Beoordelingen over Kyriad Mâcon Nord - Sancé - Parc des Expositions 3-sterren

3, Rue Du 19 Mars 1962, Zac Des Platieres, 71000 Mâcon, Frankrijk

#18 van de 22 hotels in Mâcon

• Beoordeeld op: 26 september 2018

nooit meer !!!!

de kamer was erg klein en niet goed schoon,ontbijt was erg karig en het bestek was vuil er werd een gebruikt papieren servetje van de vorige gast gladgestreken en voor mij weggelegd. badkamer niet goed schoon,douchen is een hachelijke onderneming die mijn partner niet eens ondernam het toilet functioneerde wel maar na gebruik maakte het wel een gammel geluid waarvan wij dachten die begeeft het.

eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Redelijk hotel voor een goede prijs.

Badkamer leek niet echt schoon. Ontzettend warm op de kamer en geen airco.

Lekker hard bed en naar Franse maatstaven een goed ontbijt. Hotel is gunstig gelegen tov de snelweg. Het personeel is erg aardig.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Het ontbijt was vies en trok op niets , de kamers vuil en de lampen aan het bed zaten vol met dode motten en vliegen 😡 Ook het lawaai op de gang en in de kamers door de dunne muren verstoorde onze nachtrust

Dat er een éénpersoonsbed voor de dochter op de kamer was

Voor ons niet nog een keer
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Bij aankomst konden ze onze boeking niet vinden. Na hoop gebakkelei kamer gekregen stonden er vier ipv vijf bedden. Na een uur wachten eindelijk een vijfpersoonskamer met een lekkende wasbak zodat de badkamer binnen notime zeiknat was. Hotel was oud, vervallen en muf.

De bedden sliepen wel lekker

• Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

De kamer was iets wat aan de krappe kant aangezien we met een baby reisde en die in een camping bedje er bij moest!

Het ontbijt was erg goed en ook mooi optijd voor als je weer groei weg wil

Locatie is goed. Verwacht vooral niet te veel.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Shabby. Beetje vergane glorie. Plek ziet er best aantrekkelijk uit, maar is gewoon een standaard doorreis hotel.

Locatie is uitstekend. Niet te dicht langs de snelweg, maar wel snel te weer onderweg te zijn.

Jammer... niet meer boeken...

Er was geen airconditioning in de kamer. Overdag 40 graden dus de kamer was een sauna. Zou fijn zijn als dit op de website vermeld wordt (dus kamer heeft geen airco).

Locatie was prima.

Een hotel met leuke aanbiedingen, ziet er op de foto helaas veel chiquer uit dan dat het is.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Geen airco, kamer heeft 1 raam dat enkel helemaal open kan en het is op de begane grond. Snikheet in de nacht omdat je niet met open raam durft te slapen.

Dat je makkelijk kon uitchecken.

Redelijk goede doorreishotel.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Kamers waren gedateerd en redelijk klein. Vooral de stahoogte. Plafond is erg laag. Claustrofobisch gevoel krijg je. Zeker als het buiten 30 graden + is. Ontbijt viel erg tegen voor €10.20. Croissants waren om half 8 al op. Ook was het gekoelde waar niet koud.

Makkelijk aan te rijden vanaf snelweg waardoor je het goed als tussenstop kunt gebruiken. Met de mc Donalds en buffalo grill op loopafstand (5min.) Kun je prima avondeten.

De locatie dicht bij de snelweg
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Schimmel en lekkageplekken op de muren van de badkamer en slaapkamer. Wc was niet te gebruiken door het ontbreken van de zoekknop. Krakende bedden. Gehorig kamers, waarbij elk geluid van de buren en op de gang te horen is. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Zeker niet voor € 119,00 per nacht. Dit is al gemeld aan u, maar dit moet ik blijkbaar met het hotel regelen....die geen woord Engels willen spreken.

De locatie dicht bij de snelweg

Dicht bij de snelweg
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Kamers zijn vies, zelfs de kinderen vonden het vies. Ze wilde niet eens gebruik maken van de douche en het toilet. Was gelukkig maar een tussenstop voor 1 nacht

Dicht bij de snelweg

Ontbijt was voldoende.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Communicatie was slecht ivm slechte beheersing van Engelse taal. Ontbijt servies en bestek waren niet schoon. Badkamerfaciliteit was zeer gedateerd.

