Beoordelingen over Hotel- Restaurant La Haie Des Vignes 2-sterren

Lieu Dit La Haie Des Vignes - Sortie 11 Autoroute A31, 54170 Allain, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Allain

Hotel in motel-stijl

Krakend bed en continu geluid van de nabije autostrade A31, zelfs met gesloten raam.

Zeer lekker diner voor een heel redelijke prijs. Ook de huiswijn is zacht geprijsd

Voldoet

De kamerprijs van €54,= doet vermoeden dat het hier geen Hiltonvestiging betreft. De kamers zijn klein, efficient ingericht, maar ogen oud en verwaarloosd. Het bijbehorende restaurant biedt voor zeer billijke prijzen een redelijk menu aan. Het ontbijt is in orde. Er is voldoende keus. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding een plek die voldoet aan de criteria voor een overnachting op je reis: je kunt er slapen, eten en douchen en de volgende dag weer uitgerust op pad gaan.

Goed doorreishotel!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kan er wel wat “last” hebben van straalvliegtuigen, maar die stoppen op een schappelijk uur en beginnen op een schappelijk uur.

De ligging en de prijs. Het is proper en alles is er wat je voor een nachtje nodig hebt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goede stek voor een overnachting op weg naar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner keuze menu’s vanaf 17,00 3 gangen of a la carte. Vriendelijk ontvangst en bediening. De ligging, vrijwel direct aan de auto route du soleil A31. Overigens hoorden wij het verkeer niet.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Volgende keer komen we weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De weg er naar toe was een rommeltje. De straat was vol stenen en los grind. Jammer dat niet alle auto´s voor de eigen kamer konden staan. TV bijna alleen Franse zenders

Het ontbijt was goed maar niet overmatig. Je kon er rustig buiten zitten en ook een glaasje wijn drinken Het diner zag er perfect uit.

Top familiekamer!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Top familiekamer! Het hotel was netjes en gelegen op een super locatie net van de snelweg af. De familiekamer lag aan een grasveldje waar de kinderen nog lekker konden spelen. In het restaurant prima gegeten voor een leuke prijs. Al met al een aanrader voor als je op doorreis bent vanuit of naar het zuiden!

Wagen kon voor de kamer geparkeerd worden.

Onze kamer en zeker het badkamertje Waren verouderd en aan renovatie toe. Een kakofonie van behangpapier. Geen airco of fan

Wagen kon voor de kamer geparkeerd worden.

Kamer prima, maar eten matig tot slecht. Uitzicht formidabel.

Met het raam open last van het lawaai van de tolweg. Het restaurant; "Snack-eten" tegen restaurant prijzen. Ontbijt matig. Ik moest vragen om jus d' orange, want die was op. Bestek was ook op. Broodjes leken niet vers. Bezoekers liepen elkaar in de weg vanwege de opstelling van de buffetten. Iedereen zocht zich een slag in de rondte vanwege onlogische opstelling.

Het privé zitje voor "ons" verblijf (motel stijl) met uitzicht (zie foto) Heerlijke douche!

Recht naast de snelweg, maar daar heb je totaal geen hinder...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Recht naast de snelweg, maar daar heb je totaal geen hinder van. Veel parkeergelegenheid en een vrij nieuwe kamer. Wij hebben er heerlijk gegeten. Perfect hotel voor een overnachting tijdens een lange reis.

Fijne nacht gehad.
    • Classic Driepersoonskamer

Personeel praatte slecht verstaanbaar engels of gewoon frans dus was handen en voeten werk met communiceren.

Fijne koele en donkere kamer. Goede douche en bedden.

Goed en betaalbare overnachtingsplaats op de terugreis vanuit het Zuiden.

De kamer was erg warm.

De familiekamer waar we verbleven was basic, maar goed verzorgd en schoon. Het personeel was vriendelijk. We hebben s'avonds heerlijk gegeten op het terras van het restaurant en s'morgens ook prima ontbeten. We konden onze auto met aanhanger parkeren voor onze kamer. Prima hotel voor onze overnachting op de terugreis van vakantie. Verwacht dat we zeker nog eens terug zullen komen. Heel goed en snel bereikbaar vanaf de tolweg.

