Beoordelingen over Le Jean-Sébastien Bach 4-sterren

6, boulevard Jean-Sébastien Bach, 67000 Straatsburg, Frankrijk

#89 van de 273 vakantiewoningen in Straatsburg

Comfortabele kamers, vriendelijk personeel, rustig gelegen...

Je moet parkeren in de buurt van het hotel. Soms is het lastig om een plek in de omgeving van het hotel te vinden. Wel gratis overigens.

Comfortabele kamers, vriendelijk personeel, rustig gelegen dichtbij een mooi park en goede restaurants op loopafstand. Voor het centrum van Straatsburg moet je een klein eindje rijden.

Muffe kamers

Bij het binnenkomen van de lobby roken we al een vieze geur. Ook bij het openen van de kamerdeur. Tapis-plein vol vlekken. Vlekken op de stoffen zetel en stoelen. Lakens en kussenslopen niet gestreken waardoor deze ook niet netjes overkwamen. Vlekken op behangpapier. Badkamer en toilet ook aan opfrissing toe. Het is een residentie met potentieel maar voor ons niet proper genoeg. Basic ontbijt in benepen ontbijtruimte.

een mini-appartement

Functioneel voor 1 overnachting waar wij het voor nodig hadden.
    • Executive Suite

Het 5e bed wat als extra bed in de kamer stond was niet echt comfortabel.

Ontbijt was netjes. De kamers zijn schoon en zeer netjes. Interieur is oudere stijl, maar verder wel netjes.

hotel is gelegen in fijne buurt en onmiddellijk aan groot aangenaam park met restaurant en brasserie

kamer was in orde gemaakt voor 1 persoon terwijl er voor 2 personen geboekt was - werd wel onmiddellijk opgelost na onze vraag

lekker ontbijt - fijn ontbijten op het grote terras

Genoten; ligt tegenover een schitterend groot park!

De ontbijtruimte. Veel te klein voor zo'n groot hotel. Advies was daarom om ontbijt op kamer te laten bezorgen; was gratis. We hadden meer van het ontbijt verwacht: stond niet in verhouding met de prijs voor de overnachting.

Wij hadden een de luxe kamer: die was geweldig

Goed hotel voor deze prijs en locatie.

koffie en jus d'orange bij ontbijtbar waren niet echt lekker.

prima kamer met airco en balkon, lekker bij 30+ in de stad. Vlak bij groot park met prima restaurant. Extra dieetwensen waren goed geregeld. Parkeren was even zoeken maar gratis.

Mooie locatie en mooie ruime kamers.
    • Prestige Suite

Het hotel en kamers zijn sleets (misschien iets gedateerd) en nodig aan een update of verfrissing toe. Waarschijnlijk is het management ook enigszins sleets, want het hotel en receptie doet rommelig aan en er is nauwelijks aandacht voor kleine details. Receptie is te weinig klantgericht. Het is dus een beetje rommelig en vaak niet efficient en minder klant vriendelijk dan je zou wensen of dat je zou mogen verwachten van een vier sterren hotel/appartementen complex. Het ontbijt is rommelig en in een te kleine ruimte. De medewerkers doen echt hun best... maar ook hier laat het management het afweten.

Mooie locatie en ruime kamers en in met kwaliteit ingericht. Alle faciliteiten zoals aangegeven waren aanwezig. De omgeving was mooi en de zowel lopend als met het openbaar vervoer is het centrum dichtbij.

Locatie, balkon en parkeergelegenheid

Ontbijt zeer rumoerig en druk. Ontbijt op de kamer als alternatief kwam veel te laat na herhaaldelijk ervoor bellen. Bedden schoven uit elkaar en rolde je uit. Personeel bij ontbijt niet vriendelijk en gefrustreerd door de drukte.

Locatie, balkon en parkeergelegenheid

Wat een fijn hotel !

Het personeel was heel vriendelijk en prettig in de omgang. De kamer heel comfortabel. Het ontbijt (op de kamer, zonder extra kosten) heel fijn. Ik kan dit hotel iedreen aanraden

De locatie en de familiekamer
    • Deluxe Appartement

Het ontbijt was ronduit slecht. Absoluut niet passend bij het hotel. Er is namelijk nauwelijks ontbijtruimte om te zitten. Er wordt wel aangemoedigd om op de kamer te eten, en ik begrijp waarom. Ze hebben luxe familiekamers, maar zo luxe zijn ze niet, maar ze zijn vervolgens niet berekend op families in de eetzaal. Reden om nooit meer te boeken

De locatie en de familiekamer

Zeer ruime kamer, die er heel netjes uitzag.

