Beoordelingen over Hôtel Liège Strasbourg 2-sterren

67 Boulevard De Strasbourg, 10e Arrondissement, 75010 Parijs, Frankrijk

#1309 van de 1.578 hotels in Parijs

Ervan uitgaande dat wij een 2 sterren Hotel boekte, hebben wij een prettig verblijf gehasd

Het was erg warm weer. Door het ontbreken van een airco moesten de ramen 's-nachts open blijven. Kennelijk is het rottoir voor het hotel aan hangplek. Dat gaf veel geluidsoverlast. De straat van het hotel was erg druk hetgeen verkeersgeluid overlast gaf.

Het ontbijt was eenvoudig, maar voldeed aan onze verwachtingen. Het personeel was vriendelijk en verzorgde alle door ons gevraagde informatie. Wij konden daar uitstekend met de Engelse taal communiceren. Een parkeergarage was op 200 meter afstand en kostte 25 euro per dag.

De receptioniste was vriendelijk en gaf wel informatie als...

De kamer is veelste te klein voor drie personen, een raam is gescheurd , de wc en de douche is ook heel klein , je kunt niet fatsoenlijk op de wc zitten .

De receptioniste was vriendelijk en gaf wel informatie als je haar vroeg. Praat in het Engels

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar wel jammer van de de douche

De douche was zeer klein, de douchekop bleef niet hangen, het water werd bijna niet warm. Toilet stond onder een schuindak waardoor mannen boven de 165cm niet konden staan.

De ligging was goed, vlakbij metro en station. Goede verbinding naar heel parijs

OK, maar in 60 uur zeer vermoeiend.

Er was geen badmat op de vloer. Dus gebruikten we daar een van de twee handdoeken voor. Deze werd in drie dagen noch vervangen noch aangevuld. Ook vonden we (onze eigen) broodkruimels op bed. Dus: Roomservice was beroerd.

Garage (in de buurt was erg handig (€25/24uur) . Multiculturele omgeving met bijbehorende (goedkope) horeca was prettig. Vlak bij metrostation Chateau 'd Eau. Gebruik de app Next Stop Paris to find your way.

leuke culturele wijk

De kamer was brandschoon en de bedden waren echt goed, zodat we alle nachten heerlijk geslapen hebben. De locatie is precies tussen hip en authentiek Parijs in, en vlakbij de metro

Redelijk voor de prijs

Geen parkeergelegenheid. Was langs de weg en erg gehorig. Leek of ik buiten sliep. Er is veel verkeersdrukte. Ontbijt was ook erg minimum. Alleen stokbrood en croissants met zoet beleg.

Was nette kamers. Schoon en goed voor als je op doorreis bent

Mooi hotel dichtbij de metro en loopafstand van het centrum.

Geen waterkoker op de kamer, maar toen we om kokend water vroegen, kregen we zo een waterkoker (zonder te betalen).

Het ontbijt was simpel maar qua prijs prima. En degene achter de balie was uiterst aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Kamer was netjes, metrostation dichtbij,korting via hotel op...

Geen warm water 's ochtends, zeer basic ontbijt, 's avonds toch wel ongure buurt

Kamer was netjes, metrostation dichtbij,korting via hotel op ondergrondse parkeergarage

Het personeel was vriendelijk !

Personeel van de cafetaria spreken heel weinig Engels ( maar toch vriendelijk)

Geweldig services, vriendelijk personeel , goed ligging, heel goed voor het gezin. Ik zou terug gaan !! 🙂

Ok voor 1 of 2 nachten, niets speciaals en er zijn veel beter hotels voor minder geld

Luidruchtige kamer Uitzicht kamer op muur Triestig ontbijt, geen vers fruit of eitjes Bed was niet gemaakt Venster stond s avonds open terwijl het ijskoud was Vieze vlekken op handdoeken Te duur voor wat het was

Bereikbaarheid van Nors en Est station, bussen en te voet Kamer was proper Goed dekbed Tv Vriendelijk personeel

geweldig leuke ervaring met mijn nichtje die parijs nog nooit had gezien

de douche was wat klein om in te staan

Het was voor de prijs kwaliteit verhouding fantastisch netjes vriendelijke mensen kamers en de locatie was top eenvoudige buurt met leuke restaurantjes waar je met vrienden maar ook met kinderen kan eten. makkelijk bereikbaar. en bovenal voor iedere portemonee te doen.

Om alleen te slapen voor een city trip, prima.

Foto’s kloppen maar in het echt is het allemaal vrij sfeerloos en somber. We waren er net voor nieuwjaar, maar niets aanwezig voor (kerst)sfeer.

