Beoordelingen over L'écu de Bretagne 3-sterren

Place du Martroi, 45190 Beaugency, Frankrijk

#2 van de 8 hotels in Beaugency

De centrale liggen, gastvriendelijke bejegening

Op de foto’s ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid. Maar nog steeds oké. Incl ontbijt meer dan 100 euro per nacht, iets overprijst.

De centrale liggen, gastvriendelijke bejegening

Locatie, parkeerplaats, ruime schone kamer en het zwembad.

Dat de kok vertrokken was en we er niet konden eten. Hopelijk vinden ze snel een nieuwe, goeie kok!

Locatie, parkeerplaats, ruime schone kamer en het zwembad.

Prima hotel voor overnachting op doorreis.

Uitstekend hotel voor overnachting op doorreis in een plaatje aan de Loire. Heeft een afgesloten parkeerplaats waar gratis geparkeerd kan worden. Het ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd. Er zijn in het plaatsje een aantal leuke restaurantjes om s’avonds te dineren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

heel fijn hotel in mooi plaatsje

Prachtig plaatsje, prachtig hotel, fijne kamer. Zeer comfortabel. Brasserie was dicht, maar ontbijt was erg goed verzorgd. Alles was goed verzorgd. Fijn dat we de auto op de binnenplaats konden parkeren

Een prima hotel voor een paar fijne dagen aan de Loire

De extra kosten voor ons kleine hondje vonden we aan de hoge kant (15 euro)

De kamer was ruim en schoon. Goede parkeergelegenheid. Ontbijt (12,50) was uitgebreid en lekker. Het hotel heeft mooie tuin met ligstoelen, maar het zwembad was (5mei) nog wel gesloten. De ligging is perfect. Beaugency is een mooi oud stadje aan de Loire.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede kamers.

Gehorigheid aan de straatkant. Vaak grote prijsschommelingen voor een overnachting.We hebben hier al meerdere malen overnacht.

Goede kamers..bedden...ontbijt..en parkeerplaats . Voor ons is de ligging prima. Halverwege de af te leggen afstand.

Op doorreis

Uitzicht op een steeg. Niet echt schone toiletpot. Te klein douche scherm, dus alles nat in de badkamer.

Vriendelijke ontvangst, ruime ( geheel blauwgeschilderde ) kamer met goede bedden. Veilige parkeerplaats en midden in het dorp.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

kon beter

kleine kamers, geen verwarming, geen warm water...kortom koud ook is dit hotel geen goede boeking op een zondag...want dan is alles in t dorp gesloten

Super plek!

Dat we maar 1 nacht konden blijven.

Heerlijk hotel, mooie kamers. Diner was erg goed, ontbijt is zeer uitgebreid met crêpes en veel fruit, noten en yoghurt etc etc. Perfecte tussenstop met binnenplaats waar je auto veilig staat, wordt ‘s avonds afgesloten. Beaugency mooie middeleeuwse plaats aan de Loire vlakbij vele kastelen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Een leuk hotel in een mooi plaatsje !
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt. De kamer was groot en comfortabel, maar de bedden te zacht. De badkamer was uitgerust met een diep bad ipv een douche. Was gevaarlijk !!

Zakelijk hotel met veel te duur restaurant.

Airco werkte niet, waardoor de kamer veel te warm was. Afstandelijk (maar wel correct) personeel. Restaurant is veel te duur voor het gebodene.

Ontbijt was OK.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ontbijt prima kamer goed

Diner. verwachting van diner viel tegen, ook al na lezen in de guide van hotels et auberges de charme bediening liet te wensen over.

Ontbijt prima kamer goed

zeer naar ons zin gehad.

de kamer was kleiner dan verwacht, sanitair gedateerd en de airco deed het de eerste dagen niet, na reparatie gaf die veel lawaai.

personeel was geweldig, zeker de dames die de kamers verzorgen

Prima overnachtingsadres voor op doorreis

Het vierkante toilet is misschien wel design maar zit onhandig. De prijsvan de kamer vind ik duur.

Het zwembad en de ligbedden bij het zwembad zijn heerlijk. Comfort kamer was mooi.

Zeer aangenaam.

De bediening in het restaurant was heel aardig, maar grotendeels onervaren en daardoor wat onbeholpen.

