Beoordelingen over Le Hameau de Passy 2-sterren

48, rue de Passy, 16e Arrondissement, 75016 Parijs, Frankrijk

#709 van de 1.578 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De behulpzaamheid personeel was erg goed.

De behulpzaamheid personeel was erg goed. Mooie locatie in het centrum tegenover een plaza. 15 minuten loopafstand van de eifeltoren en allerlei winkels in de buurt.

Heel vriendelijk personeel

Extra's bij het ontbijt: fruitsla kwam uit blik ( gemengd fruit uit blik). Ook de kaasplank was was armetierig ( smeerkaas van het type la vache qui rit!) En dat terwijl frankrijk toch gekend is voor de kaas. Hotelkamers hadden alles wat nodig was, maar heel krap.

Heel vriendelijk personeel Goede locatie als uitvalbasis

Voor een 2-sterren hotel is het oke

Dat je niet kon kiezen wat je als ontbijt wou hebben. Je kreeg een mandje op tafel en dat was het. Daarnaast was de ontbijtzaal erg klein, je moest wachten op andere hotelgasten totdat ze klaar waren met eten.

De ligging van het hotel is super. Midden in het centrum, maar toch lekker rustig.

Voor deze prijs op deze locatie vind je waarschijnlijk niet beter.

Personeel reageert functioneel. Misschien wel inherent aan Parijs. Wij zijn klein van stuk en redden het daarom in deze douche maar tjonge tjonge wat is die klein. Foto's van kamers zijn overdreven mooi.

Locatie is top! Fijn dat er een ontbijt was. Niet teveel van verwachten voor deze prijs.

Goede kamer, slecht ontbijt

Het ontbijt is ondermaats. Niets van wat je krijgt is vers. Zelfs de fruitsap niet. De croissants zijn oud en het brood is hard. Geen buffet! De kamer en badkamer zijn wat aan de kleine kant. De vuilbak van mijn kamer was niet leeg gemaakt. Er lag rot fruit in.

De kamer en badkamer zijn zeer hygiënisch en proper. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Toplocatie!: 15min stappen van de Eiffeltoren. Parking is aan de dure kant. €35 per dag!

Toplocatie!

Vlakbij de Eiffeltoren (ca. 10 min. lopen), aan sfeervolle straat gelegen, leuke winkels en horeca, hotelkamers grenzen aan binnentuin waardoor het er heerlijk rustig is.

het was heel warm , ik vroeg of men airco had , negatief maar er ging voor een ventilator gezorgd worden, deze kwam echter maar de tweede dag , maar men trachtte toch wel het euvel op te lossen, wel heel rustige locatie in een betere buurt van Parijs

Aanrader deze locatie, fijn hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Het enige wat ik mistte, was een hotelbar of een bar in de buurt om s'avonds nog even een drankje te nuttigen.

Locatie was uitstekend, alle bezienswaardigheden waren goed te doen met bus en metro. Ontbijt was goed, simpel maar wel vers en lekker. Kamer was netjes, inclusief ligbad in de badkamer.

Was ok

Het ontbijt viel tegen: alleen confituur geen vers beleg of chocopasta als alternatief voor de kids. Mini croissanrje, mini koffiekoek, en broodje met 1 confituurtje. Kamers zijn klein, geen extra stopcontacten.

Locatie is top; propere omgeving veel boetieks in de buurt. Metro was dichtbij. Om ergens te geraken wel steeds met metro te gaan en redelijk wat haltes.

Locatie zou ik aan iedereen aanraden.

Locatie zou ik aan iedereen aanraden. In het 16e arr. lig je overal vlakbij en kan je toch genieten van de rust na een drukke dag parijs. De bedden waren top.

GOED

Het lawaai van de kamer naast ons geboekte kamer (werd wel goed beoordeeld door het personeel aan het onthaal die ons meldde dat we dit onmiddellijk aan de receptie hadden moeten melden. er werd nadien onmiddellijk gereclameerd bij de kamer die het lawaai veroorzaakte)

Het ontbijt is matig, maar komt overeen met de prijs

Heerlijk schoon.

Accommodatie goed en goed gelegen, MAAR de muren zijn flinterdun. Ik kon mijn buurman letterlijk horen spreken met zijn vrouw aan de telefoon. Ook haar respons was te verstaan.

Heerlijk schoon.

