juist gereserveerd omdat je op dez locatie fijn buiten kunt vertoeven.

Ontbijt was prima.

lokatie prima maar zou niet meer kiezen voor dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij aankomst bleek dat wij geen gebruik konden maken van het restaurant, blijkbaar moet je dat ruim van te voren al boeken? en bij aankomst konden wij zelfs geen gebruik maken van het terras want dat was gereserveerd voor een hele groep mensen. U begrijpt na een dag in de auto zitten is dit niet wat je verwacht en dan staat er ook maar 1 stoel op je kamer en er is geen gelegenheid om bijvoorbeeld zelf een kopje koffie of thee te zetten. er werd gewoon naar de overkant gewezen of ga maar naar het centrum?

ontbijt was prima

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet schoon, badkamer heel vies. Airco zat vol met stof. Mochten niet buiten op het terras zitten. Dit was nl. Gereserveerd door 2 grote groepen. Ook het zwembad kon daardoor niet gebruikt worden.

Ontbijt was goed en dat was dan ook het enige positieve

Voor hotelgasten geen diner beschikbaar!

konden niet dineren omdat het restaurant vol zat. Echt onbegrijpelijk: Ik reis zakelijk veel maar heb nog nooit meegemaakt dat een restaurant voor de gasten niet beschikbaar was. Hotel Ibis Beaune heeft nu deze twijfelachtige eer. Echt superslecht en extreem klantonvriendelijk.

ligging

Releaxte tussenstop op vakantie

We weten wat we krijgen, dus in hotel viel niets tegen. Mijn partner heeft last gehad van vertrekkende vrachtauto's vanaf 2.30 uur.

Wij komen regelmatig op doorreis vakantie naar Ibis Beane en het viel ons deze keer op, dat er netjes gerenoveerd was.

Dit voorval gaf een negatieve indruk, alhoewel we hier telkens tevreden waren

's Avonds aten wij in het restaurant. Mijn echtgenote had al haar voorgerecht en hoofdschotel gegeten en ik had na 1 uur nog steeds geen maaltijd gekregen. Ik had nochtans slechts een tartare de boeuf (= koud) met frieten besteld. De kok heeft dit zelf aan de tafel gebracht. Zonder meer. Geen excuses.

N.V.T.

Fijn hotel voor een overnachting op doorreis naar Zuid Frankrijk. Met name de ligging, beveiligde parkeerplaats, de bedden en het ontbijt zijn geweldig.

Het ontbijt en de goede ligging

We konden savonds niet eten in het restaurant omdat we niet gereserveerd hadden en het restaurant vol was. Op ons ongenoegen reageerde het personeel bijzonder onbeleefd. Het verdient aanbeveling de noodzaak tot reservering op te nemen bij de faciliteiten.

Het ontbijt en de goede ligging

Dit was, nadat we hier verschillende keren hebben overnacht, beslist de laatste keer!

Het eten viel tegen en bij het ontbijt blijf je zo ongeveer aan de grond vastplakken. Er waren verschillende honden in het hotel en zelfs in de eetzaal, wat wij persoonlijk niet zo fris vonden. Ook kregen we de indruk, dat ze aan het bezuinigen zijn op het personeel, te weinig mensen die teveel moeten doen en dus zenuwachtig rond rennen. Er was dan ook 's morgens geen schoon en afgeruimd tafeltje te vinden. Voor ons was dit beslist de laatste keer in dit hotel.

De bedden zijn goed.

6,0

Sterke onaangename geur van reinigsmiddel tbv toilet/ badkamer. Kamer was en bleef ondanks openen raam vergeven van de stank . Maakte mijn verblijf een stuk minder aangenaam

Het bed

Verder alles super

Kamer super netjes. Wc te laag, voor kleine kinderen. Geen wc borstel . Waar rol wc papier aan hing, half eruit, vanwege lage wc, niet om je aan vast te houden, dan maar aan houder van wc. Vandaar dat wij kwamen, half eruit.

Prima hotel waar we heerlijk kunnen overnachten op onze doorreis naar het zuiden.

Helaas hadden we voor het restaurant 's avonds moeten reserveren, dus toen we wilden gaan eten was het restaurant vol. We werden wat lomp behandeld door een ober. Gelukkig was er een serveerster die wel aardig was en ons zou waarschuwen als er een tafel vrij zou komen. dit deed ze ook heel netjes en belde naar onze kamer. Lekker gegeten toen.

