Beoordelingen over La Maison Du Coteau

#1 van de 3 hotels in Cachan

Gebaseerd op 90 beoordelingen over deze B&B

9,7

Aanrader voor gezinnen!!

We hebben een fijne avond en ochtend gehad!! Vriendelijke ontvangst door John, heerlijk ontbijt in de tuin. We voelden ons meteen thuis en vonden het jammer dat we geen extra nacht geboekt hadden. Ideaal voor uitstapjes naar Parijs. Je hebt treinverbindingen op een klein halfuurtje wandelen. De auto kan perfect aan de kant blijven.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

mi casa, su casa

er is ruimte voor vernieuwing, maar was niet storend, het was eerder charmant

mi casa, su casa... beter kan je het niet omschrijven. Er is een aparte ijskast per kamer waar je je eigen spullen in kwijt kan, je mag gewoon de keuken gebruiken, het hele huis kan je gebruiken, wat wil je meer. Om Parijs te bereiken is het openbaar vervoer dichtbij, toch is de auto aangeraden om naar de metro te gaan vanwege de hellingen. Een echte aanrader

Zeer aangename en warme ontvangst in erg ruime accomodatie met zeer uitgebreid ontbijt.

Alles was OK.

Zeer vriendelijke en warme ontvangst. We waren erg verrast van de uitgebreidheid van het logement en van de grootte van de gemeenschappelijke delen én de eigen kamer. Dit hadden we niet verwacht.

Leuk als je wilt pionieren
    • Penthouse Suite

Het ontbijt! Je moet zelf de tafel dekken en de eitjes bakken of koken als je wilt, keuze beperkt

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Huiselijkheid.

Interieur van gezamenlijke ruimten niet ideaal met kleine kinderen. Trapjes e.d. Potten en pannen in de keuken. Maar kan prima.

Huiselijkheid. Mooie kamers. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. ,s Avonds aangeven hoe laat je de volgende ochtend wilt ontbijten en alles staat de volgende ochtend op de afgesproken tijd klaar. Wij waren met de auto en konden de auto makkelijk parkeren bij het treinstation(gratis) en van daaruit in 15 minuten in hartje Parijs. Super weekend gehad.