Beoordelingen over La Cremaillere 3-sterren

23 avenue de La Combattante, 14470 Courseulles-sur-Mer, Frankrijk

#6 van de 9 hotels in Courseulles-sur-Mer

• Beoordeeld op: 22 september 2018

In het restaurant ging alles vlotjes- Verblijf en hele omgeving (strand+dijk) alles proper.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Daar we op het gelijkvloers sliepen ,konden we de deur niet op een kier zetten - Geen andere verluchting mogelijk. Wifi was niet mogelijk ...We sliepen in 'Coté Jardin' 'tWas ook een hele afstand om in 't donker terug naar de kamer te gaan .

Het ontbijt was ok ; alles was er .Sommige dagen te weinig personeel -voor 9 u was er slechts 1 iemand verantwoordelijk -voor de zaal -voor de keuken + afrekeningen verblijf enz... chapeau voor die persoon! Het was er rustig om te slapen (behalve één avond als een grote groep Engelsen nog laat kwam slapen)

fijn hotel op fantastische locatie
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

kleine badkamer vr kamer v 4 pers. geen lift (bagage langs smalle trap dragen). doordat het dubbel bed enorm groot was was er maar een smalle doorgang tussen het bed en de trap naar boven dus was wat oppassen geblazen om je hoofd niet te stoten ad trap. geluidsisolatie kan beter (hoorden onze buren ....ahum....plezier hebben zeg maar)

grote keuze ontbijtbuffet (verwachtten we niet in Frankrijk). lekkere koffie. leuke duplex kamer. dubbel bed was zeer groot en had zeer goede matras, heerlijk geslepen. parkeer gelegenheid bij hotel. zalige omgeving om te wandelen en op het strand te vertoeven. wij komen terug!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Het zou aangenaam zijn om vanaf 15h00 een drankje te kunnen nuttigen op het terras voor het restaurant. In het restaurant werden de verschillende gangen van het diner te snel na elkaar opgediend.

Comfortabele kamers en gevarieerd ontbijt. Voldoende parking bij de accommodatie. Eten in het restaurant was uitstekend met professionele en vriendelijke bediening.

Een meevaller

Kamer mocht wel iets ruimer zijn , alsook badkamer ,

Kamers zeer proper en het eten was zeer goed van kwaliteit en kwantiteit , zeer goede en vlotte bediening ,

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Tamelijk duur. Het personeel werkte er precies tegen hun zin, of er was te weinig personeel.

Uitzicht in het restaurant. Het eten was lekker zonder meer.

Goed : Prijs kwaliteit in order
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Ventilatie mogelijkheden op de kamer van de begane grond. Je kon wel een schuifpui open zetten met het rolluik 3/4 naar beneden, maar dit gaf me geen veilig gevoel qua inbraak. Je kon dus niet raam/schuifpui op kiep (schuine) stand zetten.

Het avondeten in het hotel was zeer goed en zeer lekker. Visgerechten zijn aan te raden. Prijs/Kwaliteit zeker in orde.

Het was oké.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Onze kamer was op een andere locatie dan het hoofdhotel, gelukkig dichtbij. Maar zo lagen we dus niet op de dijk. Op de kamer miste ik een waterkoker met koffie of thee.

Je kon lekker eten in het restaurant. We hadden een mooie ruime kamer.

Prima 3 sterren hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Sober en doordat de kamer direct aan de straatzijde was is het snel inkijk en lawaai met de kermis naast de deur. Ook het restaurant was matig

Schoon en goed bed

Perfecte ligging als uitvalsbasis op de omgeving te...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een klein koelkastje zou een goede aanvulling zijn. Ontbijt buffet is wat karig. Tijdens mijn verblijf werd daar dan ook weinig gebruik van gemaakt.

Perfecte ligging als uitvalsbasis op de omgeving te verkennen. Gelegen vlakbij juno beach memorial. Kamers schoon en uitzicht op zee en strand. Gelegen op 50 meter van het restaurant. Het eten in het restaurant is van een goede kwaliteit.

De kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Bij het diner moest alles heel vlug gaan ondanks herhaalde malen gevraagd trager het eten op te dienen Er zaten immers andere klanten te wachten.

De kamer

Goede locatie om de invasiestranden te ontdekken.
    • Deluxe Kamer

De kamer lag in een bijgebouw twee straten verderop. Dus geen uitzicht op zee. De ontbijtruimte was niet gezellig, net een kantine. Het ontbijt was wel goed.

