Beoordelingen over Hotel Les Bois Flottais 3-sterren

Rue des Mouettes, 17580 Le Bois-Plage-en-Ré, Frankrijk

#1 van de 10 hotels in Le Bois-Plage-en-Ré

9,8

Leuke bestemming om eens tot rust te komen :)
    • Junior Tweepersoonskamer

Mooie locatie en bestemming . Goed en verzorgd ontbijt . Super mooie omgeving om te fietsen. Alles kan je bereiken met de fiets vanaf hotel. Goede fietsen om ter plaatse te huren in het hotel. Voor herhaling vatbaar.

Wij zullen daar zeker terug gaan.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets. Misschien zal het te druk zijn in volle seizoen. Maar het zal denk ik zou overal zijn in die periode op Ile de Ré

Zwembad , privé parking en rust. Mooie stand in directe ongeving.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

zeer geslaagd verblijf in hotel / b&b met twee prive zwembaden

- wifi in kamer was zeer zwak en wij dienden dichter bij het hoofdgebouw te gaan om normaal te surfen

- vers fruitsap bij het ontbijt - uitgebreid ontbijt - kamer met eigen prive garage (auto) - hamman - zeer verzorgd en niet te klein zwembad - wandelafstand van het strand

Super leuk

Er viel me niets tegen.

Super goed ontbijt met alles op en aan, vriendelijk en correcte service, leuk zwembadje, sober maar top goed hotelletje.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar.

Personeel wat onpersoonlijk.

Ontbijt smaakvol en verzorgd. Kamer sfeervol.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

uitstekende ligging voor een verkenning per fiets van het...

uitstekende ligging voor een verkenning per fiets van het eiland (fietsverhuur ter plaatse voor zeer redelijke prijs); zwembaden prima; uitstekende gemoedelijke en familiale sfeer; zeer verzorgd ontbijt; tip ter verbetering: koffie of thee voorzien op de kamers ?

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Heel mooie kamer, badkamer en eetplaats

Geen frigo op kamer, jammer want s avonds niets meer te krijgen. Straat lawaai ( niet voor alle kamers denk ik) Gordijnen! Goed sluitende gordijnen als je tegen de straat ligt zijn geen optie naar mijn mening In onze kamer werkte WiFi nauwelijks. In de rest van de site wel goed. Weinig eetgelegenheden op wandelafstand. Maar in principe is alles dichtbij.goede resto s moet je reserveren!

Heel mooie kamer, badkamer en eetplaats 2 zwembaden. Ligstoelen, Hamam Gratis parking. Kluis Dicht bij strand, zee.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Zeer vriendelijk personeel;

Zeer vriendelijk personeel; mooie accommodatie; uitstekend ontbijt. Goede ligging met mogelijkheid om fietsen te huren