Beoordelingen over Kyriad Chambéry Centre - Hôtel et Résidence 3-sterren

371 rue de la République, 73000 Chambéry, Frankrijk

#7 van de 26 hotels in Chambéry

Moderne inrichting, keukentje met koelkast in kamer.

Moderne inrichting, keukentje met koelkast in kamer. Goede bedden. Prima badkamer met mooie douche. Prettige ontvangst. Wij konden niet in parkeergarage parkeren hierover gemaild. kregen direct antwoord met suggestie om vlakbij te parkeren. Superontbijt! niet bij de prijs in maar niet duur voor wat je ervoor krijgt. Als u van ontbijten houdt laat dit dan niet aan u voorbij gaan.

Ontbijtbuffet was zeer lekker en heel uitgebreid met veel...

In het weekend beetje lawaaierige buurt. Was zeer warm tijdens ons verblijf en met raam open slapen was niet mogelijk door nachtlawaai. Hotel is dan natuurlijk wel op wandelafstand van verkeersvrije straten en restaurants, wat voordeel is.

Ontbijtbuffet was zeer lekker en heel uitgebreid met veel verse producten.

Douche nogal klein voor grootte personen.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam zeker de mensen van het ontbijt die trouwens perfect was zowel in kwaliteit als kwantitijd. Doe zo verder

Heel aangenaam.

Eigenlijk niks ; minpuntje is de vloerbekleding in de kamers (vast tapijt).

Ruime kamer met keukentje. Uitstekende bedden en hoofdkussens. Een zeer gevarieerd ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel. Centraal gelegen en toch vlotte verbinding met de autosnelweg.

Prima hotel met super vriendelijk personeel
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Ontzettend vriendelijk onthaald. Er was een evenment gepland en vooraf werden we telefonisch gecontacteerd hoe we het makkelijkst de parkeerplaats konden bereiken. Parking was niet duur. Schone ruime kamer. In het centrum.

Grootte van de kamer en super ontbijt door 1 vrouw geregeld .
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Niet echt schoon en omgeving rondom hotel Shabby

Grootte van de kamer en super ontbijt door 1 vrouw geregeld ... alles spik en span .... en er is zeker voor Ieder wat wils

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Voldoet aan de verwachtingen.

Duur parkeren.

Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Ruime kamer. Dichtbij oude centrum en (vele) restaurants. Parkeren is echt duur. Goedkoopste oplossing was hotelparking aan 9,5 euro/ nacht. Als je dat meerekent en rekening houdt dat ontbijt aan 11,20 euro p.p. ook niet is inbegrepen dan kom je toch al gauw aan een aanzienlijke meerprijs dan de ‘aanbieding’ die je denkt te doen.

De ligging was dicht bij het centrum, we hadden een garage...

Wat ons erg tegengevallen was, is dat de kamer in de 7 nachten die we er verbleven, geen enkele keer is gepoetst, geen bedden opgemaakt, geen bed-of badlinnen vervangen, geen enkele keer de vuilnisbak geledigd, en als je vervanging wilde van het linnen, kon het wel, maar mits een supplement te betalen. We denken niet nog in een Kyriad - hotel te logeren.

De ligging was dicht bij het centrum, we hadden een garage gehuurd waar de auto zeer veilig stond, het ontbijt was piccobello en het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was ruim en alles was netjes als we toekwamen.

Wij waren geboekt in een kamer in een hoek met buitengewoon...

Wij waren geboekt in een kamer in een hoek met buitengewoon luidruchtige buren (geen hotelgasten maar permanente appartement bewoners) die kennelijk een fles wijn lusten (gegeven de ca 30 lege flessen op het balkon). Na 3x klagen in een tijdsbestel van 2 uur (we waren niet in staat te slapen), is het hotel akkoord gegaan met een andere kamer aan de andere zijde van het hotel. Dit was een prima kamer (upgrade) en als compensatie kregen we het uitstekende ontbijt gratis aangeboden. Wij kunnen ons niet voorstellen dat er niet eerder klachten zijn geweest (hotel: had ons niet in die kamer geboekt) maar wij waren zeer ingenomen met de uitkomst voor ons. Ergo: prima oplossing voor ons maar los het probleem van geluidsoverlast door de buren structureel op met hen.

Een aanrader om te verblijven!
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Slaapzetel voor kinderen is niet zo een goede slaapplaats. Een stapelbed of afzonderlijk bed zou beter zijn.

Supermooie kamer, ruim, rustig, proper, betaalbaar, topontbijt!

Ik kom hier al meerdere jaren en ieder jaar zijn er weer...