Het openbaar vervoer om naar het stadscentrum te komen is wat verder weg.

Zeer ruime kamer, die er heel netjes uitzag. Een en ander is wat ouder, maar zeer goed bijgehouden. Ontbijt was perfect en personeel was erg vriendelijk.

Prima hotel met grote kamer en balkon aan rand van stad!

Er was een lekkage: vloer vlakbij toilet werd nat en steeds natter gedurende ons verblijf. Oplossing was een extra handdoek op vloer. Op mijn verzoek heeft hotel ons wat korting gegeven, maar ze gaven ook aan bekend te zijn met deze lekkage, dus jammer dat ze daar dan toch gasten laten verblijven. Ontbijt was eenvoudig.

Grote dubbele kamer: zithoek en keuken en slaapkamer. Mooie grote ruimtes. Groot balkon. Gratis parkeren tegenover het hotel.

Parkeren in de garage heeft wat voeten in de aarde gehad. De garage heeft aparte boxen waar de auto in gezet moet worden, dat betekent dat binnen de garage de auto zodanig in een smalle box moet worden neergezet dat je de bagage er nog uit kunt halen en dat de auto zodanig in de box geparkeerd wordt dat het uitrijden geen probleem is.

Het ontbijt is prima, de kamer was ook goed en schoon.

Royaal apartement vlakbij het centrum

Bij inloggen op wifi verbinding kreeg je de melding dat het niet veilig was.

Royaal appartement met royaal balkon met uitzicht op de straat met daarachter veel groen van de bomen van het park. Als je de weg over stak was je bij de ingang van een mooi en gezellig park. Een kilometertje lopen en je was in het centrum. Het personeel was erg vriendelijk.

Laat u eens verwennen voor een goede prijs.

Vermoedelijk niet op te lossen is de parkeergarage : te beperkte ruimte om met een grote wagen in ondergrondse garage te kunnen.

De prijs ,want normaliter worden deze studio4s, appartementen of residenties allen met terras aangeboden voor een prijs variërend van 240 tot 680 euro per nacht vermoedelijk bestemd voor Euro-ambtenaren en andere excellenties. Nu betaalden wij 105 euro incl. ontbijt voor een schitterende studio . het ontbijt was klassiek buffet maar zeer goed. De nabijheid van de tram was zeker eenpluspunt. Het personedel was bijzonder vriendelijk. wij keren er terug

Kamers goed.

Ontbijt chaotisch (te weinig plaats voor te veel gasten) Duidelijk niet echt opgeleid personeel voor vlotte bediening.

Kamers goed. Wij komen terug in september en liefst in dezelfde kamer (voorzijde hotel) om de nog niet gedane activiteiten (boottocht, toren kathedraal) toch te doen.

Fijn voor een weekendje weg!

Zeer kleine ontbijtruimte. Tweede ochtend geen warm water in de kamer. Voor ons ok maar het was toch een eindje stappen naar het centrum.

Mooie kamer, aangenaam met kitchenette op de kamer. Rustige ligging.

hotel is goed maar een beetje verouderd

- luidruchtige airco - beetje verouderd hotel , geen 4 sterren waard - parkeerplaats was niet gereserveerd zoals gevraagd - ontbijt is matig tot goed , plaatsgebrek voor te ontbijten - geen restaurant in hotel

+ grote ruime kamers met kitchinette + vriendelijk personeel

Beste redelijk

De diverse luchtroosters waren nogal viezig met aanhangende stofvlokken. Het is toch niet zo moeilijk om daar even een stofzuiger langs te halen. De kraan in het keukentje zat los. De douche in het bad was wel erg gedateerd.

De kamers waren ruim en redelijk schoon. De bedden waren wat zacht, maar toch wel goed. Er was een (slechts een) goed zittende stoel, maar met wat extra kussens was de andere stoel ok wel te gebruiken

Straatsburg kamer met maar zonder ontbijt

- ontbijt complete chaos - te weinig plek te weinig ontbijt - optie om mee naar boven te nemen makkelijker gezegd dan gedaan met dienbladen in de lift. Jammer vonden we dat

- Ontvangst en vertrek heel vriendelijke girls - mega kamer met balkon op hoogste verdieping voor prijs normale kamer - parkeren gratis en veilig voor deur - mooi park voor de deur

Uitstekend hotel met een matig ontbijt.

