Beoordelingen over Interlaken 2-sterren

26 Avenue Durante, 06000 Nice, Frankrijk

#157 van de 169 hotels in Nice

Een echte aanrader!

Het bed en de kamer waren wat aan de kleine kant, maar meer plaats heb je niet echt nodig.

De kamers zien er beter uit dan op de foto's die je kan terugvinden op Tripadvisor. Ze lijken recentelijk vernieuwd. Het ontbijt bestond uit croissants, chocoladebroodjes en stokbrood, koffie/thee/chocolademelk, fruitsap en yoghurt. Je kreeg het ontbijt in een mandje op tafel (en bijvragen kon steeds!). Het station is net aan de overkant van de straat en het centrum is slechts op 15 minuten wandelen. Het personeel is heel erg vriendelijk en geeft je de nodige uitleg over de stad. Zeker de moeite waard!

Prima hotelletje met degelijk ontbijt in oud goedkoop uiterlijk.

De entree. Je hoefde maar een kamernummer te noemen en je werd binnengelaten. We zijn niet gecontroleerd op paspoorten oid dus hadden zo iemand anders kunnen zijn. De medewerkers spraken slecht Engels en heel kortaf. Kamer ontzettend oud maar daar is de prijs ook naar. Gelukkig hoefden we daar niet lang te zijn.

De ligging van het hotel was top. Super dicht bij het station en de grote winkelstraat waarvandaan alles bereikbaar is.

Prima hotel nabij treinstation voor een stopover.

Locatie ten opzichte van het treinstation is geweldig, echter in de avond is het een buurt waar wij ons als twee vrouwen minder veilig in voelden. Jammer dat incheckpersoneel weinig moeite deed tot het spreken van Engels. 's Nachts wat rumoer op de gang, wij denken vanwege een gedeelde badkamer/toilet naast onze kamer.

Zeer dicht gelegen bij het treinstation, wat zeer fijn was aangezien wij de volgende morgen weer vroeg per trein verder moesten reizen. Zeer goed ontbijt, werd voor je geserveerd. Kamers waren in orde, wij hadden een eigen badkamer en toilet.

Prima hotel voor kort bezoek.

Beetje een achter buurt, toch wel ver lopen vanaf de boulevard, ontbijt was beperkt.

Vlakbij het station, prima kamer voor een aantal nachten, vriendelijk personeel en schoon.

Nice prima maar niet meer in Interlaken Hotel.

Simpel van opzet, als in kamer met bed wat planken als opberg ruimte en meer niet. Slecht van onderhoud. Losse tegels In de kamer. Bonkende airco. Na 3 min pas warm water.

Locatie aan het centrum

Kamers waren vuil, geen gordijnen dus zonlicht tot laat in...

Kamers waren vuil, geen gordijnen dus zonlicht tot laat in de avond. deuren die niet goed opengingen. sommige personeelsleden waren zeer onvriendelijk namelijk de nachtwaker! heel veel lawaai in het hotel. ben helemaal geen moeilijk mens maar dit was zeer ondermaats en zeker voor die prijs.

De ligging, naast het centraal station

Het bed was kei hard en heel slecht. De douche duurde 10 min om een beetje warm te worden

De ligging, naast het centraal station

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Geweldige locatie, zo naast het station, alles dichtbij.

Ontbijt mag wat uitgebreider, er was maar één soort beleg.

Geweldige locatie, zo naast het station, alles dichtbij.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

We moesten de sleutel achterlaten elke keer dat we uit het...

We moesten de sleutel achterlaten elke keer dat we uit het hotel gingen, wat erg raar is.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Dat we iedere dag meerdere keren 4 verdiepingen omhoog...

Het was nogal heet in Nice en een beetje airconditioning zou wel lekker zijn geweest.

Dat we iedere dag meerdere keren 4 verdiepingen omhoog moesten lopen. Goed voor je gezondheid.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Locatie was top!

Slechte bedden, vieze badkamer, slechte schoonmaak, altijd zelf vragen om handdoeken, heel erg gehorig

Locatie was top! Dichtbij strand en beZienswaardigheden en treinstation

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Het ontbijt was wel verzorgd.

De vriendelijkheid van het personeel kan heel wat beter.Ik zou het persoonlijk zeker niet aan vrienden aanraden.

Het ontbijt was wel verzorgd.De kamers waren zeer net.