Ontbijt was voldoende. Parkeerplaats heel dichtbij.

Parking.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Bijna alles in de kamer was aan herstelling of vernieuwing toe. Ontbijt is zeker de prijs niet waard. Zeer warm op de kamer. Hotel is het niet waard om tot de Kyriadketen te horen.

Parking.

Wegblijven. Voor 20 of 30 euro méér, heb je allicht iets veel beters.

GEEN Airconditiong. Ok, daar kan je op letten. Maar ook quasi geen verluchtingsmogelijkheden (enkel klein raampje). Maar dan haal je ook een pak straatlawaai binnen. Matrassen zakken in, in het midden. Zeer slecht ingerichte en kleine badkamer. Zeer trage wifi.

Hotel pakt publicitair uit met 'goede kussens'. En dat is correct. En tevens het ENIGE dat goed was. Verder kijg je waar je voor betaalt (wetend dat de prijs laag is). Ontbijt viel al bij al nog mee. : voldoende aanvulling, lekker brood. Warme gerechten zijn articifiele rommel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

een ergernis, zie 'wat viel u tegen'.

per ongeluk twee maal geboekt (1e keer geen bevestiging, vandaar ); met geen mogelijkheid kan het teveel betaalde gerestitueerd worden. booking en hotel geven elkaar de schuld. onverdraaglijk!

schone kamer

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Ouder hotel dat gerenoveerd is, prima voor overnachting op doorreis. Ze zijn echt goed bezig

Snelheid van personeel in de avond

Het diner en ontbijt waren goedkoop/niet duur en erg smakelijk. Ontbijt was boven verwachting (prijs/kwaliteit uitstekend)

Ontbijt was goed

Aanduiding van de ligging van het hotel voor het navigatie apparaat slecht. Wij werden een aantal rotondes te ver gestuurd en kwamen daar op een straat met dezelfde naam terecht!

Ontbijt was goed

Minimalistisch

De kamer die mij aanvankelijk werd toegewezen bleek niet schoon, onopgemaakt. Duidelijk nog sporen van de vorige gast. Wastafel verstopt. Koffie bij ontbijt - gevriesdroogd/siroop - slootwater. Bij check out bleek de computer plat. Of ik wilde wachten tot het probleem opgelost is. Na aandringen van mij kon ik vertrekken terwijl ik niet betaald heb. Geen factuur. Wel mijn creditcardgegevens achtergelaten.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

perfect en voordelig hotel

?

Familiekamer erg prettig vooral omdat er toch nog 2 badkamers inzitten en het ontbijt was prima. Omdat wij 2 honden mee hebben konden we na een lange reis uit spanje heerlijk wandelen langs de rivier waar het hotel aan ligt.

Fijn verblijf als tussenstop naar Spanje, heerlijk rustig.

Lekker breed bed, eigen badkamer, vriendelijk personeel, en de mogelijkheid om een heerlijke wandeling langs de Saone te maken, zonder daar de auto voor nodig te hebben. Ook fijn dat er een waterkoker op de kamer stond met bekers, thee en koffie.

De omgeving - industrieterrein- zouden we niet zo gauw kiezen. Maar hier waren we blij mee. Het was dicht bij de garage.

Keurig netjes, goede service. Wij konden een paar uur eerder inchecken. Wij hadden autopech en stonden met een paar tassen in de hand te wachten.

Het ontbijt was prima.

Het gebouw is slecht onderhouden. Ik had geboekt via Booking.com en een bevestiging van het hotel ontvangen, maar daar aangekomen konden ze mijn reservering niet vinden. Vervelend.

Het ontbijt was prima.

prima voor een doorreishotel

niets te beleven in hotel zelf.

Er was maar één restaurant open in de buurt. Hotel ligt een beetje in semi ( licht ) industrieterrein. ( is ook een doorreishotel )

• Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

De badkamer is niet geschikt voor iedereen omdat je in een bad moet douchen en de bodem van het bad was heel erg glad.

Dat het dichtbij de snelweg was. We gebruiken het hotel puur voor de doorreis

Zeer vervelend.

