Beoordelingen over La Bergerie Du Cap 3-sterren

4 Avenue De Cassiopee, 34300 Cap d'Agde, Frankrijk

#3 van de 101 hotels in Cap d'Agde

Charmant verblijf en superonthaal. Een adres La bergerie du cap !
    • Deluxe Kamer

Er kon niets beter, het is ook niet echt een tegenvaller, maar iets meer opbergruimte zou welkom zijn. De prijs van het weliswaar overheerlijk ontbijt, is wel een aardig bedrag als je er voor een hele tijd bent. Desalniettemin was het het waard.

Wij hadden een deluxe kamer geboekt met een eigen terrasje. Dit was een zaligheid, een leuke extra. De kamer was mooi ingekleed, geriefelijk. De badkamer was zeer in orde. Het ontbijt was voortreffelijk, zeer persoonlijke bediening, altijd verse producten. Deze gastvrijheid, de behulpzaamheid, vriendelijkheid heb ik nog niet op veel plaatsen meegemaakt. Wij gaan zeker terug.

Op de misverstand over de prijs van het ontbijt, wat ons een kater achterlliet een prima verblijf

Wat ons tegenviel was dat ons werd gezegd dat wij op het terrein konden parkeren en bij de rekening vroegen zij of wij buiten of binnen het hek stonden dit ivm extra betaling. Dit bracht zij uiteindelijk niet in rekening. Wij vroegen een klein ontbijt en namen dit ook volgens ons, maar achteraf was dit een koffie met een croissant 8€ Voor ons ontbijt moesten wij elk 18 € betalen dus 36 € dit bedrag voor een ontbijt hebben wij echt nog nooit ergens meegemaakt. Omdat wij dachten dat we een snel ontbijt konden krijgen voor 8€ namen we een thee, jus d'orange, wat brood en samen een half roerei, dit alles voor 36€

Wij vonden de accommodatie heel sfeervol. Vriendelijke eigenaressen.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Geboekt voor 1 nacht een chambre de luxe.
    • Deluxe Kamer

Geboekt voor 1 nacht een chambre de luxe. Kregen de keuze tussen 2 kamers, een met een trap om bij het bed te komen en een kleine kamer aan de achterkant. Die gekozen; bleek een standaard kamer, dus goedkoper, maar dat werd ons niet verteld, daar kwamen we zelf achter. Ook bij het afrekenen (vantevoren al betaald voor de de luxe kamer) werd niets gezegd en moest ik het zelf ter sprake brengen. Ongelofelijk dat men probeert om een gast te belazeren. Het verschil? € 21,--, dus om daarvoor je naam te grabbel te gooien... Het ontbijt is voor Franse begrippen wellicht " rijk", maar in feite betrekkelijk standaard. Zelf vragen om een gebakken ei in plaats van het de gast direct aanbieden... Bij het inchecken werd weer wel gevraagd of we een auto hadden, dat initiatief nam men wel, maar ja, voor € 12,-- per nacht parkeren...

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Hier wil je niet weg!
    • Deluxe Kamer

NIETS. Een kleine kanttekening: haal de badkuipen eruit en maak er douches van. Als je zo lang bent als mjin man (1.90) neem dan niet kmr 4 want het toilet is te krap bemeten voor lange benen. Wij kregen direct een andere kamer.

Service.service,service! ! Hier begrijpen ze wat gastvrijheid is. Het hotel gerund door 4 dames die alles eraan doen je een perfecte vakantie te bezorgen. Goede bedden, gezellige kamer met patio, flatscreen tv, goede wifi. Het zwembad met buitenbar en ligstoelen (badlakens op verzoek) Goede koffie. Heerlijk rustige ligging dus eigen vervoer is handig om de omgeving te verkennen.

Ondanks het slechte weer een fantastisch verblijf gehad.
    • Deluxe Kamer

Rustig gelegen Hotel , aardig personeel (2 zussen ) schone kamers, sfeervol ingericht, en goede service bij het zwembad !

• Beoordeeld op: 16 september 2017

gezelling aangenaam

geen restaurant duur ontbijt 18 € kleine parking en duur 8 € acces internet

familiale, war:me sfeer perfecte afwerking royaal ontbijt

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Vlakbij het strand, goed bed, aardig personeel
    • Deluxe Kamer

Duur! Zelfs voor het parkeren betaal je extra. Ontbijt is ook duur.

Vlakbij het strand, goed bed, aardig personeel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een familiair en uiterst charmant gerund intiem hotel met persoonlijke aandacht van de eigenaressen
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was een van de meest genoeglijke momenten. 'Goede morgen, hoe wilt u de eieren vandaag'. Het ontbrak werkelijk aan niets

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Cava
    • Deluxe Kamer

Comfort (ouderwetse accomodatie, geen electriciteit in de badkamer) Weinig privacy aan zwembad.

Ontbijt. Salades. Hygiene. Service top.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Van ontvangst tot vertrek, zeer vriendelijke bediening.

Van ontvangst tot vertrek, zeer vriendelijke bediening. Prachtig ontbijt. Zeer ruime en propere kamer en badkamer. Men voelt zich thuis. Toffe equipe.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De perfecte service en de daarbij horende aandacht van...

Telkens opnieuw voor de Wifi (gratis) in moeten loggen.

De perfecte service en de daarbij horende aandacht van Brigitte en haar familie maken de vaknatie compleet. Rustig gelegen, heerlijk vertoeven.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Gezellig hotel met alle comfort

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Super hotel met super service, helemaal top

Parking is vrij klein, maar je wordt uitstekend geholpen

Super hotel met super service, helemaal top

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

super klein hotelletje met persoonlijke service en geweldig...

super klein hotelletje met persoonlijke service en geweldig gelegen op een rustige plaats en dicht bij alle mogelijkheden van de Cap 'd Age

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Super vriendelijk, verzorgde kamers en ontbijt