Beoordelingen over Les Jardins Du Marais 4-sterren

74, rue Amelot, 11e Arrondissement, 75011 Parijs, Frankrijk

#725 van de 1.578 hotels in Parijs

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer rustig...

We hadden een kamer met balkon, maar in die 3 dagen hebben ze het balkon niet gereinigd. Onze vraag om zondagavond ( nog 27° ) buiten te dineren werd negatief geantwoord !!!!?? 20 Euro per ontbijt . . . overdreven!!!!!!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer rustig hotel.

zeer aangenaam hotel en personeel.
    • Classic Kamer

de binnentuin is een zeer mooi gegeven die het hotel een specifiek karakter geven. ook het feit dat er een ondergrondse privéparking is, is zeker een must.

Een aanrader, heerlijke binnenkoer. Zeer goed restaurant, parkeren reserveren !
    • Junior Executive Suite

For the breakfast I would invest in a higher quality coffee and ‘real’ french bread, like crispy and nice fresh baguette for which the French are so famous ! This is not up to the standard of the hotel, which oozes quality and luxury. Location is good, although I recommend better communication about the parking facilities upon booking. Or through booking.com.

The stay and the food in the restaurant were excellent. The staff was very friendly and helpfull. The room was a little outdated but perfectly clean.

Matig jammer
    • Superior Kamer

Paypal booking.com was niet bij hun geverifieerd. Moest alles regelen bij uitchecken. Hun vrahtwagen blokkeerde de straat dus moest de hele wijk omrijden om bij het hotel uit te komen. Twee keer want moest erna parkeren dus weer hetzelfde gezeik. Te ver van mijn gewenste locatie. Ik hoopte in saint honore te zijn. Blijk ik ergens ik een ghetto te belanden.

redelijk

Helaas was deze binnenplaats ook zeer gehorig, alles galmde en resoneerde. We zijn veel wakker geweest door dronken engelsen die maar bleven zitten in de tuin. Het hotel zelf deed er niets aan tot we echt boos werden helaas.

De binnenplaats was erg mooi om te zien

Maar we doen het niet weer.
    • Classic Kamer

Een grote groep kreeg voorrang voor een dag extra overnachten zodat we vriendelijk doch dringend werden verzorgd op te krassen. Het alternatieve hotel dat voor 1 nacht was geregeld was weliswaar heel goed maar het lag in een wijk waar we niet wilden zijn. Het kostte bovendien uren tijd die we graag anders hadden besteed in Parijs. De vraag rijst wat is nog de waarde van een reservering? Al met al een teleurstellende ervaring. Wat verder tegenviel was de chaotische situatie in de ontbijtzaal.

Wat het meest beviel was wel de grote comfortabele kamer die we als genoegdoening kregen aangeboden voor een daverende tegenvaller Zie verderop. Verder was de keuze bij het ontbijt prima.

Ja dat werd ineens omgegooid en andere mensen konden wel gewoon gaan zag ik later toen ik even langs
    • Classic Kamer

Ik vond het ontzettend vervelend dat ik s middags in de trein toevallig mijn mail lees en zie dat ik naar een ander hotel dan geboekt moet (vanwege lekkage in het hotel...). Het was een totaal andere locatie in Parijs en heeft me veel gedoe gekost om steeds bij mijn locaties restaurants etc te komen. Ondanks dat het nieuwe hotel misschien een beter bed had, neemt niet weg dat ik op heel andere locatie dan gepland zat en dat is moeilijk wennen. Ik ga hier ook nog een klacht bij het hotel over indienen. Ik zag nl -later toen ik langsliep, dat andere mensen wel gewoon konden inchecken. Heel irritant dat je dit zo met een mailtje een paar uur van te voren gemeld krijgt.

Erg naar onze zin gehad,voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer

We misten een informatiemap op de kamer.nergens stonden de faciliteiten aangegeven,er is bijv.een wellnesscentre,zouden er zeker gebruik van hebben gemaakt op regenachtige dag.erg naar onze

Fijne kamers en een meer dan goed ontbijt. Zeer goede ligging .

