Beoordelingen over Le Centaure

5,6

4,9

4,5

6,1

Simpel, goedkoop no-nonsens hotel.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

1. De douchekop mag wel vernieuwd mogen worden. Er kwam water uit, was warm maar had alleen een straal en bleef niet op zijn plaats. 2. De kamerdeuren hebben niet allemaal nummers. Hopelijk kunnen die een keer op de deuren worden aangebracht. 3. Niet afgemaakte renovatie. Blijft een eeuwigdurende belofte van iets moois wat nooit waargemaakt gaat worden.

Hotel is zeer basis, bed, licht, water (wasbak en douche), zelfs een tv-tje, alles doet het. Kamer is niet mooi, maar als je er alleen maar in slaapt maakt dat niet uit. De gangen zien eruit alsof er dertig jaar geleden een renovatie is ingezet, maar nooit is afgemaakt: ongeverfde gipsplaten, halve - of geen vloerbedekking. Echter, het is schoon. Het pand zelf is wel een mooi pand, rustieke eetzaal en een parkeerplaats achter het hotel. Ontbijt is vrij eenvoudig, stokbrood met jam en oploskoffie in een jaren 70 arcopal schaaltje. Eigenaar spreekt alleen Frans en is vriendelijk. Bij het telefonisch melden dat ik later aankwam 's avonds, nam er een jongedame op die goed Engels sprak, maar er is geen garantie dat die er altijd is. Ik kwam zo laat dat er geen personeel meer was, maar de voordeur was van het slot gelaten en er hing een sleutel aan een haak met een briefje waar op mijn naam en kamernummer. Helaas had niet elke kamer een nummer op de deur. Na slim nadenken (en een beetje gokken) vond ik mijn kamer door na de eerste kamer - waar wel een nummer op stond, door te tellen totdat ik bij vermoedelijk mijn kamer stond. Een spannend moment als je de sleutel in het slot doet, hopen dat er niemand achter ligt te slapen die wakkerschrikt van het gerommel aan de deur. Verder, een prima hotel om een nacht door te brengen als je onderweg bent en niet te veel geld wilt uitgeven. Je moet het zeker een keer hebben meegemaakt!

Goedkoop verblijf voor op doorreis.

De staat van het Hotel was niet erg best. Kamers erg gehorig. Geen vloerbedekking op de kale vloer, douchecabine (van plastic) op de kamer maar WC op de gang is niet prettig. Als het hotel wordt opgeknapt heeft het wel potentie.

Was perfect gelegen op weg naar de eindbestemming. Prijs was erg gunstig. De kamer en lakens waren schoon.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Een centaur is een paardmens. Hotel Centaur is een paard dat stapvoets de nieuwe tijd ingaat.

Gezien de ambiance en met enige scepsis na het lezen van de negatieve beoordelingen bij de boeking viel ons niets tegen. Integendeel, het prikkelde enorm onze fantasie. We kwamen aan op de avond van de premier tour voor de Franse presidentsverkiezing. Op de kamer stond nog een ouderwetse grote TV met een enorm beeldbuis. Daar hebben we genoten van de uitslag en de commentaren terwijl de ambiance van de kamer het Franse sfeertje compleet maakte. Op de etage was één toilet voor acht kamers, prachtige rosé geschilderd en met een appelgroene toiletbril. Gelukkig waren we die avond de enige gast. Jammer genoeg konden we de volgende ochtend de toilet niet meer gebruiken omdat de toiletpot met appelgroene bril naar de stort ging en werd vervangen door een eigentijds model. Voor wie van iets anders houdt dan de gelikte formules van de bekende hotelketens moet hier een kijkje nemen, al was het maar voor één nacht.

Bij aankomst valt een robuust gebouw op en bij binnenkomst hang de oude glorie nog houtje touwtje aan elkaar; een gruwel voor IKEA-lifestyle-adepten. Maar daar tegenover een bron voor fantasie; een pracht locatie voor een Hitchcockfilm of een uitdaging voor een creatief jong stel om er met veel creativiteit en met behulp van een oom Dagobert een bijzonder designhotel van te maken. Het ontbijt had de charme van een traditioneel eenvoudig Frans ontbijt: stokbrood, boter en confiture met naar keuze koffie of thee.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Ze weten daar wat gastvrijheid is.

Ik zou het niet weten.

Ik logeer er geregeld op doorreis en het is 'n beetje thuiskomen geworden. Heel weinig centjes en 'n heel goeie ontvangst in alle rust.

Wat mij het meest beviel was de rust en de prijs
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Er is wel erg veel achterstallig onderhoud

Wat mij het meest beviel was de rust en de prijs

Prima, eenvoudig verblijf in karakterrijk pand
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Afwerking kamer, ontbijt was wat karig

Vriendelijkheid, plek

oud, maar proper

oud, maar proper

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima overnachtadres in klein dorp. Heel goedkoop.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers zijn wat gehorig en worden op dit moment opgeknapt

Niet ontbeten. Uitstekend avondeten

Uitstekende prijs/kwaliteit !

Er viel me niets tegen.

De baas zelf schenkt graag koffie bij. Het is een rustige vriendelijke behulpzame persoon.

verouderd hotel dat dringend aan renovatie toe is.
    • Economy Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

verouderd hotel dat dringend aan renovatie toe is. maar de eigenaar was super vriendelijk en deed zijn best.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

welkom

Je kan voor heel weinig geld, goed slapen en ontbijten en je bent welkom : essentie.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Gastvrij , zeer gastvrij zelfs.
    • Economy Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er waren deze keer geen gordijnen in de kamer.

Het feit dat men voor mij nog een slaatje wilde klaarmaken ofschoon het niet op het menu staat.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

geen toilet op kamer, was niet bij de bestelde kamer vermeld...

geen toilet op kamer, was niet bij de bestelde kamer vermeld op booking.com

• Beoordeeld op: 26 april 2015

correcte verhouding prijs/kwaliteit;

het water van de douche liep maar traag weg; best de dag ervoor checken of uw boeking nog geldig is

correcte verhouding prijs/kwaliteit; behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

De democratische prijs en de stilte zo helemaal alleen in...

het ontbijt was niet eens zijn 4€ waard.

De democratische prijs en de stilte zo helemaal alleen in een 18 kamers tellend hotel (op zondag zelfs zonder personeel!)

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Zeer vriendelijke mensen.

Zeer vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Alles.om wat te noemen: geen mogelijkheid voor een koele drNk

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Het personeel is werkelijk alleraardigst.

Het personeel is werkelijk alleraardigst. Vooral de mevrouw die in de middag/avond werkte was zeer attent en charmant.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

aardige mensen, lekker eten, echt heel goed voor de prijs...

aardige mensen, lekker eten, echt heel goed voor de prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De ligging ten opzichte van de autostrade naar Reims en het...

TV zonder afstandsbediening noch aan en uitknop.

De ligging ten opzichte van de autostrade naar Reims en het goede bed. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

Heeft renovatie nodig Gemeenschappelijk toilet Beetje smoezelig