Beoordelingen over Hôtel L'Adresse 2-sterren

12 rue de la Rotisserie, 37000 Tours, Frankrijk

#7 van de 43 hotels in Tours

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

leuk charmehotelletje met goede verhouding prijs-kwaliteit in oude kern Tours
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi-verbinding verliep wat moeilijk. Ontbijt wat magertjes : bv zelf een eitje kunnen koken, wat kaas ( alleen brie) en heel weinig fruit, alleen brie, geen andere kaas-of vleessoort en zelf een eitje kunnen koken... alleen stokbrood

heel verzorgde en smaakvolle kamers, klein maar fijn. Leuk dat het toilet apart was en dat de kleine badkamer toch gerieflijk was en een raampje naar buiten had. Vriendelijk koppel en de restotips die we kregen, waren telkens toppertjes.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Leuk hotel in centrum van Tours, maar geen prettige bejegening door personeel.

Er was een wegversperring op weg naar het hotel, waardoor we met moeite het hotel bereikten, dat in een voetgangersgebied lag. Toen ik bij het afrekenen opmerkte dat het fijn was geweest als dit ons van tevoren was gemaild, was het antwoord dat dat niet mag van booking.com. Dat is niet waar, in Amiens werden we wel keurig geinformeerd (ook via booking.com). We hadden moeten bellen van tevoren, maar dat was ons niet bericht. Verder was ons een upgrade aangeboden bij aankomst, die we achteraf wel hebben moeten betalen, maar dat had ik bij het afrekenen niet meteen in de gaten. Kortom, niet voor herhaling vatbaar!

Leuke locatie midden in het oude centrum van Tours. Kamer klein, maar wel oke. Prima bedden.

Super, een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De ligging, pal in het oude stadscentrum

Bereikbaarheid met auto onmogelijk.

Bereikbaarheid met auto onmogelijk. Ligt in voetgangersgebied. Parkeergarage op afstand. Moet je wel weten!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Uitstekende kamers in een prachtig gerenoveerd pand.

Uitstekende kamers in een prachtig gerenoveerd pand. Vriendelijke eigenaren.

Prachtig gelegen, midden in het centrum van Tours.

Eigenlijk niets, maar de kamer was wat klein.

Prachtig gelegen, midden in het centrum van Tours.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

CENTRALE LIGGING

KLEINE KAMERS DIE NIET VOLDOEN AAN DE OMSCHRIJVING EN DE FOTOS

CENTRALE LIGGING

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

voor herhaling vatbaar maar dan aan de kant van de Loire

sliepen aan straatkant en de ramen konden niet dicht wegens te warm omdat de airconditioning niet werkte !

heerlijk ontbijt, goed bed,

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

We hebben in het hotel contant betaald zoals aangevinkt op...

We hebben in het hotel contant betaald zoals aangevinkt op booking, nu is het bedrag nog steeds gereserveerd op mijn creditkaart (1 week later), gelieve dit in orde te brengen, dank u, Anja

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Een heerlijk hotel in het oude centrum van Tours, te midden...

Het kan 's nachts buiten wat rumoerig zijn. Gelukkig houden de dubbele ramen het meeste geluid buiten.

Een heerlijk hotel in het oude centrum van Tours, te midden van leuke restaurantjes. Uiterst vriendelijke eigenaars en alles tiptop verzorgd. Aangezien dit hotel in een autovrije straat is gesitueerd, is het erg prettig dat er binnen loopafstand een betaalbare parking is.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Centrale ligging en vriendelijkheid personeel.

Er was geen andere vluchtweg bij brand dan het nauwe trappenhuis waarlangs juist een eventuele brand zijn weg naar boven zou zoeken.

Centrale ligging en vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

- Tours is aangename stad + ideale startplaats voor bezoek...

- ontbijt was nogal 'basic', mag wat méér zijn -

- Tours is aangename stad + ideale startplaats voor bezoek aan Loire-kastelen - een aantal uitstekende restaurants in de buurt, binnen 5 minuten wandelafstand - super vriendelijke en gedienstige uitbaters (zelfs het verliezen van onze kamersleutel werd ons NIET kwalijk genomen!)

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Uitstekende bedden aardige mensen

Uitstekende bedden aardige mensen Super rustig parkeergarage vlakbij

• Beoordeeld op: 3 september 2015

Charmant hotelletje, wel moeilijk te bereiken omdat het in...

Erg kleine badkamer Prijs naar vanant hoog

Charmant hotelletje, wel moeilijk te bereiken omdat het in een voetgangerszone ligt

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Vriendelijk onthaal.

Ontbijt mocht wat uitgebreider zijn

Vriendelijk onthaal. Kleine maar propere kamers. Gelegen in het centrum van Tours.