Beoordelingen over La Ferme Saint Simeon Spa - Relais & Chateaux 5-sterren

20 Rue Adolphe Marais, 14600 Honfleur, Frankrijk

#2 van de 25 hotels in Honfleur

schitterend gebouw, fantastische service

keuken veel te duur voor wat het maar is, ontbijt OK maar wees er vroeg bij want er wordt niet systematisch aangevuld

schitterend gebouw, fantastische service

Ontspannend

Ontbijt, om 10 u niks leer aangevuld en alles moest bijgevuld worden, dit gemeld en antwoord was u had dit kunnen vragen, zo hoort het niet op dat niveau, buffet moet mooi gevuld zijn!

Totale ligging van de accommodatie, ontvangst en uitstraling

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Heerlijk ontbijt en een verrukkelijk diner

niets, alles was super

Heerlijk ontbijt en een verrukkelijk diner Heel mooie kamer met super zachte pantoffeltjes Heel mooi uitzicht op de omgeving Mooie terras en gezellige tuin

Claude Monet zag ik er zo schilderen.....

Wat voor mij persoonlijk een beetje tegenviel, is de industrie van Le Havre dat men ziet aan de overkant maar werd goedgemaakt door het zicht van de Pont de Normandie. Het hotel zelf, niets op aan te merken.

We werden heel goed ontvangen aan de receptie. Er werd ons direckt een glas champagne aangeboden. Het domein zelf is prachtig, Claude Monet is hier zelfs komen schilderen. Het eten is er super super lekker, de smaken waren heerlijk, het ontbijt is op en top, een tafel van zeker 7meter met een pracht van een ontbijt. Wij hadden onze hond mee en deze kreeg haar eigen prachtige rieten mand op de kamer. Het was genieten, ter info, helicopters kunnen er ook landen.

Hoge verwachting volstrekt niet waar gemaakt, o.a. kale kamer op zolderverdieping in annex.

Vooraf gereserveerd voor diner in a la carte restaurant op dag van aankomst. Bij aankomst kregen we te horen dat dit niet kon, restaurant was "complet". We werden verwezen naar de Bistro, een simpel ingerichte ruimte met een beperkte kaart. Later op de avond bleek ons dat het restaurant slechts voor een deel bezet was, in aparte ruimte was echter een diner voor een party en daardoor was er niet genoeg personeelscapaciteit om de eigen hotelgasten te gerieven.

Bedienend personeel zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed voor één keer.....

Kamer SUPERIOR=430€/nacht zonder ontbijt (ok= zelf bevestigd voor 4 nachten) maar... Mansarde kamer (alhoewel aan Booking geen schuine dakzijden gevraagd) geen terras (gevraagd aan booking) geen zeezicht (ook gevraagd) geen airco op deze kamer (30°) geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten (wat in iedere b enB wel kan) TV-sateliet doch enkel franse zenders.....Kleine kleerkast. Aan ons bezwaar tegen deze kamer bij aankomst, werd geen gevolg gegeven. Omdat kuispersoneel 's anderdaags zelf melding heeft gemaakt bij directie (we sliepen met open vensters (5stuks60x50) en inkomdeur (1 stuk 220x85) werd ons toegestaan, de volgende 3 nachten in suitekamer met airco te verblijven/zonder prijsverschil= ok Restaurant:ENKEL menu van 80€ of 120€(zonder dranken)- dus geen a la carte mogelijk)=OK (dat wisten we bij voorbaat) besluit: dit is een hotel voor mensen, die gewend zijn deze overdreven prijzen te betalen of die voor één overnachting in Honfleur willen verblijven in suitekamer. Wij betalen graag voor iets degelijk, zonder problemen ter plaatse. Is dat niet het hoofddoel van booking.com???? Persoonlijk vinden we, dat booking.com op de hoogte moest zijn van deze situatie en ons vooraf zelf diende in te lichten, dat aan onze voorafgaande vragen, niet was voldaan. Thans diende we zelf vooraf contact te nemen met het hotel of hadden we de mogelijkheid, tot 5 dagen voor aankomst te annuleren (wat slecht is voor alle partijen)

Vriendelijk personeel.Mooi zwembad

Als je echt wilt relaxen...
    • Standaard Kamer

Bijna niets valt tegen, hoogstens een kleine suggesties: Op een eigen balkon van 20 vierkante meter past best een zitje of luie stoel...

Na de gezellige buzz van de terrasjes van Honfleur kom je in een oase van ingetogen luxe. Met een fenomenaal terras, uitkijkend over de monding van de Seine. Een prima restaurant met een mooie wijnkaart. Een een heerlijk zwembad en fantastische wellness.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Fantastisch hotel, prachtig gelegen, personeel top
    • Standaard Kamer

Enkel het diner was teleurstellend; een 5* R&C niet echt waardig. Was oké maar voor dat geld kan je beter elders gaan eten! Diner pas au niveau d'un R&C 5*. Décevant; pour ce prix la, il vaut mieux diner ailleurs.

