Beoordelingen over Kyriad Hotel Orléans Sud - Olivet La Source 3-sterren

975, rue de Bourges, 45160 Olivet, Frankrijk

#3 van de 11 hotels in Olivet

Goede plek om bij doorreis te overnachten

We hadden een driepersoonskamer; die was niet erg ruim. het bureaublad stak uit richting derde bed waardoor er een hele krappe loopruimte naar de badkamer overbleef. De receptie/bar zou tot 23.00 uur open moeten zijn, maar voor 22.00 uur werden we met de rekening van de drankjes en het hard dicht klappen van de raamluiken van het terras gejaagd.

Het hotel is eenvoudig aan te rijden. Kamers goed schoon en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Tegenvaller, voor deze prijs kun je beter een ander hotel kiezen!

Voor dit geld kun je een veel beter hotel krijgen! De kamer valt tegen, raam is erg klein daardoor voelt het claustrofobisch aan. Het was ook niet helemaal schoon, naast de waterkoker lag nog een gebruikte tissue. We hebben dit aangegeven bij de receptie maar er werd niets met onze klacht gedaan.

Makkelijk bereikbaar met de auto, gratis parkeren op het terrein.

ik was blij om weer weg te gaan

Vies, vies en nog eens vies, overal hondenharen en vieze vlekken in beddengoed, ik heb met mijn kleding aan, OP het dekbed, geslapen, ik vond het te vies om onder het dekbed te kruipen...de badkamer was ook zo vies..ik beveel het niemand aan.

Prima overnachting op doorreis voor een goede prijs.

Een beetje de franse taal spreken is wel handig. Met een beetje frans, een beetje engels en wat handen en voeten is de communicatie met de receptie een beetje verwarrend, maar wel grappig. Vriendelijke mensen maken veel goed.

Voor een zeer goede prijs een prima kamer met voldoende comfort voor een overnachting op een reis. Op een goede locatie vanaf de snelweg en dichtbij een winkel en restaurant is het prima overnachten op doorreis naar je vakantiebestemming of terug naar huis. Vriendelijke receptie.

Prima. Geluid op de benedenverdieping wel een puntje!

Wij hadden twee kamers. Zelf sliep ik op de bovenverdieping. Mijn twee kinderen sliepen op een kamer op de begane grond. We waren te laat met boeken om twee naast elkaar gelegen kamers te kunnen krijgen. Op de benedenverdieping hebben ze minder geslapen, doordat via tussendeur naar andere kamer (die natuurlijk op slot was) de buurman bezig was om een heel bos om te zagen.

Prima ontvangst en het ontbijt was prima. Heerlijke koffie en vruchtensappen. Verder was er van alles aanwezig, yoghurt, kaas, zoet beleg, gekookte eitjes, vlees, teveel om op te noemen.

Hygiëne, kamers goed in orde

Het restaurant was gesloten. Geen info over terug te vinden op hun website (enkel in kleine letters op document booking.com). Mensen op doorreis boeken dit hotel speciaal voor deze mogelijkheid, zeer spijtig dus,...

Hygiëne, kamers goed in orde

Goede keus! Nette kamer voor een zeer scherpe prijs

Badkamer zelf is groot maar de douche is erg klein. Echt te klein. Erg zonde want de badkamer is verder heerlijk en de douche heeft zelf ook een goede kraan. In de ochtend erg luidruchtige housekeeping op de gang vanaf 8 A.M.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Nette kamer, goed bed, ruime nette badkamer. Erg tevreden over het ontvangst. Dame bij de receptie dacht erg mee in oplossingen om onze 3 kamers naast elkaar aan te bieden. En dat lukte. Locatie is in gebied met bedrijven, maar dat is prima voor 1 overnachting tijdens een doorreis.

Knusse kamers!

De driepersoonskamer is voor 3 bedden wel erg klein.

Waren hier voor een overnachting onderweg. Goed bevallen! Prima ontbijt, rustig hotel. Geen last van verkeer of lawaai. Ondanks de aanwezigheid van meerdere gezinnen ;).