Ik kom hier al meerdere jaren en ieder jaar zijn er weer verbeteringen doorgevoerd. Zo was dit jaar het ontbijtbuffet en de ontbijtruimte sterk verbeterd.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

wat tegen viel was, dat er vrijwel geen gratis parkeermogelijkheden in de directe omgeving van het hotel was; wel veel betaald parkeren.

Heerlijke rustige kamer toebedeeld gekregen door supervriendelijk receptie-personeel. Douche is apart van de toiletruimte, en deze twee ruimtes zijn ook weer middels een deur gescheiden van de slaapruimte. Prima stevig bed. Thee- en koffiefaciliteiten op de kamer en een gratis flesje water. Groot TV-scherm, met helaas geen Ned. zender als BVN. Het ontbijt was zeer uitgebreid en ruim voldoende en zeker de prijs waard die je er voor moet betalen.

ok

Enige minpuntje was dat er net oproerpolitie voor de deur stond toen we aankwamen die een manifestatie uiteen gedreven hadden. Dit gaf wel enig onveiligheidsgevoel. Wat betreft boeking zelf, had ik niet gezien dat er een mogelijkheid was om parking in hotel te reserveren. Dit had wel praktisch geweest. Nu op openbare parking op 150m gestaan, maar wel uit veiligheidsoverwegingen hele wagen uitgeladen (op tussenstop naar skivakantie betekent dat veel sleurwerk)

vriendelijke mensen aan receptie en ontbijt. Kwaliteit OK. Kamer ruim en proper

• Beoordeeld op: 30 september 2017

We zullen dit hotel zeker aanbevelen voor reizigers naar of rond Chambéry.

Het enige minpuntje : we hadden een plaats in de ondergrondse parking gereserveerd en die was ook voor ons vrij maar we konden in de buurt/straat nergens een plaatsje vinden om kort te staan om ons aan te melden en zo de parking in te kunnen rijden. We hadden dus al een andere betaalparking gevonden aan de overkant van het plein, op korte wandelafstand. Bij het inchecken was het geen probleem om de gereserveerde plaats te annuleren, super service !

Het waren mooie kamers met alle comfort en een overheerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. We hebben al meermaals in hotels overnacht maar het aanbod op dit buffet waren we toch nog niet eerder tegen gekomen. Proficiat!

Goede kamer met keukenfaciliteiten, midden in het centrum.

Helaas geen airco, buitentemperatuur 30 C

Goede kamer met keukenfaciliteiten, midden in het centrum. Hotelparkeerplaats was vol maar op 5 minuten lopen is een openbare parking.

Een uitstekend doorreispunt met een waanzinnig ontbijt

Uitzicht van de kamer op een donker gebrouw was ietwat deprimerend, maar we zitten niet in Chamonix met uitzicht op de MtBlanc, so who really cares

Volgens mijn lief het beste ontbijt van de hele reis (en we ebben veel accomodaties gezien) Parkeren is in de zeer nabijgelegen ruime parkeergarage. slechts drie minuten lopen en geen zand of hobbelkeitjes onderweg. Je kunt de auto kort direct voor het hotel parkeren om de bagage uit te laden en dan de auto weg te zetten. Garage is betaalbaar. Ligging ten opzichte van het centrum is uitstekend (beloopbaar). Kamer is ruim en comfortabel met een kitchenette (die we niet hebben gebruikt). Het personeel draagt wat ze zelf hebben gekozen (geen saai uniform) en dat komt de sfeer zeer ten goede. Iedereen loopt met een (volgens mij gemeende) glimlach rond en is uiterst vriendelijk en hulpvaardig (in goed verstaanbaar Engels).

Prachtige stad en prima verblijf voor een nacht.

Beetje oud allemaal, we hadden een gerenoveerde kamer dushet ging wel maar er moet nog wat gebeuren. Geen airco.

Prima locatie en prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Kamer is klein, ontbijt en bediening zijn top.

Oppervlakte van de kamer, en de kookluchtjes van andere gasten.

Ontbijt is uitstekend, overtreft zelfs. Kamer is erg klein en voorzien van een keukenblokje. Veel gasten koken op de kamer, deze geuren tref je op de gang aan. Voor 1 nacht een prima hotel.

Royale kamer voor goede prijs
    • Executive Tweepersoonskamer

Voor zo'n luxe hotel met zo'n royale kamer zou je verwachten dat je een airco hebt op de kamer. Je moet het echter doen met het standaard ventilatie systeem van het gebouw dat niet kamerspecifiek instelbaar is.

Voor een hele mooie prijs hadden wij een zeer grote kamer met keukentje. Alles was netjes zowel kamer als personeel. Het hotel ligt gunstig, veel faciliteiten om de hoek. Een mooi royaal ontbijt.