De kamers waren ruim met een prachtige badkamer en apart toilet. Goed bed en een heerlijke regendouche.

Het verblijf is zeker aan te raden ; het hotel magnifiek gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Het ontbijtbuffet had iets uitgebreider mogen zijn. De warme maaltijden waren qua prijs/kwaliteit wat tegen gevallen.

Het hotel is prachtig gelegen. Een echte prima uitvalshoek om de "plages des débarquement" te ontdekken. De accomodatie was goed en rustig gelegen.

Te duur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

De kamers liggen op een site wat verder op. Kleine kamer en badkamer. Als de automaat niet werkt heb je pech, je kan een drankje in het hoofd hotel gaan halen maar niet aan dezelfde prijs als in de automaat

Ontbijt was oke

Er zijn meerdere locaties van het hotel, waardoor wij in...

Er zijn meerdere locaties van het hotel, waardoor wij in eerste instantie op twee verschillende locaties zouden verblijven. Bij het boeken van het verblijf was dit niet duidelijk. Het personeel heeft dit echter goed opgelost door twee kamers op dezelfde locatie aan te bieden

Reeds de 3 de keer dat we daar geweest zijn en zijn nog steeds heel tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Persoonlijk vind ik de prijs voor het ontbijt wat aan de hoge kant! Er was wel van alles maar het was dan ook iedere dag hetzelfde buffet wat ik jammer vond. Wat meer variatie in het brood zou aangenamer zijn Jammer dat er onvoldoende privé plaatsen zijn om te parkeren. Gebouw waar 3 kamers zijn en 2 plaatsen om te parkeren stond nogthans op de booking dat er plaats was en vooral dat we ook niet konden parkeren aan het hotel zelf

Het eten ‘s avonds heel lekker en personeel.vriendelijk Prima bed! De rust

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Sommige kalers zijn zeer klein. Douche in bad zonder afscherming. Dus niet mogelijk om douche te nemen zonder de badkamer onder water te zetten.

Locatie is zeer goed

Leuk verblijf een aanrader!
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

Kamers wat aan de kleine kant. Geen plaats genoeg om de bagage te plaatsen. Geen lift.

Vriendelijke ontvangst met goede uitleg wat er te doen is in de omgeving! Mooi verzorgde kamer. Super lekker gegeten in het restaurant. Ontbijt was ok voor Franse normen, alles was er.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed restaurant met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Comfort in kamer: geen minibar - te kleine TV (eigenlijk computerscherm) Ontvangst receptie: te zakelijk (eerder streng) Té kleine badkamer Prijs/kwaliteit kamer: zeer duur

Ligging Parking Goed restaurant - vriendelijk personeel in restaurant

Aanrader!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Kamer krap en onhandig door de trap naar het bovenbordes. Goed ontbijt, zeker voor de prijs, maar in een krappe setting. Het wordt een beetje wringen.

Krappe kamer, wel met comfortabele bedden. Avondeten was inbegrepen, maar er mocht a la carte kiezen voor wat prijstoeslagen per keus. Overheerlijk eten en wijn.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ligging aan boulevard met zeezicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

De stranden liggen vol met rottend zeewier. Kennelijk voelt zich daar niemand verantwoordelijk voor. Jammer!!

Ligging aan boulevard met zeezicht. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Een comfortabel strandhotel met een verrassende Braziliaanse twist.
    • Deluxe Kamer

De kamer had wat ruimer gekund.

Het hotel heeft een uitstekend restaurant waarvan de grote zaal uitzicht heeft op zee. De hoofdlocatie ligt direct aan het strand, de cottage ligt op loopafstand van die locatie. Ertussenin ligt Le Jardin, waarin naast kamers ook de ontbijtzaal is.

Aangenaam verblijf.
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

Geen airco op de kamer dus zeer warm tijdens de nacht. Verder was het ontbijt zeker voldoende maar een beetje mager naar ons gevoel.

De badkamer was zeer proper. Nog niet zo heel lang geleden gerenoveerd denk ik. Qua hygiëne een van de betere plaatsen waar we al geweest zijn. Ook de ligging op nog geen 30 meter van het strand dik in orde. We hadden een duplex kamer dus de kinderen vonden het geweldig om boven te slapen. Wifi werkte ook perfect.

Eens en nooit meer!!
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

Het gebouw, de kamer, personeel, geen leenfietsen, geen parkeerplekken en de hygiëne. Zo bleek bij terugkomst dat 4 personen onder de beten van bedwantsen zaten. Verdrietig!!