OK als tussenstop.

Kamer was somber en oubollig.

Gemakkelijke ligging: dichtbij autostrade en niet ver rijden om restaurant te vinden. Goed genoeg voor 1 overnachting, als tussenstop onderweg naar vakantiebestemming. Ondanks ligging aan industrieterrein toch wat verborgen achter groen en met terrasje om glas wijn te drinken.

Prima doorgangshotel om de lange reis te onderbreken, veel redelijke restaurants op loopafstand.

Het hotel heeft een eigen restaurant dat in et weekend echter gesloten is.

Budgethotel met faciliteiten die je voor deze prijs kunt verwachten. Redelijke kamers, redelijk goede bedden, badkamer voldoende.

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, om onze reis naar het...

De kamer was redelijk klein

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, om onze reis naar het zuiden in tweeën te delen. We sliepen bewust op een locatie buiten het centrum/niet te ver van de snelweg. Parkeren kan heel goed hier, er is voldoende plek. Op de avond dat wij er waren was er een uiterst vriendelijke dame achter de receptie. Sprak ook erg goed Engels. Onze kamer was op de begane grond, met een deur naar buiten. We konden buiten onze kamer zitten, maar er was geen terras met stoelen ofzo. Dat zou wel fijn geweest zijn (we hebben stoelen van het terras wat bij het restaurant hoort gehaald om even buiten te kunnen zitten). We reisden met onze baby van 6 maanden. Er was geen babybedje beschikbaar, dat was jammer, maar niet heel erg. We hadden een 3 persoonskamer, deze was erg krap (als je ook nog een babybedje kwijt moet ergens). Voor 1 nacht prima, maar voor meerdere nachten is dit hotel niet geschikt (al dan niet met een baby). Ik geef nog borstvoeding en voor de reservemoedermelk had ik een koelkast en diepvries (voor de koelelementen) nodig, dit was geen enkel probleem. In de nabijheid van dit hotel zijn enkele restaurants (o.a. Chinees en wok). Al met al was het prima voor het ons doel.

Veel chinezen in het hotel ontbijt buffet werd leeg...

Veel chinezen in het hotel ontbijt buffet werd leeg geplunderd en de andere hotel gasten moesten zich tevreden stellen met de overschot zelfs yougurt potjes ,vers fruit, borden en koffie tassen werden meegenomen in de wagens van de Chinezen. Op onze reis heen en terug was twee maal achter elkaar het restaurant gesloten !!!! Als we na 22u30 nog een lekker koel biertje wilde drinken was dit ook een probleem. Dit is helemaal geen probleem maar plaats dan automaten in de lobie. Zou eens graag een maand jullie manager zijn, dan zou je geld verdienen.

Op doorreis maar gaan zeker terug gezien de prijs kwaliteit van het hotel

Bij aankomst hebben wij 2 colas meegenomen naar de kamer en daarvoor moesten wij 9,40 € betalen wat volgens ons te duur is.

Het is niet de eerste maal dat wij in het hotel zijn. Kamers zijn altijd goed. 's Morgens van een uitgebreid ontbijtbuffet genoten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

in een woord: rampzalig

Onvolledige informatie via uw site: restaurant gesloten !!! Op achterzijde van uw document na afdruk van de reservatie staat alles in het Nederlands behalve een opmerking met betrekking tot de openingstijden in een dubieus Engels. Tekst vatbaar voor interpretatie. Maak dit nu voor de derde maal mee met reservatie via uw diensten!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed voor een tussenstop!

Er waren helaas geen babybedjes. De ruimte was wel erg klein voor ons 4-tjes.

Buiten op het terras was het heel gezellig! Personeel was heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Er was geen lastminute prijs.

Er was geen lastminute prijs. We boekten net voor we gingen inchecken en betaalden de gewone prijs. Er waren nochtans maar weinig gasten dus veel vrije kamers.

