Beoordelingen over Kyriad Dijon Est - Quetigny 3-sterren

14 Av. De Bourgogne, Quetigny, 21800 Dijon, Frankrijk

#25 van de 45 hotels in Dijon

Kort verblijf ok, niet voor meerdere nachten

Kwaliteit vd bedden waren niet goed, 1 bed lag zo door dat we er 2 kussens ondergestopt hadden. Door het late uur dat we aangekomen waren en vroeg trug vertrokken, hebben wij geen klacht ingediend/hebben we niet geinformeerd vr n andere kamer/oplossing. Accommodatie was goed voor doorreis, niet meer, niet minder...buiten de bedden gewoon ok .

Zakelijk ontbijt, accommodatie is netjes en gewoon goed, badkamer en kamer wat klein voor 3 personen. prijs/kwaliteit is ok, personeel is vriendelijk

Vriendelijk personeel.

Muffe geur in de kamers door oud vasttapijt. Matras te zacht. Geen lift. Het hotel is aan vernieuwing toe. Te duur voor de kwaliteit. De restaurants in de buurt zijn allemaal ketens. Frankrijk kan zo veel beter doen maar dan moet je verder van de snelweg logeren.

Vriendelijk personeel. Veel parking. Makkelijk bereikbaar.

Prima voor op doorreis

Het hotel is wat gedateerd. De kamer is klein, de badkamer is piepklein. Het hotel ligt op een industrieterrein, dit is niet storend als het om een overnachting gaat.

Goed hotel voor een overnachting op doorreis. Niet ver van de autoroute en tegenover een groot winkelcentrum. Groot parkeerterrein bij het hotel. Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Perfect overnachtingshotel

Jammer dat de gasten voor ons - tegen de regels in - gerookt hadden, waardoor het in de ene kamer stonk.

Vriendelijk ontvangst. Koffie/thee, flesje water en koekjes op de kamer. Comfortabele kamers.

Prima hotel voor één overnachting.

Beetje krappe badkamer. Airco lawaaierig bij hoge stand, dus maar lager gezet.

Mooie grote kamer met dubbelbed en een eenpersoonsbed. Heel prima ontbijt. We werden supervriendelijk onthaald door de receptioniste. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Prima verblijf.

Een koelkastje op de kamer.

Het ontbijt was uitstekend. De ligging van het hotel is op korte afstand van de route du soleil maar is zeer rustig gelegen. Alle faciliteiten van winkels in de directe omgeving. Al met al een prima hotel om te overnachten.

het was luxe en sober kamperen en beantwoordde in dit opzicht aan onze wensen op dat moment

gehorigheid van naburige kamers en gang - luidruchtige deur als je die opent en sluit - prijs aan de hoge kant voor dit wel heel sobere hotel - we hebben wel eens "betere"gehad in dit opzicht - wc en douche niet gescheiden

Ontbijt goed - personeel heel dienstbaar - heerlijk koele kamer -

Doorreis hotel dat niet echt schoon is.

Dingen die buiten het zicht vielen waren niet schoon, het hotel doet gedateerd aan, airco viel van ellende uit elkaar. Er hing een zware rooklucht, ondanks de poging dit met een parfum te verbergen.

Vriendelijk personeel en een centrale locatie naast een winkelcentrum in een moderne buurt. Gratis parkeren voor de deur.

Uitstekende hotel om te overnachten!

De dame achter de balie dat ik niet betaald had...toen ik op mijn bank-app het tegendeel bewees en zei verder zocht mompelde ze dat ik idd toch betaald had en ze deze weg via jullie niet gewend waren...

De hygiëne!! Nog nooit zo'n schone badkamer in een hotel gezien. Ontbijt is niet in de prijs inbegrepen. Maar voor €10,- p.p. is het ontbijtbuffet riant.

Nette schone kamer, prima bed, vriendelijk personeel.

Algemene verlichting in de kamer was niet al te gezellig (fel), maar met de aanwezige schemerlamp was dat zo opgelost.

Nette schone kamer, prima bed, vriendelijk personeel. De dame aan de receptie sprak goed genoeg Engels en gaf ons tips waar we nog laat terecht konden voor een hapje eten, ondanks dat het Dag van de Arbeid was. We kregen een sleutel voor de deur van het pand waarmee we altijd naar binnen konden. Er bleken meerdere (afhaal)restaurants op loopafstand te zitten die nog open waren.

Het ontbijt was redelijk.