Het ontbijt is ronduit teleurstellend. Slechte koffie, sinaasappellimonade die als jus d'orange geserveerd wordt, hele beperken keus aan vleeswaren/kaas. Het ontbijt was nu bij de kamerprijs inbegrepen, maar normaal wordt daar €17,00 p.p. voor gevraagd en dat is het absoluut niet waard.

Echt een uitstekende kamer (kleine studio). Het bed was fantastisch, zelden zo'n goed matras in een hotelbed aangetroffen. fijn om een klein, bruikbaar, balkonnetje te hebben. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor een redelijke prijs een garagebox te huren in de kelder van het hotel.

Mooi en net hotel, goede ligging, fijne receptie, bedroevend ontbijt

Bedroevend ontbijt, een 4-sterren hotel onwaardig. Geen donker brood. Geen vers fruit noch vers fruitsap. Het zaalpersoneel was onvriendelijk. Er werd niet tijdig aangevuld.

Zeer mooie en ruime kamer en badkamer, alles zeer netjes, erg comfortabel bed. Receptie was hartelijk, behulpzaam en vriendelijk. Goede ligging. Afstand tot centrum 2km. Parkeren in de straat gratis en onbeperkt in tijd.

Prachtige kunst, heel fijn verblijf.

Echt niets.

De standaardkamers met keuken, koelkast,afwasmachine is zeer groot. Zachte bedden, 2 soorten kussens, ruim balkon, vriendelijk personeel, prima ontbijt. En ......niet te vergeten mooie kunstobjecten en veel schilderijen. Prachtig. De omgeving is parkachtig.

Goed hotel voor een verblijf in Straatsburg

Bed was aan de krappe kant, 1.40m ontbijtzaal was erg koud airco stond koud.

Wij hadden een studio als kamer, hierin prachtig weggewerkt een kleine keuken. Ontbijt was prima, alhoewel wij in een aparte zaal zaten, omdat de ontbijtruimte vol was, te krap voor het aantal gasten. Stad is erg leuk voor een bezoek. de Orangerie heeft een piepkleine dierentuin.

ruime kamer met kitchenette en ruim balcon

huisdier mag niet mee in de ontbijtruimte (wat trouwens te klein is voor het aantal hotelgasten) volgende maal nemen we 'ontbijt room-service' want dit hotel bevalt ons voor de 3de maal héél goed!

ruime kamer met kitchenette en ruim balcon

Geweldig verblijf gehad

Niets is ons tegengevallen.Alles OK

kamer niets op aan te merken.Ontbijt was heel goed,alles erop en eraan.Vriendelijk personeel.Voor herhaling vatbaar.Raad het hotel zeer zeker aan.

Slecht onderhoud van de kamers, onaangenaam personeel en een niet te vreten ontbijt! 2-sterren hotel

1. Er waren geen slippers of badjassen beschikbaar; 2. Er werd geen drinkwater voorzien op de kamer; 3. De kamer werd dagelijks bezocht, maar er werd amper iets gedaan; 4. De kleerkasten lagen onder het stof. Onmogelijk om je kleren erin te leggen; 5. De lakens werden gedurende 4 dagen niet ververst; 6. We moesten de handdoeken speciaal op de grond laten liggen, anders werden deze ook niet ververst; 7. De kussens stonken; 8. De advertentie vermelde dat er overal parkeergelegenheid was in de straat, maar dat was niet het geval; 9: Het ontbijt was niet te eten. De kwaliteit was erg slecht. Niets was vers en er was zeer beperkte keuze. Er was te weinig plaats in vergelijking met de bezetting van het hotel. Het bestek was vettig en het personeel heel onaangenaam; 10. Toen we aan de bar een glaasje wijn wilden drinken, merkten we dat er (ondanks anders vermeld) geen deftige bar was. Dit was simpelweg de toog van het onthaal en de zeteltjes die ernaast stonden. Zeer ongezellig dus. We bestelden de suggestie 'pinot noir' en onze glazen werden ingeschonken met de "rest" van 2 verschillende flessen met daarin de bijhorende kruimels. Kortom, we hebben het hier over een 4-sterren hotel, maar in onze ogen is dit amper 2 sterren waard. Ze hebben hun 4 sterren gehaald in 2012. Het is dringend nodig om dit te herzien!