Prima hotel, goede parkeergelegenheid, vriendelijke service.

Omgeving weinig uitnodigend. Maar niet erg voor een doortocht hotel.

Prima ruime kamers, alles netjes schoon. Bedden waren goed. Wij huurden 2 kamers voor totaal 5 personen. 3 pers. kamer was een bed bijgeplaatst, prima voor een nacht op doortocht. Kamers waren met een tussendeur met elkaar verbonden. Toen we aankwamen verwachtten we niet veel vh hotel, de buitenkant sterk verouderd maar kamers zijn echt keurig. Parkeren kan prima voor de deur. Diverse eetgelegenheid rondom en uitgebreid ontbijtbuffet, prijs ontbijt mag wel iets lager maar we betaalden 1x voor 2 kinderen. Helaas een nogal luidruchtig gezin met 2 (gillende) kinderen arriveerden laat in de avond toen wij al in bed lagen, hier wel wat overlast van. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

Ontbijt was lekker al vind ik het wat duur.

De wifi is langzaam. In tegenstelling tot andere Kyriad Hotels was hier geen airco aanwezig. Ik heb niet willen eten in het restaurant want ik zag dat een Cola gewoon véél te duur was. De rest was ook té duur.

Ontbijt was lekker al vind ik het wat duur. De kamer was mooi en aangenaam.

Matig ontvangst maar nette kamers!

Chagrijnige dame met blauwe bril bij ontvangst en geen bewaking bij parkeerplaats 4 emblemen van mijn polo geprobeerd eraf te halen en niet gelukt nu dus beschadigd nwe besteld bij vw voor de rest prima kamers alleen 3 pers kamer is een normale 2persoons met een bed voor de wcbadkamer tegen muur gezet!

De kamers

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Hebben reeds meerdere malen in Kyriad hotels geweest. Prijs kwaliteit is prima.

Het buffetontbijt was uitgebreid. De kamers een beetje klein maar dat weten we van andere keren. Staff zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is gesloten met de weekend. Maar vlakbij zijn er restaurants oa. Japanees, Chinees en Indisch dat bevalt ons.

Aardig voor een overnachting, maar niet geschikt voor gehandicapten

Kamer met douche vanwege handicap lang tevoren gereserveerd. Bleken helemaal geen kamers met douche alleen aanwezig te zijn. Mevrouw aan de balie werd erg boos toen ik haar vroeg waarom dat niet was aangegeven was. Gestresste mevrouw aan de balie

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Uiteindelijk prima, elders gegeten

dit keer steeds 5 x dezelfde vragen inzake kamernr., betaling, enz.. (3 gasten....); restaurant was dicht, hangt af van bezetting

Jarenlang hebben wij Kyriad al gebruikt in het najaar op weg naar ons huis in ZW.; dus, vertrouwd.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Redelijk voor een nacht

Geen faciliteiten voor rolstoelgebruiker. Dit bij boeking wel aangegeven, maarniets mee gedaan. Receptioniste werd kwaad toen we daar wat over zeiden

Schone kamer

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Perfect etappehotel.

Pefect etappehotel. Niet te ver van de autoweg, restaurants op wandelafstand, veilige parking, goede bedden, OK ontbijt. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Reservatie voor 1 nacht op doorreis

Ontvangst was zeer vriendelijk. Ondanks dat het restaurant zaterdag gesloten was en werd vernieuwd zijn we daar recht tegenover naar een Japans restaurant geweest en dat was zalig.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Verbouwingen

Ons was niet verteld dat het restaurant gesloten was en er verbouwingen aan de gang waren. Gelukkig een paar resto's in de buurt. Wel niet gezellig, buurt is een soort shoppingpark. Ontbijt in kleine vergaderzaal, ongezellig.

De kamer, klein maar praktisch ingericht. Goed ruim bed, goede hoofdkussens. Parkeren op privé terrein.

een goed standaard hotel, maar geen gezellig hotel

De ligging en het feit dat er in het weekend geen diner geserveerd kon worden. Het hotel ligt in een industriewijk en straalt weinig gezelligheid uit.