Aardig hotel, voor verbetering vatbaar
    • Classic Kamer

Kleine details. Geen beveiliging toen wij om half 5 thuis kwamen na een huwelijksfeest. Konden zo doorlopen, niemand bij de receptie. Water voor de eerste nacht is gratis, daarna zelf kopen (wat raar is voor een 4* hotel). Toiletspullen niet goed aangevuld, aangegeven en dag erna toch niet opgelost. Drankjes zijn duur in hotel, maar dat is Parijs overal.

Goede kamers, lekkere bedden, aardig personeel (wat een verademing is in Parijs!!). le Marais is een goede locatie

goeie ligging, propere kamer
    • Classic Kamer

er was classic room geboekt de kamer die we kregen beantwoorde niet aan de beschrijving van "classic room" van de webside begrijpelijk gezien de prijs die we betaalde maar niet correct

ligging

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Zeer goed en verzorgd ontbijt, spijtig dat het restaurant...
    • Executive Kamer

Folder ontbrak op de kamer voor de restauratie, roomservice en zeker voor de spa. Uitrijden uit de keldergarage is zeer moeilijk met een grotere wagen.

Zeer goed en verzorgd ontbijt, spijtig dat het restaurant tijdelijk gesloten was. Het moet heerlijk zijn buiten te kunnen dineren in de gezellig ingerichte binnenkoer.

Uitstekend!
    • Classic Kamer

Tegenwoordig zijn in de meeste hotels (bijna) alle kamers 'non smoking' en hoef je daar niet meer om te vragen. Alhoewel wij een upgrade kregen was in deze kamer flink gerookt wat zelfs na goed sprayen van housekeeping duidelijk te ruiken was! Blijkbaar moet je dit bij de boeking aanvragen of vermelden.

Het is een prima hotel op een uitstekende, maar toch rustige, locatie!

Mooi hotel met alle comfort en heel vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer

Er waren geen keukenbenodigdheden in de kitchinette. Blijkt dat dit enkel op vraag beschikbaar was.

de service, vriendelijke en hartelijke staff en de stilte van de omgeving. Uitstekende ligging dicht bij metro.

top locatie voor een citytrip
    • Junior Executive Suite

Persoonlijk vonden wij de prijzen in de bar echt bizar hoog. [ maar dat bleek in bijna heel parijs te zijn,, hadden wij niet helemaal op gerekend] Wij hadden een kamer voor 4 personen alleen met twee pubers was dit toch best wel een beetje krap. Voor twee kleinere kinderen is dit wel goed te doen denk ik.

Super ontbijt, mooi hotel, nette kamers, vriendelijk personeel. Prima voor een citytrip. Metro lijn 8 zit om de hoek en vanuit daar is er al veel te bereiken. Parkeren voor de auto 29 euro per dag. Parkeergelegenheid zit onder het hotel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Vriendelijk onthaal, kregen upgrade omdat hotel niet was...
    • Classic Kamer

Krappe toegang naar de ondergrondse parking

Vriendelijk onthaal, kregen upgrade omdat hotel niet was volboekt Onbijt meer dan uitstekend zeker naar Parijse normen

• Beoordeeld op: 7 december 2017

fijn hotel maar wij hadden waardeloze kamers
    • Classic Kamer

kamers niet per lift bereikbaar en op zeer lawaaiige plek boven de ontbijtzaal , die de gasten buitenom , maar pal onder onze kamer , moesten betreden

locatie hotel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed hotel met toch wat minpuntjes
    • Classic Kamer

Verblijf in kamer 2 waarin de radiator niet kon worden dichtgedraaid, met tropische temperaturen tot gevolg. Bruine vlekken op douchegordijn en op venster in de badkamer, wat toch niet hoort in een viersterrenhotel.

Goed hotel met een ietwat complexe plattegrond. Prima ontbijt in een kleine zaal.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Zeer geslaagd.
    • Superior Kamer

Het was er zeer rustig.Maar ja het is winter en geen terrassen onder ons raam. In de zomer zou ik daar wel rekening mee houden en hier niet boeken.

Ontbijt was zeer ok.Naar Franse normen zelfs uitstekend. Bed was ook ok.Ruime kamer en badkamer.wij komen hier zeker terug wanneer ze deze prijs geven.

Prima locatie in een geweldige stad.
    • Classic Kamer

Gehorigheid van de kamer (134) slechts met een deur gescheiden van de buren. Om 16.00 was de kamer nog niet schoongemaakt op zaterdag.

