Beoordelingen over Hotel Kanaï 3-sterren

10 Rue De Béthune (adresse postale) / Entrée rue de la Vieille Comédie, 59000 Lille, Frankrijk

#11 van de 53 hotels in Lille

De centrale ligging is dé sterkte van dit hotel!
    • Privilege Tweepersoonskamer

We hebben bij aankomst 5 minuten moeten wachten aan de receptie alvorens er iemand kwam om ons in te checken. Er was ook geen belletje of zo waardoor we konden duidelijk maken, dat we er waren.

De centrale ligging is dé sterkte van dit hotel!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Leuk voor een weekendje weg

Ontbijt mag iets groter en uitgebreider. Meer opties met kip voor als je geen varkensvlees eet. Verder prima voor paar dagen.

Personeel super aardig en bereid om me tas naar het 3de verdieping te nemen. Dame van de ochtend was vriendelijk, Dame van de avond met blond haar erg aardig en goed sprekende engels. Geef goed advies van waar je goed kan eten. De kamer die wij kregen was met een mooie uitzicht op het stad van Lille.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

uitstekend

het is niet echt een minpunt, maar voor oudere mensen is het traplopen toch wel zwaar. Misschien bij reservering oudere personen op een eerste of tweede verdieping onderbrengen.

Rustige en koele kamer. Vriendelijke bediening.

Centraler kan niet.

We waren een beetje in shock dat we drie etages hoog zaten en daarom 8 treden moesten betreden elke keer. Ook was er niet veel privacy gezien de wc/douche alleen kon worden afgesloten met een gordijn. En als laatste hadden we geen wifi bereik.

De locatie is echt fantastisch. Je zit midden in het centrum en kijkt zo de winkelstraten in. Het personeel spreekt uitstekend Engels en staan dag en nacht voor je klaar. Ook zijn de kamers goed geïsoleerd waardoor je geen last heb van lawaai van buiten.

Correcte prijs, vriendelijk personeel.
    • Privilege Driepersoonskamer

Te donker in kamer en badkamer. De kamer rook niet fris, verluchting bleek niet mogelijk. Gelukkig was er airco.

Super vriendelijk onthaal. Lekker ontbijt. Goede matrassen.

Prima hotel voor prima prijs met zeer vriendelijk personeel op toplocatie.

Kleinschalig hotel op een toplocatie (zowel tov station als oude centrum). Ontbijt met locale producten (op krijtbord herkomst) is top. Personeel is zeer aardig en behulpzaam. Prima voor een korte stedentrip.

Vriendelijk stadshotel in zakformaat
    • Privilege Tweepersoonskamer

De kamers zijn vrij klein en er is gepuzzeld met ruimte. Ook de ontbijtruimte is erg klein en het personeel kon met zijn tweeën het aantal ontbijtgasten niet aan.

Dit moeten beslist de aardigste receptionistes van Lille zijn! We hebben fijn geslapen op een comfortabele matras en de badkamer is up to date. De ligging in het centrum van Lille. Parkeergarages in de buurt.

aangenaam verblijf, voor een paar dagen

kamer te klein, ontbijtruimte te klein, matig aanbod voor ontbijt, elke dag hetzelfde

vriendelijk personeel, bereid om te helpen aandacht voor het milieu met extra beloning

Prima hotel op zeer strategische ligging voor kort stedenbezoek.

We hadden een kamer met mooi uitzicht. Vrijdagavond was het heerlijk stil, echter zaterdagavond hoorden we het uitgaansleven.

Vriendelijk personeel; extra faciliteiten die je niet verwacht. Koffie en thee in lounche, zelfs wat taart/cake. Prima ontbijt met locale producten.

Prima plek voor een weekeindje Lille!

De kamers zijn klein, maar dat was wel duidelijk van te voren. Verder geen minpuntjes

Prima plek in hartje Lille. Parkeren kan voor een redelijke prijs in een dichtbijgelegen parkeergarage. Ontbijt is prima, maar je kunt ook in de stad ontbijten. Dat kun je ter plekke regelen. Personeel is goed en attent. Is goed bevallen!

Prijs/kwaliteit : zeer goed !