Alles was standaard goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

voor herhaling vatbaar

Het erg vriendelijke personeel, de goede prijs-kwaliteit verhouding van het eten en het met boompjes omringde terras. Verrassende locatie midden tussen de andere hotels en grote winkelzaken.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Kamer te donker mede door de gesloten gordijnen ivm.

Kamer te donker mede door de gesloten gordijnen ivm.hoge temperaturen van buitenaf. Badkamer erg klein. Moet wel zeggen het was deze dag erg warm om een goed oordeel te geven.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

lekker ontbijt

lekker ontbijt

Rustig en comfortabel. Prima locatie voor vervolgreis Zuid- Frankrijk!

Uitgebreid ontbijt buiten op terras met goede koffie. De kamer aan einde gang was rustig gelegen met een goede douche!

Was allemaal wel ok

Kleine kamers

Ontbijt was goed.

Orleans

De ligging om Orleans even te bezoeken. Verder een hotel goed voor 1 nachtje

goed hotel op korte afstand van snelweg, ruime en nette...

weinig inspirerende omgeving

goed hotel op korte afstand van snelweg, ruime en nette kamer, koffie en thee aanwezig

Prima doorreishotel

Geluidsoverlast Drankprijzen in hotel (€ 4,70 voor Cola)

Ontbijt WiFi

Restaurant niet open

Japanner dichtbij :)

Dicht bij de autostrade

Te veel lawaai op de gangen van luidruchtige hollanders om 6 uur 's ochtends.

Dicht bij de autostrade

Prima hotel, voor een lage prijs een nette kamer.

Voor een zachte prijs een nette kamer, die prima is als overnachtings hotel op weg naar een vakantiebestemming!

Dat het restaurant wederom gesloten was. Het toilet spoelt slecht door

Dichtbij snelweg

Ok

Het restaurant was gesloten

De kamer

goed ontbijtje

kamer was een beetje klein en erg warm

goed ontbijtje

Perfecte plek voor een overnachting op weg naar de Dordogne.

Fijne douche en we konden zelfs naar buiten op een grasveldje. Het ontbijt is ook top.

Het ontbijt is zelfs voor Nederlandse maatstaven extra...

Het ontbijt is zelfs voor Nederlandse maatstaven extra uitgebreid. De kamers zijn schoon en het personeel heel erg vriendelijk.

Geen douche

Restaurant was dicht

Restaurant was dicht

NIET voor herhaling vatbaar

Geen airco. Slechte bedden. Slechts 2 handdoeken. Douchegordijn = niet meer van deze tijd !!!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

de kamers zijn wat krap, maar de prijs is in verhouding goed.

de kamers zijn wat krap, maar de prijs is in verhouding goed.

Pefect.

Uitstekend etappehotel, comfortabele kamer en badkamer, goed ontbijt, veilige parking.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

3de bed dichtbij de deur van badkamer

De werknemers

Zeker voor erhaling vatbaar

Niets kon beter

Het ontbijt was zeer goed buiten het normale in Frankrijk. Alles was voorzien zowel charcuterie als kaas wel om kort te zijn alles

Ontbijt wad goedl

Ontbijt wad goedl

Goede locatie met restaurants dichtbij.

Matige ontvangst met dame 10 min. aan de foon voor take-in.

Goede locatie met restaurants dichtbij. En toch rustig. Indien gewenst, drie bedden.

Vriendelijke uitstraling, leuker dan andere weghotels.

Kamers mogen gemoderniseerd worden, wifi is bijzonder traag.

Vriendelijke uitstraling, leuker dan andere weghotels.

Veel beter dan Formule1 bijvoorbeeld

Restaurant was gesloten

Kamers ruim

ontbijt was goed maar ik had graag ook bruin brood gehad

dat het restaurant gesloten was

ontbijt was goed maar ik had graag ook bruin brood gehad

Prima (overnachtings)hotel!

