Beoordelingen over Les Charmettes 3-sterren

64 Boulevard Hébert, Sillon, 35400 Saint-Malo, Frankrijk

#19 van de 69 hotels in Saint-Malo

Gemengde gevoelens. De hoge score op booking.com is ferm overdreven!

Kamer 17 op het tweede verdiep van het bijgebouw was zeer klein met een versleten matras. Rolluik in de badkamer was defect en raam was roestig. Geen airco, geen frigo. Wij kregen geen olijven bij het aperitief zoals de anderen en bij de mosselen kregen we douchegel i.p.v. een vochtig doekje. De opdienster lachte ons uit i.p.v. sorry te zeggen. Misschien zat de nakende WK wedstrijd België - Frankrijk er voor iets tussen.

de ligging aan zee is zeer mooi, wel 20 minuten wandelen van het stadscentrum

Schitterende belevenis in een prachtige locatie met een uniek zeezicht vanuit het restaurant.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Jammer dat we niet logeerden in een kamer met zicht op zee.

Charmant, stijlvol en tevens non-conformistisch hotelletje. Gezellig. Na enkele uren krijg je het echte vakantiegevoel! Zeer vriendelijk personeel. Prachtige locatie. Nette kamer met een grote badkamer(we logeerden in het gedeelte binnentuin). Lekker ontbijt en een uitstekend ,origineel restaurant (vraag de "fruits de mer" = aanrader). Verblijf er best enkele dagen om het totaalconcept te snappen en te beleven.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Zeer charmant hotelletje dat ideaal gelegen is ! Wij komen zeker terug.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamers in het bijgebouw zijn niet echt geluiddicht. Je hoort anderen in hun douche stappen.

Zeer aangename eigenaar die alle moeite deed om het ons naar onze zin te maken. We kwamen laat aan en vertrokken vroeg en er werd ons 's ochtends vroeg nog vlug een tasje koffie, die overigens heerlijk was, aangeboden.

Charmant klein hotel op uitstekende locatie aan de boulevard, goede uitvalbasis Saint Malo centrum
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De eigenaar leek een voorkeur te hebben voor bepaalde gasten. De ontvangst was niet onvriendelijk, maar ook niet hartelijk.

De locatie: direct aan de boulevard en het strand. Leuk terras.

We zouden niet meer in dit hotel verblijven wegens de verouderde toestand en geboden prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De prijs van 7,00 euro per nacht voor de parking is voor een dergelijk kleinschalig hotel een beetje overdreven. De badkamer is erg maar dan ook heel erg klein en veroudert. Het toilet staat letterlijk voor de douche. Een lekkere koffie van een machine nemen was niet mogelijk. De op voorhand opgewarmde koffie is niet meer van deze tijd. Gezien de prijs in het seizoen is de geboden kwaliteit ondermaats. Geen lift. Geen faciliteiten.

Dit kleine en ouder hotelletje ligt aan de strandpromenade maar ver van het oude centrum. Simpele kamers, slechts enkele kamers hebben zeezicht. De andere kamers zien uit op de achterliggende parking. Het ontbijt is lekker zonder meer maar ook zonder variatie. Vriendelijke uitbater.

Mooi klassiek hotel op een prachtige plek..
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Goed ontbijt en mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 november 2017

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Charmant hotel op een schitterende locatie met vriendelijke uitbaters, een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt en restaurant, mooie accommodatie en sfeer

Het ontbijt en restaurant, mooie accommodatie en sfeer

Goed hotel aan boulevard en strand
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Onze kamer in bijgebouw was wel o.k. maar badkamer was ouderwets met douchegordijn

De lokatie, ligging aan boulevard en strand

Charmant hotel direct aan de boulevard
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Uitzicht op de Binnenplaats

Bijzonder strandhotelletje met erg aangename ligging. Heel vriendelijk, relaxed personeel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Er is een leuk terras aan de zee.

De televisie is kleiner dan een opengeslagen boek en de afstandsbediening was kapot. De beloofde wifi was er alleen in het hoofdgebouw (dit hotel bestaat uit twee huizen die op zo'n tien meter afstand van elkaar liggen).

Er is een leuk terras aan de zee.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Ligging aan strand.

Meermaals wachttijden om iets te drinken op hun terras aan strand, zeker als gast. Minimum een half uur voor we iets konden bestellen. Slecht weer? Geen eten! Wifi? Uhum? Ontvangst, wel vriendelijk maar aan ons lot overgelaten....veel werk aan organisatie!

Ligging aan strand. Potentieel, aangezien we achteraf hoorden dat ze de B&B nog maar een maand overgenomen hebben.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooi locatie, direct aan de boulevard

Kamer was wat klein en bevond zich in een ander pand.

Mooi locatie, direct aan de boulevard

• Beoordeeld op: 24 april 2016