Dat wij na een week gelukkig weer naar huis konden.

Voor herhaling vatbaar !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Het eten in 'La Crémaillère' is superlekker, een uitgebreid menu, verse producten, een prachtig zicht over de zee, vriendelijk personeel ! De kamers zijn zeer proper, hygiëne is heel belangrijk.

lekker eten en slapen aan Juno beach in Courseuille sur mer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

kamer werd als "tuinkamer" omschreven. Daar was in het geheel geen sprake van. Dat de kamer in een bijgebouw was gesitueerd was geen probleem, maar ik had het graag van te voren duidelijker omschreven gezien. De kamer op zich was prima in orde!

kamer prima verzorgd, goed bed. Personeel was zakelijk en effectief

Niet volgens verwachting
    • Deluxe Kamer

We zaten niet in het hotel aan zee maar in een paar straten verder in een complex. Ook het ontbijt was in een weer ander complex. Bij aankomst niet vriendelijk ontvangen, personeel onkies echt vriendelijk.

De kamers waren goed, alleen wel klein voor drie volwassenen terwijl we een deluxe kamer geboekt hadden.

Niet slecht maar prijzig
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

We zaten niet aan het hotel bij het strand maar in een locatie 200m verder op met helaas net te weinig patkeerplaatsen. Dat wisten we niet van te voren

De efficiency van de kamer en de douche

Beoordeling La Cremaillere
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Korte bedden! Kleine kamer/toilet, weinig parkeerplaatsen op terrein. Had gedacht dat het uitzicht op zee was, was niet zo.

Ontbijt, moderne kamer/badkamer, tuin

voor ons kan het niet beter
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

wij verbleven in het nieuw gedeelte "le jardin". zeezicht was voor ons niet belangrijk. heel moderne en heel nette kamer. Ontbijt: veel keuze en heel smakelijk. Het restaurant is een absolute topper. wij kozen voor een menu aan 39 euro, super! Alles heel vers en meer dan genoeg. tweede avond a la carte, steack en entrecote. Weeral super. personeel keuken- en restaurant verdienen meer dan één pluim. de eigenaars kunnen heel trots zijn op het gehele concept.

Het eten in het restaurant was zeer goed, in vergelijking...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Zeer kleine kamer, je komt binnen in de badkamer, geen plaats om valies te plaatsen, geen aerco.

Het eten in het restaurant was zeer goed, in vergelijking met het ontbijt die niet meer dan gewoon goed was.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

mooi en verzorgde kamers lekkere maaltijden in halfpension,...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

aan het hotel niets enkel dat het er doods kan zijn in het stadje en de dijk buiten hoogseizoen, terrasjes om iets te drinken tijdens de week toe en anders zo goed als onbestaand op zo een dijk

mooi en verzorgde kamers lekkere maaltijden in halfpension, vriendelijk personeel, fietsen gratis kunnen ontlenen, waterkoker en bijbehoren op de kamer die overigens voor 4 was (extra kamer zie lobby)

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Hoe neem ik reizigers beet?
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dit is puur boerenbedrog. We boekten een kamer in het hoofdgebouw, maar men liet ons logeren 60 meter verder in een afgeleefd gebouw. Foto's van deze locatie ga je niet vinden op de site. Buitendeur kon niet op slot, stinkende inkomhal, alles smakeloos ingericht. Het bijhorende terras was in drie jaar niet meer gepoetst. Ramen vies en vuil. Trek je plan bij het ontbijt. Lege koffiekannen, koude eieren, een vuil kopje op de gedekte tafel. Na het ontbijt worden de tafelkleden afgeschud en omgekeerd opnieuw op tafel gelegd. Tijdens het ontbijt kwamen klanten - die in een ander bijgebouw gelogeerd waren - klagen over het gebrekkige ontbijt aldaar. Dit kan niet blijven duren.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Prima hotel geweldig restaurant
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Personeel wat ingetogen (niet iedereen)

Prima kamers, we zaten in het carbet wat langs het hotel, en ligt direct aan het strand. Prima lokatie voor bezoek d day stranden. Restaurant top.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Unieke locatie om de " D-day" stranden te verkennen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen echte tegenvaller te melden toch een kleine bemerking t.o.v. andere locaties in Frankrijk: de taalkennis is er beperkt tot Frans en Engels: menu's in alle bezochte restaurants enkel in het Frans beschikbaar

Schitterende locatie : kamer met zeezicht ( wel bijgeboekt) in gebouwtje op 50 m van het restaurant, je bent meteen op het strand, zicht op zee, lekker eten met vriendelijke bediening, veel plaats om auto te parkeren. Dichtbij alle bezienswaardigheden van WO2. Kortweg: een aanrader !

