Beoordelingen over Le Domaine De Pairis

233, Route De Pairis, 68370 Orbey, Frankrijk

#1 van de 16 hotels in Orbey

9,7

Heerlijk! Hier kom ik nog eens terug.

1x halverwege het douchen was het warme water op, maar de andere 8x ging het prima. Heerlijke hete douche. Wifi signaal op de kamers is wat zwak, dit was beter in de lounge ruimte.

Lekker eten, schone en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel waarvan enkelen engels spraken. We hebben een heerlijk en speciaal verjaardagsdiner gehad waarbij goed rekening werd gehouden met een gluten intollerantie. Ze hebben er echt wat leuks van gemaakt. Veel oprechte persoonlijke aandacht.

Heerlijk rustig hotel met voortreffelijk meedenkende staf op een ideale plek.

Lekker rustig hotelletje, van binnen gezellig en mooi opgeknapt. Ideale uitvalsbasis voor frontbezoekers wo 1. la Linge is om de hoek, Reichsackerkopf een paar km. Het hotel werd deze dagen gerund door een zorgzame en altijd actieve madame die perfect op mijn wensen anticipeerde (Zoals vroeg ontbijt). Alleen diner op vrijdag en zaterdag maar dan ook prima.

leuk hotel in een mooie streek

Gezellig hotel! Gratis parkeren kan op de kleine parking achter het hotel. Deze parking is niet afgesloten. De gemeenschappelijke ruimtes zijn gezellig ingericht. We waren op doorreis, dus weten we niet hoe het hier is om uitstappen te maken. Het hotel is niet echt rustig gelegen, en ook niet in het centrum van het dorp. Op 20 minuten rijden ligt Kaysersberg, het "village préféré des Français" van 2017. Hier zijn veel restaurants. Ook in Orbey zelf zijn restaurants. Het ontbijt (9,50 euro) is ok. De kamers zijn in orde. Wij kregen een kamer met een bubbelbad. Leuk :) Kortom: leuk hotel in een mooie streek.

De gastvrouw sprak uitsluitend frans, maar was uiterst...

Er was geen mogelijkheid voor koffie en thee op de kamer. Die kon wel tegen betaling in de lounge gekocht worden.

De gastvrouw sprak uitsluitend frans, maar was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren heel netjes en schoon. De locatie ligt vlakbij een prachtig wandelgebied.

Zeker voor herhaling vatbaar

Buitengewoon vriendelijke service, zeer gezellige openbare ruimte, met smaak ingericht. Schone kamers, ontbijt prima, avondeten hebben wij in restaurantjes in de omgeving gedaan.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Vriendelijk hotel! Goed ontbijt!

Er is nauwelijks restaurantvoorziening. Daar gaat men ook mee stoppen. Dan alleen logies en ontbijt. Je hebt wel eigen vervoer nodig om naar een dorpje in de buurt te komen. Langsrijdend verkeer is soms wat luid.

Vriendelijke gastvrouw, prima ontbijt, goede kamer. Mooie omgeving (geen dorpskern in de buurt)

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Een absolute aanrader

Op de kamer was de WIFI niet goed.

De kamer was zeer proper, ruim en gezellig met een prachtig uitzicht op de bergen. De eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze gingen altijd tot het uiterste voor ons. Het ontbijt was overheerlijk en uitgebreid: vers frans brood en croissants, zelfgebakken cake en ze maakten speciaal voor ons spek en eieren. Ze deden ook hun best om voor afwisseling te zorgen. De locatie was ook mooi, direct langs de deur vertrekken wandelroutes.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Prijs-kwaliteitsvol familiehotel zeer centraal gelegen om de Elzas en Vogezen te verkennen

Buiten mag nog één en ander opgefrist worden - géén verlichting op parking- volwaardig restaurant aanbieden

Zeer centrale ligging langs de Route des Vins, goede restaurants in de omgeving; zeer vriendelijk en behulpzaam - zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

We komen nog een keer als we niet op doorreis zijn.

