Beoordelingen over Kyriad Metz Centre 3-sterren

8, Rue Du Pere Potot, 57000 Metz, Frankrijk

#8 van de 24 hotels in Metz

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

tot vertrek goed daarna DRAMA !!!!!!

op de dag van vertrek konden wij de parkeergarage 5 meter uitrijden en konden niet vertrekken omdat de marathon van Metz door deze straat liep Weggaan was onmogelijk terug kon niet Het personeel was vergeten dit te melden aan ons ruim 5 uur moeten wachten op de stoep in de auto en konden daarna via tussenkomst politie eindelijk weg via omweg naar huis gewoonweg belachelijk als excuus werd een drankje aangeboden Vreselijk !!!!!!!

kamers ligging hotel

Niet doen

Wij kregen een kamer toegewezen, die stonk naar de tabaksrook. Uiteraard werd er een andere kamer geregeld, maar in een tijd van zero-tolerantie tegen roken, kun je als hotel zoiets toch niet maken. Verder was alles wat je mag verwachten in een hotelkamer wel aanwezig, maar de kamers zijn werkelijk onaangenaam klein. Dat geldt ook voor de badkamer, die je ondanks een douchegordijntje niet droog kunt houden. En ook in de parking, waar naar je wordt verwezen zijn de plaatsen zo extreem klein, dat je nauwelijks uit je auto kunt komen. Geen aanrader.

Prima verblijf met een kanttekening

Badkamer hygiëne, babybedje stond niet klaar en kregen we gewoon mee bij de balie. Geen linnengoed of normaal matrasje. Dan kan het beter niet aangeboden worden, nu worden er valse verwachtingen gecreëerd.

Renovatie kamer en de comfortabele bedden.

Metz was een revelatie; nooit durven vermoeden dat het zo'n mooie, interessante stad was.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Als je wilt kun je altijd wel een kleinigheidje ergens op aanmerken, maar eigenlijk is ons verblijf vlekkeloos en heel prettig verlopen. !

Alles was prima, niks op aan te merken. Ligging uitstekend, kamer kraaknet, goede bedden, rustige nachten, prima ontbijt met onder meer frozen yoghurt , vers fruit, verse fruitsla. Lekkere koffie. Voor herhaling vatbaar!

Perfect als doorreishotelletje (wat betreft onze kamer), zeker aan te bevelen voor de service!

De badkamer was letterlijk één vierkante meter, maar voor ons geen probleem omdat we op doorreis waren en maar voor één nacht bleven. Voor een langer verblijf zou dit wel storen.

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben hen bedankt voor hun gastvrijheid...(iets wat eigenlijk als standaard mag worden beschouwd, maar in dit hotel sprong men er met kop en schouder bovenuit) Wifi en airconditioning op de kamer waren ook dik in orde. Locatie is hartje centrum en heel makkelijk en vlakbij ondergronds parkeren voor €9,90/dag (korting via hotel).

Betaling was niet binnengekomen waardoor wij verplicht...
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Betaling was niet binnengekomen waardoor wij verplicht werden 2x te betalen. Personeel slecht in talen terwijl ons Frans toch aardig is. Weinig begrip.

Het hotel is makkelijk bereikbaar.

De lift rook onaangenaam en het ontbijt was geen tien euro waard. Klein bed voor twee personen. ik

Het hotel is makkelijk bereikbaar. Geen nachtlawaai en de kamer was proper. Parking aan 9euro/24u op wandelafstand.

De locatie was wel top (je loopt zo het centrum in en bent...

Bedden waren erg kort en douche was echt te klein. Verder zaten we tegenover de lift die we de hele nacht hebben gehoord en maakte de airco veel lawaai. Bij het ontbijt waren weinig verse producten aanwezig. Eitjes waren koud, geen verse kazen (en dat voor Frankrijk), ed..

De locatie was wel top (je loopt zo het centrum in en bent ook zo op de snelweg) en verder was het ook redelijk schoon. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Locatie is perfect, midden in het centrum

Zeerr onvriendelijke receptionist. Parkeergarage hadden we moeten boeken, gelukkig was er een parkeergarage in de buurt. Kleine kamers met zeer luidruchtige airco die iedere 10 minuten aanslaat. Bedompte sfeer en vieze geuren in het hotel.