Prima overnachtingshotel op doorreis van zuid frankrijk naar...

het 2 persoonsbed was wat smal

Prima overnachtingshotel op doorreis van zuid frankrijk naar nederland. Fijne familiekamer, voor franse begrippen prima ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk terras om te ontbijten en savonds nog een drankje te doen

Prima hotel wanneer je op doorreis bent.

Stoffig. kapotte vloer- en wandbekleding. Matrassen dun en niet echt comfortabel.

Het hotwl bevindt zich op een rustige plek met goede parkeergelegenheid vlak onder Nancy. De ideale overnachtingsplek wanneer je op doorreis bent. En voor dat doel volstaat de kamer. Het restaurant bij het hotel biedt een ruime kaart en is verrassend goed, net als het ontbijt.

Super hotel voor doorreis naar Nederland!
    • Classic Driepersoonskamer

Gezellige kamers en erg vriendelijk personeel. Ontbijt is lekker en de ontbijt zaal ziet er leuk uit! Meer waard dan de 2 sterren die het hotel nu krijgt!

Alleen aan te bevelen als slaapplek voor doorreis, verwachtingen verder op nul zetten.

Sfeerloze omgeving, niet hygiënisch, geen airco of enige verkoeling. Ontbijt kun je beter overslaan, wat je bij het eerste het beste tankstation krijgt is beter en goedkoper. Tenzij je houdt van te harde broodjes, slappe koffie en lege bakken....

Locatie is perfect, direct aan de snelweg zonder dat je die hoort. Prijs is ook aantrekkelijk, maar verwacht daar dan ook niks van verder.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kleine badkamer. Wc deur gaat naar binnen open. Lastig als je dik bent! Geen airco dus was warm snachts Ontbijt was al veel op toen wij kwamen (8.30u) en werd slecht aangevuld. Dan is 8,50 pp wel duur. Wilden dat melden bij het uitchecken, maar die man sprak 3 woorden Engels en wij 3 woorden Frans. Dat was dus wel jammer!

Erg leuk hotel met gezellig zitje voor je kamer. Auto kan ook voor de deur. Kamer was erg netjes en schoon. Restaurant heeft een prima kaart en hebben lekker gegeten

Perfect om te slapen!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt, 6 euro voor een kind, 8,50 per volwassenen, niet veel..., maar er lag net nog een verloren pannenkoek..

Puur voor doorreis, we hadden een familiekamer geboekt. Ideaal dat de kinderen konden slapen en wij voor de kamer buiten konden zitten. Dat is bij alle kamers zo. Top! Het ontbijt was matig, er was niet veel. Dit kan je dus missen.

Fijn hotel voor doorreis vakantie!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Fijne kamer op begane grond, met zitje buiten, zodat we ‘s avonds nog heerlijk buiten konden zitten. Dat terwijl de kinderen vast konden slapen. Bedden lagen prima, restaurant erbij om lekker een hapje te eten na een lange reis in de auto en het personeel is super vriendelijk.

Het diner was zeer goed, de prijs en de locatie is prima in...

De kamer en met name het toilet kan echt niet. Tegelwerk gescheurd en staat bol. Laminaatvloer in de kamer ligt niet vast. Veel vliegen rondom het uitgestalde ontbijt. Een vliegenvanger met blauw licht was wel gewenst.

Het diner was zeer goed, de prijs en de locatie is prima in orde

Ontbijt mag iets uitgebreider.

Prima diner, goed ontbijt. Kamer eenvoudig, maar schoon. Mooi terras. Auto parkeren voor de deur. Goed overnachtingshotel.

Uitstekend hotel als stop op een langere reis.

Vroeger was er een zeepdispenser in de badkamer, nu niet meer. Het was wel makkelijk.

Het hotel s de laatste jaren enorm opgeknapt, zowel kamers als restaurant. Toch mis ik een beetje de gemoedelijke simpele maaltijden van de vorige eigenaar. Maar zakelijk gezien is het nu beter.

