Beoordelingen over Hotel Le Mistral 3-sterren

13 Rue Des Belges, Cannes City-Centre, 06400 Cannes, Frankrijk

#26 van de 103 hotels in Cannes

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Aardige behulpzame meneer bij de receptie.
    • Comfort Kamer

Er waren 2 haardrogers de ene was kapot en de andere functioneerde bijna niet.

Aardige behulpzame meneer bij de receptie. Klein maar goed hotel. Schone kamers. Op een perfecte locatie om de stad te verkennen of naar het strand te gaan.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

• Comfort Eenpersoonskamer

de bureau ruimte viel tegen. Mijn laptop kon er net staan, maar dat is niet ideaal als je bv wilt werken. Er was wel geluid tot 1 uur snachts in het gebouw en op straat. later was alles stil

Ontvangst was heel erg vriendelijke met goede uitleg. Het was schoon en locatie was perfect. Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Erg leuk om voor minder dan €100 tussen "the rich and famous" te kunnen overnachten
    • Privilege Kamer

Er was geen parkeerplaats. Terwijl ik dat wel in mijn zoekopdracht had ingegeven. en de luxaflex in de badkamer kon niet dicht.

De locatie is geweldig. Echt pal naast de boulevard en het festivaltheater. leuk om een keer te zien. je breekt je nek over de Bentley's en de Ferrari's daar.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Locatie en vriendelijk personeel.

Locatie en vriendelijk personeel. We kwamen aan om 11.30h waarop ze onze kamer direct klaar gemaakt hebben en we om 12.00h konden inchecken.