Zeer comfortabele kamers. Gezellig hotel en heel leuk gelegen.

Goed hotel in mooi stadje

Wij hadden een heel brutale ober in het restaurant. Een jonge man (stagiair misschien?) die bvb het kaasbordje op je tafel gooit zonder enige uitleg over de kazen die erop lagen, die bij ons tot 2x toe aandrong om ons dessert zo vlug mogelijk te kiezen omdat de kok weg zou gaan... terwijl er 5 minuten eerder nog klanten waren binnengekomen die nog hun hele menu moesten kiezen...We hebben dan maar besloten om géén dessert te nemen en daar de volgende dagen ook niet meer te eten! Een avond verpest door een koppige tiener...spijtig...

De kamers zijn mooi en in orde, maar daar betaal je ook wel wat geld voor. De parking op de binnenplaats is gemakkelijk, àls er nog plaats is.

Verblijf super goed, restaurant helaas echt teleurstellend.

We hebben gegeten in het restaurant, dit viel heel erg tegen en zouden we niet aanbevelen.

Kamer was heel erg ruim met een groot bed, grote ramen en een schone ruime badkamer.

Mooi hotel, slecht bed

Slecht bed, je voelde de spiralen. En je wordt elke keer wakker als je partner omdraait. Op zich niet erg want ze ziet et adembenemend uit, maar lekker slapen is ook fijn. De eerste kamer die we kregen was donker en somber, bij navraag hebben we een ruimere en mooie kamer, gekregen, dat dan weer wel. We hebben uiteindelijk wel meer betaald dan vooraf werd aangegeven. Dit had te maken met het feit dat we 1 dag eerder zijn gekomen (zondag ipv maandag) en 1 dag eerder zijn vertrokken. Het hotel vond het nodig om ons daarvoor €100,- meer in rekening te brengen. Vooraf dus goed navragen.

Goede ligging in een prachtig stadje, alles op loopafstand. Mooi zwembad.

We verbleven hier al vele malen.

Dit was ons zoveelste verblijf in dit hotel voor een, twee of drie dagen. Dat doe je niet zomaar. Men blijft investeren en verbeteren. Gewoon een degelijk, goed en rustig hotel met prima parkeergelegenheid.

Super hotel in leuk plaatsje

Goed om.de locaties voor oplaadbare auto's te markeren.

Mooie, zeer netjes afgewerkte kamers. Prima badkamer. Parkeren op binnenplaats. Opladen auto geen probleem.

Perfect hotel voor doorreis

Het diner en ontbijt waren heerlijk en goed verzorgd. De faciliteiten van het hotel waren goed en de kamers netjes. Perfecte locatie naast de snelweg en dus een uitstekend hotel voor als stop onderweg.

Never again!

Prijs - kwaliteit buiten proporties, airco lawaaierig, geen douche - maar bad in matig gedetailleerde badkamer, plastic zeil onder onderlaken (dus transpireren), geen vriendelijke ontvangst, werkelijkheid komt absoluut niet overeen met beelden op site.

Mooi hotel met centrale ligging
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was wat donker. Wat meer verlichting zou geen kwaad kunnen. Andere kamers zijn misschien beter. TV toestel werkte niet. Doch voor één nacht niet gemeld. Ook de douchekop in de badkamer is spoedig aan vernieuwing toe.

Hotel is goed gelegen. Gratis parkeerplaats op het binnenplein is een perfecte optie. Parkeerplaatsen in heel smalle straatjes zijn schaars. Personeel is enorm vriendelijk. Alles is heel proper zowel in kamer als restaurant/ontbijt ruimte. Airco werkt perfect.

Een aanrader in het centrum van Beaugency.

Vriendelijke ontvangst, uitgebreid en lekker ontbijt. Onze superiorkamer was ruim en comfortabel. Zeer goede badkamer. Lekker gegeten in restaurant (brasserie is enkel 's middags open). Het eten is er niet goedkoop en de wijn tamelijk duur. Zeer goede bediening.

Prima hotel midden in gezellig centrum

Prima hotel, net verbouwd. Midden in het centrum, vriendelijk ontvangst, zwembad met tuin, afgesloten parking op binnenplaats. Keurige kamer en een goed ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt was lekker.