Komen zeker terug. Ideale plek voor tussenstop op vakantie. Ook nog heerlijk gegeten.

Hotel zowel op heen- als terugreis gebruikt als tussenstop. Eén kilometer van de snelweg, ligt mooi tussen de glooiende heuvels, rustig, goed terras, buiten eten. Net wat je nodig hebt na een dag in de auto.

Lekker kunnen buiten zitten aan de kamer , prachtig zicht ,...

Lekker kunnen buiten zitten aan de kamer , prachtig zicht , lekker avondmaal , en lekker ontbijt Wat moet er meer zijn , dat allemaal met de juiste prijs , ja ik ga zeker terug !

Aangenaam goed gelegen hotel met redelijke prijs

Badkamer /toilet klein en te renoveren .

Goed gelegen doorreis hotel met aan de voorzijde een mooi uitzicht ! Vriendelijk en behulpzaam personeel .Eenvoudige maar goede kamers , badkamer wat gedateerd . Diner heeft goede prijs/kwaliteit .

We komen hier graag terug

Helemaal niets

Fijne (net gerenoveerde) kamer Prima bed Mooie badkamer Auto parkeren voor de kamer Zitje buiten Dicht bij de a31 maar toch lekker rustig

goed en makkelijk bereikbaar doorgangs hotel

ontbreken van airco

goed restaurant, ontbijt goede prijs/kwaliteit. Jammer dat kamers in hoofdgebouw geen airco hebben slaapkamer was nogal warm. Wel twee stoeltjes om nog wat buiten te zitten, makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg

Budgetvriendelijk doorreishotel

Aanduiding op website dat men bij afrit niet rechtsaf naar Allain moet maar linksaf (300m verder) zou nuttig zijn.

Ideale doorreislocatie vlakbij afrit autobaan. Motelformule. Ruime parking. Grote inloopdouche. Ontbijt en avondeten zijn top. Kamers zijn eenvoudig maar voorzien alle comfort.

een aanrader

bij de overnachting op onze doorreis, was ook een restaurant aanwezig ,gemakkelijk! we hebben heerlijk gegeten . Ontbijt was prima . de bedden goed en alles was schoon . de locatie voortreffelijk

Voor een nachtje op doorreis goed te doen.

Ontbijt met keiharde broodjes avond ervoor waren de broodjes knapperig en vers afgebakken maar s morgens was het niets. Ook het diner op zich prima maar menu 19 euro maar wij wilde omdat we vol zaten geen toetje dus bij afrekenen was ik voor het eten meer kwijt dan die 19 euro en dat omdat ik geen nagerecht hoefde raar,dus voortaan gewoon nagerecht bestellen en laten staan.

Een fijne en rustige overnachting

Zou het niet weten

Als je aan komt rijden, ziet het er uitnodigend uit. Personeel vriendelijk en voordeel dat je er ook kan dineren. Bedden waren ook goed.e

al met al zeer tevreden heerlijke douche leuke kamers prima voor 1 overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bediening in het restaurant kan beter in de avond. Ze zijn heel vriendelijk maar het duurt allemaal te lang of ze vergeten je .Meerdere koffie machines zou wenselijk zijn en een stokbroodje zou ook wenselijk zijn voor deze prijs (ontbijt}.

ontbijt was goed kamer was goed ligging was goed de prijs was goed

Prima overnachtingshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was minimaal Restaurant is uitstekend kamers prima Alles op begane grond Buiten staat een tafeltje met twee stoeltjes voor elke kamer. Ligt vlakbij snelweg maar je hoort geen verkeer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ontbijt is prima, restuarant prima met keuze menu, personeel...

Wij zijn vorig jaar ook in dit hotel geweest en wat opviel is dat de kamer die we nu toegewezen kregen beduidend minder was. Kamer 105 kwam wat verpauperd over, vooral de badkamer is aan een renovatie toe: losse toiletbril, verfbladders aan het plafond, spinnenwebben etc. Voor één nacht nog te accepteren voor een doorreis overnachting. Het zit bij ons nog net op de grens van acceptatie.

