Beoordelingen over Kyriad Saintes 2-sterren

2 Rue De Voiville Route De Royan, 17100 Saintes, Frankrijk

#25 van de 29 hotels in Saintes

hotel ligt redelijk dichtbij de snelweg dus handig voor een...

kamer was vrij warm, maar er was toen ook code oranje in Frankrijk dus geen ontsnappen aan.

hotel ligt redelijk dichtbij de snelweg dus handig voor een tussenstop onderweg. Wel uiterlijk 00:00 uur binnen zijn want er is geen nachtportier in tegenstelling tot wat ik dacht. Ik belde de eigenaar dus uit zijn bed, tot mijn spijt, maar ondanks het erg late uur kon ik toch naar binnen.

Prima plek om te overnachten als je op reis bent.

Is wat ongezellig ingericht.

Prima plek om te overnachten als je op reis bent. Je kunt er goed slapen,ontbijt is redelijk. Prima bed. Er naast zit een leuk Italiaans restaurant maar je kunt ook op locatie eten. Verder nog een klein zwembad en speelgelegenheid voor kinderen. Overnachting is niet duur. Ligt vlak bij de snelweg dus handig als op doorreis bent. parkeren gratis voor deur. Terras buiten waar je kunt eten of iets drinken.

Daar gaan we niet meer overnachten!

Sterk verouderd, totale renovatie nodig, badkamer en kamer superklein, bij eerste gebruik douche schimmelreuk, in de buitengangen schimmelgeur

Vriendelijkheid personeel, ontbijt, gratis parking

Accomodatie voldoet voor als je op doorreis bent.

Kamer is compleet maar klein, maar dat wisten we natuurlijk wel van tevoren. Afstand tot stadje en dan vooral de mogelijkheid om daar veilig en comfortabel naar toe te kunnen lopen viel tegen, maar dat ligt natuurlijk niet aan het hotel, maar aan de plek.

Ontbijt en bedden waren goed en hotel is dichtbij de snelweg dus weinig tijdverlies bij doorreis

Het verblijf was ook niet goed. Klein, maar ala. Niet schoon.

Wat een ontvangst, na een autorit van 800 km Geen juffrouw od, maar een zwarte man, die meteen erg tekeer ging. Want Booking.com had twee kamers geboekt, daar word jij als klant op aangesproken, dus 2 kamers betalen. Dat heeft, we deden een App, Booking.com recht gepraat of zoiets, maar de man bleef aan de gang. Toen ik dreigde weg te gaan of helemaal niets te betalen werd de toon anders. En daarmee zet de man de kwaliteit van ´t hotel tevens op de tocht. Dus deze Keten nooit meer, dan maar 20 euro meer betalen.

Best wel een aardig ontbijt. Overigens moet je altijd de kamerprijs per nacht on ogenschouw nemen, want voor 50 euro heb je weinig te wensen, maar

Laat aankomen

De bijna onmogelijkheid om later dan middernacht aan te komen !!! Waarom heeft booking geen selectie van hotels waar je na middernacht kan aankomen. Het aankomen kan via receptie of via code of op een andere manier .

Prijs-kwaliteit verhouding goed. Receptionist moet daar weg!

Bij ontvangst werden we bijna afgeschoten door de receptionist omdat er 2x geboekt was IPV 1 tweepersoonskamer. Je schrikt je rot bij zo'n ontvangst. Kan ook normaal gezegd worden toch. Niet leuk!

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ons verblijf was heel kort omdat we op doorreis waren,maar we zouden er zeker teruggaan

Er is ons niets tegengevallen!

De kamer en badkamer was klein maar super proper .Het was een superbed ,er was een waterkoker voorzien met theezakjes en koekjes en ook een fles water.De keuze voor het avondeten was niet echt groot (menu)maar alles was superlekker en vers.....hoorde men ook aan het commentaar van de andere gasten.Het personeel is Supervriendelijk en gedienstig

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Slaap je graag in een oncomfortabele diepvries! Aarzel niet en boek snel!

