Beoordelingen over Inter-Hotel Le Mont Saint-Michel Sud Les Quatre Salines 3-sterren

Rue des 4 Salines, 35610 Roz-sur-Couesnon, Frankrijk

#16 van de 18 hotels in Roz-sur-Couesnon

Vreselijk, ga hier nooit meer heen

Wij kwamen om kwart voor 3 aan maar kregen te horen dat inchecken pas om 15.30 uur kon. Dat lag aan bookings.com zeiden ze. Geen enkele mogelijkheid om eerder de kamer te krijgen. Ons dagje naar de Mont St. Michel moeten inkorten want we moesten voor 18.30 uur ingecheckt zijn. Heel onaardige receptionist. Geen enkele medewerking. Ik had 2x gevraagd om een kamer op de begane grond vanwege mijn slechte rug maar kreeg uiteindelijk een kamer op de 2de etage, ZONDER lift. Vreselijk om bij de kamer te komen. De kamer was klein en heel erg warm, geen airco. Raam kon niet open vanwege de muggen. De badkamer was heel oud en hoewel het schoon was konden ze de schimmelplekken niet verbergen. De deur van de douche was kapot. De tv deed het niet. Echt slecht.

Het bed was goed en schoon.

Kamer en badkamer waren prima in orde (ruim, moderne...

De accomodatie ligt wat apart. Je hebt een fiets of auto nodig om de omgeving te verkennen, bv. naar Mont Saint Michel. De prijs voor een hond vond ik wel wat hoog.

Kamer en badkamer waren prima in orde (ruim, moderne inrichting, goed en groot bed). Ontbijt en het diner in het restaurant waren lekker en verzorgd.

Een goedkoop hotel met een uitstekend restaurant niet ver...

Gordijn veel te dun waardoor we te vroeg wakker werden. Receptie op eerste verdieping, kamers beneden. Trappen op en daarna trappen af; voor iemand met heupprobleem was het moeilijk.

Een goedkoop hotel met een uitstekend restaurant niet ver van Mont St. Michel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ideaal verblijf voor een bezoek aan de Mont Saint Michel

Zeer propere en moderne kamers. Vriendelijk personeel dat voldoende Engels kan praten. Ideale locatie op ongeveer 10 minuten rijden van de Mont Saint Michel. Mooi verzorgd en uitgebreid vers ontbijt.

Ik ga niet meer terug.

Veel. Het begon al bij aankomst: we kwamen om 15.10 uur aan en bijna bestraffend werd meegedeeld dat inchecken vanaf 15.30 uur kan: "u moet dus 20 minuten wachten". Om 15.40 uur (😄) kregen we de sleutel van de kamer op de tweede etage. Bereikbaar via een lange, stenen buitentrap tot de eerste etage en dan nog drie trappen binnen. Nee, in dit deel van het gebouw zit geen lift ... (Wat ook gekund had was: zal ik even helpen met de bagage?) Op de tweede etage was de kamer, of eigenlijk het kamertje. Een klein raam en een schuin dak waardoor je maar vanaf een kant het bed in kunt. Op de gang een verschrikkelijke lucht, die beide dagen niet weg geweest is. OK, het kostte weinig, maar dat hebben we dan ook gemerkt.

Ontbijt was goed, niet meer dan dat.

Prima landelijk gelegen locatie, niet al te ver van Mont Saint Michel.

We hebben er niet gegeten gezien de prijs. Misschien een aantal losse en niet al te dure gerechten toevoegen? En de vloerbedekking in het trappenhuis zou opgefrist kunnen worden; staat een beetje goedkoop.

Ontbijt uitstekend; bij mooi weer op terras met mooi uitzicht. Wij hadden een grote kamer met schuin dak aan zijde parkeerplaats. Parking prima. Praten Engels en zijn vriendelijk.

Eenvoudige propere kamer.

* Behalve het restaurant van het hotel zelf (dat behoorlijk duur is en een beperkte menukaart heeft), is er niets op wandelafstand om te gaan eten. We namen dan maar de auto... * Nogal wat gesleur met bagage want geen lift naar tweede verdieping. * Zeer commercieel uiterlijk, en hierdoor niet echt gezellig.

Eenvoudige propere kamer. Rustig gelegen, op zeer korte rijafstand van Mont Saint Michel.

ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de Mont Saint Michel.

Een knabbeltje voor bij de aperitief zoals een kaas of salami plankje was niet echt te verkrijgen.

Simpele nette kamers met alle comfort. Het eten was super lekker en mooi geserveerd. Prijs kwaliteit voor onze periode moeilijk te evenaren.

Geen driesterren hotel!

Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt voor gasten die boeken via booking.com. Hygiëne in de badkamer (vieze doucheranden), 's avonds géén warm water, heel de nacht het geluid van twee ventilatoren (airco), ook al de eigenares van het hotel deze probleempjes afgewimpeld als tijdelijk.

Hotel is rustig gelegen op enkele kms van Portorson, een klein levendig stadje.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Een modern hotel zonder lift en weinig bergruimte in de kamer!

Het contact met de directie verliep niet in een gemoedelijke sfeer,allen het hoogst noodzakelijke werd meegedeeld. Een recent hotel mag toch wel een lift hebben,mijn inziens en bovendien ontbreekt op de mooie kamers wat opbergruimte.De badkamer is zeker ruim genoeg om daar een kastje te plaatsen,ook in de slaapkamer is ruimte om een kleerkast te zetten.