Ontbijt is prima, restuarant prima met keuze menu, personeel zeer goed, vrolijk en behulpzaam. Dicht naast de A31 dus weer snel op pad, verkeerslawaai is ondanks de ligging gering.

Heel prettig! Personeel dat ook Engels spreekt, als je er met je vakantie-Frans niet meer uitkomt.

Niets!!

Bedden zijn top! Fijn dat het een motel is en dat de auto voor de kamer kan worden geparkeerd. Er is veel veranderd sinds de overgang van de vorige naar de huidige eigenaar. Ten goede!

Er was een penetrante lucht in de badkamer, wat op onze keel sloeg. Er was een probleem met de afvoer en km deze stNk te verdoezelen hing er een geurverfrisser die veel te sterk was.

Het ontbijt was goed. De auto kan dichtbij de kamer geparkeerd worden

prima overnachtings hotel!
    • Classic Driepersoonskamer

t ontbijt viel een beetje tegen. Maar was goed. kon bij een warm eitje ipv uit de koelkast en veel crakers. had liever paar broodjes gehad die niet zo taai waren.

De kamer en t hotel waren prima!

Perfecte locatie voor wie op doorreis is
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets te beleven in de regio maar de keuken van het hotel was beter dan verwacht Kamer en badkamer waren voldoende ruim Voldoende parking Rustige ligging

Prima als stop onderweg naar het zuiden.

De kamers zijn wat krap. En qua inrichting een beetje verouderd (laminaat vloer). Douche wel prima en bed ook. Er was gerookt in onze kamer, dat kon je ruiken.

Goede locatie, naast afrit peage, zonder dat er geluidsoverlast van de snelweg is s'nachts. Ook fijn dat je in het restaurant een menuutje kunt eten. En het ontbijt is best wel uitgebreid voor Franse begrippen. Aardige mensen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

mooie plek voor een tussenstop van of naar het zuiden.

Het appartement was schoon, maar in het verleden hebben ze waterschade gehad waardoor het wat vervallen overkomt. Als je daar door heen kijkt ervaar je snel dat dit alleen uiterlijk is.

motel principe, dus geen boven- of onderburen. perfect gelegen, leuke appartementjes en veilig afgesloten. Bijna op de afrit van de peage, waar je niets van hoort maar die dus wel dichtbij is. Top.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima om aan te raden!

Badkamer is iets gedateerd!

Locatie is geweldig! A31 uitrit 11 nemen daarna rest nog een paar minuten rijden! Auto staat voor de kamer / appartement. Menu's ( keuze uit 2 ) prima kwaliteit. 19 en 25 euro. 3 gangen. Hotel is aan te raden voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

voor tussenstop prima.

kamer 2 pers. klein en sober. maar voor 1 overnachting onderweg prima. goed bed. Ontbijt had beter gekund. Koude eieren en weinig hartig beleg

Ligging en uitzicht. Vlak langs a 31, restaurant

Hartelijk ontvangst, ruime kamers.
    • Classic Driepersoonskamer

We hadden 2 kamers. 3-persoonskamer was perfect. 2-persoonskamer niet. Knop van verwarming was kapot waardoor verwarming op hoogste stand aanbleef 's nachts. Doucheput was verstopt waardoor water door hele badkamer liep. Wc-pot zat los

Hartelijk ontvangst, ruime kamers.

Prima voor een overnachting. Jj

Kamers zijn klein en gehorig en toe aan renovatie.

Prima adres voor een overnachting, bij een reis naar wintersport in de Franse Alpen. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Prijs-kwaliteit verhouding goed.

Lekker dicht bij de tolweg en komen zeker terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat aan de kleine kant omdat we ook nog een hond mee hadden. Verder was er maar 1 stoel. Daar in tegen was de douche erg goed.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De koffie was uitstekend zo ook het ontbijt en het diner. Erg makkelijk te vinden en lekker dicht bij de tol, waar je geen last van had. Voor ons voor herhaling vatbaar omdat dit op de route ligt naar Nederland.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer matige kamer, restaurant prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg summier, met een slechte verlichting en hele kleine plankjes naast bed, dus glas water om en geen plek voor medicijnen of boek.