Ondanks dat het vermeld stond bij de boeking was er geen parkeergelegenheid bij de accommodatie. Kamer is klein en gehorig. Tweepersoonsbed is goed, maar klein.

Ontbijt was lekker. Restaurant is ok, maar kleine kaart.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het was fijn maar de verbouwing heeft wel comfortabeler gemaakt maar ook eigen stijl weggehaald

Personeel vertelde niet dat er een lift was waardoor we eerst met bagage en hond trap zijn beklommen. Personeel mag wat meer ook andere taal dan Frans beheersen.

Het diner

perfecte locatie met prachtig zwembad doch wat ouderwetse muffe kamer

de kamers - wellicht eigen aan de ouderdom van het gebouw - roken érg muf, badkamer ook wat ouderwets. verder wel proper overal! het extra bed was deels kapot & de matras van het hoofdbed lag nogal hard (veren springen er wat uit). bij reservatie polsten ze voor het diner maar noteren je dan voor het duurdere & minder gezellige restaurant. had ik het eerder geweten, ik had voor de goedkopere & gezelligere brasserie gekozen.

perfecte locatie in het hartje van de stad met toch achterin een echt prachtige tuin met zwembad én trampoline. het hotel heeft ook een eigen restaurant en brasserie. lekker & ruim ontbijtbuffet in de gezellige brasserie. parkeren kon gratis & makkelijk op het binnenplein. lekker diner in het restaurant.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Aardig hotel in een mooi stadje Beaugency.

Eigenlijk niets.

De kamer was prima en schoon. Mooie badkamer. Het ontbijt is ook prima. Het restaurant is ook goed en de bediening is heel erg attent. Wandel na het eten eens door het stadje. Het is zeer de moeite waard.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Zeer aangename tussenstop aan de Loire.

Zeer mooi hotel; prachtige kamer en badkamer. Ideale ligging van het hotel : midden in het centrum van Beaugency. Parkeren was geen probleem omdat je gewoon op de binnenplaats mag staan. Zeer lekker avondeten en idem dito voor het ontbijt! Op alle vlakken een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goed hotel in het centrum van de mooie oude stad
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

In kamer 37 moet je in het bad douchen en is er alleen een handdouche. Ondanks de airco konden we de kamer niet goed koel krijgen.

De locatie in het mooie centrum met gratis parkeergelegenheid. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Uitstekend verblijf en lekker gegeten in mooie locatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het zaalpersoneel, dat die avond dienst had , was een beetje onervaren. Dat bleek echter een uitzondering, want volgens onze tafelgenoten, was het de avond voordien voortreffelijk. Pech voor ons, volgende keer beter.

Zeer mooi hotel,prachtig gelegen in mooi dorpje. Mooi gerenoveerd. Perfecte parking op de binnenplaats. Hier komen wij zeker terug.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Comfort van de bedden,parkeerplaats op binnenplaats...

Sliepen in kamer 102, ganse nacht storend geluid (vermoed slecht werkende afzuiging) wat toch wel hinderlijk was

Comfort van de bedden,parkeerplaats op binnenplaats,vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Goed hotel helaas hadden wij een slechte ervaring

Tiussenstop op weg naar Nederland De kamer was slecht. Bij binnenkomst een rare geur. Ramen opengezet en weggegaan voor wijntje en eten. Laat thuis en toen bleek de geur te komen van nat tapijt in de kamer. Dit ontdekten wij toen wij onze schoenen uit deden. Geslapen met open ramen en de volgende dag gemeld. Hadden de avond daarvoor laat nog om een andere kamer kunnen vragen. Kregen discount. Maar het is niet goed dat de schoonmakers dit niet hebben ontdekt, alleen de geur al!!!

De lokatie en parkeren op de binnenplaats

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een aanrader!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Perfect gerenoveerd hotel op een charmante plek in een rustig en fraai historisch stadje. Heerlijk diner en goed ontbijt. Alles prima voor elkaar.

Aanrader en goede prijs kwaliteit verhouding.

1) Spijtig dat er ingebroken is in onze kamer (en geld gestolen). Men is er goed mee omgegaan en nieuwe kamer gekregen. Enkel spijtig dat men geen compensatie voorzien had voor het ongemak. Hadden we toch verwacht. 2) Geen Belgische TV posten. 3) Restaurant zou meer à la carte mogelijkheden mogen hebben voor te eten.

