Beoordelingen over Hôtel Résidence Brasserie Les Pins Galants 3-sterren

137 Route De Tarbes, 31170 Tournefeuille, Frankrijk

#1 van de 3 hotels in Tournefeuille

prima kamer, gunstig gelegen tov van vliegveld Bagnac...

Moeilijk te vinden via Garmin ( Ligt aan garmin navigatie systeem) De brasserie was gesloten, teleurstellend als je tegen achten aankomt. Ontbijt matig, oud brood, geen croissants ed. , zeer karig en zeker geen 10 Euro (pp) waard

prima kamer, gunstig gelegen tov van vliegveld Bagnac Toulouse

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goed geslapen en een prima ontbijt.

Dat de Brasserie gesloten was. Wij hadden hier gereserveerd als tussenstop, nu moesten we na een dag reizen op zoek naar een restaurant.

De rust en de goede bedden.

Verblijf prima voor een nacht, geen accommodatie om je hoofdvakatie te houden.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

- Er was tijdens ons hele verblijf (12 dgn) geen Wifi...men zei dat het internetbedrijf dat de Wifi regelt net op dat moment op de fles was gegaan. Dat kan gebeuren, maar is niet ons probleem. Er was wel een nieuw bedrijf benaderd, maar tijdens ons verblijf is het niet gelukt om de Wifi weer aangesloten te krijgen. Een grote misser wat ons betreft. Wij kregen wel een kleine schadevergoeding hiervoor, maar in deze tijd is het onvoorstelbaar dat dit niet eerder is opgelost. - Er is onduidelijk gecommuniceerd over de airco. Het was bekend dat dit niet overal aanwezig was, maar ik heb van tevoren duidelijk aangegeven dat we hier wel op rekenden. Uiteindelijk kregen we geen airco. Dit hadden ze ons moeten melden. - Receptie dames weten niet allemaal wat er wel en niet geregeld moet zijn. In het weekend voor de uitcheck nog expliciet gevraagd wat er gebeuren moest om te kamers te verlaten. De vloer vegen, de vuilnis eruit en de vaat doen. Dit hadden we zo gedaan, maar blijkt dat er ook gedweild moest worden, de spiegels schoon, de aanrechten schoon. Prima, maar meld dit dan wanneer we daar om vragen. Uiteindelijk hoefden we niet de schoonmaak te voldoen, maar was wel een ergernis vlak voor vertrek.

Handige keuken, prima badkamer, goed bed. Zwembad is prima.

Prettig hotel in de buurt van het vliegveld, vooraf checken of alle faciliteiten kloppen

Er was geen WIFI, lastig als je vluchtgegevens bij moet houden omdat je iemand van het vliegveld moet halen. Bij aankomst werd dit niet vermeld bij de receptie, erg slecht. Bij de boeking stond: 2 losse bedden of een tweepersoonsbed. Op de foto zag ik 2 aparte bedden, wat wij graag wilden. Bij aankomst kregen we toch tweepersoonsbedden, het bed was te smal en te kort. De Brasserie was 's avonds dicht terwijl ik het hotel hier o.a. op uitgezocht had.

Vriendelijk personeel dat helpt om een probleem op te lossen. Zo troffen wij kamers met tweepersoonsbedden ipv enkele bedden. Kamers met enkele bedden waren er niet meer maar ze konden ons wel per persoon aparte lakens geven. Het ontbijt in de leuke Brasserie is prima. Lekker zwembad voor een frisse duik. Afgesloten parkeerplaats die wat langer open bleef dan aangegeven. Prima ligging om het vliegveld te bereiken.

ontbijt was fabuleus.

ontbijt was fabuleus. We hebben ook ´s avonds in het restaurant van de accommodatie gegeten en dit echt een aanrader......mooi gepresenteerd en zeer lekker.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Excellent hotel, but change the restaurant-manager

De manager van het restaurant heeft ons compleet genegeerd. Niet professioneel en zeer zeker niet gastvrij. Wij wilden om 16:00 uur in het restaurant een drankje bestellen, maar het restaurant bleek gesloten! Wij stonden aan de bar te wachten en de manager liet ons zonder iets te zeggen staan. Zij kan veel leren van het vriendelijke personeel dat ons spontaan in het Engels te woord stonden.

Kom er graag terug

Het zou mooi geweest zijn als er koffie en thee zakjes op de kamer waren, zeker met die complete keuken

schone kamer en prima ontbijt

Het diner is erg goed.

Keuken

Zwembad en grote badkamer

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Heerlijk zwembad.

Uitvliegende mieren in een vd kamers. Geen airco dus erg benauwd 's nachts. Deuren open kon wel maar was op de benedenverdieping niet ideaal

Heerlijk zwembad. Prettige sfeer heerlijk terras voor de openslaande deuren

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Comfort en vriendelijkheid van het personeel.

Comfort en vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Tuin en zwembad!