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

In 't algemeen valt het min of meer mee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Het ontbijt : er staat dat je de broodrooster mag vragen, het zou beter zijn dat die er staat voor iedereen elke morgen want het brood (au levain) valt wat taai uit. Misschien ook eens ander meergranen brood voorzetten, het andere plakte wat aan mekaar. Het restaurant : tamelijk stressie want alles moet heel snel gaan : drank en eten kiezen. Na 3 avonden trekt eender welk gerecht wat op mekaar, de vis was vers maar veel te veel gegaard, Spijtig. ,!!

De kamer was super, heel netjes en comfortabel, wc apart ! grote instapdouche = super.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Toegankelijkheid: veel trappen, geen lift. Om naar de kamer in het hoofdgebouw te gaan moet men door het restaurant. (met valies tussen de tafels door). Ontbijt is heel beperkt. Prijs: we hadden een speciale prijs en toch betaalden wij meer dan € 100 per nacht zonder ontbijt.

Aangenaam verblijf met enkele aandachtspunten.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

De drukte in het restaurant komende van de bediening. Er werd telkens 'CHAUD!' geroepen wanneer ze in en uit het restaurant liepen met volle maar ook lege borden. Mijn dessert bevatte een beschimmelde framboos. Jammer dat de keuken dit niet opmerkt. Op het eerste zicht is de badkamer zeer recent vernieuwd en toont heel modern. Wanneer je iets meer in detail de douche inspecteert, kom je tot de vaststelling dat deze toch wat zeepresten en schimmel vertoont. Een grondigere schoonmaakbeurt zou welkom zijn.

Goede ontvangst (zeer sympathieke gastheer), mooie locatie en lekker ontbijt. Het bed vonden wij van goede kwaliteit. De kamer zeer rustig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Te duur voor wat het is
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Nergens een melding dat het ontbijt niet in het hoofdgebouw is, waardoor het mooie zicht op zee helaas weg valt. Ze geven totaal geen info omtrent faciliteiten zoals gebruik van sauna, gratis fietsen... Niettegenstaande het ontbijt in buffetvorm is, is de keuze beperkt en eentonig. Hele kleine kamer, weinig bergruimte, (buiten in het kastje zelf) geen enkele kapstok om een jas aan te hangen , geen deftig tafeltje of stoel , slecht 1 loungetafeltje en 4 zeteltjes in het aansluitend tuintje te gebruiken door verschillende kamers. De douche die in het bad is heeft geen douchegordijn of -scherm waardoor de hele badkamer onder water staat en het toilet die er net naast is geplaatst kletsnat wordt.

Het diner

Een aanrader voor een paar dagen of om door Frankrijk te trekken.

Niets 😊

Het ontbijt was overvloedig en lekker. De accommodatie was zeer proper. Voor ons was het een kleine teleurstelling omdat we er van overtuigd waren dat we in het restaurant hotel aan zee zouden logeren . Dit was niet echt duidelijk.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het ontbijt was naar Franse normen heel goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Kleine kamer en VEEL TE KLEINE badkamer ( een persoon boven de 80 kg kan zich onmogelijk op de WC- pot wringen.!!!

Het ontbijt was naar Franse normen heel goed

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Gezellige cottage dicht bij zee.
    • Deluxe Kamer

Er was geen koelkast en geen airco, wat wel meestal aanwezig is bij een luxe kamer zoals wij hadden. De airco was nog niet nodig, maar in de zomer zou ik er dan niet durven komen omdat de kamer wel erg klein was als je er met 3 personen verblijft.

De rustige ligging van de cottages was prima en er waren genoeg restaurantjes en supermarkten in de buurt. De mooie zee ligt op 2 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Super vakantie La Cremaillere

eigenlijk niets

Wij hadden geen kamer met zeezicht. Maar toch beleefden we hier een super vakantiegevoel. De kamer was op één minuut wandelen van het strand.

Prachtige kamers, goede bedden en lekker eten

Geen lift.