Prijs kwaliteit is prima. Mooie en propere kamers. Goede parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke mensen!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Sfeervol hotel in centrum kleine plaats even van de snelweg af

Sfeervol hotel met uitstekende kamers. In centrum kleine plaats. Parkeerplaats aan achterkant hotel. Heerlijk restaurant. Goed ontbijt. Heerlijke bedden. Dorp niet verder ontdekt. Zag er wel leuk uit. Ong 15 min rijden van snelweg.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Gezellig hotel maar het eten valt tegen gezien de inrichting van het restaurant.

Het diner moet beter en zeker voor die prijs.

Ontbijt was goed maar het menu bij het diner was slecht, deze streekgerechten kunnen me gestolen worden, erg smaakloos, vooral de soep. De comfort kamer was alleen met een hoog dakraam, bij brand zit je dus vast. Na klacht betere kamer gekregen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prachtig hotel!

Brasserie en restaurant waren helaas dicht 1e kerstdag. Maar dit was van te voren keurig vermeld.

Perfecte parkeergelegenheid, die afgesloten werd 's nachts. Mooie ruime kamer. Super ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor een of meerdere dagen.

Prijzen van de wijnen in het restaurant zijn zeer goed maar flink aan de prijs ook voor Franse begrippen.

Kamer en badkamer uitstekend. Prima ontbijt. Kwaliteit eten en prijs menu en van de kaart in het restaurant. Parkeren op de binnenplaats van het hotel.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

In zijn geheel genomen is het een verzorgd hotel waar men graag en goed de gasten ontvangt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De lampjes in de kamer hebben hun langste tijd gehad (stekkers, snoeren, schakelaars) Ook het kraanwerk in de badkamer kan een onderhoudsbeurt verdragen.

Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. Het ontbijt is absoluut top. De menukaart van het restaurant is beperkt, maar wat men biedt is zeer goed klaargemaakt.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heerlijk!

In het restaurant werd je jas niet aangepakt. Over je stoel hangen? Garderobe ? Systeem verwarming erg ingewikkeld.

Ontbijt was prima! Heerlijke kamer met uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Eigenaresse aan receptie onaardig, geen wifi aangeboden bij...

Eigenaresse aan receptie onaardig, geen wifi aangeboden bij aankomst. Tafelpersoneel zeer ongeduldig met bestellen, we zaten op hete kolen te eten en soep was koud. Moesten vroeg eten (19.15)en kreeg gevoel, dat tafeltje later nog eens verkocht werd/reeds ingedeeld was

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Reeds voor de 6e keer dit hotel geboekt.

iets te laat geboekt waardoor de ideale kamer reeds uitgegeven was. Het alternatief was ook wel goed

Reeds voor de 6e keer dit hotel geboekt. Dat zegt genoeg

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Aangename en voor ons bekende omgeving.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het zwembad was op de eerste dag van ons verblijf nog open maar op de tweede dag was het bad gesloten. Jammer.

Aangename en voor ons bekende omgeving. Reeds 6x eerder bezocht. . Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede parkeerruimte op de binnencour, die 'snachts wordt afgesloten. Bagage en eventueel fietsen kunnen in situ blijven..

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Een goed hotel op loopafstand van alles wat je in Beaugency wilt gaan zien

Helaas kregen wij een kamer op de zolderverdieping met weinig licht door het enige hoge zolderkamerraam. Wij misten een tuin, bomen en gras in de court; alleen kiezels en geparkeerde auto's.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt,

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooie aangenaam hotel voor tussenstop of een fietsvakantie aan de loire

Airco in het restaurant was vrij koud... De kamer langs de straatkant : smorgens wel veel lawaai , maar ja niet iedereen heeft vakantie...

Zeer sympathieke ontvangst en personeel, Lekker eten, mooie ligging in charmant dorp, het oudere publiek nemen we erbij...heerlijk verwarmd zwembad, afgesloten parking is een pluspunt vooral met een volgeladen auto op doortocht naar het zuiden

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Leuk hotel voor onderweg. Kies voor de superior kamers.

