Beoordelingen over La Malmaison Nice Boutique Hôtel An Ascend Collection Member 4-sterren

48, Boulevard Victor Hugo, 06000 Nice, Frankrijk

#23 van de 169 hotels in Nice

Schone kamer, alle nodige faciliteiten, leuk terras, mooie...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Bad met gordijn doucht niet handig, zeker met lastige douche-installatie. Soms kon de afwerking net een tikkeltje beter. Kamers zijn vrij gehorig.

Schone kamer, alle nodige faciliteiten, leuk terras, mooie locatie binnen de stad: slechts enkele minuten wandelen naar zowel het strand als het stadscentrum, maar toch groen en rustig gelegen.

prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles netjes, goed verzorgd, mooi design, vriendelijk, hulpvaardig personeel, snel gratis wifi, travel buddy aanwezig ook erg handig. Goede locatie vlakbij Promenade en oude stad.

Vriendelijk en schoon hotel. Kamers wat klein, maar zeker aan te raden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt vonden we wat prijzig, hebben we niet gedaan. In de buurt kun je ook prima kop koffie met een broodje eten (al is dat ook niet heel goedkoop). De eerste kamer waar we verbleven was wat aan de krappe kant, de tweede kamer waar we verbleven was oke qua ruimte, alleen de douchekop deed het niet. Voor de rest alles prima en belangrijk: schone kamer en vriendelijk personeel.

De kamers zijn schoon, een beetje gedateerd en klein, maar zeker netjes (ook de badkamer zag er overal netjes uit). De wifi werkt prima en er was een koffie/thee-faciliteit op de kamer. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De eerste nacht hadden we last van geluidsoverlast (kamer 1e verdieping) van buiten, hoorden we geloop in de kamer boven ons, kortom, helaas niet best geslapen hierdoor. Toen ik dat s ochtends aangaf, was de dame bij de receptie heel vriendelijk en boekte ons meteen om naar een andere kamer (op de 4e verdieping). Daar sliepen we beter. Alleen de douchekop deed het daar niet. Bij uitchecken werd nog netjes gevraagd of ze een taxi voor ons kon regelen en werd de bagage bij de deur gezet voor ons. De algehele sfeer van het hotel is prettig. Ietwat verder van het oude centrum lopen dan veel andere hotels, maar een wandelingetje van 15 min na het eten was eigenlijk wel prima. Tip: voor de reis naar het vliegveld bestelden we een Uber-taxi. Wat geweldig, binnen 2 minuten voor de deur van het hotel en super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Prima hotel voor een paar nachten citytrip. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima hotel om te slapen, wel wat achterstallig onderhoud. Service was goed, ontbijt hebben we buiten de deur gedaan, zag er niet uitnodigend uit. (vollupte, straat uit en 200 meter naar rechts)

Locatie was meer dan prima. Vlak bij alle winkels en het strand. Er is een goede deal met de parkeergarage, voor 15 euro per 24 uur.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Een aanrader
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

De kamer was eerder klein maar comfortabel. Volledig vernieuwde badkamer met inloopdouche. Toiletartikelen werden regelmatig aangevuld. Erg rustig hotel en zeer vriendelijk personeel. Goede locatie: (5 minuten lopen van la Promenade des Anglais en 10 minuten lopen van winkelcentrum Nice Etoile) Verzorgd ontbijt.

Goed verblijf voor enkele nachtjes
    • Deluxe Kamer

Alles ok..niets minder, niets meer

Locatie en vriendelijkheid personeel

ontbijt in orde
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hygiene in de badkamer: schimmel ter hoogte van plinten, plaats rondom lavabo televisiekanaal te weinig voor buitenlands voetbal

ontbijt in orde

Zeer goed

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Absolute aanrader.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onthaal enkel via trap te bereiken.

Uiterst vriendelijk personeel. Rustig, maar toch dicht bij stad en strand.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

De ligging van het hotel.

De ligging van het hotel. De rust