Beoordelingen over CGH Résidences & Spas Les Granges Du Soleil 4-sterren

Plagne Soleil, 73210 La Plagne, Frankrijk

#3 van de 16 hotels in La Plagne

4,8

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

gecompliceerd om je appartement te vinden en andere faciliteiten. Receptie was een groot gedeelte van de dag gesloten. We hadden overlast van een appartement boven ons. Dit hebben we gemeld bij de receptie. We kregen te horen dit zelf te moeten oplossen......Bar/restaurant ook groot gedeelte van de dag gesloten, niet gezellig. 2 dagen vochtige skischoenen omdat de verwarming het niet deed. Verwarming in appartement niet zelf te regelen. Dit moet via de receptie geregeld worden met als gevolg te warm of koud!

appartement was goed uitgerust.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prachtig, maar te veel kinder-overlast
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Veel te veel kinderen in de wellness. Dit was enorm storend. 1 dag was de jacuzzi dan 'afgesloten omdat er te veel kinderen in spelen' maar er staan nergens waarschuwingen dat dit niet mag. Verbied gewoon kinderen in de wellness... Die hebben daar niets te zoeken.

De kamers waren zeer comfortabel, het zicht was fantastisch. Het was aangenaam stil dus perfect voor recuperatie na het skien

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Locatie is top.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Aantal liften/trappen alvorens het appartement te bereiken, maar weegt niet op tegen pracht locatie.

Locatie is top. Welness is heerlijk, de stijl van het complex is mooi en het appartement is schoon.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Let op bij boeking welke appartement je krijgt toegewezen. Verder top locatie!
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Het eerste aan ons toegewezen appartement was op de bovenste verdieping met uitzicht op de overburen (B18) het balkon zat onder de vogelpoep, en kon daardoor niet worden gebruikt, ook de tafel was met 3 poten (een poot afgebroken) niet bruikbaar. Balkon ligt op de schaduwkant zonder uitzicht. (dak)Ramen konden/mochten niet open, dus geen frisse lucht in de slaapkamers. Geen of hele slechte WIFI, bandbreedte is hier 4 kbps......, na een klacht via Booking.com (receptie gaf geen gehoor) kregen we een heerlijk appartement aangeboden (A08) met een prachtig uitzicht, ramen welke open kunnen in de slaapkamers om even te luchten (handig voor mijn zoontje met astma). ook hier natuurlijk geen WIFI of heel beperkt.

Interventie via Booking.com na klacht. Uitzicht vanuit het tweede appartement Berging voor skies en schoenen (verwarmt) Aan de piste, ook met heel weinig sneeuw, goed te bereiken. Sfeer is waanzinning, veel hout en authentieke uitstraling, ruime appartementen en luxe, alles is aanwezig!

• Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Water in douche liep slecht weg en ondanks onze melding is er niks aan gedaan

direct op de piste

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Ski in locatie en zwembad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Geen raam in 1 v slaapkamers en appartement b04 lag altijd in schaduw

Ski in locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

De ligging is perfect
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen) en Toegang tot de Spa

Erg Klein appartement voor 6 personen. Bedbank was niet te doen. Voor 4 personen zou het perfect zijn geweest

De ligging is perfect

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Zo vanuit het appartement de piste op!

De check in op de aankomstdag was chaotisch en uiteindelijk pas om 18.30 uur ontvingen wij de sleutels. We sliepen boven een skiruimte en dit was erg gehorig.

Zo vanuit het appartement de piste op! Zwembad en sauna. Bakker om half 8 in het appartement. Twee appartementen aan een eigen gang. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

lokatie en appartement

wifi, veel geblokkeerd (geen bestanden te downloaden of youtube te bekijken) en voor 8 personen maar 2 toegangsmogelijkheden. Beetje krenterig. Matrassen zijn aan vervanging toe.

lokatie en appartement

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Goed ingericht appartement ( keuken ook goed voorzien van...

Ons appartement had geen uitzicht. De douchekop van de douche was gebroken en heb dit meerdere keren bij de receptie gemeld voordat er actie werd ondernomen.

Goed ingericht appartement ( keuken ook goed voorzien van allerlei benodigdheden). Ruim appartement: voor 6 personen 3 slaapkamers en 3 badkamers. Super locatie midden in skigebied van paradiski.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Mooi en goed ingericht appartement

Veel bouwkranen rondom het complex en het was fris in de wellness

Mooi en goed ingericht appartement

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De ski in ski uit mogelijkheid.

De geur in het skikot was niet zo aangenaam.

De ski in ski uit mogelijkheid. Het zuidelijk terras was een groot pluspunt.