Het gebouw met binnentuin

Op site staat dat parkeren niet gereserveerd hoeft te worden...
    • Classic Kamer

Op site staat dat parkeren niet gereserveerd hoeft te worden, maar ik zou dat wel doen. Slechts paar plaatsen. Wij hadden het geluk dat de auto nog wel geparkeerd kon worden.

De kamer was ruim en netjes!
    • Classic Kamer

Ontbijt duur 20€ per persoon! Drankjes aan de bar ook prijzig maar dat is in Parijs overal zo !!

De kamer was ruim en netjes! Mooie terras achter het hotel!

Geweldige en luxe locatie midden in het hart van de Marais.
    • Executive Kamer

De kamer kwam totaal niet overeen met de foto's en omschrijvingen. Dat was een tegenvaller want we hoopten op een 'frans balkon'. We kregen een andere kamer, een Junior Suite. Op zich prima. Maar de kamer was donker, had geen uitzicht en het was zeer lawaaierig in de ochtend.

De locatie is geweldig en alles heeft een zeer mooie en luxe uitstraling. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook op de kamer thee en koffie beschikbaar. Goede wifi en een mobile telefoon met 4G. En een Spa met gratis gebruik gym en sauna.

Prima verblijf in een topwijk
    • Classic Kamer

S ochtends reed de huishouding met hun karretjes over de straatsteentjes buiten en dat maakte lawaai, wij werden er wakker door. Daarnaast felle verlichting in de badkamer.

Comfortabele bedden. Toplocatie!

We voelden ons welkom en hebben goed geslapen in een degelijk bed en verzorgde kamer.
    • Classic Kamer

Ik vond de prijs van het ontbijtbuffet te hoog: 20 euro per persoon. We namen daarom geen ontbijt in het hotel maar enkele huizen verder, in een leuk café op de hoek.

Zeer vriendelijke ontvangst en uitleg. Bagage werd bewaard op de dag van vertrek.

Modern hotel in aangename buurt
    • Superior Kamer

Het was een kleine kamer, die wat ongelukkig werd ingedeeld door een muur die midden in de kamer staat waaraan een flatscreen werd bevestigd.

Lekker ontbijt, propere, rustige kamers. Mogelijkheid om hemd of broek te strijken. Goed geslapen in boxspring bed.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Perfect hotel voor een rustig verblijf en ideaal gelegen voor museumbezoeken
    • Classic Kamer

Het parfum van de douchegelduchten was te sterk en te overheersend van geur, het bed was nogal klein zowel in breedte als in lengte

Zeer vriendelijk en attent personeel, mooi, rustig en ideaal gelegen voor museabezoek.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Een uitstekend hotel op een goede locatie
    • Classic Kamer

Ontbijt was niet inbegrepen (20 €), maar 20 m verder is er ontbijtmogelijkheid voor 6,5 €, en trouwens ook meerdere lunch en dinermogelijkheden. In het hotel zelf is er een beperkte, maar heel goede kaart tegen democratischer prijzen.

Het hotel is uitstekend en straalt klasse uit. Er is een zeer aangename tuin buiten waar kan genuttigd worden. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer proper. Prijs-kwaliteit verhouding scoort dit hotel en haar locatie zeer hoog. Het hotel ligt aan de oostkant van het levendige Le Marais, vlakbij Place des Vosges en Musée Picasso. Dichtst bijzijnde metrostation is om de hoek en metrostation Bastille op 10 minuten wandelafstand is een knooppunt. Het beste, properste en meest aangename hotel waarin ik in Parijs momenteel gelogeerd was!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ik zou wel weer hier boeken, maar een grotere kamer vragen en geen ontbijt nemen.
    • Classic Kamer

Kamer héél klein. Men moet vragen om een tussenlegger, anders zijn het twee eenpersoonsbedden tegen elkaar. Het ontbijt vonden wij erg duur, zo extravagant was het niet.

