Beoordelingen over Les Messugues 3-sterren

Allée Des Lavandes - Impasse des Messugues, 06570 Saint-Paul-de-Vence, Frankrijk

#4 van de 10 hotels in Saint-Paul-de-Vence

Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft

Het uitchecken en de hele onvriendelijke dame aan de receptie, temp kamer was erg hoog, er was veel geluid van deuren en praten terwijl het hotel vrijwel leeg was.

De hartelijke ontvangst door Mr JoJo. Echt heel vriendelijk.

Leuk gezellig hotel met verbeterpunten.
    • Deluxe Familiekamer

Het hotel heeft wat ouderdomskwaaltjes en de kamer is heus niet zo ruim als de met groothoeklens getrokken foto's. Er is een leuke bistro die normaal gezien elke avond zou moeten open zijn. Tijdens ons verblijf was deze op een avond echter zonder enige melding dicht waardoor het zoeken was naar een alternatief, maar goed we waren op vakantie. Het eten is er zeer goed maar vrij duur voor zeer weinig. Verder is een verblijf hier toch wel prijzig. 1.240€ voor 4 nachten. Daarbovenop het ontbijt (45€ voor 2 volwassen en 2 kinderen) en frisdranken aan 7€ dikken de rekening stevig aan. Zeker in de wetenschap dat een 2 persoonskamer (dezelfde) normaal 150€/nacht kost. Twee kinderen erbij (op zielige klapbedjes) = +160€/nacht.

Zeer leuk hotel met een prachtig zwembad. Lekker ontbijt. Prachtige omgeving. Een absolute aanrader als je de minpuntjes kan vergeven en vergeten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Aangenaam hotel voor kort verblijf
    • Comfort Driepersoonskamer

Ietwat verouderde driepersoonskamer,

Mooi, rustig gelegen charmant hotel dichtbij Saint-paul-de-Vence, prachtige tuin en zwembad, aangename sfeer, ideaal om een tweetal nachten te verblijven.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Aangenaam verblijf in St Paul de Vence
    • Appartement met Tuin - 3 Volwassenen

Wifi werkte niet optimaal op onze kamer, wel in de lobby. Kamer was wat klein voor drie volwassenen. Dorp is niet echt op loopafstand, wij waren blij met onze auto.

Hartelijke ontvangst, mooie ligging in de buurt van St Paul de Vence. Wij hadden de tuinkamer met drie personen, alles wat nodig is was aanwezig. Hotellobby deed gezellig aan, fijn om daar in de avond te zitten. Tuin en zwembad prachtig, in deze tijd nog wat koud maar in de zomer vast goed toeven daar.

Lekker eten, mooi zwembad en dicht bij Saint paul de vence.

Lekker eten, mooi zwembad en dicht bij Saint paul de vence. Ook foundation de maeght was dichtbij en een bezoek waard. Niet ver van de luchthaven.

Zeer gastvrij.
    • Appartement met Tuin - 3 Volwassenen

Zeer gastvrij...tophotel

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

heerlijk en ontspannen

Vriendelijke mensen. Uitstekend ontbijt met vers fruit. Kamer is groot en herl schoon

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Fantastisch!
    • Comfort Driepersoonskamer

Niets viel tegen

Heerlijk zwembad, mooie omgeving, op wandelafstand van Saint Paul de Vence, fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Mooi hotel

Mooi hotel, goede faciliteiten, vriendelijk personeel. Perfect als (luxe) tussenstop naar Zuid Frankrijk

• Beoordeeld op: 6 september 2015

de vriendelijkheid en beschikbaarheid van de eigenaars tov ...

wij vinden 15 euro wat te duur voor een ontbijt

de vriendelijkheid en beschikbaarheid van de eigenaars tov de klanten. Ook de kalmte en interessante locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Prachtig zwembad, goede ligstoelen en vriendelijk personeel...

Kan ik niet verzinnen

Prachtig zwembad, goede ligstoelen en vriendelijk personeel in een stijlvolle en leuk ingericht kleiner hotel. Heel prettig sef servce systeem voor de drankjes op basis van vertrouwen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

De hartelijke eigenaren.

De hartelijke eigenaren. De bosrijke ambiance. En vooral het buitengewoon afwisselende, smakelijke en rijke ontbijt. Nog nooit heb ik zo veel keuze gehad. Ongelofelijk goed!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Gezellig.

Gezellig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Super vriendelijk personeel, zeer goed hotel met een...

Super vriendelijk personeel, zeer goed hotel met een uitstekende ligging. Wij komen terug

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

prachtige ligging met mooi zwembad.

prachtige ligging met mooi zwembad. Prima ontbijt en 's nachts heerlijk stil