Beoordelingen over Hôtel la Maison de Rhodes & Spa 5-sterren

18, Rue Linard Gonthier, 10000 Troyes, Frankrijk

#2 van de 14 hotels in Troyes

9,7

Een prachtig, in originele staat teruggebracht samenstel van...
    • Suite

Er zijn ondanks alles een paar opmerkingen te maken. Alleen al ter wille van het milieu lijkt het me niet nodig om na één nacht het beddengoed te wisselen en de eenmaal gebruikte zeep en douchegel te vervangen voor nieuwe. Het kluisje is onbruikbaar. Er is geen koelkastje en geen waterkoker.

Een prachtig, in originele staat teruggebracht samenstel van huizen. Op de foto’s van de renovatie is goed te zien hoe alles is gesloopt en alleen de historisch houten constructies zijn blijven staan. Daaruit is een hotel met veel houten trappen gecreëerd met verrassend mooie kamers, waarin veel oude elementen zijn verwerkt. Beschutte tuin met terras, klein fraai zwembad, rust alom. Er is een goed werkende airco. De service in het hotel is bijzonder vriendelijk en van hoog niveau. Gezellige intieme lounge en hal waar drankjes worden geserveerd. Als ontbijt (gelukkig) geen buffet, maar een originele etagère gevuld met heerlijks, lekker brood en naar wens alles wat bij een goed ontbijt past. Het verblijf in dit hotel was een bijzondere ervaring, ook al door zijn perfecte ligging vlak bij het prachtige historische centrum van Troyes en naast de Kathedraal.

Prachtig hotel, centraal gelegen, uiterst vriendelijk personeel!

Het hotel heeft een kleine afsluitbare parkeerplaats voor een beperkt aantal auto's. Indien vol moeten de overige autos van de ander hotelgasten in de smalle straatjes geparkeerd worden. Het aantal zitplaatsen / tafels in de mooie tuin waar gedineerd kan worden is eveneens zeer beperkt. Als deze op niet ruim op voorhand besproken wordt is er geen plaats meer. Hetzelfde geldt voor de parkeerplaats van het hotel.

Prachtig gebouw met uiterst modern comfort in elk opzicht. Bijzonder vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam personeel met de bagage. De kamer was van alle gemakken voorzien. Prachtige binnenplaats / tuin waar het ontbijt geserveerd wordt. In de tuin is een mogelijkheid om te dineren. Mooie centrale ligging vlak bij het centrum van Troyes. Alles in het centrum ligt op loopafstand.

Behoort terecht tot de 20 mooiste hotels !

Er werd ons niet gezegd dat het restaurant gesloten was tijdens ons tweedaags verblijf. Ook het ontbijt is aan de dure kant.

Maison de Rhodes is een prachtig pand, héél rustig en op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden.

geweldig mooie stad
    • Suite

de uitleg van het restaurant , de menu kaart was alleen in het frans en dat is net iets te moeilijk om het juist te begrijpen . zijn daardoor ergens anders gaan dineren . geen frigo op de kamer , we hadden een suite geboekt (350€/nacht) en dan vind ik dat er toch een frigo op de kamer mag staan . ze hebben dit wel opgelost door de dranken in de keuken frigo te bewaren tot we terug op de kamer waren

het bed was fantastisch het ontbijt was lekker , maar iets te beperkt in keuze

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Ik zou daar niet meer terug gaan , zijn betere plaatsen in deze omgeving !

Ontbijt was heel gewoon , bijna niemand te zien . Vriendelijkheid was matig , dit kan voor mij veel beter. De gang aan de slaapkamers kraakt geweldig en hoor je heel goed als er andere mensen passeren of lachen etc.. De deur van de slaapkamer is in spleten waar je door kunt kijken en is zekere dus ook niet isolerend naar geluid toe !!!

de ligging van dit Hotel is Top , is buiten heel mooi , is binnen ook mooi , maar je mist de gezelligheid ,

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Romantisch, fantastisch mooi en zeer aangemane personeel!

Ikea glazen in badkamer, niet echt om te combineren met de kwaliteit aangeboden. Voor de prijs mag bij het ontbijt verse geperste fruitsap aangeboden worden. Zwembad kleiner dan verwacht.

Locatie en geschiedenis van het gebouw, ontzettend mooi! Heel ruim en zeer rustig!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Heetste nacht van ons leven

Junior suite onder de dakpannen, niet onder 40 graden geweest! Ondanks vraag, geen voorstel tot andere kamer gekregen. Bedroevend!

Prachtige locatie. Lekkere keuken.

Ik kom hier heel graag nog een keer terug.

Hier is niets op aan te merken.

De gastvrijheid/vriendelijkheid van alle medewerkers, eigenlijk nog nooit meegemaakt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

restaurant

spa

restaurant een goed team

Moeilijk te zeggen als je mijn scores ziet.

Moeilijk te zeggen als je mijn scores ziet. Het geheel was "af"!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

geslaagd

ontbijt mag ietsje uitgebreider

vriendelijk personeel prachtige kamers rustig

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prachtige ambiance

Hele leuke kamer, prachtig pand, geen standaard accommodatie. Als je een beetje bijzonder wilt overnachten is dit een prima keus

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Prijs-kwaliteit verhouding zoek

Restaurant was gesloten. Douchen gaat moeilijk. Erg vroeg was het al erg rumoerig

• Beoordeeld op: 24 september 2016

een prachtig hotel = zeker voor herhaling vatbaar
    • Suite

de kamers waren subliem het diner excellent het ontbijt zeer lekker

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

De toilet was kapot en toen we dat meldden, zei de dame: ja...

De toilet was kapot en toen we dat meldden, zei de dame: ja dat klopt!

• Beoordeeld op: 6 september 2015

De prachtige ambiance, behulpzaamheid en persoonlijke...

De prachtige ambiance, behulpzaamheid en persoonlijke hartelijkheid, de locatie, kwaliteit!

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

alles

de boven zolder dak kamer die wij hadden was warm, dat moet in de zomer nog warmer zijn

alles

• Beoordeeld op: 19 juni 2015