Beoordelingen over ibis Styles Orléans 3-sterren

7 Rue D'aquitaine, 45380 La Chapelle-Saint-Mesmin, Frankrijk

#3 van de 8 hotels in La Chapelle-Saint-Mesmin

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima voor een overnachting onderweg
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Prijzen van een drankje aan de bar. Parijs prijs. Wel gratis oploskoffie. En thee.

De locatie is perfect. Dicht bij de snelweg maar toch ook vlak bij het centrum van Orleans. Prima vermaakt mooie stad en lekker gegeten. In het hotel zelf is verder niets te doen behalve een biertje aan de bar voor 6 euro.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Zeer kleine kamer, zeer matig avond eten en lange wachttijd, één persoon aanwezig voor inchecken aan receptie, opname avond eten en dranken, opdienen van het diner en afruimen, Enkel geschikt om één nacht te slapen, ontbijt redelijk, Boek hier niet meer gezien prijs / kwaliteit,

Op doorreis
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Toegangspas voor de kamer (116) werkte slecht. Receptioniste heeft dit ter plekke proberen op te lossen door nieuwe pas te regelen maar helaas bleef dit slecht werken. Vloerbedekking is niet de meest hygiënische keuze.

Locatie deze ligt dichtbij de snelweg en binnen loopafstand van restaurant. Ruim voldoende parkeerplaats.

Ibis-styles: stijlloos
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Koude douche, deur badkamer kon niet dicht, toilet spoelde niet door, 1 bekertje bij wastafel voor 2 personen, slot van de kamer slecht te openen, raam van de kamer kon niet dicht, geen toiletborstel, restaurant gesloten.

Locatie en ontbijt

Praktisch en prijs/kwaliteit verhouding is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Alles kan wel weer een update gebruiken.

Je hebt het gevoel 'in Parijs' te zijn en niet alleen in het toeristische gedeelte. De garage en metro verbinding is erg goed en handig.

Ideaal als tussenstop!
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Onze kamer lag aan de drukke straatkant. Het lawaai van de vrachtwagens was storend tijdens de nacht. Maar als men moe genoeg is, dan slaapt men wel goed.

Mooie, nette kamers

Prima doorreis hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, gratis koffie/theefaciliteiten in lobby, kindvriendelijk, airco, geluiddichte kamers. Prima doorreishotel voor 1 nacht.

Prima hotel voor een overnachting op weg naar het zuiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Prima hotel voor een overnachting op weg naar het zuiden. Meteen aan de snelweg, paar minuutjes van het centrum van Orleans. Aardig personeel. Kamer met airco, prima bed, badkamer, alles wat je nodig hebt voor 1 nacht. Wij verbleven er met onze 2 kinderen van 6 en 10 jaar in 2 kamers naast elkaar, ideaal.

Fijne overnachten op doorreis naar huis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

De instap naar het bad is erg onhandig/gevaarlijk met de glazenwand , de andere 2 kamers die we geboekt hadden gelukkig een douche dus ff de overstap naar de overkant genomen.

Vriendelijk personeel en de receptiedames spraken goed Engels en wij beetje Frans. Bij aankomst kon je aan de bar een lekker koud drankje bestellen Fijne bedden, genoeg mogelijkheden in de buurt om te eten en lekker dicht langs de snelweg. Ontbijt goed maar Basic maar alles (behalve een Eitje) was er.

Prima hotel voor doorreis of bezoek aan Orleans
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Dit hotel hebben wij geboekt als overnachtingshotel op onze terug reis naar Nederland. Het personeel was erg vriendelijk. Prima ligging direct aan de snelweg. Met de tram tegenover het hotel zijn we naar het centrum van Orleans gegaan. Bij de receptie kregen we na een goede uitleg een plattegrond mee. Ontbijt is prima en in overeenstemming met de prijs.

na vijf overnachtingen in verschillende jaren houden wij het nu voor gezien.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

muffe kamer. kleine badkamer/toilet.deur van kamer moeilijk te openen.een bed zeer wankel en voorzien van een zeer slechte matras.

goede ontvangst door receptioniste.