De ligging en de tuin zijn geweldig. Het restaurant is alleen in het zomerseizoen geopend. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

het had perfect kunnen zijn hadden we onze aangrenzende kamers gehad!
    • Classic Kamer

in november reeds 2 aangrenzende kamers gereserveerd en 2 kamers gekregen in verschillend gebouw-dit was onze enige teleurstelling!

uitrusting van kamer was prima-zelfs kitchenette met micro-oven en vaatwassertje! uitstekende ligging vlakbij Metro

• Beoordeeld op: 29 december 2016

heel leuk verblijf!
    • Classic Kamer

Hadden kamer op de 5e verd. Jammer genoeg was de lift stuk. Trap nemen of kamer verhuizen waren de opties. Ook heel gehorige kamer gehad. Prachtige binnentuin. Mooi geheel van diverse kamereenheden. ligging perfect.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Personeel aan balie sprak soms slecht engels en was niet...
    • Classic Kamer

Personeel aan balie sprak soms slecht engels en was niet beleefd. Verder werd ik voortdurend lastig gevallen door schoonmaakpersoneel die kamer wilde schoonmaken, terwijl dit al lang gedaan was

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Saaie kamerinrichting

Saaie kamerinrichting

-locatie

-schoonmaak kan beter

-locatie -personeel was vriendelijk en behulpzaam

Niets bijzonders

Geen mogelijkheid om buiten te ontbijten terwijl er prachtige tafels en stoelen staan.

Niets bijzonders

Goed maar duur
    • Superior Kamer

Dure consumpties op terras, geen water op kamer zoals beloofd

Locatie en personeel vriendelijk

Rustige binnenkoer, proper moderne kamers

Prijs wijn 9 euro per glas vind ik echt de duur

Rustige binnenkoer, proper moderne kamers

Schoon

Prijs kwaliteit (kamer)

Netjes en verzorgd

Zaken verblijf, dicht bij Metro station

Geen tijd voor ontbijt

Kom er graag terug,
    • Classic Kamer

Ik was voor de 5de keer in dit hotel. Ik kom hier graag terug. Prima ligging met eigen parking.

Ruime kamer en top locatie met garage

Kamer outdated

Ruime kamer en top locatie met garage

Tuin van hotel is heerlijk met mooi weer!!!
    • Classic Kamer

Bediening op terras is erg traag.

De tuin!!!

Luidruchtige muziek 's ochtends rond 7 op binnenplaats

Luidruchtige muziek 's ochtends rond 7 op binnenplaats

we komen nog eens terug!
    • Executive Kamer

kamers zeer klein ook voor executive kamer, maar hebben kunnen wisselen!

ligging zeer goed, vlakbij metro

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Plezierig

Те warme kamer

Prima ontbijt

Geweldig hotel op een fantastische locatie.

Niks.

De sfeer, de locatie en de fantastische service!

Supergoed ontbijt, fijne locatie, vriendelijk personeel.
    • Classic Kamer

Enige nadeel is de kleine ingang/uitgang van de parking.

Supergoed ontbijt, fijne locatie, vriendelijk personeel.

Gratis smartphone ter beschikking
    • Classic Kamer

Toch ergens wel gedateerde kamer

Gratis smartphone ter beschikking

Zalig weekend
    • Classic Kamer

Ontbijt en parking redelijk duur. Parking zeker reserveren op voorhand.

Heel goed gelegen. Dicht bij metro

geweldig

eigelijk niets

Locatie, comfort

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Liftcapaciteit, lang wachteb

Locatie, rust

Locatie, mooie plek, prachtige tuin en erg rustig (geen...
    • Classic Kamer

Locatie, mooie plek, prachtige tuin en erg rustig (geen lawaai 's nachts)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima verblijf op mooie locatie
    • Classic Kamer

Telefoons, lift, sleutels werkten regelmatig niet, fitness apparatuur was niet goed onderhouden.

De heerlijke tuin en de lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Indeling en rustig

Klein bed

Indeling en rustig

Fantastisch!
    • Superior Kamer

Het personeel is fantastisch! Super service en heerlijke kamers! Een top hotel dat ik iedereen zou aan raden

Prima locatie voor een paar dagen

Prijs van het ontbijt

Dichtbij Metro

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Een aanrader.

Veel te duur ontbijt.

Rustige kamer. Zeer goede locatie van het hotel.

Heerlijk!
    • Classic Kamer

Ontbijt is niet goedkoop. Alleen voor grote eters is het prima.

Vriendelijk personeel, ruime kamer met minikeuken, dicht bij een metrostation.

