Beoordelingen over Résidence Les Chalets de Florence 3-sterren

835 Rue du Cheval Blanc, 73500 Valfréjus, Frankrijk

#4 van de 12 hotels in Valfréjus

Leuk overzichtelijk skigebied met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
    • Appartement met 1 Slaapkamer - 4 Personen

Locatie vlakbij de lift.

Wat mij in Frankrijk opvalt is dat de app op de cm zijn...
    • Appartement met 1 Slaapkamer - 4 Personen

Zie boven

Wat mij in Frankrijk opvalt is dat de app op de cm zijn ingedeeld en weinig opbergruimte bieden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Appartement van 6 groot genoeg voor 4 personen.

Ik hou niet van dekens. Ik had voor de kinderen een lakenpakket. Dat bestaat uit een onder -en bovenlaken. Daarop dus een deken. Mwa, niet mijn ding. Een dons dekbed (waar je een overtrek voor kan huren of zelf meenemen dus) vind ik beter. De lift in gebouw 2 was kapot. Als je net als ons je appartement op +4 hebt en de skibox in de kelder (-1) is, dan is dat traplopen elke keer (met een kleintje van 3) niet prettig. Hij was al een tijd kapot en ze konden niet zeggen wanneer deze gemaakt zou worden. Lekker servicecontract dus. Een verwarmde skibox zou ook prettig zijn. Wifi mag uitgebreid worden! Nu hebben de appartementen rondom de receptie altijd wifi en is het met 10 gebruikers al overbelast (zo zei de receptioniste zelf). Tja, de trappen buiten zijn elke dag wel te doen maar leuk is anderssss.

Appartement van 6 groot genoeg voor 4 personen. Niet super de luxe maar alles is aanwezig. Fijn een vaatwasser! Geen oven maar dat had ik al gelezen. Aan de gondel lift. Vlakbij het centrum. Service receptiepersoneel snel en vriendelijk. Gezellig dorp met leuke kinderactiviteiten.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Al het nodige was aanwezig en uitermste vriendelijk...

De beschikbare ruimte is veel te klein voor het aantal mensen dat volgens folder in appartement moet verblijven.

Al het nodige was aanwezig en uitermste vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Het weer was goed, veel sneeuw.

Het gehele appartement ademt een Ikea sfeer. Goedkoop, goedkoop en nog eens goedkoop. Uitgeleefd en zooo basic. Geen oven, wel een magnetron van 40 euro. Nog geen haakje voor je handdoek, geen stofzuiger, geen glas hetzelfde. En let op, WIFI alleen in de receptie of betaald via externe provider. En dat in 2014! Fransen zouden moeten stoppen met het minachten van veel betalende toeristen. Volgende keer weer naar Oostenrijk.

Het weer was goed, veel sneeuw. Sport 2000 in Valfrejus was top. Goede service, snel en ze spraken Nederlands. Dat is altijd gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

De locatie was dicht bij de lift, personeel was heel...

Bereikbaarheid van de parkeerplaats en de onderliggende appartementencomplexen

De locatie was dicht bij de lift, personeel was heel behulpzaam