Het modern ingericht hotel viel ons direkt op.Ook de kamers waren zeer mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Rustig gelegen hotel, op een half uur met de auto van de Mont Saint Michel (geen 10 minuten)
    • Suite voor 4 Personen

Er was wel een terrasje, geen tafel of stoelen en binnen stond maar 1 stoel. De deur naar de tuin mocht niet open want dan kwam je in hun privétuin terecht. Spijtig met zo'n mooi weer in de zomer! Het gebruik van de elektriciteit in de keuken was apart aan te vragen, eigenlijk te betalen maar dat hebben we niet moeten doen. Er was zelfs geen tas of glas of bord aanwezig. De afstand tot de Mont Saint Michel is bijna een half uur met de wagen, geen 10 minuten zoals ze vermelden op hun site.

Rustig gelegen en tamelijk recent vernieuwd. Wij hadden een zeer ruime suite in het bijgebouw met een mooie badkamer, volgens de foto's! In het nabijgelegen dorp Potorson zijn verschillende restaurants. Je kan ook ter plaatse blijven eten maar dat hebben wij niet gedaan, enkel ontbijt.

prima hotel

De man die de balie zou moeten beheren liet ons ruim 15 minuten wachten, daar hij te druk was met telefoneren. Dit was overduidelijk hoorbaar een privé gesprek. Slechte binnenkomst.

Prima liggen voor als men de Le Mont Saint Michel wil bezoeken

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

geen wifi in de kamer, in het restaurant heel slechte tot vaak geen verbindign

ontbijt iedere dag hetzelfde geen douche in het ligbad konden zelfs geen ligbad nemen, stop was weg , ze wisten het maar deden er niets aan totaal ontevreden

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ideaal!

Niets viel tegen. Eventuele tip: de koelkast op een appart elektriciteitsnet zetten, want als u uw kaart verwijdert uit de houder, valt alles uit.

Een hele mooie comfortabele kamer en een prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

het is een fijn hotel ligt in een rustige omgeving

geen enkele informatie op de kamer bv, het licht viel uit op de kamer van onze kleinkinderen en we konden niemand bereiken aan de receptie was niemand aanwezig toevallig liep er iemand rond die alles weer in orde heeft gemaakt

ontbijt uitstekend kamers prima

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Niet van goede wil

Het was warm op de kamers, de dekens waren aan de dikke kant, winter??? Daarbij werkte de airco niet naar behoren. Maakte veel lawaai. Ook het lampje van de tv verlichte de hele kamer, dat lampje van de airco zorgde voor veel licht. Ze voorzien geen water op de kamer, toch is er een koeler aanwezig. Een beetje willen maar niet kunnen. Van "wil" gesproken, ik heb het de eigenares verteld van de airco en ze liet niet echt een vriendelijke indruk na. Ik moest het maar gaan bewijzen op de kamer dat de airco niet werkte zoals het hoorde. Ik zou blij zijn dat ze me dit kwamen vertellen. Ze heeft dan een ontbijt laten vallen (10€). Maar mijn nachtje en dagje erna was wel naar de .... Ontbijt was maar aan de magere kant, je moet zelf je tafel dekken. Geen spek, geen warm eitje. Er is ook geen informatie van wat er is te beleven in de buurt; wandelen enz.

Het was nieuw en proper.

Niet meer!

Hygiene kamer. Oubollig. Gedateerd.Niet van deze tijd. vieze geur.

Ontbijt was ok

Rustige ligging.

Rustige ligging.vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goed ontbijt

Zeer mooie en rustige ligging,

Zeer mooie en rustige ligging, Het personeel was vriendelijk en behulpzaam Restaurant was heerlijk! Aandrader!!

Kort zou het niet aanbevelen

Slecht bed

Uitzicht van de breakfastroom

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Het was leuk te overnachten in een hotel op het platteland

nette kamers, heerlijk ontbijt, goede souper

• Beoordeeld op: 21 september 2017

gerieflijke propere kamer

prijs restaurant

gerieflijke propere kamer

heerlijk diner

heerlijk diner

Park voor familie 's met jonge kinderen.

Je kunt maar tot 9.30 ontbijten en dat is erg vroeg als je op vakantie ben. En je moet 9.30 uitchecken!!!

Terras met uitzicht op het zwembad.

matig

Een dag koude douche, onvriendelijke manager. Sigi 2 dagen niet bereikbaar

Goede uitvalsweg

Geen onspannings ruimte

Mooie kamer en rustiggelegen

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Dik in orde

Ontbijt heel goed, kamer proper en eten meer dan goed

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Ontbijt was gevarieerd en voldoende.

Kamers misschien iets ruimer en zwakke verbinding met wifi.

Ontbijt was gevarieerd en voldoende.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Ontbijt was meer dan voldoende.

Ontbijt was meer dan voldoende. Zeer rustig gelegen, ideaal voor fietsvakantie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een heel prettig verblijf gehad.

Buitenterrein is nog niet af. Ik denk wel dat het nog gaat gebeuren.

Het complete hotel met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

goed hotel
    • Suite voor 4 Personen

Totaal geen wifi in de kamers(appartement)

het geheel van eten was zeer goed. ontbijt in buffetvorm.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

De kamer zat vol met vieze vocht vlekken.

De kamer zat vol met vieze vocht vlekken. Stinken wanneer de toiletten werden doorgespoeld. Tijdens het eten lagen de stofnesten, spinnewebben zo op de vensterbank...

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Rust, lekker restaurant, vriendelijk personeel, dicht genoeg...

Het terras is wat minder gezellig, voor mijzelf heb ik liever toch liever een balkon.

Rust, lekker restaurant, vriendelijk personeel, dicht genoeg bij de Mont-saint-Michel

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Afgepaste onvriendelijke uitsluitend Frans sprekend...

Afgepaste onvriendelijke uitsluitend Frans sprekend personeel op saaie locatie.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.