Voldeed aan de verwachting

Op het hotel heb ik geen negatieve opmerkingen. Het parkeren is, als je gebruik maakt van een parkeergarage, duur (40 euro per etmaal).

De kamer was puur slaapplaats. Daaraan voldeed hij ruimschoots. Het ontbijt was sober, maar deze was inclusief. Je mag, denk ik, er niet meer van verwachten voor de totaalprijs.

De locatie was perfect, dicht bij het centrum en toch zéér...

Kleine kamer, met amper gelegenheid om bagage kwijt te kunnen. Veel inloop van vuil (sneeuw en zout in dit geval) doordat de kamer direct aan de toegangstrap en lift grenst

De locatie was perfect, dicht bij het centrum en toch zéér rustig.

Keurig hotel , nette kamers en door de ligging in een...

Keurig hotel , nette kamers en door de ligging in een binnenplaats totaal geen last van het geluid van verkeer e.d. En dat op 5 min. Lopen van de Eifeltoren.

Ondanks de rokende kamermeisjes een heel fijne rustige schone uitvalsbasis voor een bezoek aan Paris

Het huishoudelijk personeel nogal kortaf bij ontbijt. En zij rookten dagelijks voor onze kamerdeur/onder ons raam, daardoor moesten we steeds weer de ramen sluiten. Heel storend!

Heerlijk rustige lokatie en toch op loopafstand van de Eiffeltoren. Schone kamer en badkamer. Vriendelijke en behulpzame nachtportier. Lekkere broodjes bij ontbijt.

Te doen voor een weekendje

Het ontbijt kon veel beter. Heel weinig keus. Wifi was super slecht! De deur van de badkamer kon niet helemaal open want het bed zat erachter. Vond dit wel vervelend.

Het bed sliep heerlijk! Er was genoeg verlichting in de kamer. En genoeg stopcontacten in de kamer. De thee was lekker. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Voor een paar nachten is het wel te doen. Eiffel tower was op 10 min loopafstand!

Een rustige locatie om Parijs te ontdekken

Onze kamer was klein en ook de trap (er is geen lift) is krap.

De binnentuin die het hotel heeft is heel fijn. Een oase van rust in het drukke Parijs. Er is ook heel weinig geluid in de slaapkamers.

Uitstekende ligging, alle kamers naar binnentuin gericht, rustig en gezellig.

Gezellige kamer, zeer goed bed, klein terrasje buiten in het groen. Alle kamers komen uit op een heel rustige binnentuin. Zeer goede ligging, kleine wandeling naar Eifeltoren. Lekker ontbijt, weinig keuze maar écht in orde prijs/kwaliteit.

De locatie is top, 10 minuutjes lopen naar de Eiffeltoren!

Het is wat aan de kleine kant, maar ruim genoeg om er de nacht door te brengen voor city trips.

De locatie is top, 10 minuutjes lopen naar de Eiffeltoren! Iets verderop is een prima particuliere parkeerservice om je auto te parkeren.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prima hotel om Parijs te bekijken.

Er zijn veel klachten op deze site over het ontbijt. Maar daar is niets mis mee. Het is Frans-ontbijt. Koffie, thee, appelmoes, jam- croissantjes, pain au chocolat en stokbrood. Voor Franse begrippen een gewoon ontbijtje. Als je extra wilt kun je het krijgen. Geen probleem.

Prima 'frans' hotel. Dat betekend klein en knus. Prima rustige buurt, toch veel winkels en restaurants in de buurt en dichtbij de Eiffel-toren (1km). Op 100 meter afstand een betaald openbare parkeergarage voor de auto. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Wel Franse formaten, klein en knus. Met de warme dagen een ventilator op de kamer. Vlak bij 2 metro-stations, dus je komt overal. De ingang is een klein poortje door naar een binnenplaatsje. Als je een knus schoon hotel zoekt in een rustige omgeving van Parijs is dit een aanrader.

Toen we toekwamen dachten we waar zijn we nu in verzield. Maar eenmaal het galereitje gepasseerd wauw dat was een leuke verrassing.De kamers zijn basics maar heel proper.Dag en nacht kan je tegen betaling drank kopen van champagne tot koffie en steeds met een glimlach. Het was ideaal voor ons want ik was daar met 3 twintigers cafees en restaurants bij de deur .En 10 min wandelen van de eifeltoren.Dus bij deze het was top top top!!