Fantastisch ontbijt.prima diner.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Belachelijk.. never ever!!

Alles personeel waren met elkaar bezig.. gekreun hoor je bij de receptie..was geen nette hotel

Wij kwamen snachts aan, wij hadden al betaald via booking.com, dus normaal zou je denken die verwachten mij.. na 30min bellen en groot licht signalen te geven kwamen ze nog niet.. tot ik eens weer probeerde te bellen toen kreeg ik een dronken man aan de lijn die iemand zal sturen om de poort open te maken. Wij kregen bijna het iedee dat wij niet serieus genoment werden, zonder bewijs te zien kregen wij de eerste makkelijke kamer bij de ingang dus die supper koud was. Verwarming duurde 10jaar tot dat die warm werd ! Douche was niet netjes

Aan te bevelen.

Een tweede stoel was fijn geweest. Maar, je kunt uiteraard ook een van de buitenstoelen naar binnen halen.

Kamer, bed, douche prima. Het weer was er niet naar (koud), maar anders kun je buiten voor je kamer zitten met een prachtig uitzicht. Er stonden zelfs stoelen buiten.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Mooi Uitzicht (vanaf de kamers vooraan, we hadden kamer 102...

Kamers zijn aan de kleine kant. Maar voor een overnachting op doorreis is dat niet erg. Voor € 40.- een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding

Mooi Uitzicht (vanaf de kamers vooraan, we hadden kamer 102 en 202). Slechts 2 km vanaf de autoroute naar/van het zuiden. Auto voor de deur parkeren (Motel). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ideaal voor tussenstop of terugreis van/naar het zuiden, op 1,5km van autosnelweg.

Voor kort verblijf niets !

Een motel kamer met het noodzakelijke aanwezig. Auto vlak voor de deur kunnen parkeren. Lekker, goedkoop avondmenu met zeer betaalbare dranken. Uitgebreid ontbijt. Voor tussenstop ideale plaats. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goede stopplaats om te eten en te rusten. Geen vakantie bestemming
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De foto's op de site zijn niet van de standaard kamers. Die moeten nog aangepakt worden.

Ontbijt was goed. Diner prima. Een duidelijke verbetering t.o.v. onze verblijven hier in het verleden. De grootste pluspunten blijven de prijs en de ligging. Maar er is een duidelijke verandering, lees verbetering ingezet.

Leuk hotel, voor één of twee nachtjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van mij mag er wat beter gelet worden bij het schoonmaken. Er hingen veel kleine spinnenraggels en de vloer mag beter gezogen en gedweild worden.

Een hotel langs de snel weg, rustige omgeving, opzich goed geslapen. Alles is wat aan de kleine kant, Maar wat je nodig heb om te slapen en je te verzorgen was aanwezig.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

prima voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de eenvoud van het kamertje

Uiterst eenvoudig kamertje dat niet meer kan voldoen aan de gemiddelde eisen van 2017 ook al is de prijs zeker aantrekkelijk voor een reiziger op doorreis die geadviseerd wordt de stad Toul te bezoeken. Restaurant : niet gezellig maar dîner en ontbijt : Voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het restaurant was heel erg goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer, douche verstopt, niet eerste keer gezien de toestand van het laminaat! Nog afval van de vorige gasten. Plankje naast bed mistte. Alles gemeld bij receptie maar ze keken vreemd op dat ik het gemis aangaf!

Het restaurant was heel erg goed!

Uitstekende stop voor uw reis naar het zuiden tussen Nederland en de Franse zuidkust

Nagerecht viel tegen (3 soorten kaas). Was te hartig met sla en dressing! :(. Beter met noten en fruit serveren (druif/vijg o.i.d.) en wat gelei.

Op korte afstand vanaf de autoroute (ca.1 km). Uitzicht voor de kamer was prachtig. Zeer vriendelijk personeel. Goede maaltijd genoten in het restaurant. Boeken via booking.com was €17.- voordeliger!

Menukaart voldoende keuze en goed.

Hotel had net een nieuwe eigenaar. Er moest nog veel opgeknapt worden. Badkamer zeer beperkt. Bij een van de kamers geen toiletbril en geen haak voor douchekop. Dit werd echter wel direct gerepareerd.