Locatie is perfect, midden in het centrum

Prima lokatie, kamers klein maar voldoende

Wakker om 06.00 van lawaaiige mede-gaten die op de gang verzamelden en daarna net onder ons raam naast de touringcar op luide toon gesprekken voerden.

Prima lokatie, kamers klein maar voldoende

Kyriad hotel zeker een aanrader als je een citytrip naar Metz en / of Nancy wil maken. Geschikt voor

de bar die 's avonds vroeg sluit, om 21.45u. Ik miste wel bij het ontbijt spek met eieren.

zeer centrale ligging bij oude stad; dichtbij parking; mogelijkheid om avondmaal te nemen aan zeer democratische prijs; reductie voor de parkeergarage.

Goed hotel als tussenstop.

Het ontbijt was echt zielig, geen variatie in zowel brood als beleg, hesp en hesp en nog eens hesp, zo helpe u God. Echt zijn geld niet waard. De uitbaters moeten dringend eens naar België komen !!!

Proper hotelletje met nette kamer voorzien van airco en kleine badkamer. Ondergronds parkeren tegen betaling is zeker een pluspunt. Kortbij het uitgaansleven. Goed als tussenstop. Heerlijke eetgelegenheden op wandelafstand.

Prima voor een paar dagen.

De badkamer was aan de krappe kant, vooral de douche. Qua locatie op zich prima - alles is op loopafstand. Place St. Louis ligt om de hoek en heeft een paar leuke kroegen, maar de echt fijne clubs bevinden zich meer in de buurt van de kathedraal (kwartier lopen). Aangezien we graag een cocktail drinken, hadden we achteraf gezien liever daar in de buurt gelogeerd. Maar ach, voor een paar nachten was het oke, en de fantastische bedden maakten veel goed.

Heerlijke bedden! Goede wifi. Ook handig dat er een ondergrondse parkeergarage is. Personeel was een stuk vriendelijker dan we verwacht hadden (op basis van de reviews).

Weekeindje Metz! doen!

De douche hing in de verkeerde hoek waardoor het lastig was de straal op je hoofd te krijgen...

Centraalgelegen maar zeker geen last van verkeersgeluiden of stadsgeluiden. Alles op loopafstand! Goeie bedden en kussens

Goede prijs/kwaliteit en centraal gelegen

Ontbijt stelt niet veel voor. Veel voorverpakt eten en koffie en sap uit een automaat.

Centraal gelegen hotel, tegen het centrum van Metz aan. Winkels, restaurants, theater, het is allemaal in de buurt. De kamer van het hotel is wat je mag verwachten voor dit geld; klein maar schoon en een goed bed.

Tegenvallend

Kamer rook zeer onfris. Veel last van het geluid van de lift gehad. Voor dezelfde prijs op de heenweg een fris ruikende grote kamer met twee aparte bedden en een goede badkamer. Straatsburg. Gratis parkeren. Komen niet meer terug en bevelen dit ook niet aan.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed georganiseerd hotel met vriendelijk personeel

Het meest beviel ons de vriendelijkheid en behulpzaamheid en dat het hotel "goed" georganiseerd is. De kamer, de badkamer en douche zijn klein maar heel schoon. Evenals het restaurant, waar na ieder gebruik tafels én stoelen schoon gemaakt worden. We hebben één keer het diner gebruikt in het hotel en ook dat was prima verzorgd en lekker.

Prima hotel redelijk midden in de stad.

Er was gedurende de nacht een herhaaldelijk en storend gebrom te horen welke ons wakker maakte. De kamer en badkamer/douche zijn erg minimaal van afmeting. Ook het bed was niet al te lang. De parkeergelegenheid voor € 8,-- per dag is alleen één betreffende parkeerplaats. Vraag vooraf aan het hotel welke dit is.

De kamers waren schoon, de airconditioner was goed en met de waterkoker kon je prima koffie of thee zetten. De bedden liggen prima.

Aanrader voor een korte citytrip!

De reservatie van een kinderbedje was blijkbaar niet doorgegeven, maar dit werd snel rechtgezet door de dame aan de balie.

Prima locatie vlak bij het oude centrum en toch een ondergrondse parking beschikbaar, erg behulpzaam personeel.

Prima hotel voor een stadsbezoek aan Metz

Voor de volledigheid kan booking.com ook vermelden dat je het best meteen kunt parkeren in parkeergarage Saint Thiebault. Dat is op prima loopafstand (ook met beperkte bagage) en dan kun je bij Kyriad een uitrijkaart kopen á 8,-

Goed hotel, goed gelegen tegen stadscentrum aan.