Midden in Parijs, betaalbaar, fijne bedden, propere kamer, prima badkamer en lekker ontbij!

De rolgordijnen zijn aan vervanging toe en het was niet duidelijk bij de boeking dat je voor €30 per dag je auto in een nabije parkeergarage moet zetten. Er is gratis WiFi maar voor maximaal 2 personen, wij waren met 4 dus onze kinderen konden niet op internet met hun tablets (daar hadden we wel op gerekend). Voor een **hotel is alles verder echt prima in orde.

De kamer was licht, heel schoon, fijne bedden, ruim voldoende dikke handdoeken, voor 2 sterren goed uitgerust (föhn, bureautje, kast met kleerhangers, zeep in dispensers), simpel maar lekker ontbijt (verse broodjes, viennoiserie, boter, confituur, jus d'orange, koffie/thee/warme chocomel/warme melk), zeer vriendelijk personeel. De Eiffeltoren was daadwerkelijk op loopafstand (10 minuten, mooie wandeling) en de straat biedt veel mogelijkheden qua winkelen, een winkelcentrum recht tegenover met supermarkt en Starbucks, veel restaurantjes en een prachtige buurt om rond te kijken.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Lekker slapen op een mooi locatie maar..

- Ontbijt is minder omdat je veel zelf extra moest betalen maar croissant, broodjes, jam en boter waren wel inclusief. - Douche te klein en bad te kort. - Slechte wifi.

- Geen geluidsoverlast. - Mooie locatie dichtbij de Eiffeltoren en winkeltjes. - Prima bedden. - Voor een hotel zo dichtbij de Eiffeltoren is het best een prima prijs (ongeveer € 45 p.p.)

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Proper,goed,alleen ontbijt zeer beperkt.

Ontbijt. Enkel confituur. Geen charcuterie, geen kaas,geen yoghurt ....

We konden 's nachts arriveren.we hadden 4 pers kamer. Goede bedden,netjes,handdoeken genoeg.alles goed eigenlijk.alleen het ontbijt was heel beperkt voor de prijs.zeer kleine ruimte , je kreeg geen bord om je brood op te smeren ,moest op een glazen tafel. Per persoon 1 broodje,1 mini croissant, 1 ander zoet koekje.enkel confituur, geen charcuterie, geen kaas.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Heel plezant hotel in het centrum van Parijs

Van het ontbijt hadden we meer verwacht. Kleine ontbijtruimte met standaard viennoise en confituur. Charcuterie en cornflakes voor de kinderen waren leuk geweest. Gelukkig hadden we geen fruit besteld als extra (was helaas uit blik en niet vers, zoals de mevrouw langs ons ondervond :-))

De ligging (+/-1 km van de Eiffeltoren) en de kamer waren heel goed. Alles was aanwezig om ons verblijf aangenaam te maken. De mevrouw van de receptie was super vriendelijk. De man ook, maar die had iets meer tijd nodig om los te komen. We sliepen op de bovenverdieping op een leuk ingerichte gezinskamer. TV en internet werkten zoals het hoorde.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Een oase van rust in de Rue de Passy

Dit hotel ligt op een prachtige locatie, in een heel stil straatje, een soort hofje. Als je de drukte van de stad een beetje wilt ontlopen, is dit het perfecte hotel. Passy is een rustige buurt, met veel mooie winkels en de Eiffeltoren is op loopafstand. De kamers zijn prima, het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is simpel maar goed, met lekkere koffie en broodjes.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed hotel in een leuke wijk.

Onbijt goed, maar beperkt. Prima voor ons, anders buiten aantal leuke bakkerijen in de straat. Kamer en bed zijn aan de kleine kant.

Locatie absolute aanrader. Parkeren in begin van Le Passy. Toeristenfieten tegenover hotel of per metro afhankelijk van bestemming Le muette of Passy beide 5 min. Het hotel ligt in een leuke wijk, 15min lopen van Eiffeltoren. Kamer en bed redelijk klein, maar zeer schoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Parijs was fantastisch en voor herhaling vatbaar, hotel éénmalige verkeerde keuze.

De kamer was niet op tijd gereed (15.15 uur i.p.v. 13 uur). Daarnaast was er zeker geen sprake van uitzicht op de tuin: de kamer was donker en als je op je tenen via het raam probeerde om iets te zien zag je een tegenoverliggend gebouw (zie foto's). Het ontbijt was ronduit slecht/smakeloos en in een ongezellige ruimte.