Goede bedden, na 22.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Erg gehorig in de kamers, de mensen naast ons waren letterlijk te verstaan. Krappe kamer (te veel meubels) en badkamer.

Goede bedden, na 22.30 uur was het gelukkig helemaal stil. Schoon.

Tussenstop
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Het is allemaal een beetje gedateerd. Het ontbijt was voldoende en vers, maar geen uitgebreide keus.

Locatie, vlak bij de snelweg. Ideaal hotel voor een tussenstop. Hygiëne was prima. Goed bed.

Wij waren op doorreis voor 1 nacht redelijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Bad- en slaapkamer piepklein. Met je knieën tegen de muur als je op het toilet zit. Geen nachtkastje waar je spullen op kunt zetten.

Het ontbijt was eenvoudig maar prima.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Vlakbij de doorgangsroute.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Vlakbij de doorgangsroute. Goed ontbijt voor een vriendelijke prijs. Eigen douche/bad op de kamer. Beneden bij de receptie een zithoek met koffie en thee. Prima!

Ontbijt goed, Prima bedden
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Dat het restaurant in het weekend gesloten was viel ons tegen. Een inloopdouche zou fijner zijn. Het bad is vrij hoog en er was ook geen antislip matje in.

Ontbijt goed, Prima bedden

Vriendelijke bediening en lekker te verblijven voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Heerlijk aankomen, snelle service en vriendelijk. Wilden douche i.p.v. bad en geen probleem. Heerlijk groot bed. Ontbijt prima v de prijs, wel eitje de avond tevoren bestellen hoorde we. Metro 5 min lopen was prima.

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet inbegrepen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Best wel geluidsoverlast van wegverkeer, geen omheinde parkeerplaats, maar direct aan openbare weg.

Goed en uitgebreid ontbijtbuffet inbegrepen. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Prima geslapen.

Een eitje?

Er waren trouwens geen eieren bij het ontbijt. Kortom voor een overnachting in de buurt van de autoroute een prima gelegenheid. We hebben op de terugreis hetzelfde hotel geboekt, met de wetenschap dat het aan de achterkant rustiger is qua verkeersgeluiden

Prima hotel voor tussenstop onderweg van vakantieadres naar huis.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Muren zijn erg dun, daardoor de kamers gehorig. We konden bijna letterlijk verstaan wat er in de kamer naast ons werd gezegd. Restaurant was niet open voor diner, aanbevolen alternatief op loopafstand was prima.

Zeer royale en comfortabele bedden, rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Hoewel het pal naast de snelweg ligt, hebben we daar totaal geen last van ondervonden.

Alles was matig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Geen mogelijkheid tot diner. Gehorige kamers. Geen verlichting op gangpaden etages. Deur badkamer/toilet kon niet dicht en gesloten worden. Haar fohn deed het niet. Kortom, een tegenvallend verblijf en niet voor herhaling vatbaar.

Alles was matig. Ben beter gewend van IBIS

Goede rustplaats
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

De kamers zijn een beetje verlopen. Vorige maandag hebben wij 89 euro betaald en dat is te duur. Nu 68!euro, dat is juist

Vorige maandag was de man die er zat niet vriendelijk en nors. Geen goede kamer. Nu was de kamer veel beter en de dames aan het ontbijt, de receptie en de kuisploeg heel vriendelijk en efficient

zou (tijdens mijn verlof) nooit meer naar een Ibis hotel gaan, is niet duur maar ook niet goedkoop
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Ibis hotel is duidelijk een hotel voor zakenreis, of één enkel nachtje, buiten het hotel is er helemaal niks te beleven (industrieterrein)

veel te kleine kamers, ontbijt ok zonder meer

Prima voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Sfeer en aankleding hotel. Ontbijt was goed maar matig.

Ligging,aan de snelweg op typisch frans industrie terrein. Dus prima als tussenstop op door reis.