Er moet hard aan klantvriendelijkheid gewerkt worden.

Kamer alleen geboekt, omdat het een aanbieding was. De normale prijs had ik hier nooit voor betaald. Personeel was onpersoonlijk en het ontbijt was slecht georganiseerd. Weinig keus en aanvullingen lieten lang op zich wachten. Ontbijtruimte was te warm en zeer ongezellig. Wifi was niet stabiel. We hadden van deze locatie dan ook wel wat meer verwacht.

Grote kamer met balkon (deur werkte alleen niet naar behoren) fijn om een echte koelkast te hebben. De Orangerie aan de overkant is een zeer mooie plek waar je heerlijk kunt wandelen.

Prima ontbijtbuffet!

Afstand naar centrum

Prima ontbijtbuffet! Prima kamer voor 2 personen voor €62,- Auto met kampeerspullen in parkeergarage onder hotel voor € 17 per dag .

Fijn verblijf, mooie omgeving.
    • Deluxe Appartement

Hadden 4 persoonskamer, de luxe. Bedbank waar kinderen op sliepen was erg slecht, zeer dun matras met naden met kuil in het midden. Spiralen en naden waren zeer goed voelbaar.

Grote ruime kamers, keukentje en badkamer. Mooie omgeving.

Op de hoogste verdieping van het balkon prachtig uitzicht.
    • Deluxe Appartement

Van hotel naar centrum behoorlijk eind ook via openbaar vervoer

Op de hoogste verdieping van het balkon prachtig uitzicht. Park aan de overzijde van het hotel mooi en interessant om te wandelen.

Geweldig hotel voor in Straatsburg, met mooie ruime kamers...

Niet alle kookbenodigdheden waren aanwezig. Parkeerplaats bij het hotel voor 17 euro per nacht is meer dan hoog te noemen. Aan de straat of in de omgeving genoeg gratis parkeerplaatsen te vinden.

Geweldig hotel voor in Straatsburg, met mooie ruime kamers en een groot balkon. Wat buiten het centrum maar gelegen aan het mooie park L'Orangerie. Ruime keuze aan ontbijt en tevens mogelijk om ontbijt op je kamer te krijgen (geen kosten aan verbonden).

Matig.

De liften gaan traag en zijn te klein voor de grootte van het hotel. De capaciteit van de ontbijtkamers is ontoereikend, het is chaotisch druk. In de ontbijtkamer is de in- en uitgang van het trappenhuis. In de badkamer van de tweepersoons kamer was een handdoekset voor 1 persoon.

De kamer was prima.

Fantastische stad en verblijf in prima hotel buiten het centrum.

Eigenlijk viel niets tegen maar om toch wat kleinigheden te noemen: - zo'n 800 meter lopen naar trambaan - parkeren nabij hotel kan wat lastig zijn - weinig tafeltjes voor ontbijt, dus kan soms even wachten zijn.

Ruime en schone kamer, hulpvaardig personeel goed ontbijt.

Heerlijk verblijf

Grote, schone kamer met kitchenette. Fijne badkamer met apart toilet. Goed funtionerende airco. Ontbijtmogelijkheid op kamer zonder extra kosten. Rustige locatie niet ver van centrum in de buurt van groot park.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Goede ligging.

Badkamer is niet echt ruim/groot. Bed was een twijfelaar wat wij niet gewend zijn.

Zeer ruime kamer met een halletje bij binnenkomst met daarin een aparte toilet en badkamer. Airco stond aan, wat fijn was omdat het warm in de kamer was, alleen werkte deze niet echt goed.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

super verblijf voor op doorreis

naar Franse normen is het ontbijt super het vriendelijk personeel de rust het is een zeer rustige buurt op wandelafstand van de tram met de taxi ben je voor 2,5 euro per persoon al in het stadscentrum

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Tegenvallend verblijf in goede kamer.

Wifi slecht, langzaam en instabiel. Roomservice erg traag. Vond stuk plastic in de compote. Vroeg om afwas/etensresten weg te komen halen, maar na een met tegenzin gegeven toezegging kwam er niemand.