Locatie en goed maar eenvoudig ontbijt voor maar €5,-

Om te slapen perfect, voor de rest niks goeds.

Het hotel beschikt niet over een bar om nog even te drinken voor slapen gaan. Het ontbijt is een afknapper. Er is alleen maar een keuze tussen confituur of choco bij een Frans stokbroodje. Geen vlees of kaas. Echt pover.

De ligging, is perfect. Van hieruit was Parijs vlot bereikbaar.

goed hotel voor citytrip.

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn.

Het ontbijt was typisch Frans. Brood, croissant, boter en confituur. Geen eitjes verkrijgbaar wel cornflakes met melk. Maar het kost ook maar 5€ per persoon. Uitstekende ligging: Gemakkelijk te voet te bereiken van de gare du Nord en op 50 meter van het hotel een metrostation. Vriendelijke ontvangst aan de balie. Propere kamer en badkamer.

Eenvoudig maar aangenaam hotel. Correcte prijs-kwaliteitverhouding.

De kleine kamer was vrij volgepropt. Het douchegordijn was niet waterdicht, waardoor de badkamervloer helemaal nat werd. Weinig plaats om handdoeken op te hangen of spullen neer te zetten. Toch wel wat straatlawaai 's nachts (maar dat kwam door Halloween).

Vrij centrale ligging in een levendige maar veilige buurt, vlakbij de metro en het station. Erg vriendelijk personeel. Een propere kamer, badhanddoeken aanwezig. Lekker ontbijt met broodjes, croissants, cornflakes, fruitsla... Weinig last van andere gasten omdat we in een klein gangetje zaten aan de zijkant van het gebouw.

verder hadden wij het enorm naar oze zin

het eten was jammer genoeg minder er was niet zoveel te nuttigen en de lift was aan de krappe kant.

De accommodatie was heel goed en we hebben met plezier daar verbleven.

Onabij viel tegen. Koffie prima. Voor de prijs verwacht ht je niet teveel maar het brood was echt vies. Oud en taai. Dat kan veel beter

Fijne kamer. Goed bed. Receptie vriendelijk

Prettig personeel, hotel niet op ideale plek.

Luidruchtige omgeving, maar de ramen konden niet gesloten blijven daar er geen airconditioning is. Personeel reageerde eerst niet afdoende op een probleem met de sleutelkaart, later werd dit toch goed opgelost.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam bij vragen omtrent vervoer en where to eat, metro op 5 minuten lopen en schoon beddegoed elke dag.

Verblijven voor €165,- is het echt niet waard!

De badkamer onder de schimmel! Wc-borstel was zó vies... Gewoon bah

De snelle incheck en de baliemedewerker deed ook echt moeite om een goede fietsverhuurbedrijf te vinden in de buurt.

Prijs/kwaliteit ideaal hotel voor een kort verblijf in Parijs, 'avonds bruisende buurt.

Hoofdkussen, als je belang hecht aan een goed hoofdkussen en je bent in de mogelijkheid om je hoofdkussen mee te nemen doe dat dan zeker. De hoofdkussens zijn van héél pauvere kwaliteit. Badkamerplafond in de douche is aan een opknapbeurt toe. Straatlawaai.

Hotel in multiculturele buurt, dicht bij metrostation château d'eau en gare de l'est. Snelle verbinding naar alle bezienswaardigheden, hotel is dus goed gelegen. Simpel, verzorgd Frans ontbijt tss 7u30 en 9u30. Hotel is meer dan genoeg voor een City trip in Parijs. Uiteindelijk waren wij enkel in het hotel om te slapen en te douchen. In de buurt van passage Brady, met zijn Indische restaurantjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeergelegenheid in parking van gare de l'Est met korting. Station is op 5 min wandelen van het hotel.

Het hotel is aan een drukke straat gelegen. Overdag en 's nachts is het lawaaierig waardoor je geen raam open kunt houden. Met de ramen dicht hoor je nauwelijks iets van het lawaai buiten.

De bedden sliepen heerlijk

normaal, alleen in de avond is het een beetje aangstig met gezin te lopen.

Ontbijt, zeer weinig keus en werd niet op tijd bijgevuld. Moeilijk te communiceren. Het afstand vanuit het hotel tot de eifeltoren met de auto is 7 km en geen 2 km. Met de metro 20 min

goeie informatie over het openbaar vervoer en omgeving.

Goede prijs voor een hotel in Parijs.