LEKKER ONTBIJT / GASTVRIJHEID VAN HET PERSONEEL

KLEINE KAMERS / TAPIJT IN DE GANG ROOK NIET ZO FRIS

LEKKER ONTBIJT / GASTVRIJHEID VAN HET PERSONEEL

Leuk hotel, matige kamer
    • Classic Kamer

De kamer was te klein en het bed ook. De inrichting is gedateerd

De tuin met eet en borrel gelegenheid was geweldig

Ligging uitdteken en lekker rustig

Ligging uitdteken en lekker rustig

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Perfect verblijf, rust in de drukte!
    • Classic Kamer

Rust, bed,locatie, sfeer, prijs/kwaliteitverhouding top!

Heel centraal gelegen en mooie locatie!
    • Classic Kamer

Heel centraal gelegen en mooie locatie!

Garage kosten 29€ voor 1 nacht en was supper smal waardoor...
    • Classic Kamer

Garage kosten 29€ voor 1 nacht en was supper smal waardoor ik 2 dure velgen beschadigd heb !!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Reataurant

Inrichting!

• Beoordeeld op: 28 mei 2016

kamers waren uitstekend,

des ochtends geratel op de keien van met koffers vertrekkende gasten

kamers waren uitstekend, ook geschikt om een huiselijke borrel te laten plaatsvinden

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

In het gebouw (EIFFEL) van onze kamer was slechts 1 kleine lift. Behalve te weinig capaciteit was deze slecht functionerende lift ook nog 3x kapot binnen 1 week = 90 treden omhoog lopen als je kamer op de 5e etage is. Als je slecht ter been bent dus so wie so vragen om een lagere verdieping, want het schijnt vaker te gebeuren (vlgs andere gasten)

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamer (superior room) en schoon. Fraaie binnentuin, waar de meeste kamers aan liggen. In de winter dus lekker rustig, zodat je met open raam kan slapen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Locatie was prima

Wij waren onder gebracht in een kamer op de begane grond ondergebracht waardoor wij al het verkeer van gasten met koffers over de kinderkopjes hoorden. Veel lawaai. Daarnaast wordt er constant muziek gespeeld zodat je de ramen niet kunt open zetten.

Locatie was prima

• Beoordeeld op: 29 september 2015

de aangename tuin.

de bedden mochten iets breder zijn, maar dat is een persoonlijke mening

de aangename tuin.. je hebt het gevoel van nog meer op vakantie te zijn in zo'n wereldstad. het ontbijt is ruim en lekker en de kamers zijn ruim, proper en gezellig ingericht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Personeel is heel vriendelijk.

Het ontbijt viel tegen. De omelet en bacon waren koud. Ben de volgende malen tegenover het hotel gaan ontbijten.

Personeel is heel vriendelijk. Mooi kader met rustige binnentuin om even op adem te komen. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ligging.

Ligging. Ruime aangename kamers. Zeer rustig met veel open ruimte met mogelijkheid buiten te eten . Ook buiten lounge met comfortabele zetels. Zeer vriendelijk en efficiënt personeel.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

De opzet van het hotel wanneer je het terras oploopt.

We hebben het ontbijt daar niet genuttigd, omdat het in een zaal was die er alles behalve gezellig oogde. Het was een ruimte zonder ramen en weinig sfeer

De opzet van het hotel wanneer je het terras oploopt. Het is in de vorm van een Frans straatje cq binnenplaats. Super leuk! Er zaten gezinnen gezellig te kletsen en te eten op de bankjes die langs het binnenplaatsje stonden en Amerikaanse oudere gasten die heerlijk aan de champagne zaten. Alles door elkaar. Zeer gemoedelijk sfeer. Ik was hier met mijn dochter. We wilden graag 2 aparte bedden. Dit hadden we gereserveerden en ook gekregen. Toen ik om een andere kamer vroeg vanwege het drukke geluid buiten de kamer was er 1 bed. Housekeeping was snel bereid om er 2 bedden van te maken. De staff in dit hotel is erg vriendelijk en vlot.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

de binnentuin gaf een resortgevoel

kleine badkamer

de binnentuin gaf een resortgevoel

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Fantastisch rustige kamer, ruim en schoon.

Eigenlijk niets.

Fantastisch rustige kamer, ruim en schoon. Badkamer prima.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

kamers ok.

restaurant gesloten tot einde april. was niet doorgegeven via de site of booking.com/ geen mogelijkheid om massages te boeken.

kamers ok.

Er zijn ook 55 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Les Jardins Du Marais