• Superior Appartement (4 Volwassenen)

Tijdens ons vorig verblijf waren er ventilators in de kamer. Tijdens dit verblijf niet, en het was nodig aangezien het buiten rond 33gr was zat ook de warmte binnen. Een ventilator bekomen via de receptie maar was niet zo een grote zoals in de vorige kamer. Min puntje als het warm is.

Een leuke en aangename tussenstop. Mooie stad om na een autorit even de benen te strekken. Ontbijt uitgebreid. Kindvriendelijk. Vriendelijk personeel. Konden veel tips geven en spreken veel verschillende talen (onder de indruk). Verbleven in een appartement waarbij de koelkast toch wel handig is om de eetwaren voor de picnic te koelen!

Geen fijne plek voor een ingepakte wagen!
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Onveiligheid omgeving, geen veilige parkeer plaatsen. Onacceptabel vind ik het dat er vanaf de dag van de boeking tot nu, een week na de betaling nog steeds een bedrag gereserveerd staat op mijn creditcard.

Gezellig centraal gelegen vriendelijk hotel, super voor een tussenstop!
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Overdekte parking is super maar de hoogte 1m90 dient letterlijk gerespecteerd te worden. Dakkoffer eraf om binnen te kunnen rijden.

Propere kamers, ruim, gezellig. Geen airco maar wel een ventilator dus top. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Tips voor restaurants. Lekker gegeten. Gezellig buurt maar regen gooide roet in het eten. Verkennen zat er dus niet in. We komen graag terug met droog weer om het te verkennen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima hotel in centrum
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Door het schuine dak (wij zaten op de bovenste verdieping) was het soms lastig lopen in de redelijk ruime kamer. Het was er ook erg warm en de airco had moeite om de ruimte goed te koelen.

Het hotel ligt in het centrum waardoor parkeren lastig kan zijn. Wij waren er op 14-7 waardoor parkeren gratis was. Het was na het eten wel even zoeken naar een gratis plek, maar er zijn ook genoeg parkeergarages. De kamer heeft een klein keukentje, waardoor we de spullen uit de koelbox in de koelkast konden zetten.

net goed voor 1 nacht

Typisch Kyriad, kleine compacte kamer. Net groot genoeg voor 1 stoel en een kruk. Zat een keukenblok in (??) Kleine badkamer met bad(?) en douche in bad. Veel restaurants in de buurt dicht op zaterdagavond.

Gunstig gelegen op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

kort verblijf - 2 nachten - juist naast "manege" conferentiezalen

Misschien het gebrek aan een restaurant voor s'avonds ...

goed gelegen hotel, kamer modern en zeer comfortabel, tv ok, wifi ok. Geen ontbijt genomen maar wel gezien... zag er uitstekend uit.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Ontbijt was zeer uitgebreid (zeker voor Franse begrippen).

Ontbijt was zeer uitgebreid (zeker voor Franse begrippen). Je kon zelfs vrozen yohurt uit een machine pakken. Vanuit het hotel kon je een stadswandeling maken door het historische stadje Chambery). Ook waren er diverse goede restaurants op 3 min. Wandelen.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Slaapcomfort, bed, loopafstand centrum

Parkeren, we waren in de veronderstelling dat er een P voor hotelgasten was.vanwege evenement was t lastig parkeren

Slaapcomfort, bed, loopafstand centrum

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

De kamer was rustig en comfortabel, niet erg groot maar ruim...

De entree is sober voor een hotel als dit.

De kamer was rustig en comfortabel, niet erg groot maar ruim genoeg voor een kort verblijf, prima ontbijt en behulpzaam personeel. Mooi centraal gelegen met ziekenhuis en restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Aanrader
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Ruime, nette kamer met alle voorzieningen voor gezin met twee kinderen. Slechts één nacht verbleven (op doorreis) maar ideale ligging tov centrum Chambéry. Bij het ontbijt veel keuze. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Perfect voor stop als je op doorreis bent.

Geen plek in garage van hotel

Zeer goede ligging. Parkeergarage is echt vlakbij en kost 8 euro voor 24 uur. Keuken niet gebruikt maar was heel compleet. Genoeg servies, glazen en pannen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

uitstekende locatie, comfortabel, goede prijs-kwaliteit verhouding

's nachts vrij veel lawaai buiten, parking vrij duur, mijn gereserveerde parkeerplaats de eerste nacht was niet vrij

Heerlijk ontbijt, comfortabele kamers, vriendelijk personeel, kamer heel netjes.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Super aanrader!