1. Temperatuur!! Het was 18 graden in onze kamer zonder werkende verwarming! Schandalig gewoon! Al chance lagen er nog dikkere dekens die ervoor zorgden dat we toch iets hebben kunnen slapen. 2. PRIJS!! Wij betaalden 87 euro voor 1 nacht. Deze faciliteit rekende maar liefst 10 euro aan voor een hond. De kamers zijn nog geen ster waardig. 3. HYGIENE!! Kamers waren vuil en amper gekuisd. Wij hebben zelfs de douche niet gebruikt omdat er haar aanwezig was in de afvoer. Degoutant. 4. GROOTTE VAN DE KAMER!! Een twee secondentent van de Decathlon biedt nog meer ruimte dan deze kamer. Schandalig! Voor een kleine 90 euro verwacht je meer. 5. BOOKING.COM!! Ik kreeg via booking.com de kamer aangeboden aan 75 euro! Dit was volgens jullie de laagste prijs en een éénmalige kans. Je moest immers ook snel zijn want er waren zogezegd nog maar 3 kamers beschikbaar. Bij aankomst aan de receptiebalie zag ik dat het standaardtarief voor een kamer 76 euro per nacht bedraagt. Dit is welgeteld 1 eurootje meer dan ik betaalde. Hoera voor booking.com voor mij te verzekeren van deze unieke deal.

Wij reisden met onze hond. Het is makkelijk dat de kamers buiten uitkomen. Zo kun je rechtstreeks vanuit de kamer de hond buitenlaten en hoef je dus niet telkens langs receptie etc.

Functioneel

De grootte van de kamer in verhouding tot de prijs. De kamer was erg klein en ook de badkamer was klein. Van dezelfde afmetingen als een goedkoop hotel.

Weinig sfeervol hotel in een mooi en sfeervol stadje

Kamer en badkamer erg klein (cel achtig) Steriele en rommelige inrichting (alles was wit, en in restaurant/bar waren alle stoelen/banken ingepakt/bedekt met witte "lakens"). Sfeer a la "formule 1"

Waterkoker en thee op kamer. Behulpzame bediening. Ligt in Saintes een erg mooi stadje.

De locatie en de vriendelijkheid van de personeel

De badkamer was VIES en donker. Het was verbouwd, maar allerlei materiaal door elkaar gebruikt. Ga nooit meer terug

De locatie en de vriendelijkheid van de personeel

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Een verademing in vergelijking met de meeste en-route hotels...

Een verademing in vergelijking met de meeste en-route hotels ... echt relaxen na een lange autorit ... Zeer vriendelijk personeel, mooie en rustgevende inrichting, goede bedden, heerlijk eten ... kortom voor ons de perfecte stopplaats op weg naar Andalucia ...

Ruim voldoende

Goed voor overnachting doorreis naar Spanje.

opknappen accomodatie

stilte; vogels

Goed bed en de kamer was heerlijk warm!

Is in zijn geheel toe aan een update. Veel achterstallig onderhoud en groezelig.

Goed bed en de kamer was heerlijk warm!

goed voor 1 nachtje

douche was klein en oud, bed was hoger aan de voet kant dan de hoofd kant ( slecht voor maag patiënten)

Prima hotel als je op doorreis bent

Prima hotel als je op doorreis bent. Restaurant bar aanwezig en buitenterras. Zwembadje ook prima.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Is een goed tussen door hotel met goed en beleeft personeel

Is een goed tussen door hotel met goed en beleeft personeel

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Bij een droefe gebeurtenis (vriend 0verleden) een ontspannen en goede ontvangst

Niets !

Uitstekend, vriendlijk en behulpzaam prsoneel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

goede stopover op weg naar Spanje.

Kamer is basic, maar goed. Eten was heerlijk. Ontbijt heel uitgebreid. goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

voor een doorreis is het daar goed, personeel vriendelijk,...

vind het een beetje te duur.

voor een doorreis is het daar goed, personeel vriendelijk, wifi ok

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

ontbijt was redelijk voor franse begrippen

Het restaurant was gesloten . Spreken alleen frans, kleine kamers en kleine douche

ontbijt was redelijk voor franse begrippen

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Personeel was vrolijk.

Geen restaurant beschikbaar die avond. Te kleine badkamer. Douche ronduit smerig. Ontbijt half uur te laat.

Personeel was vrolijk.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Eigenaar herinnerde ins gezin na 2 jaar geleden hier ook te...

Moet opgeknapt worden ,verfje hier en daar kan geen kwaad

Eigenaar herinnerde ins gezin na 2 jaar geleden hier ook te hebben gelogeerd.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Locatie in een industriezone, gekoppeld aan de prijs voor...

Locatie in een industriezone, gekoppeld aan de prijs voor overnachting, informatie op booking.com niet in overeenstemming met te betalen prijs

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Goede sfeer en een zwembad.

Kamers zijn erg klein.

Goede sfeer en een zwembad.

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Phillipe!

Phillipe!! de receptionist etc.

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Uitgebreid ontbijt

Restaurant dicht

Uitgebreid ontbijt In hotelkamer waterkoker met thee en koffie en koekje Aardig personeel