Wel wat trappen te doen in het hotel, dus niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn.

Prijs/kwaliteit : zeer goed ! Het meisje aan de balie ( met korte bruine haren ) was supervriendelijk. De ligging van het hotel is goed , airco op de kamer een pluspunt. Ook de parkeergarage op wandelafstand was super. Ontbijt was goed.

Voor onsnooit meer Kanai, terwijl de stad Lille een fantastische stad was.

De hotelkamer was belachelijk klein , Je kon er je kont niet keren . Geen ruimte voor het neerzetten van spullen. Zelfs ongemakkelijk om schoenen aan of uit te trekken, Afscheiding van toilet en slaapkamer was een losse schuifplank, Kwam haast tegen het bed aan. Kortom de kamer had iets van een omgebouwde inloopkast tot hotelkamer.

De communicatie met het personeel verliep vlot en vriendelijk

Niet duur, maar de kwaliteit is er naar

Onhandig personeel Zeer krappe ontbijt ruimte Geen lift, toch 4 verdiepingen! Carpet op kamer Hang-WC maakt krakend, beangstigend geluid wanneer je er op gaat zitten

De kamer is beschikbaar vanaf 15u.

De kamer is beschikbaar vanaf 15u. Ze was niet klaar. Geen douchegrl jn de douche, je moest aan de lavabo zeep uit een dispencer nemen. Niet erg handig. Er zaten zoveel.muggen op de kamer. Niet normaal. Waarom geen vliegenramen plaatsen zodat je de venster kunt openen voor wat frisse lucht.

Wij hadden de kamer voor drie personen.
    • Privilege Driepersoonskamer

Wij hadden de kamer voor drie personen. Extra bed was een slaapbank en kon er voor een slaapbank prima mee door. Slaapbank was ook al opgemaakt dus hoefden we ook niet zelf te regelen. Super vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt.

Perfecte ligging voor een paar dagen Lille met zeer behulpzaam personeel.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De ontbijtruimte is beperkt waardoor bij drukte er wellicht wachttijden ontstaan. Dat was bij ons niet het geval maar is een beperking.

De ligging in het centrum en de vriendelijkheid van het personeel zijn zeker pluspunten.

Lille is leuk, maar wel een gering aantal bezienswaardigheden

De badkamer was wel heel klein. Om op de wc te komen, moet je je om de wastafel heendraaien. Lukt niet als je wat gezet bent

Locatie, behulpzaamheid van het personeel. Ze kennen al snel je naam

Super sympathiek personeel.

Ik denk niet dat ik ooit in zo'n kleine hotelkamer heb geslapen. Maar het was wel gerieflijk ingericht.

Super sympathiek personeel. Leuk ingericht hotel. Zeer lekker ontbijt.

Een goede uitvalsplek voor een stedentrip.

Bedden slecht opgemaakt waardoor je half op het matras ligt. Een wat krappe kamer en een gezellig maar ook erg krappe ontbijt ruimte. De kamers zijn allemaal op de 2e tot 4e verdieping, er is geen lift.

Geweldige ligging voor een stedentrip, midden in de stad. Prima ontbijt. Parkeerplaats beschikbaar op aanvraag (€12,- per dag).

De locatie;

Niets; Als je echter moeite hebt met trappen lopen kan t lastig zijn omdat dat er geen lift is.

De locatie; midden in het oude centrum. De mogelijkheid om in een prive-garage op 100 meter van t hotel te parkeren (12 euro) Bij boeking wel reserveren want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen. Prima ontbijt met een ruim gevarieerd aanbod.

ligging was prima

ontgoocheld over kamer, die naar onze mening toch zeker niet goedkoop was (95€-zonder ontbijt)zeer kleine kamer met bijna onmogelijk kleine badkamer.

ligging was prima ontbijt was prima vriendelijke medewerkers

• Privilege Driepersoonskamer

Klimaatbeheersing in onze kamer (101) vreselijk slecht, geen beveiligde toegang tot het complex, geen lift

Prima locatie voor een stedentrip, ontbijt prima prijs/kwaliteit-verhouding, personeel vriendelijk

Knus en gezellig, midden in het centrum!!