Gebrek aan airco en veel geluidsoverlast op de gang. De tussendeur naar de naastliggende kamer werd om 12.00 uur s'nachts geprobeerd te openen, wat wij als zeer vervelend hebben ervaren. Dit is voor ons de reden om een volgende keer niet naar Kiriad te gaan.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed voor door reis.

Geen waterkoker op de kamer wel zakjes thee en koffie. Personeel spreekt slecht engels.

Parkeren dichtbij hotel. Direkt bij de autobaan. Goed voor doorreizen.

We hadden een gezinskamer.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

We hadden een gezinskamer. Twee kamers met een deur ertussen. Ideaal voor gezinnen. Jammer was alleen toen we om 14.15 uur wilde inchecken de kamer nog niet schoon was en nog een uur moesten wachten.... Auto kon voor de deur op eigen niet afgesloten terrein geparkeerd worden. Ontbijt was eenvoudig. Kinderen betalen de helft. Op 500 meter lopen zat de MC Donalds. Prima hotel voor een overnachting.

Voor een tussenstop te doen. De kinderen lagen in een aangrensende kamer die we door een tussendeur
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Het was niet schoon. Nog erg veel stof. wc was stuk. Kon niet doortrekken terwijl er wel een papier op zat dat hij schoongemaakt was. Erg gehorig op de gang!

Het ontbijt was prima. Goed verzorgd en veel keuze voor de grootte van het hotel. Bedden waren redelijk.

Prima voor onderweg, niet veel van verwachten.

Ruimte receptie, bar, restaurant was bijna een ruimte. het was er smoezelig en rommelig. Het toilet op de kamer was kapot, je kon het toilet niet doorspoelen.

Prima locatie, onderweg naar het Zuiden. Vriendelijk personeel.

Lees bovenstaande en je weet genoeg.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Bij boeking aangegeven dat er 1 persoon in een rolstoel zit. Dit is NIET doorgeven door Booking.com Resultaat, rolstoel persoon kon niet op de kamer naar het toilet en naar de badkamer. Er waren kamers geschikt voor rolstoelen, maar omdat Booking.com dit niet heeft doorgegeven waren deze kamers bezet door niet rolstoelers. Personeel was heel behulpzaam en heeft zijn verontschuldigingen aangeboden, maar konden er niets aan doen. Een grove fout van Booking.com. Volgende keer graag meer aandacht hiervoor. Misschien niet standaard voor jullie maar een beetje meer aandacht hiervoor, noemen ze extra service.

Prima hotel als je op doorreis bent voor een prima prijs.

Ondanks een hygiene zegel op het toilet was deze toch niet goed schoongemaakt. Zichtbaar lag er urine op de wc-rand. Dat was minder. Kamer oogde verder schoon.

Was op doorreis. Locatie goed te bereiken vanaf de snelweg. Service was vriendelijk Goede bedden. Kamer was gerenoveerd.

Zeer slecht!
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Toilet, kraantje water en douche op 1 vd geschakelde kamers waren stuk, ook na 'reparatie'. Geluidsoverlast, geen airco (geen mogelijk om raam veilig open te zetten 's nachts), zeer vuil, onverzorgde indruk binnen en buiten, zeer kleine kamers, veel te duur en zeker geen 3 sterren waard!

Gelukkig goed bed verder zeer matig zo niet slecht verblijf

Klimaat regeling slecht, t was zo ontzettend warm op de kamer en douche was slecht. Douchen in bad met een douche die niet te richten is. Eten in restaurant is duur en de saladebar staat ongekoeld in de volle zon met vliegen eromheen.

Bed was prima en ontvangst was goed

niet de plek voor een lange stop.

ontbijt er karig,slecht gemaakt roerei(waterig)Bediening vriendelijk maar erg onhandig. Wc liep slecht door (kamer 38}.Airco in eetzaal werkte niet,erg warm. Hierdoor zag het koude buffet voor het avondeten er verpietert uit,tevens waren de frites erg vet en slap.

goede ligging en parkeerplaats.+goed wijn op de kaart

Prima hotel voor een doorreis overnachting.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

De kamer was vies, stofvlokken onder de bedden, en stoffige kastjes. In de kamer een bedompte sfeer door het lage plafond. Geen airco en geen ventilatie anders dan een open raam, dat je niet open kunt houden 's nachts, omdat je het niet kunt kantelen of vastzetten waardoor er niemand naar binnen kan komen.

