Beoordelingen over Résidence Odalys Le Mas des Vignes 1-sterren

• Betaald WiFi

3,6

Ga hier niet heen.
    • Appartement

Verouderd en vies. zwembad onder de wespen, haren en het water en troebel door de zonnebrand. Kussens vol gele vlekken. Dit is geen resort!!

Personeel erg aardig en welwillend.

Centraal gesitueerd tussen grote steden en naar de strandplaatsen
    • Comfort Maisonnette met 3 Kamers - 6 Personen

Dat we geen WiFi hadden in ons huisje. En als je WiFi gekocht had moest je nog buiten in het centrum gaan zitten. Niet erg prettig als het hard waait of regent. En dat er geen toilet beneden was viel ons ook erg tegen. Staat niet in de reisbescheiden en ook niet op de site. En dat er veel te veel katten loslopen vinden we ook niet prettig.

We hebben geen kamer gehuurd maar een huisje,dus ontbijt is voor ons niet van toepassing. Dat we 2 terrassen hadden was wel fijn,als je aan de ene kant geen zon had kon je naar het andere terras.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

goede animatie, kinderanimatie.

Een te klein zwembad voor het aantal huisjes, was er altijd veel te druk. Niet verzorgd genoeg buiten(teveel onkruid) redelijk smalle parkeerplaatsen...

goede animatie, kinderanimatie. Lekker ontbijt, gezellige huisjes met alle benodigdheden. Mooie ligging. Vriendelijk personeel