Niet dat het bij ons van toepassing was, maar het is niet geschikt voor mensen die moeilijk trappen kunnen lopen , 3 verdiepingen per trap.

Heel gezellig, knus hotelletje met vriendelijk personeel. Alles erop en eraan, een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte produkten. De ligging is perfect, midden in het stad en toch is er geen geluidshinder in de kamer. Rond 16u is er koffie en gebak voor de hotelgasten. Parking op reservatie. Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goed gelegen, goed ontbijt, maar in een koude winter te weinig verwarming
    • Privilege Driepersoonskamer

De kamer had re weinig verwarming, was dus te koud, en kon niet aangepast worden. De doucheruimte had totaal geen verwarming.

De ligging pal tegen het centrum, goed ontbijt

Perfect hotel/uitgangspunt voor een bezoek aan de prachtige stad Lille!

Er is geen lift, je moet er wel trappen lopen.

De ligging van het hotel en afgesloten privé-parkeerplaats in centrum zijn perfect, het ontbijt was ruim voldoende, gevarieerd en lekker. Het bed/matras en douche zijn zeer goed. Gratis koffie/thee en lekkers.

Fijn, zoals verwacht!

Vermeld ook bij check-in dat de er kosten bij komen voor het ontbijt. Wij wisten dit al wel, maar kan me voorstellen dat er mensen verrast door zijn.

Prima service, keurig personeel, goed ontbijt.

Grotee voor een superieur kamer - te klein. Veel lawaai van afvoerleidingen en weinig isolatie waarvoor veel lawaai van andere kamer na 24u

Ontbijt n

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

- kamer was iets klein, maar dat was al bekend en niet belemmerend.

Ontbijt in buffetvorm met heerlijke regionale producten. Schone kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Lekker centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zeer goed hotel, met prima ligging.
    • Privilege Driepersoonskamer

De parkeerplaats was moeilijk te vinden. De slappgelegenheid voor de tiener had een doorgelegen matras.

Perfect gelegen in centrum, toch een rustig hotel. Ontbijt van 6 - 12 uur. Allemaal verse producten. Mogelijkheid tot huren van parkeerplaats, die we langer mochten gebruiken dan voorzien.

Locatie is prima, midden in het centrum.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Wij hadden een hotel met parkeergelegenheid gezocht ( hier adverteert dit hotel ook mee). Toen wij echter een plek wilden reserveren was dit niet mogelijk omdat alles vol was. Een alternatief werd geboden maar dat voldeed helemaal niet aan wat wij zochten. Dus vanwege het parkeren zou ik dit hotel niet meer boeken.

Locatie is prima, midden in het centrum. Ontbijt was goed genoeg.

Het hotel is ons slecht bevallen.

Veel te klein alles. Je kon nauwelijks rechtop op de wc zitten. douche ook veel te klein. Het ontbijt was waardeloos. In een veel te kleine ruimte met veel te veel mensen. Er was geen plek. Brood was op, bekers waren op, eieren waren op en werden pas laat weer aangevuld. Koffie komt uit een klein nespresso apparaat en is niet geschikt voor veel mensen: afvalcontainer vol, en water was op. Weinig jus d'orange.

Echt heel kleine kamer met laag plafond, eerder een zolderkamertje. Er was veel wind en regen tijdens de eerste nacht waardoor ons raam steeds open waaide. Hier kon men niets aan doen, er waren ook geen andere kamers vrij... Het toilet zat precies niet goed vast.

Gezellig hotel vlak in het centrum

Wij hadden een zeer kleine kamer. De douchekabine was ook heel klein, maar wel een goeie douche.

In het centrum, stadswandeling kan je vanuit het hotel beginnen. Leuk interieur. Gezellig. Voelt aan alsof het een klein hotel is. Goed ontbijt met lekker vers geperst fruitsap!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Superior kamer geboekt, kamer was zeer klein, piepkleine badkamer!! Slechts één klein wastafeltje, geen plaats voor toiletartikelen, wc net naast douchecel, wc was gamel en de wc-bril lag los!!! Handdoeken tekort, wij verbleven op de tweede verdieping, 57 trappen géén lift, en dat met twee koffers!!! Bar van hotel niet gevonden? Bij het binnenkomen is er een kleine hall zonder indicatie, zijn in de kledingzaak naast hotel gaan vragen of we wel juist zaten of dat er eventueel een andere ingang was, men zei ons dat we naar boven moesten gaan...... dit lijkt ons meer een jongeren hotel, maar wel tegen een dure prijs!!!! Voor ons in ieder geval nooit meer.