De bedden vielen erg tegen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

De bedden vielen erg tegen! Matrassen waren erg doorgezakt (er zat een hele kuil in). Dus van lekker slapen na een hele dag autorijden, was helaas geen sprake... Personeel blijft stug Frans praten, ook al vraag je iets in het Engels. Geen comfortabel hotel.

Hotel geboekt als tussenstop voor de terugreis Frankrijk -...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Hotel geboekt als tussenstop voor de terugreis Frankrijk - België (2 volwassenen en 2 kleine kinderen: 3 maanden en 2 jaar). We hadden een 1 tweepersoonskamer geboekt met de vraag een kinderbedje bij te zetten voor ons tweejarig zoontje (ons jongste zoontje slaapt bij ons in bed). 2 dagen voor onze aankomst werd ons per mail meegedeeld dat we niet met 4 in 1 kamer mochten en dus ofwel een extra kamer moesten boeken ofwel het verblijf moesten annuleren. Enkele mails en kwade telefoons (en een hoop stress) later (wij wilden uiteraard geen extra kamer betalen voor 2 baby’s!), hebben ze uitzonderlijk toegestaan dat we met onze 2 kindjes in 1 kamer mochten...

Ibis Styles onwaardig!!
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Wij, gezin bestaande uit vader, moeder en 2 kids van 3 jaar en 8 jaar, logeerden 1 nacht in dit Ibis hotel. 's Avonds namen we daar ook een avondmaal. Voor ons bestond dit uit een driegangenmenu voor 17.50 euro. Voor de kindjes vroegen we of het mogelijk was om iets te krijgen van frietjes, dit was geen enkel probleem. Ze kregen beiden een dessertbordje met enkele frietjes erop met een schelletje hesp en met een potje ketchup om te delen. Wat schrokken we toen we de afrekening kregen: 25 euro voor hun bordje frietjes!!!! Op de heenreis sliepen we uit in Ibis Limoges Nord en daar hebben we zelfs geen ontbijt moeten betalen voor onze drie-jarige. Met als melding: een kind van 3 eet toch bijna niets. Ik vind het echt niet kunnen, en vooral niet in een Ibis Styles, dat er voor een kind van 3 jaar zo veel geld gevraagd wordt voor een bordje frietjes.... Ik hoop dat het personeel van de Ibis Styles toch eens in opleiding kan gaan bij Ibis Limoges Nord, want daar was alles tip top in orde!!!

Makkelijk bereikbaar hotel met avondeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Wij kregen kamer boven de keuken, waar het personeel buiten luid te horen was en wij vroeg wilden slapen. 10.00 was het wel stil.

Bereikbaarheid en mogelijkheid om te eten.

gewoon hotel, weinig extra's
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

vreemd dat in het hotel een huisdier welkom is, maar niet mee mag naar ontbijtruimte; dat betekent dat je altijd buiten moet ontbijten.(?)

snel bij snelweg

Overnachting vanwege doorreis naar vakantie bestemming
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Weinig gelegenheid om buiten te zitten. Kon na onze rit geen gebruikmaken van een avondmaaltijd. Restaurants in de directe omgeving van het hotel gesloten. Onbijt had wel wat meer keuze mogen hebben.

Kamer was goed. Goed sanitair. Ligging is perfect omdat wij op door reis waren.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Kies voor deze prijs een andere accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Kamers zijn klein Babybed vooraf reserveren Bed was hard, kuil un het matras. Kamer vond ik warm ondanks de airco.

Ontbijt was goed Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Denk om uw spullen
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Parkeerplaats. We zijn al meerdere keren in dit hotel geweest. Enige minpunt is de parkeerplaats die niet bewaakt is. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Bij vertrek s'ochtends ontdekten we dat één van onze fietsen van de auto gestolen was. Ze stonden met meerdere sloten vast op onze twinnyload. Auto dicht tegen de heg geparkeerd. Sloten en bandjes om de banden waren doorgeknipt. Omdat het een onbewaakte parkeerplaats is, geen enkele medewerking van het hotel gekregen. Wel een hoop toestanden om aangifte te doen bij de politie en verzekering. Gefrustreerd vertrokken naar ons vakantieadres. Gelukkig geen persoonlijk leed, wel een stuk vakantieplezier weg. We komen hier niet weer terug. Zoeken in het vervolg een hotel met afgesloten parkeerplaats. Jammer want het hotel is verder prima.

