Beoordelingen over Le Marconnès

Le Marconnès, 43420 Saint-Arcons-de-Barges, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Saint-Arcons-de-Barges

Gebaseerd op 94 beoordelingen over deze B&B

Erg mooie locatie.

Erg mooie locatie. Lekker eten. Gemoedelijke sfeer. Aardige eigenaren. Zwembad is prima. Wij waren op doorreis maar hadden hier graag langer gebleven.

Mooie omgeving. Voor campeerders prima plek. Zou geen 2e keer een kamer nemen in de boerderij.
    • Familiekamer (5 Personen)

De 5-persoonskamer is heel erg gehorig. Je hoort werkelijk iedereen over de gang lopen / praten. De afzuiging van de keuken werkt niet optimaal. Waardoor de geur van het eten naar de bovenverdieping trekt. Hier bevinden zich de kamers. Verder hadden we een nacht nootweer. Door het dak lekte het op diverse plekken.

De ongedwongen sfeervbeviel prima. De camping plaatsen zijn prima. We hadden een 5- persoonskamer in de Boerderij, dit was minder. Personeel was vriendelijk.

Een prachtig verblijf in een schitterende omgeving met zeer hartelijke eigenaren.
    • Familiekamer (5 Personen)

We voelden ons met ons gezin direct welkom en thuis op deze mooie plek. De hartelijke eigenaren droegen hier zeker aan bij.

ZEER MOOIE EN RUSTIGE OMGEVING, WARM ONTVANGST.

NIETS

ONTBIJT EN ETEN ZEER LEKKER. KAMERS RUIM

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De zeer warme en aangename ontvangst.

De ligging is echt wel zeer landelijk!

De zeer warme en aangename ontvangst. De Nederlandse uitbaters waren super vriendelijk en zeer soepel. Hebben voor ons 's avonds laat nog zééééééééér lekker eten gemaakt en de volgende dag kregen we als picknick pasta en brood mee met borden en bestek.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De service, gastvrijheid zorgden er voor dat we ons snel...

De service, gastvrijheid zorgden er voor dat we ons snel thuis voelden. Het eten was super!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

We hebben gezellig met 20 andere gasten een voortreffelijke...

We hebben gezellig met 20 andere gasten een voortreffelijke maaltijd genoten. En ook het hartelijke ontvangst.