Niet voor herhaling vatbaar, maar we kunnen pech met de kamer gehad hebben.

Hygiëne van het toilet, heel veel muggen op de kamer, er was een anti-muggenstekker voorradig maar zonder vloeistof, rioolgeur uit de douche

Het personeel is uiterst vriendelijk, had oor naar onze klachten en we konden kiezen uit 2 compensaties: gratis ontbijt of een reductie op de kamerprijs.

Het is een goed hotel, jammer van de te kleine boven kamer, 3 trappen omhoog geen lift.

toch te veel lawaai van de straat, een continue gebrom van een airco o.i.d. De kamer was te klein voor 2 personen.

de badkamer was groot en ruim. De locatie was goed, als je midden in het centrum wil logeren. Het ontbijt was lekker, Aardig en vriendelijk personeel.

Heerlijk ontbijt!

Het openbare toilet is heel erg klein.

Heerlijk ontbijt! Heel behulpzaam personeel dat goed Engels spreekt. Mooie, ruime kamer (privilege) met mooie badkamer met fijne douche.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het verblijf in het hotel was algemeen genomen goed, met een aantal aandachtspunten

De ontbijtruimte was zeer klein, wij waren met 6 en soms moesten de tafels herschikt worden om een plaats te krijgen. Het ontbijt was basis (platte eieren), soms werden bepaalde dingen niet bijgevuld bv...gewone sneetjes kaas, croissants, brood. De laatste ochtend waren wij nog de enigen en het personeel begon alles te poetsen en af te ruimen terwijl wij nog bezig waren, wat geen goed gevoel gaf.

Het hotel lag op een uitstekende locatie, midden in de stad en het winkelgedeelte, dichtbij alles (station, vieux ville enz.). De kamers waren proper,wel wat klein, er was airco (pluspunt)...

Prima voor gasten zonder loophandicap

Geen lift. Hotel is totaal ongeschikt voor gasten met loopbeperking, dus op leeftijd > 75 en loophandicap. Daarbij komt dat wij wel eens in een hotel een krakend bed hebben gehad, maar hier hadden we een krakend toilet. Oorzaak: Een totaal verkeerde bevestiging.

Plaats van het hotel in centrum van Lille en uitzicht van kamer 203 op centrum

• Privilege Tweepersoonskamer

entree is een beetje vreemd, je komt op de beg. grond binnen en de receptie is op de eerste verdieping en ( zoals bekent ), geen lift !

ontbijt was goed en personeel erg vriendelijk. hotel heeft eigen parkeergelegenheid op loopafstand, maar prijs was de twee dagen van de brocante 30% duurder dan de nacht van zondag op maandag

Mooi hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Toen we aankwamen in het hotel kregen we de sleutel van de kamer, maar toen we ik die kamer kwamen waren er nog mensen in. Ik dus terug naar de receptie en dat gezegd en ze vroegen enkel wie er lag, zonder sorry te zeggen en ze gaven ons dan een andere kamer . We moesten ook zelf onze valiezen naar boven doen, ze hadden niet voorgesteld om het te dragen voor ons. De kamer was wel mooi maar de badkamer was zeer klein. Voor het ontbijt stond het ook niet aangeduid als het in de prijs inbegrepen was of niet. Achteraf moesten we er dan nog voor betalen. We moesten ook zelf vragen wat de uren waren voor te ontbijten. Sochtens ook veel geluid van vrachtwagens. Ik had ook de app geïnstalleerd van booking.com en ik moest in het hotel nog betalen omdat ik die gids gebruikt had.

Het hotel was vlakbij het centrum en dat was wel heel gemakkelijk. Het hotel was wel mooi en netjes. Ontbijt was wel lekker en gevarieerd.