Vriendelijk personeel dat ons na late aankomst nog geholpen heeft aan een restaurantje in het dorp. Erg behulpzaam om het ten alle tijden naar ons zin te maken.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima familiehotel dichtbij Orbey met veel wandelmogelijkheden in de buurt

De inrichting van de kamer was niet helemaal onze stijl. Het zou iets romantischer mogen.

Het is een echt familiehotel, gerund door moeder en dochter en zoon, met een heel persoonlijke service. Ze willen echt alles doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Toen ik mijn voet bezeerde tijdens een wandeling, kwamen ze direct ter hulp met verband en zalf, en een kruk om op te steunen. We hebben lekker ontbeten op het terras buiten, aan de voorzijde van het huis, in het zonnetje. Ondanks dat het hotel aan een vrij drukke weg ligt, is het toch fijn vertoeven in de tuin vooraan. Een ander belangrijk voordeel is dat het stadje Orbey heel dichtbij ligt, en er is daar een supermarkt en een krantenwinkel en restaurants en een toeristische dienst. Heel handig voor een wandeltip en/of een picnic tijdens de wandelingen en/of een etentje 's avonds.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Zeer goed voor zijn prijs : een ruime en nette kamer, het ontbijt is goed

De kamer kan niet goed verduisterd worden. Met het raam open heb je 's nachts lawaai van de kerk.

Een ruime, nette kamer. Het personeel is heel vriendelijk.

Geweldig adres voor een overnachting . Uitstekend bed, heerlijke maaltijd, zeer gastvrij en alles tegen een meer dan...

Geweldige gastvrijheid waarbij de gastvrouw voor ons een heerlijk plaatselijk gerecht had bereid met afsluitend een zellfgebakken pruimentaart.

Goede uitvalsbasis om omgeving te verkennen

Heerlijk ontbijt, rustige omgeving

Hartelijk onthaal ondanks het late uur van aankomst.

Hartelijk onthaal ondanks het late uur van aankomst. Behulpzame gastvrouw. Perfecte kamers.

Vriendelijk onthaal, mooie kamers en verzorgd ontbijt.

Vriendelijk onthaal, mooie kamers en verzorgd ontbijt. Bedankt. Familie Journée.

Goed voor 1 nacht.

Ontbijt goed, (bad)kamer zeer klein, maar proper. Ouderwets hotel. Personeel heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Tijdens onze wandeling begon het te regenen ,ze kwamen ons halen met de auto uit eigen beweging.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed gelegen hotel rustig

transport naar ski gebied met eigen auto

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

prijs - kwalitijdsverhouding super.

een uitgebreider aanbod om te eten

hartverwarmend onthaal

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

uitstekend

ALLES ok

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Mooi middelpunt van de prachtige Elzas!

Fijn hotel tegen de bergen aan, prima om de mooie Elzas (weer) te bezoeken. Mooi centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Schoon en Klantvriendelijk.

Schoon en Klantvriendelijk. Men was zeer hulpvaardig in alle opzicht, ondanks het maar voor een doorreis was.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Super verblijf bij heel aardige mensen

Het was gewoon allemaal super.

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en het bubbelbad beviel ons ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

mooie verzorgde kamer met luxe badkamer

klemmende deur

mooie verzorgde kamer met luxe badkamer

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Lamp kapot

Kamer is ok

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Heerlijk verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Het Franse ontbijt. Beperkte keus. Moeilijk te vinden in het donker....

Mooie kamer. De rust.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Een absolute aanrader

Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten, prima ontbijt, mooie kamer. Alles met veel zorg onderhouden.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De eigenaren hebben het hotel pas sinds januari en dit...

Ik zou liever een wat ruimer bed gehad willen hebben.

De eigenaren hebben het hotel pas sinds januari en dit weekend was het ook echt het debuut voor ze, omdat het vrij druk was. Ze deden ontzettend hun best om het iedereen naar de zin te maken en dat gat een gemoedelijke sfeer. Echt een familiehotel!

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De ontvangst was zeer hartelijk.

De ontvangst was zeer hartelijk. Je kreeg er een "thuis"gevoel. Men had oog voor detail. Prijs - kwaliteit was super .