Prima bedden. Bovenste etage was al gerenoveerd, sliepen we tijdens heenreis, min puntje was dat er een tussendeur was die niet gesloten kon worden tussen onze buren, was even een lastige confrontatie? Terug reis begane grond nog niet gerenoveerde kamers maar wel prima. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

blijft ons favorite etappehotel bij terugkeer uit zuiden!

alertheid in restaurant: wij bestelden een fles crémant als aperitief en al enkele minuten later brachten ze al het voorgerecht waarbij wij ook een glas wijn hadden besteld. Anders zeer lekker gegeten!

uitstekende ligging voor een etappehotel gecombineerd met een bezoekje aan Beaune

overnachtingshotel

ontbijt was standaard - geur in de kamer - propere badkamer maar weinig handdoeken, geen shampoo, zeepjes..slechts 1 extra hoofdkussen - basic hotel, goed als doorreishotel - restaurant : buffet of à la carte (duur)

vriendelijk personeel- gratis parking- mogelijkheid om s avonds in hotel te eten

prijs/kwaliteit pima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloer (laminaat) naast/onder linker bed helemaal krom en los getrokken door vermoedelijk waterlekkage naastliggende badkamer (kamer nr. 5)

Prima hotel voor 1 nacht op doorreis naar Spanje/Nederland

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Deze keer minder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 5 heeft waterschade, de vloer bobbelt, gehad. Veel kabaal van machines buiten aan de gevel (3 airco-apparaten). We hadden geen zin om voor 1 nacht te klagen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

avondeten was prima

ontbijt was matig kamer was klein een groot bed in plaats van twee aparte bedden

avondeten was prima vriendelijk personeel afgesloten parking is pluspunt

Rustig gelegen, hond welkom, grote parking, goed ontbijt en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer aan de kleine kant, badkamer verouderd en vloer versleten en lagen nog grote zwarte haren op de vloer

Rustig gelegen, hond welkom, grote parking, goed ontbijt en goed restaurant, mooie streek, dicht bij centrum Beaune

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Hotel ok voor tussenstop naar het zuiden.

Kamer niet goed gepoetst.

Goede ligging, niet ver van de autostrade, toch rustig. Ruime parking. Beaune snel te bereiken Ontbijt prima en zeker voldoende.

Waren blij dat we konden vertrekken ma 1 nacht!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het diner was ronduit slecht!! Crème brulee speculoos was afschuwelijk, alsof je meel zat te eten, zag eruit als stijfsel, bah. Stuffed pork was verpakt in bladerdeeg , vette hap en dreef in de saus. Vegetarisch gerecht vet en weinig voor 17 euro. Het was afschuwelijk!!! Heel matig ontbijt voor zoveel gasten, echt minimaal, kan en moet veel beter. Te weinig parkeerplaatsen. Voor zo'n groot hotel een beschamende vertoning! Eigenaren moeten eens undercover gaan, een gastonwaardige vertoning!

Goede bedden, maar heel simpele kamer.

voor herhaling vatbaar

we kregen alleen maar 2 handdoeken voor 2 personen op de kamer

het diner in restaurant was zeer lekker,,,,vriendelijk aan de receptie en restaurant,,,,zeer goede ligging op doorreis om een nachtje uit te rusten

Ontbijt was zoals elk jaar weer met uitgebreide keus heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat wij niet konden dineren want alles was vol voor een groep en dus voor individuele gasten geen plaats. Niet eerder hier meegemaakt maar wel teleurstellend na zo'n lange reis.

Ontbijt was zoals elk jaar weer met uitgebreide keus heel goed

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Leuk ontspannend een goed begin om verder te reizen Beaune is ook leuk stadje

misschien minibar

Ontbijt super kamers netjes, mooi opgefrist lunch ook uitstekend alleen beetje weinig douche werkte goed voor ons viel het prima mee we komen zeker nog terug heel leuk hotel om door te reizen naar het zuiden

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Perfect!!!👍

Het bed was voor ons iets te zacht, maar dat is persoonlijk.

