Beoordelingen over Kimi Résidence

7 Allée De La Forêt, Prado - Republique, 06400 Cannes, Frankrijk

#77 van de 381 vakantiewoningen in Cannes

Goede prijs, voor leuk appt waar de kitchenette geupgrade moet worden.
    • Studio

De kamer was anders dan in de advertentie, maar hier werd korting voor gegeven. De spullen in de kitchenette waren miniem, nauwelijks bestek, glazen, geen blikopener , etc. Receptie was leeg bij vertrek, container voor afval was niet te vinden, en navragen ging niet. Geen lift, lastig voor mijn vrouw met longproblemen.

Locatie, parkeren, mooi gebouw, vriendelijke mensen, goede prijs

Net zoveel van mijn verblijf genoten als de eerste keer! Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    • Studio

Het bed had iets breder, en het matras had iets steviger, mogen zijn. Voor het uitzicht hoef je daar niet te zijn, tenzij je graag tegen wat boomtakken aan kijkt.

De kitchenette, mooie badkamer en gratis parkeergelegenheid. Ik heb bewust gezocht naar een accommodatie met eigen kookgelegenheid, koelkast etc. Hierdoor kon ik op mijn eigen manier en op mijn eigen tijd ontbijten en eventueel een warme maaltijd bereiden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

De locatie is erg goed.
    • Studio Suite

Service was niet geweldig. Ten eerste moest ik zelf vragen waar de sleutel klaar lag omdat wij buiten de openingstijden van de receptie aan zouden komen. Dit was bij boeking doorgegeven maar 2 dagen voor aankomst nog geen info ontvangen. Daarnaast stond er op de infosheet in het apartement dat bij korte verblijven dagelijks schoongemaakt werd. Dit is niet gebeurd. Na de 2e nacht ben ik zelf op zoek gegaan naar schone handdoeken. Op dag 2 stond er in ene een personeelslid in de kamer. Zonder kloppen of bellen kwam ze binnen. Er kon nog net een hele korte sorry af maar verder werd er niets gezegd.

De locatie is erg goed. Gratis en voldoende parkeergelegenheid. Studio was ruim genoeg voor 2 personen en comfortabel.

Prima parkeerplaats, tv en wifi
    • Appartement

De score van 8,4 is waarschijnlijk van een tijd geleden. Het is er oké maar zeker niet bijzonder, nogal verwaarloosd.

Prima parkeerplaats, tv en wifi

• Beoordeeld op: 28 september 2016

prima plek !
    • Studio

televisie verbinding zou satelliet zijn, maar werkte niet.

personeel vriendelijk en hulpvaardig

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Prettige wijk, verzorgde residentie op een verzorgd domein.

Het bed was erg slecht (geen lattenbodem, maar vastgetimmerde planken en dat voel je aan je rug na enkele nachten). Het keukentje was bescheiden.

Prettige wijk, verzorgde residentie op een verzorgd domein. Zeer proper, personeel erg vriendelijk. Veel parkeerruimte en toch op wandelafstand van het centrum en strand.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

kamer /studio heel klein, konden kiezen een heel klein...

kamer /studio heel klein, konden kiezen een heel klein bed (1.40m)en dan een terras of een iets groter bed ( 1.60m ) maar dan was er geen terras. op de site stond masterbed maar 1.60 m bed is volgens mij geen masterbed.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Het bed de rust, airco en de koelkast.

Het bed de rust, airco en de koelkast.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

De hele kamer was top!

De hele kamer was top! Vriendelijk en behulpzaam personeel.