In deze buurt waren extreem veel kapperszaken voor mensen met een afrokapsel. Buiten waren ze met name na sluitingstijd druk aan het handelen in schoenen, tassen en wat al niet meer .... Luidruchtig ook, maar ondanks dat er de eerste dag een 'dreigende' sfeer hing, zijn we geen seconde lastig gevallen. Op onze 3e (en laatste avond) liepen we rond 23.15 uur van een restaurant terug naar ons hotel en dat was geen probleem. Kortom, de sfeer kan in de eerste instantie onveilig lijken, maar deze gedachte was ongegrond. Wat niet wegneemt dat je in Parijs alert moet blijven op je spullen.

Vriendelijke receptioniste, behulpzaam ook. Bedden sliepen goed. Wifi werkte prima. De douche typisch op zijn Frans: douchekop in je hand vasthouden, maar werkte verder prima. Ontbijtje kost slechts €5. Afstand lopend naar de Notre Dame circa 25-30 minuten. Tip: daar op de Batobus stappen (wij namen een 2-dagen kaart). Die boot gaat langs alle grote bezienswaardigheden. Op deze route dan op-en afstappen waar je wilt.

Mooie locatie , Goed bereikbaar alleen parkeren valt tegen

Parkeer gelegenheid was Goed , alleen de communicatie met de parkeergarage was heel slecht ! Effia is de naam van de parkeergarage waar het hotel afspraken mee had. De douchekop was heel smerig (zelf schoongemaakt) en toilelbril was kapot.

Kamer grote was top en waar hoogte en uitzicht van de kamer.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

perfekte start voor een dagje Parijs

Bij aankomst was de nachtportier echt onvriendelijk, in de badkamer, maar ook in de kamer zaten schimmelplekken.

De locatie was goed; in de buurt van het station en de metro. We hadden met 3 personeelsleden te maken, de eerste was ronduit onvriendelijk (bij aankomst) , maar de andere 2 maakten alles weer goed, zij waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was karig maar lekker !

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Schimmel in de badkamer

Schimmel in de badkamer Slechte buurt om met kinderen te komen. Kortingen waren al op in de ochtend om 10:00. En langs de rij lopen bij het Louvre ,duurde net zo lang als in de rij staan voor een kaartje.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Parijs ontdekken, prima tot 3 nachten.

Ontbijt was waardeloos. Heb nog nooit zo weinig keuze mogelijk gezien voor ontbijt. Kussens waren niet top.

Makkelijk auto parkeer mogelijkheid. Locatie goed, dichtbij openbaar vervoer. Ruime kamer. WiFi verbinding goed.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Er even helemaal tussenuit.

In de buurt van het hotel probeerden Afrikanen zaakjes te verkopen. Zij waren zeker niet vervelend of zo, maar wij houden daar niet zo van.

Het ontbijt was kraakvers met croissants, café au lait en des baguettes... Ondanks de centrale ligging was het 's nachts erg rustig (winterperiode) Metrostation, en treinstation op wandelafstand. Heel goed geslapen. Personeel is bereid om op de bagage te passen, terwijl wij nog wat in de stad vertoefden (en we al uitgecheckt waren).

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima kamer en bedden, badkamer uit de hel, "levendige buurt"

Hygiëne slecht. Hele badkamer zou vernieuwd moeten worden. Te goor voor woorden. Middenin Afrikaanse buurt. Veel rondhangende afrikanen zonder doel.

Kamer en bedden helemaal prima. Schoon! Lekker geslapen. Heerlijke bedden! Ligging niet ver van centrum

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed verblijf voor een scherpe prijs dichtbij het kloppend hart van de stad!

Slechts zeer beperkte gelegenheid tot het verkrijgen van een drankje, alleen in de automaat, keuze cola, bier of water. Het personeel is niet erg vriendelijk, maar wel behulpzaam.

Eenvoudig ontbijt maar voldoende, geen kaas of vleeswaren. De locatie is vlakbij het Gare l'Est, parkeren daar kan via het hotel met 25% korting. Met de metro slechts 15 minuten van het centrum. Het hotel is schoon en onverwacht geluidsarm, goede bedden en schoon sanitair. Wi-Fi is beschikbaar, stabiel en bruikbaar voor de verdere planning. Tip voor het verblijf: download de RATP app voor het openbaar vervoer!

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Prima eenvoudig stadshotel

Erg gehorig tussen kamers. Er was een tussendeur in onze kamer zodat je alle geluiden van de naastgelegenq kamer hoorde.

Prima eenvoudig stadshotel, schoon, vrij recent geschilderd, uitstekende ligging voor bezoek aan de stad. Veel is te voet te doen en metro vlakbij. Klassiek Frans ontbijt inclusief. Prima prijs -kwaliteitverhouding. Gezellige buurt met veel, betaalbare restaurantjes.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Net maar eenvoudig hotel. You get what you pay for.

