Beoordelingen over Le Villiers 2-sterren

5,2

6,1

5,1

Zo vies

Zie het verhaal hierboven, mocht je erheen gaan ga dan niet als je overgevoelig bent voor stof, schimmels of dieren haren.

Het was gewoon heel vies, alles is vervallen, trappenhuis is levens gevaarlijk leuning zat los je zakt zo door de spalen heen. Gaten in de trap gaten in de muren van de kamer neuspeuters aan de muur douch vol schimmel en vieze plekken. Douch was zo lek als een zeef, echt een smerige bedoeling daar! Als je kinderen hebt is het ook niet verstandig om te gaan, overal scherpen hoeken van afgebroken muren, afzuigers en her en der glas zowel in het trappenhuis als op de hotelkamer. Ook word er aangegeven dat de kamers een bad hebben maar dat is er niet.. wees blij want dan loop je waarschijnlijk nog blauwalg op ook.

Het was oud en Versleten.

Het was oud en Versleten. En vies. Wasmeubel+was bak vielen bijna van de muur. Wc daarvoor mocht je niet groter dan 1.50 voor zijn om tussen de wc en was bak te kunnen. Verder stond de wc pot gewoon. Los. Bij bas lieten alle kitnaden los met alle vuiligheid van dien.

Elk voordeel heb se nadeel (J Cruijff) :-D

Erg gedateerd. Douchedeur stuk (niet compleet), föhn niet aanwezig, kamer stonk naar rook, geen lift, vage parkeerprocedure...

Locatie: 2 minuutjes vanaf de Peripherique, 15 minuutjes lopen naar de Arc de Triomphe, busstation en metro voor de deur. Zondag vrij parkeren. Top!!!

Foto's geven zeer foutief beeld. Basiskamer met bed, basis douche. Hygiëne is aanvaardbaar. Duur voor wat het is, maar te verwachten naar de normen van Parijs.

Parijs is altijd leuk en het was tegen een aantrekkelijke prijs. Jammer van de misinformatie.

de foto's op de site toonden een best wel mooi hotel met mooie kamers, maar in de praktijk viel dit zwaar tegen : een verwaarloosd gebouw en de kamer was minuscuul en zeer sober.

Metro tegenover het hotel.

Accomodatie was oud en vervallen. Totaal niet zoals op de foto's. Geen echte deuren, maar gewoon schuifdeuren in de kamers, waardoor je alles kon horen vanuit de douche en het toilet. Wifi had een slechte verbinding. Veel lawaai als iemand door de gang stapt.

Metro tegenover het hotel. Veel eetmogelijkheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Prettige locatie met bakker en metro voor de deur, maar matige hygiëne

We hebben al vele malen overnacht in Hotel Le Villiers (oa vanwege de locatie, de prijs, de bakker en de metro), maar helaas is de hygiëne - voornamelijk in de badkamer - er heel erg op achteruit gegaan. Wij betaalden in april 2017 maar EUR 71 voor 1 hotelovernachting (2-persoons kamer incl. 1 hond die gratis mag overnachten); normaal ligt dit rond de EUR 100 per nacht. Toen ik bij het uitchecken aangaf dat de badkamer wel erg vies was (de douche was prima, maar er zaten urinevlekken op de muren), werd ons verteld dat het hotel binnenkort sluit voor een verbouwing en dat er daarom zulke lage prijzen worden gevraagd. Dat er vieze vlekken op de muren zaten had te maken dat er binnenkort toch verbouwd gaat worden - een excuses kregen we niet. Wij zijn erg benieuwd of ze de redelijke prijzen aan kunnen houden na de verbouwing en of de hygiëne er op vooruit zal gaan.

De locatie van Hotel Le Villiers is uitstekend met de warme bakker (aanrader ipv ontbijt in het hotel) en metro voor de deur. Met de metro verplaats je je gemakkelijk door de stad en het is heerlijk om nog maar 50 meter naar het hotel te hoeven lopen na een lange dag in Parijs. Als je met de auto naar de stad komt, parkeer je gemakkelijk naast de Pheripherique in de Indigo Parking aan Blvd de l'Yser voor zo'n EUR 36 per dag. De bedden zijn prima voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Eén trieste bende!

Alles! De kamer met behang wat losliet, schimmelplekken in het plafond, lampen die stuk waren, onverzorgd ontbijt. Er is geen enkele overeenkomst tussen de foto's op de website en de realiteit!

De receptionist bij aankomst was heel vriendelijk.

Tegenover metro

Tegenover metro

Zeer slecht en erg vies.

te gaan douchen

Niks!!!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Ik heb teveel betaald

Ik heb teveel betaald Ik had ontbijt voor 1 dag 3 persoons Heb voir 2 dagen betaald Die 24 euro wil ik graag terug

Ik zou het niet aanbevelen Ik hief niet perse luxe maar wel schoon

Overal waterschade en schimmel in badkamer airco werkte niet. We zijn na de eerste nacht vertrokken

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Een verblijf op goede locatie, lekker bed, maar waar letterlijk de verf van de muren afvalt.

Veel !!!!!! achterstallig onderhoud

Binnen het Centrum. Lekker bed. Goedkoop ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2015

kleine kamer, maar comfortabel bed en beddegoed

onthaal was sec niet echt hartelijk straatlawaai, met ramen dicht ok horigheid andere kamer (koppel naast ons had "leuke tijd" ...) kleine badkamer, watertemperatuur ok

kleine kamer, maar comfortabel bed en beddegoed

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Locatie was goed.

Alles aan t hotel. Schimmel aan de muur. Ok..kunnen we nog net mee leven. Maar ook nog drek in de wc. Bleek dat de wc niet doorgetrokken kon worden. De balie medewerker kondigde nog aan dat dit vaker in deze kamer voorkwam. Met moeite toch een andere kamer gekregen. Alles was t zelfde alleen de wc deed t. De volgende dag zijn we naar een ander hotel gegaan. Een 3 sterren. Wereld van verschil.

Locatie was goed. Midden in het goede gedeelte van Parijs.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Slecht vervallen hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Prima bed en uitstekende douche!

Achterstallig onderhoud gangen trappen kamers, interieur-stijl kamers niet geheel onze smaak, nogal Leenbakker.

Prima bed en uitstekende douche!

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

beestjes uit douchekop zien komen.

beestjes uit douchekop zien komen. schimmel overal. witte substantie aan bed.....

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Le Villiers