Géén

Zeer vriendelijke ontvangst in een heel mooi gerenoveerd hotel (al lijkt het van buitenaf niet zo mooi). We kregen al een kamer om 9u 's morgens omdat we een ganse nacht hadden doorgereden, zodoende konden we rusten en douchen. En bovenop een gratis koffie. Een geweldig uitgebreid en lekker ontbijt, met zeer vriendelijke en behulpzame service.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Correct hotel

Sommige kamers niet correct

Correct hotel

Aangenaam verblijf

Interne parking (9,50) vereist enige manoevreerkunst

Mooie kamer; uitstekend ontbijt

Prima 👍

Wel wat lawaai naast onze kamer (machinekamer?)

Ontbijt 👍

best oké

nihil

personeel

Zeer comfortabele tussenstop op weg naar het zuiden.

Schone kamers op een uitstekende locatie bij het gezellige centrum en zeer vriendelijk personeel.

Functioneel

ontbijt

Fijne locatie en lekker ontbijt

Kamers waren zeer warm, een airco is hier een mogelijke verbetering.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Alles ok

Beetje lawaai van café naast het hotel

Uitgebreid ontbijt. Perfect in orde

Geen airco, muffe geur in de badkamer

Geen airco, muffe geur in de badkamer

Schoon en dichtbij het centrum

Schoon en dichtbij het centrum

De ligging en parking faciliteiten met valet service.
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

Sterk verouderd hotel. Kleine badkamer. Beperkt ontbijtbuffet.

De ligging en parking faciliteiten met valet service.

Aanrader voor een verblijf in Chambéry!

Het ontbijt is geweldig! Super ligging. Zeer goed bed en kussens. Personeel is ongelooflijk vriendelijk.

Heel fijn

Locatie en ruimte

Gehorig , geen airco, dus raam open, aan een drukke straat, jammer

Prima, alleen wat duur, jammer

Een aanrader

Parkeerplaatsen in de garage zijn te klein

Het ontbijt. Grote keus en er wordt voortdurend aangevuld.

Prima als tussenstop

Prima hotel,goed bereikbaar,rustig gekeken in het centrum.

Super goed en uitgebreid ontbijt.

Super goed en uitgebreid ontbijt. Ideaal in het centrum, maar je bent er zo vanaf de snelweg.

Prijs & kwaliteit is prima

Ontbijtbuffet prima.

Drankautomaat praktisch leeg.

Ontbijtbuffet prima.

Op doorreis voor skivakantie

Geen parking meer aan het hotel. Wel openbare parking Falais op 50 meter van het hotel. We betaalden 7.60 euro. Dus ok!

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Heel ruime kamers met een kleine keuken, super ontbijt

Heel ruime kamers met een kleine keuken, super ontbijt

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

prima verblijf voor een tussenstop op doorreis

parkeren

Perfecte stop na reis.

De kamer met al het comfort! Parkeergarage en ligging. Vriendelijkheid personeel behulpzaam en ‘s nachts aanwezig complimenten!!!!

Gewoon goed

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Tussenstop

Centraal gelegen goede parking

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het ontbijt was geweldig!

Het ontbijt was geweldig! Super leuk personeel, allemaal even vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed overnachting hotel voor de doorreis

Parkeren was vervelend aan de overkant met uitgaanscentrum erlangs

Goed overnachting hotel voor de doorreis

Prima hotel voor de doorreis naar onze skivakantie.

Prima hotel voor de doorreis naar onze skivakantie.

Prijs kwaliteit top

Uitchecken probleem wegens taalbarriere. Prijs parkeergarage 9.50

Ontbijt en schone kamers. Fijn bed

Perfecte kamer voor doorreis met inpandige parkeergarage.

Perfecte kamer voor doorreis met inpandige parkeergarage.

heerlijk ontbijt, veel vers en veel keus.
    • Superior Appartement (4 Volwassenen)

heerlijk ontbijt, veel vers en veel keus.

Vlak bij de auto snelweg

Geen privé parking

Vlak bij de auto snelweg

De toilet was wat verouderd met kalk aanslag

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Geschikt voor werk van freelancer

Prijs parkeren bij Hotel. Ontbreken eettafel + stoel in kamer.

Eigen keuken, magnetron, waterkoker en koelkast aanwezig.

In het centrum overal dichtbij

Omgeving van het hotel is wat smoezelig

Lekker in het centrum

Mooie ruime kamer voorzien van handig keukentje

Mooie ruime kamer voorzien van handig keukentje

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Superlekker ontbijt

Personeel overdreven vriendelijk, niet echt natuurlijk meer

Superlekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Kan beter

Het onthaal was niet vriendelijk