Fantastisch hotel, prachtig gelegen, personeel top

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prachtig om te verblijven ..maar restaurant zeker geen ster waard
    • Standaard Kamer

Restaurant totaal overgewardeerd en veel te duur voor hetgene men op zijn bord krijgt 1 avond kleinere menu en 1 avond gastronomische menu ...2 van de gerechten in de grote menu waren dezelfde als in de kleinere menu de avond ervoor 1 ste gerecht met foie gras ...wat geeft men als aperitiefhapje ...mousse van foie gras zeker geen ster waardig Wijnkaart onbetaalbaar ..puur snobisme

prachtig domein en super ligging

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

We hadden van dit hotel meer verwacht v
    • Standaard Kamer

Ontbijt was veel te duur voor wat we kregen. Kamers voor zoveel geld klein. Bed was te kort als we lang uit lagen staken onze voeten overboord en wij zijn zeker niet lang. Personeel was keurig correct maar zeker niet al te vriendelijk !!

De mooie locatie de rust was top

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

aan te raden hotel voor rust, confort en diensten.
    • Standaard Kamer

de kamer op gelijkvloers bijgebouw was ietwat te ingesloten zij het dan ook met prachtige bloemen.

rust, lekkere avondmalen, zeer vriendelijk personeel in alle diensten. Het voordeel van de kamer op het gelijkvloers bijgebouw was de rechtstreekse toegang tot zwemkom enz...

de ontvangst en service zijn top, al uw wensen worden...
    • Standaard Kamer

de ontvangst en service zijn top, al uw wensen worden vervuld. een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Subliem verblijf

De charme van het hotel

Alles was perfect

Alles was perfect

Wij sliepen op een dakkamer met dakvensters en dat vond ik...
    • Standaard Kamer

Vlottere bediening op het terras is wenselijk

Wij sliepen op een dakkamer met dakvensters en dat vond ik wel matig voor die prijs

• Standaard Kamer

De accommodatie zwembad, vuile randen langs de zijkant en vloeren met plekken. Zou voor een 5* hotel niet mogen

Leuke kamers, gezellig restaurant

Airco op de kamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Fantastisch. Dicht bij centrum Honfleur.

Niks. Alles was super

Gastvrijheid. Vriendelijk personeel. Goede keuken en een heerlijk zwembad.

Er ontbrak een "gewoon" restaurant. Alleen gastronomisch.

Prima ontbijt. Mooie kamers.

Geen 5 sterren waard !
    • Standaard Kamer

Kleine kamers, geen airco, maar een ventilator, geen lift, waar halen ze die 5 sterren toch?

Het ontbijt, de tuin.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Exclusief
    • Standaard Kamer

Zicht op de haven vanle havre

Het onthaal en de omgeving waarin het hotel Gelegen is !!

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Heel smaakvol en stijlvol hotel.

Het ontbijt had uitgebreider gemogen voor die prijs. ik vond het diner met 4 gangen dan weer te uitgebreid, een kleinere menu werd niet aangeboden.

Heel smaakvol en stijlvol hotel. Gezellig en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De ligging is uiters gunstig dicht bij het centrum en toch...

Bij het ontbijt was slechts 1 ober aanwezig, waardoor het buffet niet tijdig werd opgevuld en we 40 (!) minuten moesten wachten naar een eitje ! Ook de koffie was telkens koud. Roomservice was ook heel traag. Er is hier duidelijk geen "patron" aanwezig. Het personeel is hier baas.

De ligging is uiters gunstig dicht bij het centrum en toch niet in de drukte. Prachtig gebouw in een perfect onderhouden tuin.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Super locatie op slechts 10 min stappen van centrum Honfleur.

Schriftelijk gemeld dat wij onze 40ste huwelijksverjaardag kwamen vieren alsook de 60ste verjaardag van mijn echtgenote. Geen enkele felicitatie noch kleine attentie. Voor 520€/dag excl ontbijt had dit wel gemogen.

Super locatie op slechts 10 min stappen van centrum Honfleur. Comfort,comfort,comfort,...

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

personeel zeer traag om bestellingen op te nemen.

personeel zeer traag om bestellingen op te nemen. Zeer snel om af te ruimen en u uit het restaurant te krijgen. serveren warm bier en warme wijn, kan totaal niet

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

restaurant super lekker

elektriciteitspanne waarmeer er geen "spa" was die namiddag,viel tegen daar we maar een dag waren. Natuurlijk deze dingen gebeuren,maar er was geen compensatie. restaurant 1 michelin ster was heel lekker,juist spijtig dat er beneden de 50 euro geen enkele fles wijn was

restaurant super lekker

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Prijzen resto veel te duur in verhouding met kwaliteit.

Prijzen resto veel te duur in verhouding met kwaliteit. Onvriendelijke maitre d hotel.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Prachtige gebouwen in rustige omgeving dichtbij Honfleur.

Verwachtingen op gastronomisch gebied vielen tegen.

Prachtige gebouwen in rustige omgeving dichtbij Honfleur.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

zeer mooi hotel, vlakbij centrum honfleur maar rustig...

zeer mooi hotel, vlakbij centrum honfleur maar rustig gelegen zwembad is bijzonder goed

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

de rust

niets op aan te merken

de rust

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Service vriendelijk personeel behulpzaam.

Service vriendelijk personeel behulpzaam.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.