De kamers (comfort) die we dit keer hadden waren wat aan de kleine kant. Klein 2 persoons bed en de waterdruk in de badkamer was erg laag. Ook maakte de airco veel geluid. (Eerder hadden we de superior kamers en die zijn super, niets op aan te merken)

Mooi hotel, prettige sfeer, mooie kamers

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Heerlijke locatie

Te korte wasbakkraan. Je kon niet handig erbij.

Netjes en verzorgd, zelfs het parkeerterrein werd geharkt! Ontbijt goed. Personeel is servicegericht.Geschikt voor langer verblijf. (zelf 6 nachten geweest)

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

TOP!!

Zeer aangenaam verblijf, ideaal als tussenstop, mooi zwembad, ruime en nette kamers, verzorgd ontbijt, zeer mooi kader en vooral zeer vriendelijk personeel. Een aanrader in een zeer mooi stadje.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima hotel voor kort en langer verblijf!

De badkamers en wc roken allen muf, maar daar was dan ook geen raampje helaas. Het ontbijt was zeer basic maar prima om even wat te eten. Voor kleine kinderen is het menu van het restaurant niet geschikt en ben je snel op een ander restaurant aangewezen, maar die zijn er genoeg in de buurt.

Superior kamers waren zeer ruim en schoon (hadden 3 kamers). De airconditioning op de kamer was zeer welkom en werkte uitstekend. Met 41 graden buiten was er toch hierdoor goed te slapen. Voor de kinderen was het fijn om even te kunnen zwemmen en op de trampoline te kunnen. Fijn dat de parkeerplaats op het terrein is en 's avonds is afgesloten.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Rustig net hotel met ruime mogelijkheden. Ontvangst niet best. Badkamer kan beter.

Ontvangst stelt teleur. We werden door de ober om 14.50 uur de stad in gestuurd omdat de receptie pas om 15.00 open gaat. Heb je net 6 uur gereden, wil je parkeren, naar het toilet en wat drinken maar geen empathie daarvoor gezien. Later kregen we slechts een sleutel maar geen woord over de mogelijkheden vh hotel zoals de tuin en zwembad en de WiFi. Voor wachtwoord WiFi moesten we maar weer naar de receptie komen. De douchekop zat ter hoogte van m'n borst. Kon niet hoger. Douchen zonder dat de hele badkamer nat werd was niet mogelijk.

Rustige nette kamer. Prachtige tuin met zwembad en vermaakalternatieven.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Te commercieel en geen aanrader er zijn daar betere te vinden.

Zeer matige kamer met alleen een dakraam ! tegen een zeer hoge en niet markt conforme prijs. Wifi code is elke keer nodig en ken ik daardoor nog uit mijn hoofd. Absoluut geen aanrader.

Locatie is redelijk.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Top locatie uurtje onder Parijs.

Mooie nieuwe kamer aan de voorkant, uitkijkend over het plein. Fijne tuin met dito zwembad. Prima stop op weg naar Zuid-Frankrijk of huis. Wij hebben hier twee nachten verbleven. Stadje is ook leuk.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed, maar toch niet geheel volgens verwachting. Het is een super locatie waar meer is uit te halen

Normaal gaan wij overdag de regio verkennen en komen 's avonds naar het hotel zodat de kinderen nog in het zwembad kunnen spelen en wij een glaasje wijn kunnen drinken. Het zwembad sluit echter al om 20u en alle consummaties in de tuin (een echte bar is er niet) zijn verboden. Bovendien is er vóór 18u30 niets te bestellen. Het ontbijt is correct, maar niet speciaal. We hadden gevraagd om per dag te kunnen beslissen, maar dit bleek niet mogelijk. Er volgde een hele uitleg rond de bereiding van verse producten, maar dit viel in realiteit toch wel tegen. Het eten in het restaurant is zeer lekker, wel jammer dat er maar keuze is tussen twee verschillende menu's die de ganse week (of langer?) niet wijzigt.

Het personeel is heel vriendelijk. De kamers en de ligging perfect. Ook het eten is er lekker (maar een minpunt voor de keuze).

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Hotel in leuke stadje Beaugency, prettige tussenstop niet te ver van de A10 op weg naar Bordeaux

€15,00 voor een hond?

