Beoordelingen over Logis Le Relais Vosgien 3-sterren

1 Rue Domptail, 88700 Saint-Pierremont, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Saint-Pierremont

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima verblijf voor een nacht doortocht met kinderen (2, 4 en 7 jaar).

De badkamer.

Ten eerste het personeel is super aardig en behulpzaam. In het dorpje is verder niets te doen-echt niets. Het restaurant is goed! De instant pizzamaker uit de muur is super! Werkt eenvoudig en maakt top pizzas! De kamer is zeer ruim en confortabel echter is het sanitair in de badkamer wel oud en omdat het badkamer raam niet open kan ruikt het er naar vocht. Dat is jammer en zou verbeterd kunnen worden. Verder is de kamer zeer compleet en is het een goede overnachtek.

Verouderd slechte smaak maar zeer proper en top ontbijt
    • Comfort Driepersoonskamer

Bazin ..... een ramp ... totaal niet te doen qua communicatie .... je kan een fout maken in de keuken no problem maar hoe dit uitgelegd werd ... onwaarschijnlijk ! Ik bespaar de details ... afvoeren !!!

Verouderd slechte smaak maar zeer proper en top ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Grote misser van Booking.com

-geen lift. Omdat we weer eens met de auto waren, was onze koffer extra zwaar. 24 traptreden. -de badkamer, tenminste in onze kamer, was (excl de douche van 0,9m2) slechts ca 1,1m2 groot, nou ja klein dus. Claustrofobisch klein. Zeg maar caravan-niveau. En dat is dus o.a de reden dat wij geen caravan hebben. - Wi-Fi aanwezig staat er bij de door Booking aangeleverde informatie. Er wordt niet bij geschreven dat je elk uur(!!!) opnieuw moet inloggen. Op elk apparaat. Veelal we weer met naam, kamernummer, mailadres. En verscheidene malen duurde dat uur maar 5 minuten (u leest het goed!). Vermoedelijk komt het ook door de landelijke, afgelegen plek. Ook zou het tegengaan van pedofilie er mee te maken hebben. Opdracht van de gendarmerie. Ik kon het niet meer volgen, ook omdat ik zoiets in de afgelopen 15 jaar bij geen enkel hotel in Europa heb meegemaakt. Het is bijzonder jammer dat Booking.com geen enkele verantwoordelijkheid neemt en alles afwentelt op de door de hotelier gegeven informatie. Ook deze ervaring is nieuw voor me. "Soms is goedkoop nog veel te duur". Gelukkig hadden we een tegenovergestelde ervaring de volgende dag bij Hôtel de l'Abbaye des Prémontrés in Pont-a-mousson. Tussen Metz en Nancy. Fantastisch. Axel Veenendaal - Leusden.

Het diner, apart geboekt (behalve de espresso, die was zeer onder de maat, terwijl er bij het ontbijt een Nespresso machine met originele cupjes was)

Erg goed
    • Standaard Familiekamer

Gezinskamer en t ontbijt; het petit dejeuner was zeer goed

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Personeel

Stoffig verblijf. Ouderwets

Personeel

Vriendelijke bediening
    • Familiekamer met Douche

Vriendelijke bediening

De kamers waren zeer ruim en van alles voorzien.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Vroeg stoppen met ontbijt voor op een zondag om 9u30.

De kamers waren zeer ruim en van alles voorzien. Ook het bubbelbad was een aangename verrassing.

Prima overnachtingsplek onderweg naar het zuiden voor 1 nacht, uitstekende keuken

Airco werkte niet, WiFi werkte niet

Openslaande deuren, goed bed, ruime kamer, schoon, zeer goed eten, vriendelijk personeel

gezellig

goede keken

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

we kregen 3 kamers (familiekamer), waardoor we meer dan...

De kamers hadden deuren die niet open bleven waardoor we geen familiekamer gevoel hadden. in 2 kamers waren de bedden supergoed van kwaliteit, in 1 kamer was de matras niet confortabel nogal ver van alles

we kregen 3 kamers (familiekamer), waardoor we meer dan genoeg plaats hadden. we konden tot laat inchecken heel vriendelijk personeel goede sanitaire voorziening

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Het was een uitstekende tussen overnachting.

Er was geen airco op de kamers.

Het was een uitstekende tussen overnachting. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten was bijzonder goed. De prijs voor de overnachting is zo laag, dat we het eerst niet geloofden. Al met al dus een prima plek om te verblijven voor een overnachting.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Ligging : in een gat