Beoordelingen over ibis Marne La Vallee Champs-sur-Marne 3-sterren

Bd Newton, 77420 Champs-Sur-Marne, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Champs-Sur-Marne

Het ontbijt was prima, ontvangst en inchecken was heel...

Kamer was echt heel klein en super gehorig. We konden de buren hun toiletbezoeken horen wat niet heel prettig was.

Het ontbijt was prima, ontvangst en inchecken was heel prettig. De man was zeer aardig en behulpzaam.

Kamer was netjes
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

We waren met 8 en moesten naar de 5de verdieping. Ontbijt op zaterdag was minder: onvoldoende brood, fruitsap.... voorradig. Werd onvoldoende aangevuld.

Kamer was netjes

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

er kwam een vieze rooklucht de kamer in door het ventilatierooster (wij hadden een rookvrije kamer)

ontbijt was prima, kamer prima, schoon, fijne bedden, dichtbij Eurodisney en dichtbij centrum

Prima hotel op goede locatie

Prima hotel in veilige buurt, 100 meter van RER A. In vijftien minuten ben je in Disneyland, 20 minuutjes naar Parijs (let op! RER station Noisy Champs ligt in zone 4 dus voor citytrip naar Parijs prijstechnisch is de metro iets ongunstiger dan wanneer je in zone 1-3 zit..). Hotel is prima; voldoende gratis bewaakte parkeergelegenheid, prima kamers en gezellige bar en restaurant. Ontbijt is keurig met voldoende keuze.

Wij zijn super tevreden en was lekker in de buurt van euro Disney
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De kamers zijn wat klein maar je betaald ook niet zo veel

De medewerkers staan echt voor je klaar met al je vragen super goeie service en gratis parkeren

Heerlijke kamer en locatie was 2 min lopen van metro en bus

Personeel was druk bij het inchecken met andere dingen. Schoonmaaksters stonden om 8:45 al voor de deur en kwamen binnen

Heerlijke kamer en locatie was 2 min lopen van metro en bus

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Je kan evengoed je geld in brand steken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptionist in stond in trainingspak De gang had een wiet geur De waterleidingen vol met kalk Douchenkop los Kleine prulletjes onafgewerkt Vlekken op de tapijt

Zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid en goed ontbijt. Op 50m van het station. Perfecte uitvalsbasis voor zowel Parijs centrum als voor Disneyland. Bij het uitchecken bleek de batterij van onze wagen leeg te zijn en konden we niet meer starten. De directeur zelf heeft ons geholpen om met zijn wagen de onze terug te starten. Wat een service !!

Het ontbijt was ruim en lekker. Mocht wel wat meer variatie hebben en vriendelijkere bediening.

Vriendelijke mensen, propere kamer, propere en gebruiksvriendelijke badkamer.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Op weg naar Disneyland Parijs

Het personeel was niet zo al te vriendelijk, ze spraken ook enkel Frans. We zijn in het restaurant gaan eten maar hier was de service eveneens niet goed. Bij het ontbijt, wat van half 7 tot 10 is, kwamen wij om 8 uur aan en er waren geen broodjes meer, geen koffietassen,... Jammer want je betaald wel extra voor het ontbijt!

De accommodatie bevindt zich zeer dicht bij Disneyland Parijs waardoor je 's morgens mooi op tijd in Disney arriveert.

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Het extra bed was slecht, daar kon mijn dochter van 16 niet op slapen door een harde stang. Dit bed is niet geschikt voor grote kinderen en volwassenen.

Prima ontbijt.

Prijs kwaliteit oké
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Op foto's waren de ruimtes groter dan in de realiteit. Alsnog plaats genoeg om enkel te overnachten.

De locatie was goed, ook was er een kleine ondergrondse parking aanwezig waar uw wagen veilig stond.