Heerlijk!

Voor 40 euro pppn hadden wij een iets grotere kamer verwacht (was de superior kamer) maar aan de andere kant, gekeken naar de locatie hadden wij niks te klagen!

Heeeeeerlijk ontbijt op een toplocatie met lief en behulpzaam personeel!

Vriendelijk personeel en een persoonlijk geschreven briefje!

Er is geen lift aanwezig. Je kan er niet met de auto bij komen.

Vriendelijk personeel en een persoonlijk geschreven briefje! De ligging van het hotel direct in de winkelstraat.

Wij hebben het naar ons zin gehad.

Er was geen lift, hebben wij van tevoren niet opgelet. Moesten nu elke keer vier trappen op. Een van ons was wel 81.

De kamer was klein, maar schoon en het bed was goed. Badkamer was ook klein met een heerlijke douche. Ontbijt was goed.

We hebben een fijne vakantie gehad in Lille en dit ook dankzij ons verblijf in hotel Kanaï

Handdoeken waren oud, zaten scheuren in. Badkamer was slordig gekit. En er zaten heel erg veel muggen op de kamer.

Het bed was heel goed, het ontbijt was ook heel goed.

Perfect!

Ze maakten reclame voor vers fruitsap maar dat was er toch niet.

Het onbijt was heel lekker! Goed dat er 24/24uur iemand aan de receptie was! Zeer vriendelijke uitleg! De kamer was proper en verzorgd! leuk uitzicht op de winkelstraat, in het centrum gelegen.

Aangenaam verblijf van 1 overnachting

De traphal en de gang naar de kamers lag er nog stoffig bij (wegens verbouwingswerken?).

Onze kamer had een ruime badkamer met een zeer ruime douche, ook het espresso-apparaat op de kamer was een leuk pluspunt. Het ontbijt was volledig, van zodra we binnenkwamen werd ons een versgeperst sapje aangeboden en het buffet werd regelmatig aangevuld.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Aangename verrassing

De parking was een beetje krap om in te manoeuvreren. Het was voor ons ook niet duidelijk meegegeven hoe we de parking konden verlaten, we zagen naderhand pas dat er een kleine box waar de pincode kon ingegeven worden.

De kamer was zeer mooi ingericht. Het ontbijt was heerlijk, er was enorm veel aanwezig: scrambled eggs, croissants, Frans stokbrood, muesli, yoghurt, ...

• Privilege Driepersoonskamer

Kleine ontbijtzaal Bij de afrekening werd me 110 eur aangerekend voor de kamer ipv de voorop gestelde 100 Eur, ik heb dit slechts daarna vastgesteld ! Graag een reactie van Booking !

zeer aangenaam!

Zeer aangenaam knus hotel..kamers zijn niet groot maar prima voor paar dagen verblijf. Er is geen lift. en hoogste kamers zitten op 4de verd. mooi ingerichte kamers. en knus ontbijt zaaltje op 1ste verd.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het was een prima hotel op een uitstekende locatie.

De kamer was prima in orde en ook het ontbijt was perfect. De vriendelijkheid en de behulpzaamheid bij de receptie waren uitstekend. De ligging midden in het centrum is heel fijn.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed gelegen fraai hotel

raam kon niet open voor frisse lucht. (1ste verdiep)

ontbijt super heerlijk met lokale produkten (confituur,vers fruitsap, honing, kaas) die je ook kunt aankopen! kamers ok ! Alhoewel in winkelstraat gelegen, rustig vanaf 19u PM tot 11u AM. Hotel ideaal gelegen voor shopping en dicht bij alle toeristische attracties. Parking "nouveau siècle " dichtbij gelegen en niet duur.

Hotel met nog werk aan maar op top locatie

De trappenhal mag eens dringend vernieuwd worden. Spijtig van het vuile/oude tapijt op de kamer waardoor deze niet echt fris rook. De ontbijt ruimte heeft ook aandacht nodig zowel de vloerbedekking als de versleten stoelen. Maar het ontbijt was zeer goed.

Midden in het centrum met eigen parking. Kleine maar mooie badkamer

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geen warm water in de douche en geen informatie vanuit hotel...