Menukaart voldoende keuze en goed. Als de nieuwe eigenaar de boel goed opknapt en bijwerkt is het prima voor verblijf op doorreis.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Smerige kamers, slechte service

Kamers waren smerig, overal vond je spinnenweb. Receptioniste sprak geen woord Engels, wat ik toch wel verwacht van een hotelmedewerkster. Daarnaast liet de service in het restaurant ook te wensen over. De dame had waarschijnlijk geen hotelopleiding gevolgd. Nadat ze was uitgeflirt met mannelijke gasten, kregen wij een kwartier later de menukaart. Daarnaast is het ook vreemd om eerst het voorgerecht te krijgen, en daarna eindelijk ons drinken. Eten was wel prima, maar de service bagger.

Het avondeten in het restaurant, prima prijs-kwaliteit verhouding.

de kamer, laminaat was op verschillende plekken stuk. de kamer was krap, kleine badkamer.

eigen parkeer terrein. super vriendelijk petsoneel goed eten.

Prima hotel voor overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets, alles was naar verwachting, ontbijt/diner zelfs beter dan verwacht.

Prima hotel voor overnachting op doorreis. Bij de meeste kamers kun je je auto voor de kamer parkeren. Ontbijt en diner zijn prima verzorgd. In de onmiddellijke omgeving is verder weinig te doen, ik zou hier geen dagen willen zitten maar voor overnachting op doorreis is dit een uitstekend hotel.

kort en lekker, want het was een doorreisbestemming

buiten het geluid van een zeer laag overvliegende jet van de luchtmacht viel me hier niets tegen

Fantastisch onthaald door zeer vriendelijk personeel. Een leuke kamer. Lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Zeer uitgebreid ontbijt, fantastisch verzorgd. Auto voor de deur van de kamer. Zeer gemakkelijk voor in en uitladen van de bagage.

Overnachting op weg naar vakantiebestemming.

Bedden met goede matrassen, maar 140 cm breed zal voor sommige mensen wat klein zijn. Enigszins achterstallig onderhoud in de kamers (schilderwerk), maar de rest van het hotel was al opgeknapt.

Vlakbij de autobaan, zonder geluidsoverlast daarvan. Vriendelijke ontvangst. Kleine kamer, maar prima als overnachtingsadres voor onderweg. Parkeren voor de eigen deur (motel). Eigen badkamer schoon, met lekkere douche. Eenvoudig, lekker diner op het terras. Goed ontbijt. Kwaliteit-prijs verhouding uitstekend!

Overnachtingsadres tijdens heen- en terugreis naar de Drôme

Het avondeten; ik kan het niet bewijzen, maar ik heb het idee dat het niet vers bereid wordt m.u.v. de sla. Ik had een 'Tomate soufflée au chèvre et son jambon cru', maar de vulling van de tomaat was lauw tot koud.

De matras in de 'Superior' kamer, alhoewel het plaatje bij de bevestiging op Booking.com meer beloofde (er mooier uitzag) dan de kamer in werkelijkheid was.

Door aanhoudend hondengeblaf 's nachts geen acceptabel overnachtingshotel !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gehorig. WC-brillen passen niet en liggen los. Spinnenraggen op plafond en stof onder de bedden. 'S nachts urenlang hondengeblaf bij de buren hield ons uit de slaap!!!

Het aangeboden diner was prima van kwaliteit. De service vriendelijk en goed. Goede bedden.

Redelijk
    • Classic Driepersoonskamer

De badkamer is oud en de douche stang ontbrak, waardoor je de douche kop nergens op kon hangen. Erg slecht! En het stonk in de badkamer naar riool.