Boek een ander hotel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Kamer is een ramp ! Een kamer geboekt op de site voor 3 volwassenen. Een tweepersoonsbed met een extra bed. Het waren 2 éénpersoonsbedjes met een inklapbed (matras 5 cm dik waarbij men op de ijzeren latten sliep). Ook de matrassen van de éénpersoonsbedjes zijn oud en versleten. Volledig doorlegen. De badkamer is klein, vuil en onhygiënisch. De douche is te klein en afwisselend koud/warm water uit de douchekraan. Het toilet stond in de badkamer. Er hangt een stank van de afvoer toilet zodat douchen of naar toilet gaan onmogelijk is. Deze rioolgeur is ook aanwezig in de kamer. Kamer is ongezellig, geen kleerkast of beetje extra ruimte. Lelijk geschilderd en muren overal beschadigd. Kamer is gehorig, men hoort alles van de buren en lawaai op de gang. Op de vloer oud, gevlekt en versleten tapijt (zoals op de gang). Prijs/Kwaliteit zeker niet OK. Een afrader. Personeel aan de balie weet op geen enkele, simpele vraag te antwoorden en wijst klanten af. De foto's van de website zijn niet de realiteit, toch niet op de derde verdieping. De foto's van de kamer op de site zijn geenszins deze van een kamer in Ibis. Dit is bedrog !

Voldoende parkeergelegenheid op straat of op privé-terrein voor auto. Veilige, rustige buurt zonder nachtlawaai op straat. Ontbijt was prima, voldoende gevarieerd en op tijd aangevuld (behalve bij drukke bezetting). Prijs: 10 euro. Locatie is goed om Disney of centrum Parijs te bezoeken. Station op 300 meter, 6 haltes met de trein naar Disney en 10 haltes naar Champs-Elysees. Prijs : 8 euro per persoon heen/terug.

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Kamer is een ramp! Op de site geboekt voor 3 volwassenen, 1 tweepersoonsbed en 1 extra bed. Het waren 2 éénpersoonbedden met versleten, slechte matrassen. Het extra bed was een inklapbed met een dun matrasje waarop je op de ijzeren staven sliep. Kamer was superklein, geen kleerkast, totaal geen extra ruimte, lelijk geschilderde muren, ongezellig, gevlekt en vuil tapijt op de grond, niet hygiënisch. De badkamer was nog een grotere ramp! Veel te klein, beschimmelde muren en plafond, douche met afwisselend heet/koud water uit de kraan. Het toilet stond in de badkamer waarbij de afvoerbuis stonk. Dit rook men tot in de kamer. Douchen of naar toilet gaan was niet mogelijk door de slechte geur in de badkamer. Er was een superklein raampje om te openen maar dit was onvoldoende om de stank weg te krijgen. Kamer was gehorig. De buren en geluid op de gang was duidelijk hoorbaar. Prijs/kwaliteit niet ok. Het is een oud hotel die dringend aan renovatie toe is !

Ligging, op 6 haltes met de trein naar Disneyland en 10 haltes naar centrum Parijs (Champs-Elysées) Prijs : 8 euro heen/terug per persoon. Voldoende parkeergelegenheid voor de auto achteraan het hotel of op straat. Rustige, veilige buurt, geen nachtlawaai vanop straat. Ontbijt was ok, vers en voldoende aangevuld (behalve bij drukke bezetting). Prijs : 10 euro (redelijk veel voor aanbod).

Goed voor de prijs die we daarvoor betaalden.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

De kamers waren zeer klein. Het bestek in de restaurant was niet proper. Het personeel was niet zo vriendelijk.

De kamers waren poper en iedere dag worden deze proper gemaakt. Het ontbijt was lekker.

Goed hotel om gemakkelijk de stad te bereiken.

De kamers zijn vrij klein en de badkamer is net net groot genoeg.

Het hotel ligt dicht bij een treinstation van waaruit je gemakkelijk de binnenstad en Disneyland bereikt. De kamers waren proper. Het ontbijt was genoeg om de dag te beginnen.

Ik heb het erg naar mn zin gehad.

Had een dag ervoor een lekke band. Personeel was erg flexibel. Ze hebben mij geholpen met rondbellen. Ik mocht rustig alles regelen en uitchecken wanneer ik zover was. Zonder extra betalen. Ik stel dat zeer op prijs.

Viel niet perse tegen want je weet het van tevoren maar de kamer was wel echt aan de kleine kant maar alles zat er in.

Het was keurig ingericht en schoon.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Mooie kamer!
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ik reserveerde met Visa en het bedrag werd achteraf afgehouden zonder handtekening of code. Dit had ik nooit eerder meegemaakt.

Mooie kamer! Net groot genoeg en zeer zuiver!

Niet voor herhaling vatbaar

Het bed was kort, te veel ruis ondanks dat we om een rustige vertrek vroegen. Matras van extra bed was dun. Prijs was hoger dan gereserveerd op booking.com

De bedden waren goed.

Ontbijt, geen Engels sprekende mensen. Bar bijna de hele dag dicht. En bijna geen ruimte voor een babybed. Wat wel door het hotel gezegd wordt.

De bedden waren goed.

Het hotel ligt dicht bij het treinstation, hierdoor sta je...

De kamer was erg klein, vooral de badkamer was mini. Je kon je kont bijna niet keren.

Het hotel ligt dicht bij het treinstation, hierdoor sta je snel in parijs of gaat de andere kant op richting disney. Voor een kort verblijf waarbij je het hotel alleen gebruik als slaapplaats is het een prima hotel

Net te doen voor kort verblijf als je naar Disneyland en Parijs wilt.

De kamers zijn klein en met zijn 3-en op een kamer is echt krap. Weinig ruimte om je koffer/spullen neer te zetten /op te ruimen. Ondanks niet roken kamers tot 2 x toe enorme rooklucht op onze kamer. Boek je 2 kamers ligt de ene op de 1ste verdieping en de andere op de 4de. Niet handig als je met je gezin met 3 kinderen t/m 12 jaar op vakantie bent. Verder heb ik een paar keer op verschillende momenten koud water uit de douche gehad. Bij een 3-sterren hotel vind ik dat niet moeten kunnen.

Een avond kwamen wij terug op de kamer na het diner i het restaurant van het hotel en rook het enorm naar sigaretten rook op onze kamer. Gelukkig kregen we meteen een nieuwe kamer aangeboden. Het ligt gunstig bij het treinstation waarmee je in 20 minuten in Disneyland of centrum Parijs bent. Het ontbijtbuffet was goed. Het eten in het hotel restaurant was ook goed.

verschrikkelijk
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

3 bedden..3 de bed was verschrikkelijk... badkamer deur ging bijna niet open zo klein was de kamer Personeel vooral die leiding die avonds had, had er niet veel zin in.

Ik zou niet meer gaan....heb nog 1 boeking vandaag in dit hotel helaas
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Erg basic..bedden waren slecht 3 persoons kamer en voor 2 personen handdoeken Ontbijt was bijna niets...toen we klaar waren werd er aangevuld. Alles erg oud. Zelfs memeer achter de balie zit op een zeer oncomfortabele stoel

Voldoende maar toch niet meer
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Zeker het ontbijt. Ik weet het is frans; petit dejeuner! Maar toch ook al is het klein, kun je kopjes, bordjes, bestek, jam bijvullen, tafels schoonmaken, voldoende brood toevoegen. Kost geen moeite, denk ik!

De kamer was prima ook voor 3 personen. Klein maar voor één nacht voldoende.

goed ontbijt, dicht bij Disney

Volgens bevestiging zou de kamer klaar zijn voor de middag, wij zijn om 15.30 uur aangekomen en kamer was nog niet vrij.

goed ontbijt, dicht bij Disney

Niet proper
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het was vuil, het kinderbed was op slot en konden we niet gebruiken. Het leek helemaal niet op de foto's. Schimmel op de muren. Een haar tussen mijn handdoeken.

De medewerker die ons heeft ontvangen was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Redelijke tussenstop op weg naar Disneyland.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Badkame is zeer klein. Je kunt amper omdraaien. Bed voor derde persoon is een stretcher. Bedden zijn aan de krappe kant qua lengte.

Locatie. Dichtbij Disneyland en Parijs. Ontbijt is ook prima.

prijs/kwaliteit OK . Als je niet te nauw kijkt is het een prima hotel

veel herrie van mede gasten. Ontbijt was op toen wij wilde gaan eten. Personeel was vriendelijk toen we er iets over zeiden maar pas na 30 min werd er minimaal aangevuld met half afgebakken broodjes etc. We waren er met Pasen dus wellicht heeft het te maken gehad met onderbezetting, kan personeel niks aan doen. Management daarentegen was onbeleefd en geïrriteerd.

Precies tussen parijs en disney in. Beide kanten op max 20 min rijden. Kamer was aan de kleine kant maar netjes en modern. Ligt dicht bij snelweg en in een prima wijk met om de hoek een straatje met wat eetgelegenheid. Hotel is zeker geschikt voor 1 of 2 overnachtingen als je vooral Parijs of Disney gaat bezoeken en niet uren op je kamer door hoeft te brengen.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Een hele nare ervaring!

we waren onze ipad vergeten in de kamer en toen we belden hadden de schoonmakers "niets" gevonden. We sliepen in een kamer naast jongelui die de hele nacht doorgingen met herrie maken. 2 keer naar de receptie gebeld en geen enkele actie vanuit de recptie. WAT EEN NARE ERVARING HADDEN WIJ HIER!!

Prima hotel, maar wel gedateerd. Ontbijt erg goed.

Kamer en badkamer is erg verouderd. Opknapbeurt en modernisering is niet voor zijn tijd. Sneu dat één vrouw het hele ontbijtbuffet moest regelen, waardoor er vaak eten op was en gasten moesten wachten. Kon zij niets aan doen, jullie hadden meer personeel moeten inroosteren. Hotel was nota bene volgeboekt!

Bed sliep heerlijk , kamer was goed verwarmd, ontbijt was lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Wij hadden een kamer geboekt voor vier (twee volwassenen en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Wij hadden een kamer geboekt voor vier (twee volwassenen en twee kinderen) op jullie site stond ideaal voor gezin met twee kinderen. Toen we in het hotel toekwamen moesten we een kamer bij boeken. Ze hebben alleen maar kamers van drie personen. Het was een kwestie van verzekering. Spijtig dat we apart moesten slapen en er een kost bij dat niet voorzien was.

Schoon, netjes, goede uitvalsbasis voor Parijs centrum

Schoon, netjes, goede uitvalsbasis voor Parijs centrum

Mooie overnachting niet al te ver van Eurodisney

De kamers waren niet heel groot maar het bed sliep fijn en alles was aanwezig. Groot genoeg dus

Goed hotel in combinatie met bezoek aan disney

Jammer dat er maar 1 kinderstoel aanwezig was.

Deden heel erg hun best om ons een grotere kamer te geven waar ons babybedje in paste.

Goed : prijs vs kwaliteit

Locatie tov Parijs en Disney

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Bijna slecht

Eigenlijk bijna alles !

Ik zou het niet weten ??

Prima prijs/kwalilteit en op 5 min lopen van trein naar...

Prima prijs/kwalilteit en op 5 min lopen van trein naar centrum en disney

Goede prijs-kwaliteit

Kleine kamer en badkamer, kamer iets te donker

Goede prijs-kwaliteit, propere kamer

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Kleine maar schone kamers, goede parkeergelegenheid

Onvriendelijk Personeel, geen fijne locatie

Kleine maar schone kamers, goede parkeergelegenheid

Goed te doen

Het bed

Ideaal

Badkamer mocht net wat groter zijn

De ligging was ideaal voor Parijs of Disneyland te bezoeken.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Mooie inrichting van de kamer, maar klein
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamers zeer klein, personeel dat geen Engels praat

Mooie inrichting van de kamer, maar klein

kort maar goed

douche

nvt

Prima overnachtingshotel

Het is erg gehorig

De bar is altijd open

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Gehorige kamers, het stonk er naar rook en wiet.

De ligging van het hotel

Prima ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (3 Volwassenen)

Kleine kamer en zeer kleine badkamer...

Prima ontbijt! Lekker dicht bij de Metro naar Parijs en Disney.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

De bediening aan tafel door het personeel de tweede avond...

De bediening aan tafel door het personeel de tweede avond was zeer onvriendelijk

zo snel mogelijk vergeten
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

restaurant was erbarmelijk,beter in de frituur

uitstekend bed

• Beoordeeld op: 16 november 2016

De gastvrijheid

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Erg goed voor deze prijs.

vriendelijkheid van incheckpersoneel

prijs qualiteit neit te kloppen. Ontbijt voor minder dan 10€ en erg uitgebreid.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Gewoon goed

Badkamer stonk

Het ligt lekker centraal

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Geweldig ontbijt met heel veel keuze
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

iets meer ruimte in de kamers

Geweldig ontbijt met heel veel keuze

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Restarant

Kleine kamers

Restarant

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Kamers waren knus en proper ! Privéparking aanwezig .. Super hotel .prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Aanbevelen waard dat is voor de ligging, rust en personeel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Douche viel steeds naar beneden Winkeltjes in de buurt waren gesloten, balen.

Ontbijt prima, kamer en douche te klein maar voor slechts 2 dagen ok.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Wij hebben het plezier mogen beleven van in een gerenoveerde...

Na enkele minuten douchen, koud water

Wij hebben het plezier mogen beleven van in een gerenoveerde kamer te mogen slapen. Proper en verzorgd. Goed bed en rustige ligging aan de achterkant. Enkele opmerkingen tijdens ons verblijf werden gemeld aan het personeel en hebben dit vriendelijk aangenomen. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Modern hotel, nette kamers met comfortabel bed en...

Geen opmerkingen. Niets gemerkt van de eerder beschreven negatieve commentaren.

Modern hotel, nette kamers met comfortabel bed en hygiënische badkamer, vriendelijk personeel, privé parking gratis, goede wifi, op 500m van het station, makkelijke en snelle verbinding nr Disneyland en de stad. Zeer lekker ontbijt wel 9.5€ p.p.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Goede bedden

Iets wat krappe douche maar wel netjes

Goede bedden Netjes en schoon Goed ontbijt Locatie nabij Disneyland, goed bereikbaar zowel via Metro als auto

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Afgesloten parkeerplaats

Bedden/matrassen schoven steeds uit elkaar. Kleine kamer maar je slaapt er alleen maar en daar was t gewoon voldoende voor. Iets te ver van Disney maar gewoon redelijk hotel.

Afgesloten parkeerplaats

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Alles was recent gerenoveerd, goed schoon, vriendelijk...

Op de gang komt een luchtkoker uit waar tabak lucht gang en kamers doen stinken.

Alles was recent gerenoveerd, goed schoon, vriendelijk personeel. Ideaal is de RER halte met heel veel treinen zo dichtbij.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het hotel ligt vlakbij een treinstation.

De douche was prima, de badkamer zelf was wel erg klein.

Het hotel ligt vlakbij een treinstation. Het centrum van Parijs en Disneyland Parijs waren daardoor makkelijk te bereiken. De bedden waren prima, het linnengoed werd iedere dag verschoond. Het ontbijt is prijzig, maar wel uitgebreid en werd actief bijgevuld, daar waar nodig.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Vriendelijk personeel.

Kamers zijn klein echter prima geschikt om enkel te overnachten. Ontbijt valt tegen gezien de prijs. Slecht aangevuld en weinig keuze.

Vriendelijk personeel. Kamers zijn netjes. Lokatie is ideaal voor bezoek aan parijs en disney.

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

De ligging was ideaal voor Disneyland Parijs, de tram bevond...

Kleine douche, matig ontbijt voor de prijs

De ligging was ideaal voor Disneyland Parijs, de tram bevond zich op een paar minuten lopen (aan de overkant) van het hotel en met de tram was je in een 20 minuten bij de ingang van Disney. Kleine kamer maar Goede prijs kwaliteit verhouding, alles netjes schoon en de bedden waren oke

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vriendelijk personeel en goede locatie.

De kamers zijn klein maar voldoende.

Vriendelijk personeel en goede locatie. Bakker om de hoek, station vlakbij.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Handdoeken vergeten, 1 keer

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Station ligt heel dichtbij

Douche was afwisselend heet en koud. Erg vervelend.

Station ligt heel dichtbij

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ligt tussen Parijs en Disneyland naast de metrostation Noise...

Erg klein

Ligt tussen Parijs en Disneyland naast de metrostation Noise Champs

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Ligging vlakbij station, ideaal voor een bezoek aan Parijs

Ligging vlakbij station, ideaal voor een bezoek aan Parijs

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.