Beoordelingen over Hôtel La Vanoise 2-sterren

Le Val Claret, Val Claret, 73320 Tignes, Frankrijk

#14 van de 135 hotels in Tignes

Zeer prettig verblijf, we komen hier zeker terug.

We werden gratis ge-upgrade naar de familiekamer op verdieping -1. Die kamer was heel groot, heerlijk. Verder zaten we nu op dezelfde verdieping als de skischoen-kamer en de lockers voor de ski's. Dat was erg comfortabel. Het hotel is in de gelegenheid om zeer aantrekkelijke kortingen te geven op de skipassen, zeker zo laat in het seizoen loopt die korting enorm op. Verder was het ontbijt, het diner en de ' half 6 taart' allemaal erg smakelijk. Het personeel is vriendelijk en meelevend.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Vriendelijke en behulpzame eigenaren en medewerkers
    • Superior Kamer

Wat ons betreft hoeft er niets veranderd te worden. Alleen het weer op donderdag viel wat tegen ;-)

Met een warm welkom in charmant Vlaams-Nederlands werden we ondergedompeld in de persoonlijke en huiselijke gastvrijheid van dit overzichtelijke hotel met 24 kamers. Ook de chef was zeer betrokken en verwende ons met een afwisseling van Franse en regionale gerechten. Zo aten wij onder meer foie gras, geroosterde kwartel, raclette, malse steak, snoekbaars met een saus van rode biet, tartiflette. Iedere avond keuze uit verschillende desserts en meestal verschillende kazen. Allemaal verrukkelijk. De ligging met een uitgang direct aan een centraal gelegen ski-plein met terrassen, skilift en piste is fantastisch. 's Middags konden we lekker rustig in de zon zitten op ons balkon.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Een Skie-hotel

Te kleine badkamer.

Wij hadden voor een standard kamer gekozen maar in deze kamers zijn de badkamers te klein om lavabo, toilet en douchebad te bevatten. Het onthaal is korrekt en zeer vriendelijk. Die dag waren wij de enige klanten en toch was het ontbijt prima in orde en ontbrak er niets. Hotel is zeer goed gelegen voor de wintervakantie/skivakantie en dicht bij een skilift. Een jonge ploeg die weet waar ze naar toe willen.

Geweldige plek aan de piste.
    • Superior Kamer

Geweldige plek aan de piste. Gezellige sfeer in het hotel.

Vriendelijk personeel, knus en schoon hotel
    • Standaard Kamer

Vriendelijkheid van het personeel, hygiëne en sfeer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Erg familiaal hotel met een uitstekende kok, ski-in ski out, wij komen zeker terug.

De grootte van de kamer

Familiaal en aan de piste

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

geweldig
    • Standaard Kamer

hele lieve mensen,lekker eten, een uitstekend hotel

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij.

Niets, alles was in orde!

Het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij. Er werd erg met je meegedacht, zoals bijvoorbeeld de skipas voor het skigebied. Heel fijn dat je in het Engels, maar zelfs ook in het Nederlands te woord wordt gestaan. Het personeel doet heel erg zijn best om een huiselijk sfeertje neer te zetten en slagen daar heel goed in! De bedden waren comfortabel en werden iedere dag voor ons opgemaakt. De kamer/ badkamer/wc waren schoon. Elke dag een lekker ontbijtbuffet. Het diner was ook goed verzorgd, met bijna elke dag een soepje vooraf en diverse soorten kazen. Wat heel leuk is (en lekker) dat er elke dag om vier uur iets gebakken wordt, voor bij de koffie!

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Klein hotel, geleid door jong team enthousiaste mensen (incl.

Klein hotel, geleid door jong team enthousiaste mensen (incl. de drie eigenaren). Iedere avond lekker menu (franse keuken). Weinig faciliteiten en geen grote kamer, maar voor wie komt om vooral lekker te skieen echt een aanrader !

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Vriendelijkheid personeel, afstand tot skilift, ontbijt en...

De skischoenhouders zijn niet verwarmd.

Vriendelijkheid personeel, afstand tot skilift, ontbijt en avondeten (wat de pot schaft).

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Eten was iets minder