De locatie was ok

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Het ontbijt was goed geregeld.

Ivm de hoogste verdieping een vervelende trap. De douche was erg onhandig omdat deze niet opgehangen kon worden. Daardoor werd de gehele badkamer nat.

Het ontbijt was goed geregeld. Kamer was lekker ruim.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Eenvoudig maar goed adresje in Passy

Normale prijs voor deze wijk maar toch vrij duur voor een 2-sterrenhotel. Wenteltrap zonder lift is niet ideaal voor wie moeilijk te been is of veel bagage bij zich heeft.

Locatie in de Passy wijk aan een rustige binnentuin weg van het verkeer. Eenvoudig comfort maar alles in orde. Vriendelijk personeel. Behoorlijk ontbijt aan tafel geserveerd.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

geweldig

ander ontbijt.

ontbijt was goed. alleen elke dag hetzelfde.

Als je buiten je ontbijt wilde moest daar extra voor worden...

Als je buiten je ontbijt wilde moest daar extra voor worden betaald. Het ontbijt moest dan 10 meter verder worden gebracht.Belachelijk.

Perfecte ligging, zeer rustig en toch midden in het centrum.

Perfecte ligging, zeer rustig en toch midden in het centrum. Kleine maar zeer nette kamers.

prettig en goed.

Geen prettige ontbijtruimte. Ligt in een souterrain.

Ligging, nabij/in centrum en rustig.

Location, prijs/kwaliteit

Location, prijs/kwaliteit

Zeer tevreden, goede prijs/kwaliteit

De douchecabine is te klein (voor grote mensen).

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. De verzorgde accommodatie. De ligging.

Rustig, in het centrum, schoon.

Rustig, in het centrum, schoon.

Simpel en goed voor een korte citytripje.

Het uitcheckuur was voor mij te vroeg. En het ontbijt was niets speciaal.

Simpel en goed voor een korte citytripje. Vriendelijk personeel ook.

Ontbijt en mannelijke receptionist

Hygiene en locatie

Alles wat je nodig hebt, maar geen luxe

De wenteltrap naar de hogere verdiepingen

Het hotel is een oase van rust, vlak bij de oecd

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Top bedden

Het ontbijt had wel iets meer gemogen maar het was wel goed.

Top bedden

Grotere kamer had wel gemogen

Qua prijs kwaliteit verhouding was het zeker geslaagd👌🏻 Leuk hotel Alleen voor te slapen Ontbijt was matig

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Te weinig comfort

Voor het bedrag van de kamer waren de faciliteiten zeer matig

De locatie en de stilte waren prima

Heel gemiddeld.

Er was geen wifi-verbinding.

De kamers zijn wel erg klein.

Le Hadeau de passy

Het personeel

Loopafstand bij Eiffeltoren.

Beperkte ontbijt. Geen ei of betaal je vier euro voor!! Pakeren kost 25 euro per nacht.

Loopafstand bij Eiffeltoren. Schoon en hygieen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

om terug te keren, goeie prijs/kwaliteit

de afscherming tussen badkamer en kamer

omgeving zeer rustig, personeel heel hulpvaardig. Ontbijtplaats wat benepen in de kelder.

Fijn en rustig en praktisch

net

Leuk

Buitengewoon onvriendelijk personeel.

Alles bij elkaar prima qua prijs kwaliteit verhouding

mooie wijk, heel dicht bij het centrum.

Wat kort bemeten kamer. Parkeren is duur in Parijs

mooie wijk, heel dicht bij het centrum. Hotel ligt heel rustig.

hartstikke goed

de rust, de ligging en de vooral de tuin

Goede accomodatie in hartje centrum waar je zowel de drukte als de rust kunt opzoeken.

De rust bij het inwandelt van de stadstuin. Totaal geen last en besef wat er achter de muren op straat gebeurd.

Prima hotel, goed ligging, goed prijs kwaliteit verhouding

Dicht bij de eifeltoren, nette buurt

Locatie, vriendelijk personeel, heel rustig qua geluid,...

Locatie, vriendelijk personeel, heel rustig qua geluid, deftige kamer

geen aico

geen aico

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Bar/winkeltje werd gemist

Prima hotel voor een bezoek aan Parojs

Rustige locatie

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Het is natuurlijk Parijs, maar prijs/kwaliteit een...