Fijne, eenvoudige uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad.

De douche is te klein en stom geconstrueerd; je past er niet goed onder en het water loopt er langs het gordijn uit. De kamer is best heel klein. Je kunt voor een langer verblijf je koffers niet goed kwijt, en kastruimte is er nauwelijks.

Het personeel is erg aardig, het ontbijt het geld waard, de ligging perfect (tussen Centre Pompidou en het oude centrum), de bedden goed. De garage ligt direct onder het hotel.

grote miserie

het trok op niets zelf alles nemen geen tafels gezet ,eerste dag alles was weg niets meer aangevuld geen uitleg over de parking wat je moest doen om buiten te kunnen rijden s'anderendaags opnieuw niets gezet (tafel)voor ontbijt parking konden opnieuw niet uitrijden ze had niet gezegd dat je eerst de kaarten moest valideren boven (aan'receptie) dus we hebben zeker 1'5u moeten wachten tot ze begrepen dat we al betaalt hadden een andere kennis was in de.kyriad in augny zelfde keten daar stonden al de tafels gezet voor ontbijt niets te weinig voor ontbijt ik ga daar zeker niet meer en zal hem zeker niet aan iemand anders aanbevelen als de mensen van metz zelf zeggen dat hij'zeeeeeeeeeer slecht is dan scheelt er iets of niet

de kamer was ok

Stedentripje Metz

De prijs van €9.90 voor het ontbijt is aan de hoge kant. Het aanbod was karig.

Goede ligging, schoon en een parkeergarage onder het hotel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima gelegen t.o.v. het centrum, kamer goed, parkeergelegenheid aanwezig

Bij een vroeg ontbijt had je veel keus, maar op zaterdag was er om 9.00. U.Al veel op, wat niet meer werd aangevuld. Dit terwijl je tot 10.00.u. kon ontbijten.

De accomododatie lag centraal tussen alle bekende bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Receptioniste niet onvriendelijk, maar zeker niet vriendelijk of klantgericht. Vorig bezoek in juli wel goed. Daarom viel het erg tegen. Ook restaurant was op zaterdagavond gesloten. Ook erg jammer.

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Stadsverblijf in het mooie Metz.

Kamer had wat groter gekund. Erg krappe badkamer.

Prima ontbijt. Uitstekende ligging in het centrum. Oud stadshotel. Parkeergarage om de hoek, prima. Voordeel is dat de kamer al om 12.00 uur beschikbaar is. Zo kan je 's middags de stad bezoeken. Metz is overigens een aanrader! Rond de kerst veel kerstmarkten, waardoor het in de winter ook aantrekkelijk is.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima locatie!

Personeel Receptie koel. We hadden een plek in de garage gereserveerd; maar bij inchecken werden we doorverwezen naar de openbare parkeerfacilteiten. Hoge kosten gemaakt voor 2 dagen! Bedden echt te kort en te smal voor 2 lange mensen.

Ontbijt goed, alles aanwezig op de kamer, locatie Kamerpersoneel erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Bij en volgend bezoek een ander hotel.

(Te) Kleine kamers. (Te) Kleine badkamer Verbleven er 4d/3n. Koffie/Theefaciliteiten aanwezig maar werden na gebruik niet aangevuld. Als tas een kartonnen beker werd afgeruimd maar niet vervangen. Badartikelen werden niet aangevuld. Vuilnisbakje werd niet geledigd.

De ligging van het Hotel en de aanwezigheid van een parking. Ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

nette modern ingerichte kamer van alle gemakken voorzien ,...

nette modern ingerichte kamer van alle gemakken voorzien , vlakbij het centrum maar toch rustig

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Eenvoudig hotel, kleine kamer en kleine badkamer; gunstige ligging.

Ligging van het hotel tegen stadscentrum aan.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Adequaat hotel maar met onpersoonlijke uitstraling en krappe kamer.

Kamer en badkamer erg krap; ongezellige ontvangstruimte en gangen naar de kamers.

Moderne inrichting van de kamer; centrale ligging.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Locatie.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Badkamer was niet schoon en de handdoeken. Douche heel klein. Geen kast.

Locatie.