Er viel niets tegen.

Mooie en nette kamer met goede bedden en prima badkamer.

Ontbijt was goed.

Kleine kamer

Ontbijt was goed. Hotel goed voor onderweg

wat we nodig hadden om te overnachten jammer van het nachtlawaai!

het lawaai op de gang midden in de nacht en 's morgens vroeg!

Goede kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Goede kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Prima voor een overnachting op doorreis.

Geen airco op de kamers.

Prijs, locatie.

Prima doorreis accomodaties

Warmte in de kamet

Kamers en bediening

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Voor overnachting uitstekend

Kleine kamer met maar een stoel. Erg warm en geen airco

Prima overnachtings hotel redelijke afstand naar de snelweg

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Voor tussenstop prima

Tijdens ons ontbijt was personeel aan het vegen.

Netheid, koffie op de kamer

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Matig door houten voorzetdeur en ongunstige ligging om langer dan 1 nacht te blijven.

Ligging viel erg tegen, vandaar 1 nacht gebleven ipv geplande 2 nachten

Goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prijs-kwaliteitverhouding is voor een etappehotel uitstekend.

Prijs-kwaliteitverhouding is voor een etappehotel uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed etappehotel.

Charcuterie ontbijt verlept.

Kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Locatie en de behulpzaamheid van het personeel.

Het restaurant niet open .

Locatie en de behulpzaamheid van het personeel.

6,0
    Spijtig geen avondeten

Spijtig geen avondeten

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

- Ruime, gratis parkeermogelijkheid

Restaurant in weekend (vr t/m zon)gesloten

- Ruime, gratis parkeermogelijkheid - Prima bedden - klein, maar efficiënt ruimte benut - Dicht bij goedkoop tankstation (TOTAL) - Een aantal restaurants en een mooie bakkerij-met-ontbijt faciliteiten op enkele minuten lopen

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Ontbijt was ok.

Vasttapijt in de kamers - ruikt muf en niet fris, geur gaat niet weg bij verluchten, slapen met open raam is dus aangeraden; geen airco bij warm weer niet te doen; kleine badkamer. Kamer was maar 58 euro excl ontbijt, was te verwachten voor zo'n prijs.

Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De kamer was netjes (behalve een herstelling boven de...

Bij het ontbijt waren er croissants en chocoladekoeken, maar mijn moeder lust geen van beide.Dan maar een broodje genomen, maar die waren alle zo hard dat ze er niet kon in bijten.Oké, dan maar een broodje roosteren, maar er was geen brood voor de toaster ... gelukkig vond ze een yoghurtje... Maar voor €9,5 mag je wel iets meer verwachten, ook het broodbeleg was armzalig: enkele plakjes ham ( twee soorten) en een voorverpakt plakje kaas. Ik wilde een eitje koken, maar het toestel was nog niet aangezet. Dus moest ik een kwartier wachten voor ik een ei kon koken. Al bij al dus een afknapper van jewelste...

De kamer was netjes (behalve een herstelling boven de verwarming die niet werd afgewerkt). De badkamer was oké en de matras eveneens. Er was ook mogelijkheid om een kopje koffie of thee te zetten...

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Prijs-kwaliteit is goed.

Meneer was aardig en trots op zijn zaak. Mevrouw ongeduldig en leed onder de drukte. Ze vroeg of ik vooraf het avondeten wilde betalen!

Prijs-kwaliteit is goed. Hotel is schoon. Prima voor hotel-onderweg. De bedden waren lang genoeg voor Nederlanders.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Bijzonder aardige dame bij de receptie, die ons zelf belde...

de wifi kregen we niet aan de praat.de driepersoonkamer is wat klein voor 3 personen

Bijzonder aardige dame bij de receptie, die ons zelf belde toen we om half 9 nog niet bij het hotel waren en haar uiterste best deed om ons te helpen. De kamer was schoon en alles wat je nodig hebt voor één nachtje was er (koffie en thee, douchespulletjes)

Er zijn ook 38 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.