Het is natuurlijk Parijs, maar prijs/kwaliteit een tegenvaller...

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Alleen kiezen als locatie belangrijk is.

Het ontbijt Muffe geur in de kleine kamer Hele kleine kamer

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goede ligging om Parijs te bezoeken.

Goede ligging om Parijs te bezoeken. Rustige buurt.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Mooie locatie, ruime kamer

Veel trappen, gevaarlijk trapgat en alleen handdouche in bad.

Mooie locatie, ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Heerlijk romantisch weekend weg

Ontbijt, weinig plek en simpel.

De locatie was goed. Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Rustig en eenvoudig hotel in een dure buurt

Ontbijt beperkt keuze en kleine kamer

Rustige ligging aan soort hofje.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

alles ok

alles ok

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Goed bed, kwalitatief goed ontbijt voor klein Frans hotel,...

Schoon maar kleine badkamer, deur kon niet helemaal open door bed.

Goed bed, kwalitatief goed ontbijt voor klein Frans hotel, buitenzitjes, rustig gelegen aan binnenplaats. Aardige buurt. Door een deal van maar 80 euro, erg goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Locatie is top, hotel is heel leuk verbouwd , zeker met...

Je kan niet rechtop staan in de douche.

Locatie is top, hotel is heel leuk verbouwd , zeker met binnenkomst via binnentuin en ook Rond Rue du Passy een leuk wijkje. Hotel gaf ons goede aanbeveling voor restaurant in de buurt. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Het hotel ligt op een rustig binnenplein midden in Passy.

Het hotel ligt op een rustig binnenplein midden in Passy. Heel mooi, klein en gezellig zijtuintje met rustig aangenaam personeel. Bevrijdend om naar terug te keren na een drukke impulsrijke dag.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

de ouderwetse sfeer en ambiance, zeer verzorgd maar pietsje...

Onze verwachtingen van het diner waren hoog, maar dat viel nogal tegen. Het wordt tijd dat de eigenaresse een heuse kok in dienst neemt.

de ouderwetse sfeer en ambiance, zeer verzorgd maar pietsje sleets

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het hotel ligt lekker dicht bij de Eiffeltoren (loopafstand).

Kamer was erg klein en heeft niks extra zoals bv een waterkokertje oid. Maar who cares.. je slaapt er toch alleen maar (kort)

Het hotel ligt lekker dicht bij de Eiffeltoren (loopafstand). Personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Openbare parkeergelegenheid aan het begin van de straat. 300mtr van het hotel. Ontbijt was netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Vriendelijk, bereidwillig personeel.

Ontbijtruimte eerder te klein. Ontbijtaanbiedingen niet erg duidelijk.

Vriendelijk, bereidwillig personeel. Goed gelegen en toch wat ruimte in tijd om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Het 16de arrondissement is de perfecte locatie.

Ronduit onbeschofte receptioniste gedurende de dag die gasten rustig 10 minuten laat wachten om een privé gesprek af te maken of website shopping for private purposes af te ronden. Ook het overleggen van een specificatie voordat afgerekend wordt is een vreemde vraag.

Het 16de arrondissement is de perfecte locatie. Ontbijt is prima en basic. Kamers schoon en het is zeer rustig slapen door de prettige binnentuin.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Goed geïsoleerd van de stadgeluiden door zijn ligging ...

Elementair ontbijt :koffie , brood en confituur

Goed geïsoleerd van de stadgeluiden door zijn ligging achterin een steegje versierd met mooie planten.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Praktisch gelegen bij 2 verschillende metrolijnen en een...

Praktisch gelegen bij 2 verschillende metrolijnen en een bushalte bijna voor de deur. Niet in een druk toeristisch gebied maar tussen de parijzenaars. Rustige ligging maar vlakbij winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Ligging, dichtbij Eiffeltoren, mooie wijk, rustig achterin...

Muffe (vasttapijt!), zeer kleine kamer, ontbijt zeer basic in ongezellige, krappe kelder zonder uitzicht. Prijs/kwaliteit...

Ligging, dichtbij Eiffeltoren, mooie wijk, rustig achterin gelegen waardoor weinig lawaai. Gratis wifi.

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Le Hameau de Passy