Grootte kamer en badkamer

Het ontbijt was redelijk. Het hotel is gelegen aan een inkoopcentrum met vele eetgelegenheden gaande van Quick tot Italiaans restaurant. Kamers en badkamer zijn tamelijk klein. Vriendelijk personeel

Goed adres voor onderweg of bezoek aan Dijon

Prima bed, kleine badkamer mét bad! Goed ontbijt. Makkelijk te vinden vanaf de autoroute. En dichtbij diverse restaurants. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

goed voor herhaling vatbaar.

Wij zijn tevreden over de prijs in combinatie met wat wij kregen.

voor de doorreis is dit een goede verblijfplaats tegenover het hotel is een groot winkelcentrum. de kamer zelf is wat aan de kleine kant maar deze is zeer schoon. voor 1 nacht is dit goed te doen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima hotel voor kort verblijf

Geen nadelen. Het restaurant dient enkel voor ontbijt, je kunt er dus niet dineren. Maar er zijn zoveel eetgelegenheden in de buurt dat dit geen probleem is.

Comfortabel bed, schone kamer voor een goede prijs. Ideaal voor op doorreis.

Op doorreis rustig gelegen hotel

Ontbijt was erg sober, badkamer was klein. Voor een nacht prima maar zou hier niet langer willen verblijven.

Goed dichtbij gelegen de snelweg maar niet aan de snelweg. Schone kamers

• Beoordeeld op: 23 september 2017

naar tevredenheid.

Ontbijt was matig, de kamer was wat gedateerd. Toilet liep slecht door. Het kopen van een tramticket was voor niet Franstaligen regelrecht een ramp. Geldt overigens voor meer Franse steden. (het openbaar vervoer zelf is uitstekend)

Goed reisadvies vwb bezoek aan Dijon centrum. Nabijheid van tramhalte.

Prima verblijf!

nvt

Heel dicht bij de autosnelweg gelegen. Heel vriendelijke ontvangst tot en met vertrek! Heel goede bedden! Aangename en niet-storende airco! Heel lekker en uitgebreid ontbijt!

prima hotel, voor door reis

wc liep niet goed door

hotel was prima aangrenzend slaapkamer,leuk winkel centrum ,heel veel eet gelegenheid in de buurt van mc Donalds kfc of een restaurant waar je kan tafelen wij hebben eten afgehaald ivm onze hond .en lekker op de kamer gegeten .

Best tevreden!

Een stoel extra voor de partner misten we en het plastic douchegordijn is niet meer van deze tijd. Een simpel kunststof schuif op de badrand geeft veel meer comfort.

rust en de bedden

Ideale stopplaats op weg naar het zuiden

Ijskastje op kamer was handig geweest.

Prima hotelletje als je op doorreis bent naar het zuiden. Vriendelijk personeel, propere kamers, bijzonder goed en uitgebreid ontbijtbuffet. 's avonds kan je lekker eten in Dijon centrum (15min met auto). In de directe omgeving van het hotel liggen ook restaurantketens waar je terecht kan.

Wederom voor de 5de keer een goede overnachting gehad.

Kwaliteit doucheruimte en douche uitrusting

Het ontbijt!!!! Dat is prima en uitgebreid. Meer dan de moeite waard. Personeel was zeer voorkomend en het buffet werd supersnel aangevuld... :-)

Prima hotel als tussenstop naar Spanje.

Er was geen avondeten. Hiervoor moest je naar het nabijgelegen winkelcentrum. De kamers waren wat klein. Het toilet liep niet goed door.

De bedden en kussens waren goed. De badkamer was schoon. Wij hadden gevraagd om aaneengeschakelde kamer en hebben deze ook gekregen. Het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk. Aan de overkant is een winkelcentrum.

ontbijt prima, kamers redelijk, kapot rooster in de douche

allemaal 2 persoons bedden terwijl we met 4 kinderen waren die vonden het niet fijn om samen in 1 bed te moeten liggen, konden geen voorkeurs keuze geven hadden wel de leeftijden doorgegeven

ontbijt prima, kamers redelijk, kapot rooster in de douche

Zeer goed

Wat we een beetje jammer vonden is dat je er niet kunt lunchen cq dineren maar voldoende mogelijkheden in de buurt

De kamer en het ontbijt was uitstekend en vriendelijk personeel

Voor de bezoeker van deze fraaie stad biedt het hotel een eenvoudige uitvalsbasis..

In de informatie goed vermelden dat men hier niet kan dineren, maar wel in de directe omgeving. Op dinsdag zijn veel musea gesloten.

