Beoordelingen over La Palette 3-sterren

9. Rue Herzog, 68920 Wettolsheim, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Wettolsheim

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Wel genoten van het eten, niet van het verblijf.

De kamer . (Zie hierboven)

Culinair gezien is dit een topper! Niet aan te raden is de keuze voor de "bijpassende wijnen". Die waren pover. Zeer vriendelijk personeel. Maar...de kamer??? Zeer klein (nr 106 althans) met een waterkoker die defect was (werd gemeld maar er is niets aan gedaan) een TV die niet functioneerde en een bureaulamp die kapot was! Bovendien werd de kamer niet gekuist en het bed ook niet opgemaakt!

Mooie omgeving met leuke dorpjes maar het hotelletje was gewoon teleurstellend.

- De entree van het hotel maakte een smoezelige indruk (inloopmatten en tapijtjes zijn vuil). - De ontbijtruimte was rommelig en de ramen vuil. - Op Booking.com stonden foto's van een gezellig terras. Dit bleek het terras van het bijbehorende restaurant en het terras was niet geopend en gaf een ongezellige indruk. Dit was wel een van de faciliteiten waarop wij dit hotel hadden gekozen. We wilde namelijk ook eens een gezellig middagje bij het hotel blijven en relaxen. Dit kon dus niet. - Bij het hotel was wel een klein overdekt terrasje maar ook daar was niets te drinken te krijgen en in de stoelen zaten gaten. - Geen airco. Het was 30 graden en nergens verkoeling. Geen koelkastje op de kamer dus zelf frisdrank kopen had dus geen zin. Op de website staat ook dat er geen airco zou zijn maar toen we in het voorjaar boekte hebben we daar helaas niet bij stil gestaan. Minpunt vinden toch dat de hotelier niet heeft geïnvesteerd in een ventilator en/of koelkastje of ons op een andere manier verkoeling bood. - Voor het ontbijt betaalde we €11,- pp. Het was iets meer dan een standaard Frans ontbijt (van vroeger) maar absoluut geen €11,- waard. Ontbijtruimte was ook erg broeierig, het werd nooit gelucht dus hadden we zelf maar een raam opengezet. - Dit hotel geeft aan een 3 sterren hotel te zijn maar was dit zeker niet, max. 2 sterren. Bovenstaande heeft er voor gezorgd dat we 2 dagen eerder zijn vertrokken. Deze twee dagen moesten we helaas toch betalen.

De werkneemster die het ontbijt verzorgde was vriendelijk, goed matras en de kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Matig tot slecht, vooral het avondeten, zijn prijs zeker niet waard

Eten in restaurant, de lunch, ronduit slecht ,onvriendelijk personeel, en als ze vriendelijk waren was het te gemaakt.

Het ontbijt was veruit het beste, maar zeker niet top, dus dat zegt al genoeg over de rest,

Zeer goed hotel/restaurant nabij Colmar

Geen airco (en geen horren), toilet aan de kleine kant (wc-rolhouder zou bijvoorbeeld verplaatst kunnen worden), trappen kunnen eventueel een probleem vormen

Centrale ligging in de Elzas (Colmar, toppen van Vogezen, wijngaarden en wijnroute), heeft een zeer goed restaurant (hogere prijsklasse), mooie kamers en goede badkamer, goede wifi, gemeenschappelijk terras met bediening, standaard ontbijt, vriendelijke en behulpzame medewerkers, privé parkeerterrein

• Beoordeeld op: 6 december 2016

rustig, maar verouderd

De kleerkast was precies en safe in plaats van een kast (oud bij oud). Als een 2de persoon een douche nam, was het water koud. Prijs kwaliteit

Priveparking De rustige ligging nabij Colmar

Airco ontbreekt op kamers

Airco ontbreekt op kamers

Restaurant

Restaurant

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

prima culinair overnachtingsadres

eigenlijk niets

uitstekend gegeten op speciale wijnavond tegen alleszins redelijke prijzen

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fijne tussenstop

Erg klein toilet

Mooie omgeving. En een top restaurant met klassiekers in een moderne ambiance

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geweldig goed gegeten en ontbijt was ook meer dan prima.

Geweldig goed gegeten en ontbijt was ook meer dan prima.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima, heel vriendelijke eigenaars die hun gasten hartig verwelkomen.

Spijtig dat het restaurant gesloten is op zondag en maandag.

Dîner in La Palette is uitstekend en de chef is heel vriendelijk.