Bedden waren prima, ontbijt zeer uitgebreid en lekker

Zeer ranzig!!

Het was ronduit smerig. De wc voor de klanten bij het restaurant zat vol met aangekoekte stront.

Het lag vlakbij de tolweg. Dus ideaal voor de doorreis.

Het bed (kraakte wel)

Bed niet opgemaakt En moest om baddoeken vragen Beetje oubollig Zou beetje netter kunnen Ondanks dat het bed goed was kraakte het wel

Het bed (kraakte wel)

Geen welkom ontvangst
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Ze konden onze boeking niet vinden in het systeem. Bleek een maand later in het systeem te staan. Onze gezinskamer was dus vergeven. Kregen we 2 aparte kamers waarvan er 1 niet schoon bleek te zijn. Kortom; geen welkom ontvangst!

Ontbijt was goed geregeld

Op doorreis
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Geboekte kamer voor 3p was bij aankomst niet beschikbaar. Uiteindelijk hebben wij met zijn drieën (2 volwassenen en een 6 jarige) in een tweepersoonsbed geslapen. Wel is ons een flinke korting aangeboden.

Zeer vriendelijk personeel.

Niet beoordelen als een gewoon hotel, maar beoordelen als overnachtingsplaats.

Geen echt hotel, slaapgelegenheid conform maximaal 2 sterren. Slaapkamer niet geschikt voor mensen met clusterfobie. Geen zitje, of terras, alleen slapen, kamers erg benauwd. Als op de kamer een 3e bed wordt bijgeplaatst en het hopeloos.

Bereikbaarheid in parkeerplaats is prima. Kamer was schoon. Voldoende eetgelegenheid op loopafstand. Zoals MacD en Buffalow-grill, en niet te vergeten op zelfde kruispunt het restaurant (TIPI) van de camping. (vrij toegankelijk) . Leuk eten en niet erg duur met een leuk buitenterras. Aardig personeel ! Prijs prestatie is aan de bovenkant kant denk ik.

Niet voor herhaling vatbaar.

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Geen airco op de kamer, het was super warm. Eerste kamer was van alles kapot aan, na aandringen een andere kamer gekregen. We wilden nog wat eten maar dit bleek om 21:00 al niet meer mogelijk. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima voor een korte tussenstop, maar centrum van Macon is niet aan te lopen.

Geen ventilatie op de kamer, veel te heet en er was een groep met schoolkinderen die relatief lang buiten herrie maakte. Raam open was de enige optie.

Goed bereikbaar vanaf de snelweg

Op de GPS slecht te vinden. Sturen je de stad in

Niet eens een stoel op de kamer. We hadden een kamer op de begane grond, dus een raam kon je 'snachts niet open laten staan. Dus erg benauwd. Was geen airco.

Waardeloos,! Veel te duur voor wat we kregen.

De kamer waar we terecht kwamen, was een krap donker hok, waar nog verbouwd werd ook. Er liepen insecten over de vloer, De badkamer was wel schoon. Het eten was vreselijk vergeleken met vorig jaar, toen was het eten nog heerlijk, maar nu was de biefstuk een taai, droog, plat stukje vlees, de patat leek overgebleven te zijn uit de vorige eeuw. Weinig keus bij de salade bar. Het bed was slecht. cijfer wat ons betreft een dikke 2. We zouden hier onze ergste vijanden nog niet naar toe sturen. ( Als we vijanden zouden hebben).

We hebben geen ontbijt genomen, we wilden zo snel mogelijk daar weg. Het personeel was vriendelijk, en de badkamer schoon, maar dat is dan ook het enige pluspunt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Een hotel om als tussenstop te gebruiken.

niets.

Niet ontbeten. Het hotel is bezig met renovatie wat best nodig is. Een ontzettend service gerichte eigenaar/manager die de gast het naar de zin wil maken.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ontbijt was heerlijk.