Het ontbijt was zeer goed. De ligging bij de tram is erg handig voor toeristen. In de directe omgeving kan men snel en goed dineren.

Goed hotel voor een doorreis

Airco maakt heel veel lawaai en blaast de koude lucht naar boven in plaats van de kamer in. Kamer is klein, maar prima voor op doorreis.

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Goed bed. Groot Centre Commercial aan de overkant. Ook een benzinepomp van Carrefour. Ik kom hier al een aantal jaren voor 1 nachtje.

Ideaal als tussenstop , niet te ver van autostrade

Geen handige kamerdeur Kamer niet zo groot maar voor één overnachting prima.

Ideaal als tussenstop , niet te ver van autostrade Je kan vlot met de tram naar de binnenstad. De dame aan het onthaal gaf een duidelijke uitleg. Goed bed Verzorgd ontbijt

Uitstekend voor op doorreis.

Hotel dicht bij een shopping gebied. Geen fraaie gebouwen of natuurschoon.

Goed geprijsde kamer die schoon was en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een doorreisovernachting. Geen mogelijkheid tot dinner, maar voldoende in de buurt (le tire bouchon, il restaurante, kfc).

Prima hotel.

Mooie locatie, heerlijk rustig. Kamer prima, schoon, goede bedden. Geen restaurant maar voldoende restaurants op loopafstand plus grote supermarkt. Ontbijt prima. Goede overnachtingsmogelijkheden op doorreis. Zeer aardig personeel.

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Nogmaals, de kamer is zeer klein en zeer verouderd. Te veel geld voor het gebodene.

Ontbijt was goed. De kamer voorziet in een basisbehoefte maar eigenlijk te veel geld voor zijn klein "hok"

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Matig verblijf, locatie goed voor als je op doorreis bent

Wc spoelde niet goed door, slechte matras(keihard), wifi werkte niet, ontbijt voor 2 personen ter waarde van 19 euro is zijn geld absoluut niet waard! Eieren veel te lang gekookt, droge cake, broodjes veel te hard... ontbijt werd ruim voor 10 uur al afgeruimd.

Dicht bij de snelweg als je op doorreis bent. Personeel was duidelijk.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ideale plek voor overnachting halverwege

Goed hotel mooi gelegen halverwege de route naar Z-Frankrijk v.v. Redelijk dicht bij de snelweg. Voldoende parkeergelegenheid. Goed basis ontbijt, geen fratsen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Vriendelijk personeel, terras, prima bed.

De natte cel was absoluut te klein. Zowel qua wc als douche (in het bad). Ontbijt was matig vergeleken met de prijs. Op het terras is alleen bier en fris te verkrijgen tegen hoge prijzen.

Vriendelijk personeel, terras, prima bed.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

prima ontbijt, goede wifi.

prima ontbijt, goede wifi. Wij kwamen later aan dan de openingsuren van de receptie. We werden keurig opgebeld met een prima uitleg over hoe we toch binnen konden.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima hotel, verblijf aan te raden!

Door de interne sportschool ontstaat extra drukte (zowel qua gehorigheid als qua drukte in de sportschool zelf).

Vriendelijk personeel, goed restaurant en ligging van het hotel is perfect voor mij.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

het ontbijt was goed.

Kamer was erg krap. 1 stoel is onvoldoende op de kamer. Je blijft niet voor de gezelligheid op de kamer. Alles een beetje sober.

het ontbijt was goed. Bedden O.K.

Prima voor een onderbreking van de reis naar het zuiden, resp. noorden.

Er is geen restaurant aan het hotel verbonden. Wel een cafetaria en en Asiatisch restaurant tegenover het hotel. Geen typisch Franse keuken dus.

Het ontbijt was uitgebreid, goed verzorgd en zeer smakelijk.

Kamer en badkamer te klein. 'S nachts heel veel lawaai. Vooral een irritante sirene die steeds aan en uit ging en mijn slaap behoorlijk verstoorde.

Was dicht bij een golfbaan

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Een aanrader.

niets.

Prima hotel voor door reis , vriendelijk personeel en een keurige kamer-schoon en fris, misschien klein te noemen. Een heel goed ontbijt met alles wat bij een ontbijt hoort. Voldoende gratis parkeer ruimte op het terrein van het hotel. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Meer moet dat niet zijn!

Een vaste stek op doorreis naar het Zuiden. Uitstekend voor een hotel op doorreis. Prijs-kwaliteit uitstekend. Alles + vriendelijke staf wat je van een baanhotel kan verwachten.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Goed bed, goede douche, wifi ok en prima ontbijt.

