Beoordelingen over Kube Hotel Paris - Ice Bar 4-sterren

1-5 Passage Ruelle, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#1305 van de 1.578 hotels in Parijs

6,2

de kamer was voor Parijse begrippen zeer ruim, het diner in...
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was vrij summier, de kamer was koud en ook vrij kil ingericht. dat je in bad moet douchen (zonder douchegordijn of andere afscherming) vonden we vervelend, kans op uitglijden en alles rondom het bad wordt nat.

de kamer was voor Parijse begrippen zeer ruim, het diner in het restaurant van het hotel was heerlijk

Mooi pand!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Water viel naast het bad tijdens het douchen. Waardoor de hele badkamer/ tapijt nat werd. Toiletlicht gaat automatisch uit na een paar seconden. Buurt is het nog niet.

Mooi pand! Parkeergarage onder het hotel. Bedden zijn extra lang dus meer comfortabel

Perfect doorgevoerd design concept.
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel staat in armoedige wijk. Contrast met de luxe van het hotel is extreem groot.

Perfect doorgevoerd design concept. Zeer sfeervol en comfortabel. Prettig personeel.

Hotel met ruime kamers, fijne bedden, aardig hulpvaardig personeel in een helaas verkeerde buurt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie, achter het hotel spelende kinderen op een speelplaats omgeven door woningen, galmt lekker. In de buurt voortdurend politiesirenes op Rue Marc Dormoy, viel gewoon op wanneer je ze niet hoorde. Hotel zelf heeft ook dunne wanden, beetje gehorig. Zo jammer dat dit hotel niet elders in Parijs staat. Metro La Chapelle vonden we zelf niet zo'n prettig station om naar toe te lopen. Zeker niet als je de laatste metro pakte. Gingen toch liever naar Metro Marc Dormoy dat wel ietsje verder lopen is.

Geweldige bedden....mijn hemel dat lag goed! Met airco die zeer goed werkte met buiten 38 graden. Ruime schone kamers...we kwamen aan en onze kamer (de goedkoopste genomen) stond blank, een lekkende douche. We kregen meteen een andere kamer aangeboden en deze was ietsje groter (en we vonden de goedkopere al ruim voor Parijse begrippen). Grappig is wel dat onze 2e kamer een bad in plaats van een douche had en zowel in de 1e als de 2e kamer was er niet sprake van een douchegordijn of afgesloten ruimte. Dit geheel stond achter een glaswand (glasstenen) waar tegen aan de andere kant het bed stond. Met 2 wasbakken en 1 fohn aanwezig. Toilet natuurlijk wel in aparte ruimte. Op de tv kon je o.a. hdmi kabel, usb en andere auxiliries aansluiten en best wel veel tv zenders. Aan het einde van de straat, op de hoek, leuk eenvoudig eettentje French Home...lekkere grote hamburgers en vers gesneden patatjes voor weinig geld.

Heel mooi terras en bar, lekkere drankjes.
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco werkte half of niet. Smalle inrit priveparking.

Heel mooi terras en bar, lekkere drankjes. Goede ligging, gratis parking in de straat maar je moet even zoeken. Of priveparking is gratis maar om binnen te gaan moet je even naar de receptie lopen. Ruime kamer, heel witjes.. hadden onze fietsen mee en mochten ze overnacht op het binnenplein plaatsen.

WiFi was niet best.

Bij aankomst kregen we gelijk een upgrade qua kamer en 2 gratis cocktails. De kamer was super mooi. De buurt is prima, lopend kun je zo via station La Chapelle naar Gare du Nord dus dat is ook top. En er zit een heerlijke bakkerij om de hoek. Parkeer garage is lastig als je een grote auto hebt, moeilijk in te rijden maar het is wel gelukt na meerdere keren insteken en wat hulp, kleine/normale auto’s is het prima.

Aangenaam verblijf
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is heel mooi ingericht en er wordt veel aandacht besteed aan details. Ook op de kamers valt niets aan te merken. Deze zijn ruim en proper én voorzien van een goed bed. Metrostation "La Chapelle" is op wandelafstand dus de stad is makkelijk bereikbaar. Hoewel de locatie niet ideaal is, zeker een aanrader.

De prijs ligt veel te hoog tot wat ze aanbieden. Het concept is wel leuk.
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai op straat, kamer was veel te warm waardoor we met het raam open moesten slapen en er nog meer lawaai was. Het ontbijt vond ik wat povertjes, voor een dergelijke prijs verwacht ik wat meer dan een stokbrood, croissant en chocoladekoek.

Zeer mooi restaurant en bar met een gezellig terras.

