Beoordelingen over Résidence Odalys Le Hameau du Mottaret 3-sterren

5,9

• Betaald WiFi

3,1

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima appartement op perfecte locatie aan de piste, maar ijs en ijskoud door kapotte vloerverwarming
    • Studio (4 Volwassenen)

De vloerverwarming was kapot en met buitentemperaturen tot -30 in de nacht was dit eigenlijk niet te doen. We kregen niet de indruk dat hemel en aarde werd bewogen om dit weer werkend te krijgen, waardoor wij achterbleven met 2 kleine mobiele kacheltjes en heel veel dekens. Eigenlijk was het gewoon schandalig, het ijs zat aan de binnenkant van de ramen! Ook werd de borg niet correct vrijgegeven, waardoor ik een maand heb moeten wachten ook al was deze via mail al wel akkoord gegeven..

Bij aankomst om 7 uur 's ochtends hadden wij het geluk bij het openen van de receptie gelijk in te kunnen checken in de kamer. I.t.t. vele andere franse appartementen was deze badkamer best netjes en relatief modern. De locatie aan de piste kan bijna niet beter, behalve dat de horeca niet om de hoek is. Supermarkt op 2 min. lopen is wel heel fijn

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Veel sneeuw, prima stokbrood op loopafstand, dichtbij de pistes.
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Waterkoker deed het regelmatig niet. We wisten natuurlijk al: een appartement voor 4 a 5 personen betekent in Frankrijk: krap voor gezin met 2 kinderen.

Alles wat nodig is was aanwezig. De kleine supermarkt op 2 minuten lopen had alles, natuurlijk ook lekker vers brood.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Een heerlijke vakantie gehad in een prachtig wintersportgebied
    • Appartement met 2 Kamers (6 personen)

Het appartement was iets ruimer dan ik had verwacht en heerlijk warm door vloerverwarming. Komend vanuit de tropen was dit tijdens de wintersport wel heel fijn! Appartement was prima, bedden comfortabel, badkamer klein maar goed.

In 1 woord: geweldig!!!
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

De locatie is top! Wij zaten in een twee-kamer appartement. En in combinatie met de lage prijs vonden wij dit een topaccomodatie! Het was schoon en netjes. En direct aan de piste. Daarbij konden wij bij aankomst zaterdagochtend om 10.15 uur al direct inchecken, dat was helemaal top. Zodoende stonden wij zaterdagmiddag om 13.00 uur gewoon al op de ski’s!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Liefdeloos ingericht appartement dat urgent onderhoud nodig heeft op gebied van kranen, schilderwerk
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Accommodatie is zeer gedateerd en toe aan renovatie: lekkende kranen in badkamer en keuken, smoezelige hoezen over banken en kussens en verveloze wanden met schimmel in de badkamer. Ventilatie is onvoldoende. Kookplaten zo versleten dat op de gok gekookt moet worden.

Locatie is fantastisch, geen enkele geluidsoverlast van buren of nabijgelegen horeca.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

prima verblijf (maar gehorig) in een fantastisch ski gebied
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Wij hadden een 2 kamer appartement, een handdouche in de badkuip die je niet op kunt hangen, de bedden en slaapbanken zijn aan de korte kant. Wat echt tegen viel was de geluidsoverlast (wat komt door de zeilen vloer, waarbij je geregeld de buren kunt horen, zeker als er tot 3 uur s nachts met stoelen en banken geschoven wordt). de 2 pitjes waar je op kunt koken is wat aan de geringe kant, weinig parkeerplaatsen voor de deur (maar een parkeergarage in de buurt, waar je tegen betaling je auto kunt plaatsen). wifi kan je tegen dure betaling enkel in de receptie gebruik maken.

uitgebreide keukeninrichting (zo veel pannen en potten, bestek etc). skibus voor de deur, je kunt zo uit je appartement skieeen. Bij een mankement komt binnen een uur de technische dienst langs om reparatie te verrichten. supermarkt op loopafstand. Mooi skigebied. een linnenpakket is gratis, wat weer een meevaller is. vriendelijk personeel, om 1uur konden we al in de kamer, terwijl de papieren 5 uur aangaven, dat is een meevaller!

De skipistes waren super, het verblijf was ondermaats
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

De accomodatie is verouderd. Het is dringend toe aan een opknapbeurt. Je moest extra betalen voor tv en WiFi, jammer ☹️

• Beoordeeld op: 17 april 2017

goede locatie
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

geen internet op appartementen kan niet meer in deze tijd! Internet aan receptie werkt zeer slecht. Dit is echt een minpunt.

goede locatie

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Redelijk verblijf.
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Verouderd appartement. Sommige spullen waren kapot. Slecht uitzicht.

Prima locatie. Dicht bij winkels en piste.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

voor een skivakantie een perfecte locatie en zeker voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

staat van onderhoud inventaris, tikje versleten. Keukenuitrusting is minimaal

Nabijheid pistes en alle voorzieningen ook kortbij

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

gebied zeer aan te raden
    • Studio (4 Volwassenen)

kamers waren zeer klein, bedden niet comfortabel.

omgeving is super

• Beoordeeld op: 8 maart 2015

De kwaliteit van de spullen.

De kwaliteit van de spullen. Meubilair etc. Is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

locatie