Beoordelingen over CGH Résidences & Spas Le Village De Lessy 4-sterren

1230 Route de Samance , Le Chinaillon, 74450 Le Grand-Bornand, Frankrijk

#19 van de 30 hotels in Le Grand-Bornand

5,6

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ervaring zou beter geweest zijn wanneer we rechtstreeks bij het hotel geboekt zouden hebben
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Doordat we via booking hebben geboekt zaten we op de afdeling van het washok waar geen mooi uitzicht was (op de andere 3 kamers na heeft iedereen prachtig uitzicht op bergen, etc). Ze haten booking dus boek liever rechtstreeks bij hun. Alle gasten die rechtstreeks boekten kregen in de maand januari gratis ski materiaal, maar wij boekten via booking en dus wij niet, terwijl had gezien dat we via booking al zo'n 200 euro extra hebben moeten betalen. Tevens moesten we tweemaal toeristenbelasting betalen (1x via booking en 1x via uitchecken). Verder geen rondleiding gekregen en de codes die je nodig hebt voor de buiten deuren zijn ons ook niet verteld (moesten we zelf uitzoeken).

Bedden waren heerlijk, ruimte was prettig warm, zwembad was fijn met 2 bubbelbaden. Locatie aan de piste was perfect.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Super locatie, leuk dorpje en genoeg ski-mogelijkheden!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

De grootte van het apartment voor 7 personen was vrij klein.

aangezien we in Apartment J zaten, met uitzicht op de piste en loopafstand van de lift- was het perfect! wel was het heel ver van de receptie vandaan maar dat is minder erg. Als je in een ander apartement zit, zit je wel erg ver van de piste wat niet fijn zou zijn met ski's sjouwen

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prijs-kwaliteit
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

De structuur van het gebouw: het zijn geschakelde gebouwen die via gangen en liften, (merendeels) zonder daglichttoetreding, met elkaar zijn verbonden. Niet erg overzichtelijk en onaantrekkelijk.

Prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prettig maar er zijn verbeterpunten.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

De WIFI verbindingen hadden beter gekund nedt als de zenders op de satelliet televisie (heel veel Franstalige zenders)

De kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Redelijke accomodatie, zwembad is ok, wel een groot aantal...

Kamers (2 slaapkamers) : 1 slaapkamers is echt superklein met 2 bedden erin gepropt. Het is wat dat betreft echt Frans: klein en duur

Redelijke accomodatie, zwembad is ok, wel een groot aantal gebouwen waar je met de liften van de ene naar de andere moet om naar beneden te komen. Van gebauw e naar f naar g naar h naar i. Dus een hele toch

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

goede service

de appartementen liggen in verschillende gebouwen die allemaal aan elkaar verbonden zijn met liften. Wij moesten 5 liften gebruiken om bij de begane grond te komen en dat kost veel tijd

goede service

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

De authenticiteit van de locatie, het comfort en de...

De kwaliteit van de Wifi-verbinding was eigenlijk het enige minpunt.

De authenticiteit van de locatie, het comfort en de mogelijkheden van de accommodatie waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Locatie uitstekend.

De lange weg door gangen en liften.

Locatie uitstekend. Appartement functioneel en voldoende ruim. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

fijne locatie, prima appartement met goed uitzicht.

jammer dat receptie lounge niet wat langer geopend is 's avonds.

fijne locatie, prima appartement met goed uitzicht.