Beoordelingen over Grand Bleu Vacances – Camping Résidence Les Pescalunes

Rue du Luxembourg, 34300 Agde, Frankrijk

#17 van de 25 hotels in Agde

• Betaald WiFi

2,8

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Indeling en uitrusting huisjes op zich goed.

De ligging van m.n. de 2-4 p huisjes is vaak slecht. Uitzicht: de huisjes voor en naast je. Zon is onbereikbaar. Tafel: gevaarlijk slap. Pannen, stelen los. Verzoek voor ander huisje botweg afgewimpeld. " Alles is vol". Naderhand blijkt dat er amper 10% bezetting is ( mei 2016)

Indeling en uitrusting huisjes op zich goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

leuk huisje in een bosrijke omgeving

We hadden een boeking van 7 nachten. In de lettertjes was aangegeven dat een boeking van 2-6 nachten incl. bedlinnen, handdoeken en elektriciteit was.Omdat we voor 7 nachten geboekt hadden moesten we voor 7 nachten stroom betalen en ook voor de lakens en handdoeken. totaal € 52 extra. Redelijk zou zijn om voor 1 nacht iets extra's te moeten bijleggen. Booking.com wilde hierin niet verder bemiddelen..Volgens Booking.com hadden we een superdeal gekregen en dat we daarom extra voor stroom en linnen moesten betalen.Men gaf toe dat de voorwaarde vragen oproept.

leuk huisje in een bosrijke omgeving lekker fietsen door de omgeving leuke stranden ong 3 km