Dicht op de snelweg. Prima hotel als je op doorreis bent.

Klein en niet zo fijn, maar handige locatie aan snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Erg warme kamer, maar raam open geen optie vanwege intensief weggverkeerslawaai. Kamer zeer klein, geen zitplaats, geen bureau. Kamer stonk naar sigarettenrook. Prijs te hoog.

Parkeren voor de deur. Hygiene.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

IBIS (styles) is er niet beter op geworden.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

De badkamer (bad) is niet veilig voor ouderen. Het avondeten was lauw (kabeljauw blijkbaar uit de vriezer en uit de magnetron). Friet was ook lauw.

IBIS hotels gebruiken wij omdat ze makkelijk te bereiken zijn. Dat was ook nu het geval.

Prima hotel voor een fijn verblijf langs de franse wegen - richting België of het zuiden.

niets op te merken...

Heel mooie en nette kamer alsook een goed bed (180m). Het ontbijt uitstekend voor een Frans hotel. Ligging hotel nabij de snelweg; in de buurt Auchan hypermarket/koopcenter met mogelijkheid goedkoop tanken ! (ter info: verblijf hondje(s) kost 8€ per nacht.) Hotel aan te bevelen!!!

Het ontbijt was goed alleen een een biertje

Personeel sober gekleed (Wit T shirt) maar waar zeer vriendelijk

Het ontbijt was goed alleen een een biertje van Heineken 0,25 ltr. kost alleen een beetje duur €.4,00

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Een tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Het hele hotel ademt een ouder hotel uit, de douche en toilet waren zo klein dat mijn man niet recht kon zitten, heel klein wastafeltje. Ontbijt was best goed hoewel we 10 minuten op vers brood moesten wachten

De bedden waren heel goed

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

moe van de lange trip is dit een perfecte rustplaats

niets negatief te melden

Alles was prima, vriendelijk personeel, hygiene perfect, lekker ontbijt, heerlijke nachtrust en goede ligging, prachtige badkamer

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

VIEL TEGEN IS AAN OPKNAPPEN TOE. IS DAT NET GEDAAN?? OVERDOEN!!
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Al wat ouder hotel en dat zie je hoewel de kamer redelijk is. Zoals gewoonlijk in de oude kadkamers van IBIS moet je in een bad douchen met gevaar van glijden etc. S'morgens herrie van ?? leek op gasbrander of lift motor... Matras met in het midden een hard koord. Je kan niet midden-in slapen want dan lig je erop.

Eigenlijk niks. Je komt aan, je slaapt en je eet een karig ontbijt en dan ga je weer weg......en dat voor 85 euros!!! TE DUUR

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Ontbijt prima
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

S.Morgensvroeg onnodig brandalarm Geen toiletpapier op kamer Bij kleine raamopening binnenkomende regen (op reistas) Oudbollige gangen. Slijtage vloerbedekking Zeeptube badkamer stuk

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Start en terug op autoweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

verschillende onderdelen van de badkamer vragen voor herstelling

vriendelijke ontvangst - ruime parking bij hotel - vlakbij péage - Orléans gemakkelijk te bereiken met tram - eenvoudig ontbijtbuffet - avondmaal met 2-3-2 keuzes voor voor, hoofd en nagerecht aan goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 29 september 2016

volgende keer iets meer uitgeven
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

ontbijt was gewoon niet aangevuld, bekers in de kamer waren allemaal lek, nergens een plkje om even te zitten ma 23 uur.

prima kamers voor budget hotel

Prima hotel voor één nachtje op doorreis
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Kleine kamer en hotel is best gehorig, maar ondanks dit hebben we prima geslapen

Locatie ten opzichte van de snelweg

• Beoordeeld op: 4 september 2018

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Ontbijt was goed maar simpel

Ligging was goed tov de snelweg. Vriendelijk personeel, Doe het zelf koffie en thee tafel werkt prima.