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, leuke inrichting van de kamer en het hotel. Goed restaurant, met vriendelijke bediening. Parkeren op binnenplaats!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Fijn hotel.

De deuren klappen vrij hard dicht. Dat is jammer want dat hoor je ook als andere deuren op de gang dichtvallen en jij al in bed ligt. Het ontbijt is goed en uitgebreid maar ik vind het wel prijzig. (Maar dat vind ik in de meeste hotels)

Fijn hotel. Mooi klassiek Frans. Netjes, sfeervol en comfortabel. Wij verblijven hier altijd graag op doorreis.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Heeeeel fijn hotelletje !!!

Heeeeeel lekker gegeten. Probeer zeker de quenelles de brochet ! Goede airco op de kamer, zelf af te stemmen, en in het restaurant. Veilig parkeren op de binnenplaats. Fijn zwembadje. Mooi dorpje. Hartelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

goede tussenstop met leuke kamer en goed bed

de sfeer was niet optimaal (ontbijtzaal) moeilijk parkeren van de auto

heerlijk geslapen uitstekend ontbijt vriendelijk personeel o'logis punten niet toegekend

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

prima hotel in klein dorp met op zaterdag leuke locale markt

douche in bad met geen hoog ophangmogelijkheid, waardoor douchen lastig was, wel heerlijk grote badkamer Ook jammer dat de brasserie dicht was

Heerlijke bedden en zeer vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Beaugency is een aangename stad maar er zijn betere hotels te vinden.

- beperkte parkeerfaciliteiten, integenstelling tot vermelding in de advertentie is er onvoldoende parkeerplaats wanneer de meerderheid van de kamers in gebruik is. - comfortkamers zijn klein met zeer klein bed. - geluidsisolatie is afwezig, men hoort "alles" uit de aangrenzende kamers. - zeer kleine badkamer met verouderde douche en nauwelijks waterdruk. - Bij vertrekt meldden we niet tevreden te zijn over de prijs-kwaliteitverhouding van de kamer. De verantwoordelijke zou ons later contacteren. Enkele dagen later ontvangen we bericht dat we beter een superior kamer genomen in plaats van te klagen... . Onaanvaardbare service.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

De airco piepte en dat was jammer. Zonde dat medewerkers dit niet zelf ontdekken tijden schoonmaak. Was nl duidelijk te horen. Douche was wel aan vernieuwing toe maar verder prima

Hotel was ok, had alles wat je verwachten kunt. Het restaurant van het hotel was echt heel goed.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

De locatie was prachtig.

Het diner in het hotel zelf viel wat tegen...Niet slecht maar we hadden beter verwacht.

De locatie was prachtig. Het ontbijt was goed maar niet royaal.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Fijn hotel op mooie plek!

Locatie, parkeergelegenheid en ruime schone kamer met fijn bed

Ontbijt prima.

Het was erg warm in onze kamer. Het raam was zo hoog, dat we niet naar buiten konden kijken

Ontbijt prima. Mooie locatie.

Ruime en comfortabele kamers

Ruime en comfortabele kamers

Het overige

Géén restaurant

Het overige

Het hotel is op de 2e etage zonder lift. Inchecken kan pas na 16 uur en dat is erg ongemakkelijk

Ruime kamer in familiehotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wat klein raam. Service achteraf ivm achtergelaten voorwerp.

Grote kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

aanrader !

Kamers waren leuk , authentiek en toch comfortabel Bediening/personeel sprak goed engels en was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prettige kamer voor een tussenstop in de loire
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuurregeling en het geluid daarvan

De geriefelijke kamer

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

prima tussenstop

herkenning bij de receptie/ na 15 keer overnachten zijn we iedere keer vreemden.

geweldige kamer

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie kamer, goed parkeren op binnenplaats en uitstekend ontbijt

Jammer dat het uitstekende restaurant door plotselinge vertrek van de kok, gesloten is. Ons verwachte lekkere diner viel dus dit keer in het water 😝

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Perfecte overnachtingsplaats als je op doorreis bent

—-

Ligging op de route, hygiëne

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Perfect adres op doorreis of om de omgeving te verkennen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte lokatie, goede bedden, aardige kamers, geweldig diner.