Prachtige kamer, goed ontbijt, mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant was héééééééééééééééééééérlijk. Je hoeft geen ander restaurant te gaan opzoeken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Lekker ontbijtbuffet en half pension was a la carte te...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Lekker ontbijtbuffet en half pension was a la carte te kiezen uit een groot aantal voor- hoofd-gerechten en dessert was niet te kiezen uit kaas of dessert, maar en kaas en dessert.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Nooit meer, discussie ivm betaling, wisten niet dat het niet volledig werd gestort van uwentwege!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

De afstand tot het restaurant In het restaurant kregen wij een plek in het achterste deel, voorste deel zicht op zee! Stinkende kamer, urinegeur!!

De omgeving

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Culinair gelukt. Niet meer overnachten, tenzij de accomodatie in hotel aan dijk veel beter is.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

De ruimte in kamer en badkamer in de afdeling coté jardin (ZEER BEPERKT). Qok de versheid van sommige producten bij ontbijt ( o.a. hesp en sommige broodjes)

De maaltijden 's avonds (aan kaart of menu) zijn uitstekend en meestal creatief.

goed voor kort verblijf

alles aanvaardbaar

het was goed. verblijf ok, restaurant uitstekend; lokatie prachtig.

Alles was ietsje minder dan wat het daar vroeger was bij...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Alles was ietsje minder dan wat het daar vroeger was bij eerdere verblijven

Een fijn hotel op een toplocatie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Niets, alles was goed geregeld.

Dat we een eigen terras hadden.

Goed hotel met erg goed restaurant
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Mij viel eigenlijk niets tegen.

Ik was al vaker geweest, ben terug gegaan voor het restaurant (dat is top) en de D day stranden.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Afstandelijk ontvangst, drie verdiepen zonder lift

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goed verblijf.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Kamers in orde, zeer proper. Ontbijt goed. Eten Restaurant is zeker 4 sterren waard.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Leuke kamer in annex, met terras en toegang tot strandboulevard. Prima bed.

Perfecte plek voor een korte vakantie. Mooie steden (zoals Honfleur en Caen) liggen dichtbij.

Geen minpunten kunnen ontdekken

Perfect keukenteam, goed eten tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Korte wachttijden!

De kamer, vriendelijk personeel en het lekkere avondetzn
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer Tuinzijde

Niets buiten het mindere weer de laatste dagen

De kamer, vriendelijk personeel en het lekkere avondetzn

Leker genieten

Eigenlijk niets

Het lag mooi aan het strand , het eten was goed en ontbijt niet al te lux maar wel voldoende.

De ligging, restaurant, personeel

Te weinig parking

De ligging, restaurant, personeel

- goede ligging vlak bij strand
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

- krappe kamer - buren hoorbaar

- goede ligging vlak bij strand - propere kamer - ontbijt voldoende gevarieerd

Heel aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Goed restaurant en vriendelijk personeel

Alles was goed.

Goed ontbijt, nette kamers

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Erg goed
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Niet op alle kamers was er koffie aanwezig

Alles aanwezig en schoon. Ontbijt was goed en diner was erg goed.

Uitzicht van de kamer, en de vriendelijkheid personeel

Uitzicht van de kamer, en de vriendelijkheid personeel

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Lekker eten, zeer goede prijs kwaliteit verhouding, goede ligging om de buurt te verkennen.

leuke korte vakantie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

meer info betreffende de toegankelijkheid van de kamer (trappen)

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

perfect

alles uitstekend

Aangenaam

Geweldig diner

Zeer aangenaam verblijf

Niets op aan te merken!

Zeer mooie ligging. Ruime kamer met balkon en zeezicht. Personeel is vriendelijk. Ook het eten was lekker.

• Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

Honden werden toegelaten in de ontbijtruimte

Ontbijt in orde. A la carte restaurant heel goed en snelle bediening

Wegens regen kou en wind en niets te beleven na die dagen terug naar huis gegaan ipv na acht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Uitzicht kamer. Géén bad. Slecht weer. Ontbijt extra en heel erg beperkt. Personeel net niet onbeleefd.

Ruime kamer. Proper

Het ontbijt was goed.
    • Duplex Vierpersoonskamer - Tuinzijde

Het ontbijt was goed. Ook op aanvraag gelijk glutenvrij brood.

Locatie, mooie badplaats, mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Tuinzijde

Te weinig parkeerplaatsen. Ontbijt niet inclusief, extra betalen is dan erg duur voor een gezin

Locatie, mooie badplaats, mooie omgeving

uitstekend

een frigo op de kamer

ontbijt was zeer goed, kamers ruim en net.