De kamer was erg gezellig en sfeervol aangekleed. Een ruim bed. Qua ligging voor ons iets te zacht, maar dat is persoonlijk. Alles erg proper. De badkamer super modern en ruim genoeg. Het restaurant erg gezellig. Leuke bar. De bediening was vriendelijk. We hadden half pension. S'avonds een lopend buffet. Allemaal kleine hapjes, was lekker. Het toetje te lekker. Het ontbijt uitgebreid en goed. Deze Ibis springt er gewoon uit, qua aankleding en voorzieningen. Een 2e x sluit ik dan ook niet uit. Met warm weer, is er ook nog een zwembad. Kortom een zeer goede aanbeveling deze IBIS Beaune la ferme aux vins. Wij hadden een kamer op de 3e etage. Trouwens, het hotel ligt vlakbij de route du soleil.

Goede pitstop naar het zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Straightforward kamer. Prijs van een glas wijn (7) blijft moeizaam middenin een wijnregio

Prima hotel voor overnachting op route naar het zuiden. Zwembad heerlijk aan het einde van een dag in de auto. Ontbijt goed. Ruimte voor de kinderen. Stadje Beaune ook leuk.

Goede locatie als tussenstop naar het zuiden van frankrijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontijt ok en ook het restaurant was in orde prijs kwaliteit ok. Zeer lekkere fondue gegeten a volenté. Zeker een aanrader. Op wandel afstand van de stad + - 15 min wandelen.

Sinds jaren kiezen we, als tussenstop naar het zuiden,...

Sinds jaren kiezen we, als tussenstop naar het zuiden, steeds voor dit hotel. Zeker nu mijn echtgenoot glutenvrij moet eten. Dit hotel besteedt er extra zorg aan, hetgeen in andere hotels in de buurt niet mogelijk is.

Onrustig en geen uitzicht. Volgende keer neem ik het rustige etapehotel dichter bij de autoroute .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dus zoals boven beschreven: booking.com viel ons tegen omdat er niet kon worden geannuleerd terwijl dat wel kon volgens de site. En door de slechte routebeschrijving. En door het overnemen van mijn zoekopdracht terwijl ik met een ander hotel bezig was.

Het was allemaal redelijk goed. Maar het vervelende was dat ik wilde annuleren bij booking. com omdat ik de verkeerde dag had geboekt en een dag wilde verschuiven wat niet kon. Maar annuleren bleek toch niet te kunnen was het antwoord van booking.com. Ik moest in het hotel bijbetalen vanwege de veranderde datum. De routebeschrijving was uiterst slecht. We konden het hotel moeilijk vinden. Allemaal geen aanbeveling voor booking.com

Zwak
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Overbevolkt en luidruchtig restaurant, zowel bij diner als bij ontbijt, Eerder sobere keuzemogelijkheden bij ontbijt, Hotel voldoet voor een enkele overnachting, meerdere nachten zou ik er niet overwegen

De locatie is prima, mooi terras, zwembad

Leuk maar eenmalig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer vond ik te klein en de voorzieningen op de kamer vielen erg tegen. De bedden lagen opzich Ok maar ze schuiven uit elkaar. Tevens is er verder niets op de kamer, geen koelkastje bijvoorbeeld. Ik wilde graag een bad maar dat hebben ze ook niet alleen standaard kamers met douche en toilet. Wel heel schoon. Wat mij ook tegenviel is dat men nauwelijks Engels spreekt zowel in het restaurant als de receptie. Vreemd want 90% van het hotel zat vol met mensen uit Nederland, Duitsland, groot Brittannië en Azië.... Tevens vond ik het erg prijzig voor hetgeen je ervoor krijgt. Zowel het restaurant alsmede de kamer.