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Rustige omgeving

Krappe badkamer

Airco en lugging kort bij autoroute

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prijs-kwaliteit top.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Prijs-kwaliteit top. Lekker ontbijt voor slechts 6 euro. Ideale stopplaats op doorreis.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Lekker dicht langs de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Lekker dicht langs de snelweg. Ideaal voor overnachting onderweg naar huis. Heerlijke bedden.

geen warme douche aanwezig problemen met boiler werd niet...
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

geen warme douche aanwezig problemen met boiler werd niet gemeld avond ervoor bij aankomst was toen al bekend

Heerlijke bedden, dicht bij de snelweg, lekker ontbijt.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Geluid van de airco zou wat minder kunnen maar niet irritant.

Heerlijke bedden, dicht bij de snelweg, lekker ontbijt. Prima kamer.

Zeer goed om te verblijven op doorreis..
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Goed ontbijt. Voldoende aanbod. Sinaasappels zelf te persen, dus zeker vers...

6,0
    We hebben redelijk goed geslapen en daar is alles mee gezegd. Een tweede keer zal het niet worden .
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Slecht onderhoud van het sanitair.

Prima ontbijt Bed erg klein maar de matras was ok

Prima overnachting, inclusief prima ontbijt, voor een goede prijs.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Enig minpuntje vind ik vloerbedekking op de slaapkamer (hygiëne).

Kamer was keurig en schoon.

De airco stond lekker aan, we kwamen helemaal bij!
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

De airco stond lekker aan, we kwamen helemaal bij! Goede bedden en lekker dicht langs de snelweg.

Vlakbij de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Vlakbij de snelweg. Handige locatie voor als je op doorreis bent. Prima hotel voor 1 nachtje. Parkeren naast het hotel. Ontbijt was voldoende.

Voor ons terug een ideale tussenstop na 1000 km om even op...
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Voor ons terug een ideale tussenstop na 1000 km om even op adem te komen en onze reis naar huis verder te zetten.

Goed hotel voor doorreizen

Goed kompleet ontbijt

helemaal naar wens

Goed ontbijt, prima kamer

Lokatie

Zeer gedateerd hotel een Ibis STYLES onwaardig

Lokatie

Prijs kwaliteit goed in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Geen restaurant open in het weekend

Ruim bed, goed en voldoende uitgebreid ontbijt

Zeer goed bed

Geen internationale tv zenders

Zeer goed bed

Ideaal als tussenstop voor een lange rit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

De kraan aan de wasbak stond niet goed geplaatst.

Proper bed, ontbijt voldoende keuzemogelijkheden.

Kleine kamers klein bad

Prima hotel als stop-over
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Heerlijk geslapen, eenvoudig maar goed ontbijt.

• Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Jammer dat er een bad in de badkamer is,ipv een douche

Dat het hotel vlak bij de snelweg ligt.j

Ontbijt was matig voor een all you can eat.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Aanbod van ontbijt en hygiëne op toilet.

Ontbijt was matig voor een all you can eat.

Het ontbijt was geweldig V

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

We komen regelmatig in dit hotel en de badkamer zou echt gerenoveerd moeten worden.

Dicht bij de snelweg, we waren nl op doorreis

Overnachten onderweg

Lift

Restaurant in de buurt.

Parking

Tapijt

Parking

Helemaal tevreden en een aanrader voor overnachting tijdens reis door Frankrijk.
    • Standard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Ontbijt

Vriendelijke ontvangst en prima ontbijt.

goed hotel en vriendelijk personeel

toilet erg laag

zeer goed

Goede plek voor een overnachting tussendoor.
    • Standaard Tweepersoonskamer - Inclusief ontbijt

Een mooi hotel op de route, dicht bij de snelweg.

goed overnachtingshotel voor doorreis

verwarming badkamer