3. Beoordelingen B&B en herberg: Centre

921 Avenue De Chanteloup, 37400 Amboise, Frankrijk

#16 van de 30 B&B's en herbergen in Amboise

Gebaseerd op 15 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Een mooie plek om tot rust te komen. Een nacht is eigenlijk te kort.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

We zochten naar een tussenstop op weg naar huis. Het is een echte B&B met vriendelijke eigenaren en een prachtige ruime tuin. Het ontbijt is heerlijk en de kamer mooi rustig en licht ingericht.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

de omgeving

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

Genoten van Amboise dankzij deze locatie.

Niets te melden

De badkamer was ruim en mooi afgewerkt. Voorzien van alle benodigdheden. De keuken was volledig uitgerust om zelf ontbijt, lunch en diner klaar te maken. Het zwembad was proper onderhouden. De jacuzzi was aanwezig en hebben we zeker van genoten. De kamers waren ruim genoeg, maar niet bedoeld voor 2 koppels, eerder voor een gezin met 2 kinderen. De gastvrouw was zeer flexibel.

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Q

De ligging is in Amboise 2 km van het centrum. Het is een rustige en mooie omgeving Geen last van verkeer en andere geluiden

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

Mooie en volledige cottage maar denk om de additionele kosten voor de schoonmaak
    • Vakantiehuis

Er waren nogal wat regeltjes zogezegd. Inchecken pas na 17.00 uur wat ik zeer laat vindt. Maar uitchecken al om 10.00 uur. Het zwembad was maar in gebruik van 14.00-19.00 uur. De whirlpool mocht eigenlijk maar een rondje gebruikt worden (circa 10 minuten). Maar wat echt in verkeerde aarde viel was de schoonmaak. De eigenaar had bij de rondleiding door het huisje gevraagd of we zelf het huisje wilden schoonmaken of dat wilden laten doen.....de vraag alleen kwam al als een verassing...maar goed, ik heb geen zin gehad om voor 10.00 uur nog een compleet vakantiehuis schoon te boenen in mijn vakantie dus ik zei dat we dit gingen laten doen. Nu rekende ik op prijzen zoals op een Italiaanse camping, waar schoonmaken iets van 25 of 30 euro kost. Maar wat bleek, er werd maar liefst 90 uur voor in rekening gebracht!! Dus al met al kijk ik met gemengde gevoelens terug op dit verblijf. We hebben deze zomer een roadtrip gedaan en hebben in totaal 10 accommodaties aangedaan en dit hebben we bij de andere verblijven niet meegemaakt.

Wij hadden hier een vakantiehuisje voor 3 nachten. Het huisje is werkelijk van alle gemakken voorzien, tot aan een wasmachine toe. Complete keuken, ruime slaapkamers met heerlijke bedden en een goede badkamer.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

Magnefique

Geen bijzonderheden

Mooie gîte, goed uitgerust met allerhande faciliteiten om te verblijven en te koken. Ook een fijne douche en comfortabele bedden. Ligt net buiten Amboise waardoor zowel de rust als het stadje goed op te zoeken is.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2021

Niks aan te merken

Mooie ligging, dichtbij centrum. Heerlijke ruimte, schoon en ruim. Kinderbedje stond opgemaakt klaar. Ontbijt super lekker en op tijd gebracht. Zwembad was super na lange reis om even af te koelen. We hadden een was en dat konden we zo inleveren zonder extra kosten. Echt super!

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Mooie omgeving, tuin en inrichting; maar prijs/kwaliteit niet oké, vnl door hygiëne.
    • Vakantiehuis

Er worden de klant véél regeltjes ( met boetes..) opgelegd, maar zelf nemen ze het niet nauw qua hygiëne, jammer. Het moet dan wel van 2 kanten komen, vind ik. Vuile ramen, véél spinnenwebben, mieren, muis op zolder, vloer niet netjes, vooral niet in de hoeken kijken....gelukkig was het textiel wel oké. Voor 4 nachten verblijf met 4 personen slechts bodempje afwasproduct aanwezig, slechts 1 vaatwastabletje, slechts 1 rolletje toiletpapier, geen zeep/shampoo, leeg zeeppompje om handen te wassen... Handzeep heb ik gevraagd en gekregen, overige dan maar zelf gaan kopen om niet steeds te moeten bedelen, maar voor de betaalde prijs had het wel minder karig gemogen. Ontbijt is gewoon oké, maar voor kindjes zelfde prijs als volwassenen, wat het overprijsd maakt.

grootte van de gîte: goed, ook charmant ingericht ligging: erg rustig, mooie omgeving, toch niet te ver van het centrum van het stadje textiel: in orde, hotelkwaliteit tuin: toppertje!

• Beoordeeld op: 20 juni 2022

Gebruik zwembad en jacuzzi is aan tijd gebonden, het ontbijt is karig, de trap is onmogelijk.
    • Met huisdier
    • Familiekamer

Hondonvriendelijk. Er zijn katten dus de hond moet ook in de tuin aan de lijn. De trap naar de kamer is zo steil en glad, dat de eenngrote hond hier niet naar beneden kan.

Afgepaste hoeveelheid, zonder enige variatie.

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

• Beoordeeld op: 7 juli 2023