Geen warm water in de douche en geen informatie vanuit hotel dat er iets mis was. Receptie spreekt geen Engels of zeer gebrekkig. Water zou s avonds weer in orde zijn. Volgende ochtend nog steeds geen douch e mogelijkheid. Bij afrekenen moesten wij hier zelf over beginnen. Voorgestelde compensatie: 1 gratis ontbijt.. Tv zenders werkten niet. Geen lift in hotel. Kamers aan straat kant erg rumoerig. Geen verse jus d'orange zoals site wel aangeeft. Sinaasappels stonden in keuken maar we kregen iets uit een pak bij het ontbijt. Per mail klacht ingediend maar geen respons tot op heden.

Prima hotel in het centrum met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Vloerbedekking zou vervangen mogen worden. Wat vieze plekken. Verder was de kamer wel heel schoon.

Prima ontbijt met verse en heerlijke streekproducten tegen een zeer schappelijke prijs. Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste overdag; dame 's avonds was zeer afstandelijk. Eenvoudige kamer met een prima bed en met een fijne doucheruimte. Hele centrale ligging met een parkeergarage dichtbij. Hele goede prijs-kwaliteitverhouding en voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Badkamer piepklein, je had nauwelijks de ruimte om je te keren. Als je opmdemroilet zat stootte je je schouder tegen de wastafel. Geen afzetmogelijheid voor toilettas. Geen planchette in de erg smalle douche cabine. Zag er ook onverzorgd. Geen lift. Erg veel trappen lopen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Absoluut de moeite waard!

Je moet een trap op om bij de receptie/hotel te komen. Voor iemand die slecht ter been is, is het misschien wat moeilijk. In de vroege ochtenduren hoorden we wel de koelingen draaien van vrachtwagens die aan het bevoorraden waren. Achteraf bleek dat we de dubbele ramen niet allemaal hadden dicht gedaan. Dan hadden we waarschijnlijk weinig gehoord ervan.

Eigenlijk viel ons niks écht tegen, maar wij zijn 'gemakkelijke' mensen en stellen geen al te hoge eisen. Sommige dingen waren ietwat gedateerd maar alles was schoon, we vonden we dit juist daarom een heel knus en gezellig hotelletje. Bijzonder vriendelijk en hartelijk personeel. Heerlijk ontbijt. We kwamen niets tekort. Perfecte locatie in de binnenstad. Mooie kamer, lekker bed, schone badkamer. Mochten wij terug gaan naar Lille, zullen we zeker weer dit hotelletje boeken!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Leuk hotelletje

Kamers zijn aan de kleine kant, maar dat wisten we, voor ons was dit geen obstakel.

Hotel is gelegen midden in de stad en kort bij de metro, ideaal als uitvalbasis voor city trip! Het ontbijt is goed, veel keuze! Aan de receptie zijn ze vriendelijk. Je kan veilig parkeren voor een kleine meerkost in een nabijgelegen ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Liking Lille!
    • Privilege Tweepersoonskamer

Geen lift, hou er rekening mee. Midden in de winkelstraat en met restaurants aan de achterkant, dus lawaaierig (oordoppen mee). Vrij kleine ontbijtzaal. Check out en ontbijt zondag is tot 12.00u.

Kamer groot genoeg. Goed bed. Mooie badkamer. Ontbijt heel goed (roerei 🍳) Mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer (niet zo boeiend..., maar sommige mensen vinden dat belangrijk)

Lille, cultuur en vrienden

Kamer was erg klein en tussen slaapkamer en badkamer was geen deur maar een gordijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, maar kleine, schone kamer met prima bed en prima, maar kleine, badkamer

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Mooie locatie.

4 trappen op, bed had beter gekund, kamer is klein. WiFi viel af en toe uit.

Prachtige locatie, prima ontbijt, schone kamer en er was WiFi op de kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

ZALIG!!!!!

Misschien was de badkamer veel te klein, maar voor ons geen probleem

DE kamers waren proper!! alsook de lakens. Het ontbijt was super, met allemaal producten uit de streek. SUPER!!!!!