Uitgebreid ontbijt

Uitgebreid ontbijt Lekker eten.vriendellijk personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2016

We hebben hier echt lekker gegeten, ook het ontbijt was...

Het gebouw waarin de kamers zich bevinden is aan een grote opknapbeurt toe. De kleuren zijn overal aartslelijk en passen niet bij elkaar. Het geheel komt rommelig over, het tapijt op de trap is versleten, de zithoeken zijn ongezellig.

We hebben hier echt lekker gegeten, ook het ontbijt was verzorgd en al het mogelijk was aanwezig (eitjes, cornflakes, confituren, kaas, vlees, vers fruit...). Goede bediening, het personeel doet echt zijn best.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Ontbijt viel wat tegen. Met de Franse slag. Hoewel er bijvoorbeeld wel een eierkoker was, waren er geen eieren beschikbaar. Ook geen kaas , het assortiment beleg was in zijn geheel aan de karige kant. Overigens voldoende en goed kunnen eten.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Achter een wat verouderde en niet uitnodigende façade bleek een heel mooi hotel en prima restaurant verborgen. Erg smaakvol ingericht en goed van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heerlijke luxe kamer(suite), we hadden een half uur voor...

Diner in bijbehorend restaurant redelijk prijzig en voor kinderen wel speciaal menu, maar dat waren een soort noedels met kip in een ondefinieerbare saus.. Gewoon frietjes of gebakken aardappeltjes waren er niet.

Heerlijke luxe kamer(suite), we hadden een half uur voor aankomst gereserveerd. De medewerkster heeft gelijk alle zeilen bijgezet om onze kamer in orde te maken. Bed-bank voor de kids keurig uitgeklapt en opgemaakt. Bankbedje netjes klaargemaakt. Alles schoon, fijne douche, lekker bed. Aanrader voor overnachting onderweg naar het zuiden. En colmar is ook leuke plaats! Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De kamers zijn ruim ingedeeld en de ligging is fantastisch!

In de suite voor 4 personen was het bankbed helemaal niet comfortabel en kraakte bij elke beweging.

De kamers zijn ruim ingedeeld en de ligging is fantastisch!

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het restaurant is heel hard aan te bevelen!

Er was geen airco in de kamer. En tijdens ons verblijf was het uitzonderlijk warm in de Elzas > 30°. Een airco was dus aangenaam geweest.

Het restaurant is heel hard aan te bevelen! Het onthaal is bijzonder hartelijk en de ligging is perfect want vlakbij Eguisheim(wondermooi) en Colmar. Super propere ruime kamers, kwalitatief ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

aardige ontvangst, ruime gezellige kamer, groot bed.

aardige ontvangst, ruime gezellige kamer, groot bed. Leuk uitzicht, eigen parkeerplaats. Wij hadden fietsen mee en zijn naar Colmar gefietst ( 6km ). Een aanrader !

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Locatie en ontbijt prima.

Bedbank was heeeeel erg slecht. Het is dat onze kinderen klein en licht zijn, maar anders valt hier niet op te slapen. Geen airco.

Locatie en ontbijt prima. Kamer goed. Familiekamer met bedbank.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Een prima kamer, met een update kort voor ons vertrek naar...

Het is even wennen als ruim voor het vertrek, dus kort na de reservering, de kosten van de overnachting van je rekening wordt afgeschreven. "Binnen is binnen" zal wel de achterliggende ervaring zijn, welke wordt onderstreept door een bordje op de kamer waarop staat dat alle beschadigingen e.d. welke worden ontdekt na vertrek van de gast zullen worden verrekend via de creditcard. Juridisch niet bepaald correct, maar slechte ervaringen zullen hier debet aan zijn. Laat u hierdoor niet weerhouden te komen.

Een prima kamer, met een update kort voor ons vertrek naar een suite, voor een zeer gematigde prijs. Een uitstekend restaurant waar wij heel lekker hebben gegeten. Een prima ontbijt met alle zaken welke je je maar kunt wensen. Goed geregeld. Schoon.Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Het heerlijke eten in hun restauarant.

Het heerlijke eten in hun restauarant. zeer gastvrij.

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Eten in het restaurant is een feestje.

Het hotelgedeelte is wat achterhaald.

Eten in het restaurant is een feestje.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Alles is zo goed mogelijk geregeld.

Alles is zo goed mogelijk geregeld.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

streekproducten bij ontbijt

kleine kamer en veel te warm

streekproducten bij ontbijt mooie maar kleine badkamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Lekkere keuken