De ligging van het hotel is wel leuk en je zit zo in beaune. Uiteraard ook de route de grand cru's gedaan. Tevens ziter een buitenzwembad bij wat erg prettig was ook de entree was leuk en ziet er fris en strak uit. De wijnen in het restaurant zijn voortreffelijk maar wat wil je, je zit midden in de bougogne wijnstreek.

degelijk hotel, restaurant beneden alle peil
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Om te vermijden 's avonds nog naar de stad te rijden gebruikten we het avondmaal in het hotel. Duur voor slecht kwaliteit. 15 euro voor twee piepkleine sneetjes jambon persillé, magret de canard en steak grijs gebakken alhoewel rosé en saignant gevraagd werd. crème brulée echte beton, werd ons wel niet aangerekend na dat we daarover klaagden. Te duur betaald

ontbijt correct voor de prijs van 9 euro. Gemakkelijk bereikbaar hotel, dicht bij de afrit zodat er 's anderendaags snel kon verder gereisd worden. Er was een zwembad waar wij geen gebruik van maakten, maar dat mij ideaal leek om na een lange rit de kleintjes te laten ontspannen/ Eenvoudige kamers zonder poespas, zuiver en in orde.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Organisatie ontbijtbuffet. Huidige opzet is nogal verwarrend en een beetje een zoekplaatje.

Ontbijt zelf was prima. Lekkere keuken en een goede bediening in een mooi kader.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het ontbijt was goed, er was veel aanbod en het werd goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco op de kamers werkte zo goed als niet, waardoor het bloedheet was en van slapen dus niet veel terecht kwam!

Het ontbijt was goed, er was veel aanbod en het werd goed aangevuld.

Een "mindere dag" in onze vaste stopplaats

Waarschijnlijk personeel in een "off-day"; kregen kamer die nog niet gepoetst was, onderhoudsdame deed uitgebreid haar beklag over "Mistinguette" van de receptie die alles altijd in het honderd liet lopen; bediening in terrasbar met lichte tegenzin; kregen in restaurant aperitief & voorgerecht bijna gelijktijdig geserveerd; Ontbijt aan vuile tafels (tafels werden leeggemaakt maar niet schoongeveegd) met kruimels, koffie- en botervlekken van vorige klanten... De geafficheerde prijs was lager dan de prijs geboekt bij Booking.com; duurste werd aangerekend.

blijft ideale stopplaats op terugweg van het zuiden

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Overnachten is prima, maar eten is een onderwerp voor negatieve discussies

Diner is qua prijs/ kwaliteit beneden de middelmaat, Typisch Frans, duur en stelt niets voor.

Het petit dejeuner syndroom in Frankrijk is een ontbijt verhaal in de huidige tijd voor mij nog steeds niet een plus waard. Daarom geen ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed voor 1 nacht.

De kwaliteit vh avondeten.

Ja ontbijt voldoende keuze en lekker. Maar slecht georganiseerd: geen duidelijke baas, geen preventieve handelingen waardoor telkens opnieuw lege mandjes en schaaltjes. En de twee trage koffiemachines (als er niet al 1 lang onopgemerkt zonder poedervulling zit) hebben een irriterende uitwerking op de rijen wachtenden tijdens spitsmomenten.

Hotel geschikt voor doorreis, lekker ontbijt, restaurant niet aan te raden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1)Restaurant viel tegen: erg lang wachten;Personeel werkte absoluut niet efficiënt;We moesten meerdere keren vragen naar onze gerechten; Erg matige hoofdschotel;ronduit slechte crème brulée als dessert;Slechte prijs/kwaliteitsverhouding 2)airco op de kamer werkte niet;het was snikheet op de kamer

1)Ontbijt was ruim van keuze en verzorgd. 2)Vriendelijk personeel

Ontbijt was goed

Via de airco kwam de frituurlucht van het restaurant in de kamer (kamer 105). Dat was een minpuntje. Bij reservering had ik twee losse bedden gevraagd, maar we kregen een tweepersoonsbed. We konden het in het hotel nog veranderen

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Treurig hotel

Kwartier wachten aan de receptie tot er iemand kwam opdagen, met erg weinig zin om te werken. Zogezegd geen plaats in het restaurant, terwijl bijna de helft van de plaatsen leeg waren. Erg basic kamers, equivalent aan Ibis budget. Je kan beter een Ibis Budget kamer boeken, gezien goedkoper en je er quasi hetzelfde voor terug krijgt. Het verschil is dat je dit op voorhand weet bij Ibis Budget.

Enige positieve punt: ligging dicht bij Beaune en dicht bij autostrade. Goed voor 1 nacht op doorreis naar het Zuiden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel als je op doorreis bent

Diner niet mogelijk omdat het vol was. Persoon aan balie niet zo toegankelijk. Dus bij boeken advies om gelijk diner te reserveren.

Ontbijt goed. Bedden prima. Mooie moderne kamers.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Voor herhaling vatbaar!

Douche-opstap te hoog.

Heerlijk ontbijt. De bedden waren prima, alleen het bovenste matras verschoof nogal. De opstap naar het douche-gedeelte is vrij hoog en voor mensen die niet zo goed ter been zijn gevaarlijk, ook met uitstappen.

Goed hotel op doorreis of voor kort verblijf.

Personeel aan de receptie was stressy, er waren juist 2 bussen aangekomen. Daardoor waren ze kort en niet echt vriendelijk en dat mag niet.

Ontbijt was ok. Kamers ruim en luchtig. Aanwezigheid restaurant.

Wat ons niet beviel is dat we direkt na boeking niet de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ons niet beviel is dat we direkt na boeking niet de datum konden wijzigen. We hebben daardoor nog een extra boeking moeten doen. Ronduit belachelijk dat door een tikfout je dusdanig gestraft wordt. Booking.com zal ik bij alle bekenden niet bepaald hoog waarderen om het maar eens plastisch te zeggen

Goed hotel voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deels bedienend personeel restaurant.

Kleine maar goede kamer en badkamer. Goede bedden. Snelle efficiente ontvangst en afhandeling receptie. De Spaanse dame van de bediening zeer vriendelijk. Twee heren van de bediening in restaurant matig, duurt lang voor men bediend werd.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

doorreis naar zuidelijke vakanytiebestemming

niks op te merken.

We konden nog laat eten bij onze aankomst 's avonds. Zeer stille accommodatie. Weinig lawaai door andere gasten, of aanpalende kamers.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Op het helse lawaai en dus ontbreken van airco was het ok.

De airco, die maakte een hels lawaai, onmogelijk om hem aan te laten want je werd er compleet gek van. Dus heel warm om te slapen.

Het ontbijt was ok maar ook niet meer dan dat. De kamer was netjes maar wel luidruchtig.

Een zalig ontspannen verblijf voor herhaling zeker vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ondergrond van de douche is nogal glad . Moeilijk voor iets oudere mensen. Maar dit is eigenlijk muggenzifterij!

Ruime en zeer hygiënische kamer met zeer nette badkamer. Kwaliteitsrestaurant zowel voor avondeten als voor zeer uitgebreid ontbijt Diervriendelijk Gemakkelijke toegang van en naar hotel vanaf autostrade. Vriendelijke ontvangst kortom een hotel om zeer aan te raden voor een kort of langer Verblijf. Ps prachtige en comfortabele matrassen met goede ondersteunende boxsprings. Hebben uitstekend geslapen.

okay
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg ongezellig,kaal en klein. Schoonmaak mag iets beter. En erg verouderd. Eén nacht is meer dan genoeg....... Helaas want het restaurant is prima, het ontbijt ook! En het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was heel goed!

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Aangereden door een zweefvliegtuig

De parkeer gelegenheid. Onze splinter nieuwe vouwwagen is daar aangereden door Engelse zweefvliegers die kwamen daar ook logeren met hun enorme zweefvliegtuigen ( 10 stuks) gelukkig waren de Engelse heren heel handig en hadden veel mee. Dus ze hebben de vouwwagen weer mobiel gekregen. Maar toch was dit erg vervelend zo'n eerste dag. Maar goed we zitten nu op een camping in Blanes strakke blauwe lucht en fris door de storm die er al twee dagen staat. We gaan wel terug naar Beaune op de terug weg.

Het heerlijke eten en zalige wijn. Het ontbijt was uitstekend. De locatie was prima. Een perfecte midden stop voor zuid Frankrijk.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Beaune als overnachtingsplaats: nuttig & aangenaam. IBIS La Ferme au Vins blijft onze favoriet.

Raam in kamer kan slecht op een klein kiertje gezet worden (veiligheid?), dit is 's nachts zeer oncomfortabel om te slapen temeer dat de airco het (nog altijd) niet doet.

Dit is onze vaste stopplaats bij terugreis uit Spanje. Blijft onze beste keuze. Deze keer verrassing: kamers werden opgesmukt, badkamer herbetegeld, laagje verf in modern design, mooi! Restaurant (à la carte) niet goedkoop, wel zeer lekker en geld waard. Bedden zeer comfortabel!

Redelijke kamer.

Locatie is zeer matig. Later bleek er aan de rand van het centrum van Beaune nog een Ibis hotel te zijn. Die stond niet op uw site. Jammer! Er was een grote groep toeristen aanwezig waardoordoor restaurant niet beschikbaar was. Ongastvrij voor de individuele reiziger!

Redelijke kamer.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Het ontbijt is goed maar sober wat betreft de keuze.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel van de bar/restaurant was na hun schift rond 1u 's nachts aan de inkom buiten vrij luidruchtig, zelfs nadat we gevraagd hadden wat stiller te zijn stak er nog iemand vrij arrogant zijn duim omhoog. De avond erna waren ze nog luid aan het praten. Personeel zou beter moeten weten.

Het ontbijt is goed maar sober wat betreft de keuze.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Kamer voldoende ruimte, douche-ruimte OK.

Gehandicapten parkeerplaatsen: verschillende plaatsen waren ingenomen door leden van een Porsche-club. Wij moesten maar verder gaan zoeken.

Kamer voldoende ruimte, douche-ruimte OK. Ontbijt: zeer goed en ruime keuze.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ideaal voor een stop onderweg naar het zuiden.

Spijtig we hadden niet gereserveerd voor het avondmaal en alles was bezet. Hotel ligt nogal ver van centrum Beaune zeker niet op loopafstand.

Ideaal voor een stop onderweg naar het zuiden.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goede tussenstop... Maar ik denk ook mooi voor een langer verblijf denken we
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we niet meer in restorant konden eten om 7u...wel om 9u..dus in t vervolg ook dat reserveren...

Leuke kamers...personeel ok maar ontbijt iets té duur want niks warm.... Maar was een leuke tussenstop

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onderaan de muren in de hal en badkamer hadden vuile (bloed)spetters. ingewikkelde facturatie als je meerdere kamers boekt.

De bedden zijn zeer goed, de kamer was ruim, de menu in het restaurant is een aanrader en desondanks dat het er enorm druk was, deed het personeel alles om iedereen persoonlijk en aangenaam te bedienen. een opsteker voor vele anderen!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Goed op doorreis.

Geen WC borstel en geen cosmetica spiegel. Verschillende stofnetten aan het plafond.

De bedden waren goed, mooie badkamer met ruime douche. Het ontbijt was naar franse normen ok. Afgesloten parking, dicht bij de autobaan gelegen.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Hotel dicht bij Beaune centrum

Hebben niet ter plaatse kunnen eten omdat er geen plaats was in restaurant.

Groot maar toch rustige hotel, dicht bij centrum(wagen is wel nodig). Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Goed hotel voor doorreis

Personeel was weinig behulpzaam, sprak slecht Engels en was onvriendelijk.

Kamer was prima als doorreiskamer, eenvoudig maar schoon. Heerlijk zwembad om even bij te komen.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Prima ontbijt, lekker zwembad, heerlijke bedden, Beaune is...

airco wat gehorig, ligging is wat saai, we hebben de wijnvelden niet gezien

Prima ontbijt, lekker zwembad, heerlijke bedden, Beaune is prachtig om s avonds lekker een hapje te eten, dichtbij de snelweg

• Beoordeeld op: 10 september 2016

Prima verblijf voor een nacht, maar hygiene is niet super.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne van de kamer was niet denderend. Spinnenwebben aan het plafond en een douche met zwarte randen en kalkaanslag.

De bedden waren erg goed, wel jammer dat dit twee losse bedden waren. Verder uitgebreid aanbod in (internationale) tv-zenders. Restaurant zag er ook goed uit.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Net hotel met zwembad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Flexibele opstelling van receptioniste. We kwamen met 4 personen terwijl de kamer geschikt was voor maar 3 personen. Werd opgelost! Bewaakte parkeerplaats, hadden fietsen op de auto konden daardoor op de auto laten zitten.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Zeer goed overnachtingshotel tussen Spanje en Nederland.