Helemaal niets. Kamer was wel iets klein. Maar heel schoon

Eigenlijk alles

Klantonvriendelijk personeel

Klantonvriendelijk personeel Parkeergelegenheid

De douche was onhandig ingedeeld

Bed was erg klein.
    • Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Bed was erg klein. Warme kamer ondanks de airco. Een hele kleine douche in een badkamer waar ik met mijn hoofd tegen het plafond aan stond.

Mooie omgeving en heerlijk bed.

Niet zo heel vriendelijke balie mensen.

Mooie omgeving en heerlijk bed.

Dubbel betaald!

Dubbel betaald!!

Nogal kleine badkamer

Nogal kleine badkamer

in het centrum

in het centrum

Alles prima.

Geen automatische WiFi na eerste aanmelding, telkens opnieuw wachtwoord invoeren.

Aanbevelingswaardig

Smal bed voor 2

De aangepaste kamer was zeer goed toegankelijk voor een rolstoel.

Verzorgde kamer.

Verzorgde kamer. Goede airco. Prima bedden

Plezierig verblijf maar tekort om de stad te bezoeken

Restaurant gesloten

Ontbijt goed, kamer goed

Voor een verblijf van 1 nacht goed

Kamers wel heel erg klein!

Ontbijt ok Ligging goed om de stad te verkennen.

Prachtige en bruisende stad, hotel in het centrum, mooi weer en een veilig gevoel.

Alles was gewoon prima. Maar voor ons met fietsen op de auto was de ondergrondse parking een bonus.

In het centrum

Klant-onvriendelijke ontvangst. Slechte bedden en een doucheruimte die wel heel erg klein is!

In het centrum

Zeer infintief ingerichte kamers!

Zeer infintief ingerichte kamers!

Er was in tegenstelling tot de gegevens geen...

Er was in tegenstelling tot de gegevens geen parkeergelegenheid bij het hotel .

kamers waren prima, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

ruimte in de kamer

kamers waren prima, personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Professionele ontvangst.

Professionele ontvangst.

Wij zijn heel tevreden,

De receptionist was nors en weinig spraakzaam. Het andere personeel wasnors zeer vriendelijk.

Mooi e kamerlid maar klein

Degelijk

?

Rustig

We zaten heel centraal, alles was makkelijk bereikbaar.

De kamer was heel klein en primitief.

We zaten heel centraal, alles was makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

aan te bevelen

bar en restaurant niet altijd geopend

goede kamers en goed bed ideale ligging om Metz te voet te ontdekken

vakantie

personeel

ligging

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Schone, wel heel kleine kamer. Goede ligging van het hotel.

De man achter de balie bij de ontvangst was nors. Bij vertrek wel vriendelijk personeel.

De parkeergarage.

Locatie, nette en schone kamer.

Locatie, nette en schone kamer. Prima ontbijt. Parkeren in garage onder het hotel.

Voldoende voor 1 nacht

Vrij smal bedje voor 2 personen !

Ontbijt was OK , kamer goed gerenoveerd , eten s'Avonds was OK

op de terug reis van vakantie

Nameten badcel erg klein

Netjes, schoon.

De gunstige ligging

De gunstige ligging

Personeel was niet echt behulpzaam en vriendelijk.

Personeel was niet echt behulpzaam en vriendelijk.

Aangenaam

Ontbijt, bed

Prima voor een paar dagen.

Harde bedden, vreemde badkamerindeling

De ondergrondse parkeergarage en de locatie van het hotel.

Badkamer erg klein

Ligging was prima. vlakbij het centrum. Parkeergarage onder het hotel, waar we onze fietsen konden neerzetten.

Redelijk

Badkamer schoon. Meer meubels

De kussens

Prima hotel om Metz te verkennen, niet duur en met parkeergarage

Rustige plek, net buiten centrum

Netheid, locatie en rust

Iets meer ruimte voor deze prijs was prettig geweest.

Netheid, locatie en rust

In order, niets op aan te merken voor de prijs!

Goede kamer, ontbijt goed, personeel vriendelijk

Klasse

De bedden en parkeerplaats gelegenheid onder het hotel en de locatie.

Goedkoop en goed gelegen hotel.

De badkamer is klein en weinig comfortabel.

Goedkoop en goed gelegen hotel.

Uitstekende locatie en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader !

Receptie / ontvangst mag best wat vriendelijker.

Uitstekende locatie en mogelijkheid om tegen acceptabele prijs onder het hotel te parkeren.

Geen bar i h hotel

Supernetjes