Goed bed. Balkon.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

viel tegen

Bijna alles in vergelijking met 4 ster Hotel in NL

GEEN

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed hotel met prima faciliteiten

Mogelijkheid van het parkeren

De kamer ivm de kookgelegenheid

Ruim en comfortabel maar interieur is gedateerd en smoezelig. Personeel erg service gericht.

Verouderd interieur. Vloerbedekking versleten, meubilair verouderd.

Personeel

Goed hotel en locatie maar service is niet adequaat

Kamer was niet op tijd klaar en ontbijtzaal was te klein. Personeel kon het niet bijwerken.

Omgeving van een enorm groot park met dierentuin

Rustig en mooie wijk en aardige personeel en gratis parkeren .
    • Standaard Appartement

Internet mag wel verbeteren.

Zeer aardige personeel , met name Yaser was heel behulpzaam . Vlak bij een mooie park, en zeer rustig en prachtige wijk.

Tegenvallend. Maar t was ook te warm in t hotel.

De airco, slechte wifi, je ruikt op de gang dat er gekookt werd. Rook je niet in de kamer.

Grote van de kamer

Gratis parkeren in de buurt van het hotel

prachtig park aan de overkant, plezierige bediening

prachtig park aan de overkant, plezierige bediening

Fijn verblijf

Douchen in het bad was een beetje lastig

Ruime kamers en dicht bij een prachtig park wat je zeker moet bezoeken.

Goed hotel

Oude infrastructuur

Zeer goed matras

Prettig hotel op mooie locatie in Straatsburg
    • Deluxe Appartement

Beperkte ruimte in de ontbijtzaal kan bij drukte lastig zijn. Overigens was het ontbijt zelf prima.

Prettig hotel op mooie locatie in Straatsburg

een aanrader

de mooie ligging en prima prijs/ kwaliteit verhouding

Printen van documenten!

Printen van documenten!

Zeer goed

Gedienstig personeel zeer goed ontbijt mooie ruime kamer

Mooi verblijf

Bedden konden beter zijn

De ligging om Straatsburg te bezoeken aan mooi park, met hond ideaal, ontbijt dik in orde en heel vriendelijk personeel

Ontbijt prima

Geschikt verblijf voor kerstperiode

Geluidsoverlast van unit op het dak

Mooie locatie

bedden, heel weinig kussens

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goede kamer, verzorgd en proper
    • Deluxe Appartement

Te weinig plaats voor ontbijt

Goede kamer, verzorgd en proper

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

makkelijke locatie

Gedateerde kamer. Enorme vlek op het smoezelige vloerkleed.

Locatie uitgezocht vanwege doorreis en parkeer mogelijkheden.

Comfortabel en prettig verblijf

Ietwat gedateerde uitstraling.

Comfortabel en fijne locatie.

Luxe appartement zeer gunstig geprijsd.

?

Kamer was groot !!!

Prachtig

de kamer

Gratis parkeren in de omgeving

Ontbijt viel een beetje tegen

Gratis parkeren in de omgeving

Goede kamers, ontbijt valt tegen.

Parkeren is erg onduidelijk. Nu aan de straat geparkeerd.

Goede kamers, ontbijt valt tegen.

Ideaal voor verblijf met kinderen in de stad. Mooie groene en nette buurt
    • Deluxe Appartement

Ontbijt op het balkon met uitzicht over Strasbourg

Heerlijk verblijf in een comfortabel appartement!

Mooie ruime kamer met een aparte wc en een bakon.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Topverblijf

Kleine ontbijtzaal

Schoon en rustig gelegen

Degelijk,...
    • Deluxe Appartement

Ontbijt is voor de prijs te matig... (17 euro), te weinig plaats, aanbod te beperkt.

Familiekamer was dik ok.

het balkon

het balkon

Mooie ruime luxe kamer met apart toilet en groot balkon.

Balkon verouderd

Mooie ruime luxe kamer met apart toilet en groot balkon. Uitstekend ontbijtnuffet en mooie omgeving

Schitterend..bij een prachtig park.

Nihil.

Prijs kwaliteit zeker een aanrader. Privé garage was ook Ok. En ontbijt op de kamer, zonder meerprijs.

Ruime kamer
    • Standaard Appartement

Ontbijt zwaar ondermaats en erg warm in de ruimte, kamer 303 wat verouderd, water afvoer doucheput liep vrijwel niet weg.

Ruime kamer

Goed doorreishotel