Zeer goed overnachtingshotel tussen Spanje en Nederland. Precies op de helft (700-700 km). Mooie kamers, fijn zwembad en prima keuken. In wijnregio en dat was goed te merken. Ideaal tov de snelweg zonder dat je de snelweg ziet of hoort. Ook vele andere eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima keuze voor doorreis naar het zuiden

Ontbijt vond ik beetje karig. Had ik meer van verwacht

Lokatie perfect voor doorreis naar zuid Frankrijk. Dicht bij snelweg en op loopafstand naar leuke centrum van beaune

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima overnachtingshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant. Op de terugreis hebben we dan ook in één van de nabij gelegen restaurants gegeten.

De ligging van het hotel ten opzichte van de autoroute. Daarnaast de kamers, de faciliteiten en de aantrekkelijke kamerprijs.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel voor een nachtje op weg naar het Zuiden.

badkamer niet goed schoongemaakt. Vooral de douchebak kan een stuk grondiger.

Ontbijt was goed. Veel keus. Bedden waren comfortabel. En je kunt makkelijk even buiten een rondje lopen. Fijne omgeving

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Qua klienteel vallen de japanners of chinezen, wij kennen daar geen verschil in, echt tegen. Dit is zeker geen klienteel die bij de Ibis past. Als die de eetzaal verlaten hebben, hebben ze er gewoon een ruine van gemaakt.

Geen voorkeur, we zijn vaste klant, komen 4 maal per jaar in hotel Ibis Beaune en worden steeds even vriendelijk onthaald. Moesten we niet tevreden zijn dan zochten wij zeker en vast naar een ander hotel. Als er een klein probleempje is wordt dit snel opgelost door het super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Tussenstop reis Zuid-Frankrijk

Gelegen in industrieterrein.

Ontbijt was uitgebreid, bij mooi weer kan je buiten eten met zicht op zwembad. Het hotel heeft ook een restaurant. Op wandelafstand zijn ook nog een aantal eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Zwembad, zicht op de parking die bewaakt was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mollige dame aan de receptie werkt er tegen haar zin. Alles is te veel gevraagd. Welkom voelden we ons dus niet. 'S avonds hebben we op het terras nog iets gedronken. Het duurde superlang tegen dat de bestelling opgenomen werd. In het restaurant zat nog 1 tafel en buiten nog enkelen. 3 man personeel liep er rond. Héél frustrerend.

Zwembad, zicht op de parking die bewaakt was. Deftig hotel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Tussenstop op weg naar onze vakantiebestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik kan geen slechte opmerking bedenken.

De kamers waren zoals je ze bij Ibis mag verwachten, geen grote luxe maar wel waar voor je geld. Het ontbijt was heel goed, van alles voorzien in een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Perfect hotel voor tussenstop op weg naar Holland

Het ontbijt is eenvoudig. Geen verse vleeswaren, wel lekkere franse dingetjes. Koffie is ook goed.

Op terugreis vanuit Zuid Frankrijk 2 dagen in dit hotel geslapen met 2 kids van 6 en 8. Prima kamers en eenvoudig, maar prima en schoon zwembad. Vanaf het heerlijke terras kijk je er zo op uit, dus dat is wel prettig. Het restaurant is meer dan goed met een leuke kaart en kwalitatief zeer goed eten. En een bijzonder uitgebreide wijnkaart met prachtige wijnen. Je loopt in 20 minuten eenvoudig naar Beaune en onderweg kom je ook een Carefour tegen met benzinepomp. Ook makkelijk. Zo vlak bij de snelweg een topplek om even te landen.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

hopelijk volgende keer beter

dat er geen kinderbed meer aanwezig was. eten was benedenmaats 30 euro voor een steak die niet goed was. badkamer schimmel op de kitnaden. airco oud en ramen vies

ontbijt was erg netjes.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Simpele kamers verwacht er niet veel van,wel aan de rijzig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren erg simpel,niet echt waar voor het geld en afvoer stonk echt een put lucht en airco maakte flink lawaai dus maar uitgezet.

Goed ontbijt, heerlijk zwembad voor de kids

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Goed wel vriendelijk. Maar aan renovatie toe voor die prijs is het lel

Geur in badkamer voor verhuur eventjes langs gaan eb eventjes water laten lopen had een betere indruk gegeven

Badkamer rook naar riool heb water laten lopen in douche eb lavabo en dan was het weg airco deed buitengewoon veel lawaai oude installatie dus moeten afzetten om te slapen