Een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De omgeving: niet goed, maar met de metro of taxi ben je snel in het centrum.

We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. Ik zocht een hotel met 2 vereisten: een privé parking en een grote mooie kamer. Het hotel voldeed volledig aan mijn vereisten. We konden onze auto perfect parkeren in de ondergrondse parking. De kamer was heel groot, mooi, modern, goed bed, uitzicht op de binnenkoer, veel en grote ramen. De rest van het hotel kunnen we niet beoordelen want er was een grote renovatie aan de gang. Persoonlijk vonden wij dit niet hinderlijk want wij waren er om in de stad te gaan. Om eventuele ongemakken te compenseren werd een gratis ontbijt op de kamer aangeboden. Dit ontbijt was fantastisch. Ook waren wij tevreden over de service: bij aankomst werd onze koffer naar de kamer gebracht en werden wij begeleid naar de kamer. De man die het ontbijt naar de kamer bracht verdient een speciale vermelding: hij was heel vriendelijk en was perfect gekleed om er professioneel uit te zien.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Zeker niet geweldig
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was AFGEBROKEN ! De ice bar was weggehaald kaal plafonds waar de stroomdraden uithingen ! De lift was in n donkere hoek waar géén licht Brande de stroom viel div malen uit Kortom complete renovatie en dan toch nog open belachelijk

De kamer was prima

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ruime kamer
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen scheidingswand aan de douche

Ruime kamer

We werden goed geholpen bij het hotel en kregen hulp bij...
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We werden goed geholpen bij het hotel en kregen hulp bij route. Dicht bij de metro wat handig is in Parijs.

Als je 's avonds laat naar je hotel terugwandelt, is dit...
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je 's avonds laat naar je hotel terugwandelt, is dit geen buurt waar je een veilig gevoel hebt.

Zeer perfecte kamer

Zeer perfecte kamer

Comfort

Comfort

Goede ruime kamers.
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dunne muren. We hoorden de mensen naast ons héél erg duidelijk seks hebben. Dat was zeker een min punt

Goede ruime kamers. Mooie inrichting.

Styl van het hotel
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was heel warm op de kamer

Styl van het hotel

Heel leuk verblijf

geen afgesloten badkamer

uitermate vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 december 2017

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Kamer was geweldig!
    • Kube Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren, heel krap om de garage in te komen.

Kamer was geweldig!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

De kamers zijn modern en nieuw.

In de avond was de bar niet open en was er niets te doen. Niemand van het personeel te vinden in het hotel.

De kamers zijn modern en nieuw. Hygiëne is top.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Kamer, netheid op de kamer, goed bed, parkeren heb ik er...

Geen airco, centrale voorzieningen niet uitnodigend, je moet door restaurant om bij de lift te komen, parkeergarage erg smalle oprit. Met een grote auto is deze zeer moeilijk te bereiken

Kamer, netheid op de kamer, goed bed, parkeren heb ik er gratis bij gekregen voor 3 dagen

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Vriendelijkheid personeel

Prijs-kwaliteit breakfast Ongezellige ontbijt-restaurant ruimte Hotel is in een verkeerde wijk gelegen

Vriendelijkheid personeel Rustige ligging Gratis wifi functionneerde goed

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

kamer was schoon en ruim hoewel het een nadeel is dat er...

met meer dan 100 hotel overnachtingen per jaar kan ik redelijk hotels beoordelen. 4 sterren voor dit hotel is echt overgewaardeerd. nooit meer terug naar dit hotel. prijs is schandalig hoog t.o.v de geboden service en faciliteiten. ontbijt is niet royaal wel goed van kwaliteit maar voor 18 euro p.p zou een eitje best wel incl. mogen zijn en niet tegen meerprijs te bestellen. ligging van het hotel is in een ongure buurt. tijdens het wachten om de hotel garage in te rijden werd onze band lek gestoken en tijdens het bekijken van de band bagage uit de auto gestolen. kamerslot was defect. kamer safe was defect. i.v.m een private party in het bar gedeelte was de hotel ingang in het weekend gesloten en moesten we via het terras sluip door kruip door naar de kamer. door deze party tevens lawaai overlast.

kamer was schoon en ruim hoewel het een nadeel is dat er geen douche op de kamer is. parkeer garage ok. internet ok.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Mooie kamer!

De ligging van het hotel

Mooie kamer!

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Hotel is best aardig.

De slechte buurt.

Hotel is best aardig.

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Kameroppervlakte, design inrichting, ontbijt

Metro La Chapelle is dicht bij het hotel, handig maar geen mooie beurt

Kameroppervlakte, design inrichting, ontbijt