Beoordelingen over Hôtel Le Lascaux 3-sterren

109 avenue Jean Jaurès, 24290 Montignac, Frankrijk

#3 van de 18 hotels in Montignac

weing aantrekkelijk ondanks goede bedoelingen van eigeneer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Eigenaar deed zijn uiterste best,echter hij zou hotel moeten sluiten tijdens deze periode. Er is geen aanbod tijdens wintermaanden,ook niet in andere restaurants,het was er kil en koud en niet meer voor herhaling vatbaar.Spijtig voor deze ondernemer.

Fijn verblijf
    • Superior Kamer

Schone, mooie, moderne kamer. Tuin met ligstoelen. Centrum op loopafstand. Keuze uit restaurantjes. Supermarkt in de buurt. Goede uitvalsbasis naar de verschillende uitstapjes.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het ontbijt was bijzonder gevarieerd, vooral de grote...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

We kwamen iets na 20u30 toe, maar konden niet meer souperen. Dat zijn we op nog plaatsen tegengekomen. Blijkbaar moesten we reserveren. We kunnen dat begrijpen, maar mochten we het op voorhand weten, dan zouden we er rekening kunnen mee gehouden hebben. Misschien kan dat vermeld worden bij Booking.com. Gelukkig vonden we in de buurt een hotelletje-restaurant waar de uitbaatster wel bereid was nog iets klaar te maken: en het moet gezegd, het was uitstekend!

Het ontbijt was bijzonder gevarieerd, vooral de grote diversiteit in viennoiserie

Goede parkeergelegenheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Het leek te gaan om een wedstrijdje om bovenaan in de waardering te komen. Bij mij is goed goed genoeg

Goede parkeergelegenheid

hotel ligt dicht tegen centrum van Montignac - leuke...
    • Superior Kamer

hotel ligt dicht tegen centrum van Montignac - leuke tussenstop - ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Aanrader
    • Superior Kamer

Super locatie. Personeel verdient echt een pluim voor het goede eten, goede sfeer en erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Kamer was groot en uitstekend ingericht.

Als ik dan een opmerking moet maken dan zou het zijn dat de parkeerplaats wat slecht onderhouden was maar dat kan ook komen door weersomstandigheden en de vroege tijd in het jaar dat we daar verbleven. Absoluut geen showstopper.

Kamer was groot en uitstekend ingericht. Geweldig lekkere douche en een complete badkamer. De eigenaar is tevens de kok van het restaurant en kan uitstekend koken. Perfecte bediening en lekker gegeten. Ook het ontbijt, met bijbetaling, was zeer uitgebreid en zeker het extra geld waard.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Airco op de slaapkamer en dorp/centrum op loopafstand.

Restaurant ziet er ongezellig uit, zijn in dorp gaan eten 's avonds. Waren op doorreis naar Spanje. Ontbijt niet gedaan, was erg duur. Tuin ook niet gezellig ingericht. Geen bar om even iets te drinken.

Airco op de slaapkamer en dorp/centrum op loopafstand. Goede WIFI en centrale computer in hal.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Nous avons beaucoup apprécié l'accueil.

Nous avons beaucoup apprécié l'accueil. La déco est très réussie ! Une belle chambre au coeur de Montignac centre. Super petit déj. Je recommande vivement de séjourner ici.

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Het avondeten was heel lekker

Het avondeten was heel lekker

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Comfortabel bed, mooi ingerichte kamer.

Hygiene kon beter.

Comfortabel bed, mooi ingerichte kamer. Eten zeer goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Mooie moderne hotelkamer, super vriendelijke eigenaren.

Een zwembad in de tuin zou ervoor zorgen dat we meerdere nachten blijven!

Mooie moderne hotelkamer, super vriendelijke eigenaren. Heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Hotel met mooie propere kamers en eigen parking.

Hotel met mooie propere kamers en eigen parking. Rustige vriendelijke eigenaars. Hun restaurant is een klein sterretje waard.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

De geweldige historische kamer met moderne douche

Het ontbijt was gezien de prijs wat matig

De geweldige historische kamer met moderne douche Een heerlijk verblijf in een geschiedenis rijk kasteel