Ligging en parkeren

4,0
    Grote ergernis. Geen warm water onvriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer erg klein, geen bruikbare wi FI,maar het ergste was: GEEN WARM WATER. OOK NA DIVERSE KLACHTEN GEEN WARM WATER. GEEN HULP VH PERSONEEL . DUSXWAARDELOOS HOTEL

Het restaurant was goed

uitgebreid ontbijt, wel heel vriendelijk , zochten voor een...

plafond kamer hingen stofnetten , hond mocht niet binnen in restaurant en/of terras

uitgebreid ontbijt, wel heel vriendelijk , zochten voor een oplossing voor ons diner ( hond mocht niet in restaurant / terras) We hebben dan ons diner voor de kamer gekregen.

tussenstop t.b.v vakantiereis uit Zuid-Frankrijk

Bedden waren erg klein voor 2 personen. zeker in combinatie met het beddengoed 1x2 personen.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed personeel doet best om gast tevreden te stellen.

Verrassend.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Verrassend hotel/motel. Prima kamers. Dicht bij de snelweg dus makkelijk te vinden als je op doorreis bent naar het zuiden/noorden. Diner zeer goed. Ontbijt prima

Mooie plek voor een tussenstop.

Geen wc bril en ophanging douche in 1 kamer...

Mooie plek voor een tussenstop. Eenvoudig (motelachtige kamers) voor redelijke prijs. En prima restaurant erbij.

Prima overnachtingshotel voor de prijs.

Gezien de prijs van € 40 per kamer per nacht is er niets negatiefs te melden. Meer dan goed hotel voor 't doel: diner, overnachten, ontbijt en vlot weer door!

Prima overnachtingshotel voor de prijs. Nette kleine kamer, heerlijke douche, prima ontbijt en mogelijkheden voor avondeten. Wij hadden 3 gangen menu voor € 19, was prima. Heel vriendelijk personeel, in- en uitchecken zeer vlot. Parkeren kan voor de kamer, wij waren met caravan, die kon prima achter het hotel worden geparkeerd.

Het diner was prima.

De kamer en de douche,erg oud allemaal. Het werkte, maar daar is alles mee gezegd.

Het diner was prima. Het was 2 minuten van de tolweg, voldoende parkeergelegenheid. De kamer was matig, maar wel schoon.

Heel handig overnachtingsadres onderweg maar verwacht niet te veel: de kamerfoto is erg flatteus!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

omgeving was echt lelijk op de plek waar onze kamer was (bedrijventerrein). Vraag om een kamer aan de voorzijde van het motel! grote opening (gat) in het aanrecht, waar een kookplaatje had gezeten waarschijnlijk gammel wastafelkastje (deurtje hing los) stop van de wastafel werkte niet (ging steeds dicht en moeilijk eruit te halen) geen waterkoker op de kamer slechte / geen afzuiging wc / douche bedlampjes werkten niet slechts twee stoeltjes buiten terwijl kamer voor 4 personen is al met al wat gammel / mottig

goede bedden en alles heel schoon, fijn om even buiten te kunnen zitten op miniterrasje

prima voor de prijs en voor op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers erg klein, maar bedden zijn verder prima, douche is vernieuwd en prima, kamers zijn oud

prima ontbijt, aardige man bij de receptie die ook nog wat Engels spreekt, restaurant erbij prima eten tegen goede prijs, goede ligging voor doorreis

Als overnachtingshotel is dit hotel uitstekend: we hebben heerlijk geslapen!
    • Classic Driepersoonskamer

Klein verbeterpuntje: geen handdoek/kleding haakjes in de douche. Kleine moeite, groot plezier!

De kamers zijn in een apart gebouw (allen begaande grond) en de parkeerplaats is ruim. Het is vlakbij de snelweg en toch hoor je geen verkeer! Heerlijk rustig. Genoeg keuze bij het avondeten en het ontbijtbuffet.

Handig basic hotel voor onderweg naar Zuid-Frankrijk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers zijn erg basic en weinig comfort, maar daar is de prijs naar.

Het ontvangst was prima, het restaurant serveert een ruime keuze aan maaltijden en ook het goedkope ontbijt is prima. Vlakbij de snelweg A31 en dus een makkelijke keuze.

Prima overnachtings hotel aan de A31

De kamers konden wel wat schoner

Vlak aan de snelweg maar heel rustig en prachtig uitzicht. Leuk zitje bij de kamer zodat je nog even buiten kunt zitten. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt