Beoordelingen over Impérial Palace 4-sterren

Allée de l'Impérial, 74000 Annecy, Frankrijk

#18 van de 127 hotels in Annecy

Toplocatie en luxe!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Graag wat meer mogelijkheden en variatie in de menukeuze van de Brasserie.

Ruime kamer met uitstekende douche. Mooi uitzicht op het meer. Personeel zeer vriendelijk en attentvol.

Echt nooit meer.
    • Executive Suite - Inclusief Toegang tot het Wellnesscentrum

Bij het inchecken in het Imperial Palace in Annecy vertelde de receptionist ons, dat wij een upgrade kregen op de door ons gereserveerde executive suite. Wat schetst onze verbazing toen wij in deze zogenaamde upgrade kwamen; in plaats van de door ons gereserveerde executive suite met balkons en uitzicht op het meer van Annecy, bleek men ons in een soort zolderkamer met een kleine slaapkamer en kale zitkamer ondergebracht te hebben, waarin 2 kleine ramen (een soort patrijspoorten zaten. Om het meer te kunnen zien moest je in een soort telefooncel op je tenen gaan staan om een glimp van het meer te zien. Uiteraard gingen wij hier niet mee akkoord. Dus terug naar de receptie. Men gaf als antwoord dat het hotel helemaal vol geboekt was en er die dag geen andere kamer was, slechts de volgende dag een kamer op dezelfde etage, wat natuurlijk geen alternatief was, want alle kamers op die etage hebben van die patrijspoortjes. Wij hebben toen de reservering van Booking getoond en geëist, dat wij de op de bevestiging getoonde kamer kregen. En anders zouden vertrekken en de betaling zouden storneren. Aangezien het nu kennelijk te spannend werd voor de receptionist zei hij dat hij de front office manager zou laten komen. Na een kwartier kwam deze front office manager die herhaalde dat het hotel vol zet, waarop wij herhaalden, dat als wij de gereserveerde kamer niet kregen, zouden vertrekken De front office manager zei toen dat “Booking zelf maar wat foto’s op de site zet, die dikwijls niet kloppen”. Wij hebben aangegeven frequent via Booking te reizen en dat wat hij beweerd niet waar was en er werk van zouden maken. Toen bleek, dat hij wat tijd nodig had en vroeg ons- met een aangeboden drankje (een koffie en een tonic) op het terras van het hotel- even te wachten. Na 20 minuten kwam hij weer terug en toen bleek de door ons gereserveerde executive suite met balkons en uitzicht op het meer wel beschikbaar te zijn.

Hotel Imperial Palace heeft naast haar luxe restaurant op de onderste étage een Brasserie. Niet alleen is de kaart daar minder pretentieus en groter. Het verschil in prijs (zie opmerking over de prijs van een tonic € 7,00 tegen € 5,00) enorm. De door ons gereserveerde en na veel gedoe uiteindelijk gekregen executive suite met 4 balkons en uitzicht op het meer was wel aardig.

DE ligging en het fantastische uitzicht.

Het was niet mogelijk een Wifi verbinding op te zetten voor mijn i-pad. Het personeel was daar ook niet toe in staat. man kwam niet verder dan de opmerking dat dit vaker voorkwam! Dat is voor een dergelijk hotel een onmogelijk antwoord.

DE ligging en het fantastische uitzicht.

Mooie ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Extra betalen voor de spa.

Mooie ligging.

Uitzicht op het meer vanuit de kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel voor mij net iets te behulpzaam. Niet goedkoop.

Uitzicht op het meer vanuit de kamer. De kamer en het bed.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Zeer prettig

Lokatie, stadje zelf.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heerlijk verblijf gehad
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijzig, hoewel je er wel veel kwaliteit voor krijgt.

Heerlijk comfortabel bed, aangename rustige kamer. Lekker diner in de brasserie.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Hadden trailer mee met motor.

Kamer gevraagd op gelijkvloers of eerste verdieping 6 maanden op voorhand. Kregen kamer op 3de. Wij waren met de motor en gaven enkele flesjes water af om te koelen en dag nadien fris water mee te hebben. 's Ochtends wist men van niets en men kon het absoluut niet vinden. 'S avonds vertelde men dat het water terecht was. Dag nadien om 6u30 klaar voor vertrek. Opnieuw water spoorloos... communicatie verbeteren is dus de oplossing voor dit hotel

Hadden trailer mee met motor. Waren creatief en bezorgden plaats in privé garage van hotel.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Ligging, vriendelijk en servicegericht personeel,...

Hier en daar wat afwerking.

Ligging, vriendelijk en servicegericht personeel, uitstraling en uitgebreide moderne spa.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Goed restaurant, volledig vernieuwd, minder leuk geen...

Goed restaurant, volledig vernieuwd, minder leuk geen private tuin, geen wellness

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

26 euro voor twee drankjes. Niemand spreekt Engels

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

Het hotel staat in een prachtige omgeving.

Het hotel staat in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Alles was uitstekend, op alle fronten.

eigenlijk niets aan te merken

Alles was uitstekend, op alle fronten. Geweldig hotel op doorreis voor vakantie ook in de wintertijd. Fijne keuken