Het mooie gebouw is door een amateur half hersteld met minderwaardige materialen. Veel zaken zijn defect, o.a. bij de meters grote lichtreclame ontbreekt het frontpaneel en zie je enkel tl-buizen. Aan deuren en ramen zijn "oplap"herstellingen uitgevoerd door een amateur . Hetzelfde geld voor de gangen en de kamers zelf. Alles is aanwezig maar verouderd. Wat enorm tegenviel is : dat het adres om er naartoe te rijden fout is . Via Booking.com krijg je een bevestiging dat de kamer gehuurd is krijg je volgend bericht: Uw booking in Macon is bevestigd.....Kyriad Macon Nord Sansé ....3, rue du mars 1962, zac de platieres Macon. Als je op dit adres u wil aanmelden , is er niks te zien.... geen Kyriad... na veel onnodige moeite , rondvragen, niemand heeft weet van een Hotel Kyriad ...... blijkt het bewuste hotel zich 3 km verder te bevinden. Hoe is dit mogelijk. ?

Ontbijt was heerlijk. Personeel is zéér behulpzaam. De wifi is zeer goed.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

helaas hebben 4 zwarte kevertjes of iets dergelijks gevangen.

helaas hebben 4 zwarte kevertjes of iets dergelijks gevangen. dat was jammer!!!!!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Gunstige ligging nabij centrum
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Kamers niet goed schoon en erg klein.

Gunstige ligging nabij centrum

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima voor een overnachting

badkamer en bedden

• Beoordeeld op: 22 september 2018

vaak naar Kyriad maar hier nooit meer

oud

Voldeed niet aan de verwachting in vergelijk met andere Kyriadhotels

Er stoffig

Goed prijs kwaliteit en vriendelijk,ideale tussenstop.

Perfecte ligging 5min van de snelweg , vriendelijk personeel. 😉

Noodzakelijk
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Ontbijt viel erg tegen mn voor de kinderen.

Gedateerde kamers,slecht schoongemaakt.

Een doorreis hotel
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

De kamers hadden iets groter mogen zijn.

Een goed doorreis hotel met de nodige accomodatie maar wel kleine kamers.

Te warm om te slapen

Bloedheet

Matig, geen aanrader!
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Klein, dat is opzich niet erg, wel de torren doe we on ons bed aantroffen. Ontbijt was matig.....

Dat we er weg gingen.

Niks!
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

-Vies -Armoedig -chaos (stroom viel meerdere keren uit en eigenaar was geïrriteerd naar gasten)

Niks!

Niet heen gaan!
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

warmte smerigheid (spinnen en kakkerlakken!) ramen niet goed open door lamp prijs klopte niet, absoluut geen 3 ***-hotel!!!

locatie

Vriendelijk personeel, ontbijt was ok
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Kamers niet voorzien van broodnodige airco, verder alles erg gedateerd

Vriendelijk personeel, ontbijt was ok

3,5
    Gedateerd, geen airco, omgeving niets te doen,

Gedateerd, geen airco, omgeving niets te doen,

Krakende bedden

Krakende bedden

Slecht, ga er nooit meer

• Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Niet schoon,eten m'n.frites erg slecht,geen airco

Alles was Slecht

Alles was Slecht

Kamer was klein maar wel netjes

De diner kaart erg klein weinig te kiezen Het ontbijt viel erg tegen en dat voor €10 pp

Kamer was klein maar wel netjes

doorreishotel .

badkamer, klein ,stofferig en geen airco op kamer

kamer, doch heel druk tijdens ontbijt.

Vriendelijke man achter de balie, ontbijt was inorde net als...

X

Vriendelijke man achter de balie, ontbijt was inorde net als het bed, goed doorreis hotel!

Fucntioneel maar ook niet meer dan dat!

Ben van Kyriad beter gewend. Dit is beneden hun standaard die wij van Kyriad gewend zijn.

Dicht bij de Auto route

Prima hotel voor een overnachting.

Prima nette kamer met lekkere bedden.

Zuiver en netjes.

Zuiver en netjes. Dicht aan de route Soleil

prijs kwaliteit ,10 euro voor ondermaats ontbijt!

prijs kwaliteit ,10 euro voor ondermaats ontbijt!

Alle gemakken voor een nacht langs de route naar het zuiden.
    • Driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed)

Alle gemakken voor een nacht langs de route naar het zuiden.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goed bed, verder alles matig

verouderde accomodatie. Adressering onjuist.

Niet voor herhaling vatbaar

Het eten