Het hotel ligt in het centrum, heeft een lekker gezond...

Het hotel ligt in het centrum, heeft een lekker gezond ontbijt, vriendelijk erg behulpzaam personeel, nette kamers en er is vlakbij een betaalbare privé parking

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

heel centraal gelegen hotel met supervriendelijk en behulpzaam personeel.

er is geen lift, wat niet interessant is voor minder mobiele toeristen.

enorm vriendelijke ontvangst en personeel. We voelden ons echt welkom. Heel verzorgd ontbijt. Ruime kamer met moderne badkamer en met koffie op de kamer. Heel centraal gelegen in de voetgangerszone.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Fantastische ligging van een prima hotel
    • Privilege Driepersoonskamer

voor een driepersoonskamer slechts 2 espresso-tabs ... dit is echter een detail voor mij

ligging is fantastisch: op 100 meter van een metro-station, op 100 meter van een ondergrondse parkeergarage, veel eetgelegenheden nabij en letterlijk in het centrum van de stad

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prijs kwaliteit heel goed, heel vriendelijk en behulpzaam...

Kamer was vrij klein maar daar hadden we eigenlijk geen last van.

Prijs kwaliteit heel goed, heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ontbijt super voor lage prijs! Midden in het centrum van Lille en toch heel stil op de kamer (we sliepen aan de achterzijde). Bed heel goed.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Kort toeristisch bezoek

Het hotel heeft geen lift (ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn). Kamer was in de nok van de 2e etage, enkele steile smalle trappen op. De Kamer was veel te klein voor twee personen. Het bed paste er nauwelijks in. Sanitair werkte matig en/of zat verstopt. Verlichting in de kamer was slecht.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De badkamer is meer een badkast

Badkamer was een soort kast. Veel te klein. Je kan niet recht op de wc zitten! Bij douchen raak je ook de muren. Echt nog nooit zo'n kleine badkast ervaren.

Locatie top, rustig, schoon

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Het hotel heeft een fantastische ligging in het centrum van...

Het hotel heeft een fantastische ligging in het centrum van de stad. Ook de parkeergarage die voor een schappelijke prijs ter beschikking wordt gesteld was zeer handig. Het personeel was zeer vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen. De kamers waren klein, maar zeer geriefelijk ingericht.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Had er net iets meer van verwacht

Toen we aankwamen stonden er in de gang aan de kamers vuilzakken die een ontzettend slechte geur gaven, die tot in de kamer te ruiken was... Badkamer veel te klein: geen ruimte om te bewegen en om je toiletzak kwijt te kunnen...

Zeer vriendelijk onthaal, mooie kamer, verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Service.

Service.. kosteloos mochten we de kamer langer houden.. Erg vriendelijk personeel... schone mooie kamer...! Alles perfect.. hartje centrum...

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De locatie is top, vlak bij de kerstmarkt en winkels.

Lang moeten wachten om te ontbijten wegens te weinig plaats en te kort aan personeel. Jammer, want het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

De locatie is top, vlak bij de kerstmarkt en winkels.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Aardig geprobeerd

Ben al in veel hotels geweest, maar zo'n kleine postzegel-kamer nog niet eerder meegemaakt! Je kan letterlijk je kont niet keren. Er was bijv een inklapbaar kofferrek, maar dat kan nergens staan. Ook de ontbijtkamer is hutje-mutje. Elke centimeter wordt benut.

De ligging is goed, in het centrum op loopafstand naar alle bezienswaardigheden. Ontbijt was lekker, alleen was het brood op. Moesten zelf een tafel vrijmaken en nergens bestek te zien. Personeel doet zijn stinkende best, maar moeten 2 banen tegelijk doen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Middelmatig hotel

Geen lift , kamer lag op de derde verdiepING Chaotisch ontbijt, ontoereikend en als je er iets van zegt....geen excuses Geen verwarming op de badkamer

Lokatie Goede bedden

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Leuke stad met goed hotel!

Iets grotere kamers maar dit is niet nodig als je maar 1 of twee nachten blijft!

Locatie is super bij alle winkels in de buurt! Kamer was niet groot maar alles was er!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Kanaï