Goed bed, goede douche, wifi ok en prima ontbijt. Vriendelijk personeel, 's avonds nog lekker n Leffe vd tap gedronken. Zeer goede prijs/kwaliteit (10 keer beter dan B&B hotels). Volgende keer weer!

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Matig/rumoerig.

Het is een vreselijk rumoerige accommodatie. Je kunt van de mensen in de naast liggende kamers verstaan waar men het over heeft. Er was een bus met reizigers uit China, die 's-morgens om 06.30 uur al herrie aan het maken waren, dus kunt u zich voorstellen hoe moe wij daarvan zijn vertrokken

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wij vonden het hotel met ontbijt erg duur

Het bad was lekker

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gratis parking bij het hotel

Het bed was zeer hard. Kamer rook muf/niet fris.

Gratis parking bij het hotel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

goed hotel voor tussenstop van of naar het zuiden

Goed ontbijt

prima voor onderweg

badkamer, onhandige douche

Vriendelijk personeel, makkelijk gelegen bij grote shoppingmall

6,0

Zeer kleine badkamer

Voldoende goed

Snelle afhandeling goed hotel voor op doorreis

Hard bed. Badkamer is aan vernieuwing toe

Snelle afhandeling goed hotel voor op doorreis

Doorreis naar Zuid Frankrijk

Het ontbijt zou beter kunnen. Wat meer vleeswaren en een warm eitje. Koffie was super.

Nog steeds de ligging op doorreis naar Zuid Frankrijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Perfect hotel voor doorreis naar Spanje.

De ligging op doorreis naar Spanje.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed, we komen er op de terugreis weer.

Nette kamer, goede bedden, prima voor een overnachting op doorreis.

Heeft aan de verwachting voldaan

n.v.t.

Netheid!

Netheid!!

Fijne kamers!

Fijne kamers!

wc staat nogal vervellend in de badkamer.voor grote mensen . het ruikt er onfris

ontbijt was lekker .voor elk wat wils en vers stokbrood

etappe hotel

krappe hotelbar

goed als etappe hotel auto kan geparkeerd worden voor de kamer basis comfort ontbijt is OK

Super plek voor tijdens reis naar Zuid-Europa

Heerlijk bed voor tijdens doorreis naar Zuid-Europa. Vriendelijk personeel. Handige ligging nabij snelweg. Goed ontbijt

Vriendelijk personeel bij receptie

Vriendelijk personeel bij receptie

Super overnachtingshotelletje

Niets. Dit is een heerlijk korte stop hotel.

De service was geweldig. Super nette en behulpzame mensen.

Ziet vervallen uit Gang muffe llucht Raam van kamer kan s avonds niet open. Geen inbraakwerende maatregelen onderste verd.

Aardig personeel!

Kamer klein, gedateerd, geen airco

Aardig personeel! Prima ontbijt

Het was een gezellig verblijf

Eigenlijk niks

Grote kamers.

Goed hotel voor 1 nacht

Goed doorgangshotel maar gehorig door luide deuren en personen die midden in de nacht binnen kwamen

Vriendelijke ontvangst door bekwame dame

Ideale tussenstop op doorreis.

Ontbijt en bed.

Prima Hotel voor 1 nacht.

Prima Hotel als tussenstop. Eigen parkeerplaats en een aantal fast food restaurants in de buurt.

Prima accommodatie voor 1 nacht voor als je op doorreis bent.

Een douchegordijn, in bad vreselijk.

Was een prima nette kamer, niet zo groot. Maar oké.

Leuke ligging.

Leuke ligging. Wij komen hier vaker op weg naar het zuiden.

Prima hotel. Aanrader.

Een stoel voor 2 mensen.

Kamer zelfs niet goed genoeg voor 1 nacht op doorreis, muf klein hok.

Kamer, was een klein muf hok.

Vriendelijkheid personeel.

Het was maar 1 nacht.

Ontvangst door personeel

Goed hotel zeker qua prijs/kwaliteit. Bijzonder goede ligging voor de snelweg en leuk winkelcentrum

Goed ontbijt, simpele "bar" maar goed genoeg om 's avonds nog een pintje te drinken. Heel vriendelijk personeel.

Gratis parkeren, erg goed en lekker ontbijt en zeer veel...

Gratis parkeren, erg goed en lekker ontbijt en zeer veel eetgelegenheden vlakbij.

Goed ontbijt en hoede bedden.

Goed ontbijt en hoede bedden.