Het was tijdens het verblijf zeer warm en bij gebrek aan een airco moesten de ramen daarom wagenwijd open. Maar door het vele geluid van buiten (drukke buurt), konden we amper slapen. Zodoende zijn we 1 nacht eerder naar huis gegaan dan gepland.

Het ontbijt is zeer bescheiden, maar voldoende om de dag mee te beginnen. De kamers zijn sober, maar voldoende netjes. Binnen een half uur wandelen zit je in het centrum van Parijs.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Men kan slapen met de ramen open, geen noemenswaardige...

tussen traphal en gang naar kamers een deur met een pomp, echt luidruchtig toeslaan van die deuren.Geen muurisolatie en duidelijk gesprekken van nabije kamer. Lawaai van de bovengelegen kamers, van deuren, stappen, verschuiven van stoelen.

Men kan slapen met de ramen open, geen noemenswaardige straat lawaai. Metro op een paar stappen verder.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Gemoedelijk hotel, klein maar prijs/kwaliteitverhouding ok

douche was echt vies, onhygienisch. alleen familiekamers aan de straatkant van het hotel, hotel lag aan een zeer drukke weg met heel veel lawaai, waardoor we de ramen moesten sluiten. Het werd erg warm in de kamer.

Gemoedelijke sfeer in het hotel

Slecht

Ontbijt was vies

Het viel tegen

Geluidsoverlast ,geen airco,parkeergarage te ver lopen,parkeergeld daarin verhouding heel duur.

Dat we een bed hadden

Lawaai van hang jongeren

Kamers waren schoon en opgeruimd

Super leuk

Heel goed

Het was een rustig verblijf.

Er viel niets tegen voor mij.

Alles was voor mij goed. Geen echte minpunten.

Op zich een super locatie en mooie gelegenheid om parijs te zien

Goed hotel om alleen te slapen

Te veel mensen op straat

Kamers zagen er niet uit het stonk behoorlijk naar...

Hygiëne moet veel beter

Kamers zagen er niet uit het stonk behoorlijk naar sigatetten en de badkamer zat vol met haren.

de prijs-kwaliteitverhouding is goed

Het lauwe douchewater had warmer gekund

de prijs-kwaliteitverhouding is goed

Locatie perfect

Super voor dat prijs

Prettig hotel - ligging prima vlak bij station en metro

Ontbijt was goed; kamer klein maar verder prima

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Het ontbijt was lekker en de kamers waren schoon.

Prima hotel dichtbij de metro

Plastic over het matras

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Bed werd geen een keer verschoond in 4 dagen.

Bed werd geen een keer verschoond in 4 dagen. En 4 dagen zelfde badmatje.

Ligging in Parijs

Ligging in Parijs

No nonsens accommodatie die perfect gelegen is nabij metro en trein.

Minimaal wat grootte kamer en ontbijt betreft.

Ligging is perfect.

Veel muis een de kamer

Veel muis een de kamer

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Krijgt waar je voor betaalt

Het ontbijt was niet altijd even vers

Zeer aardig personeel en nette kamers

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Sober, doch goed, rustig en zeer schoon hotel. Omgeving armoedig en lawaaiig, boulevard erg vies.

Slechts een enkel badlaken, geen kleine handdoek, geen badmat

De rustige sfeer in het hotel.

Ruim voldoende

Omgeving

Kamer hygiene personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

eentje om naar terug te keren

Kamers waren gezellig. Bed slaapt zeer goed.

super voordelig

onbijt

dicht bij gare du nord

lawaairig.

lawaairig.druk straat.

Fijne hotel voor doorreis

Erg gehorig en geen fijne buurt

Schoon

Er ontbrak een koelkastje op de kamer en ook schimmel in de...

Er ontbrak een koelkastje op de kamer en ook schimmel in de badkamer vind ik onprettig. Verder wel waar voor je geld want het was niet duur.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

een net hotel wat zijn prijs zeker waard is.

een extra handdoek bij de wastafel zou prettig zijn

nette kamers met laminaatvloer. geen stof en dus fris.

Het ontbijt was echt geweldig het kamer was mooi

Het ontbijt was echt geweldig het kamer was mooi

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Geen koelkast op de kamer

Locatie was prima .

• Beoordeeld op: 11 april 2017

de bedden waren goed

het ontbijt was beperkt tot croissant en jam. de buurt was onveilig.

de bedden waren goed

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Eenvoudig , maar schone kamer

Op loopafstand theater les Etoiles

Prettig hotel

De kamer was klein.

Klantvriendelijk correct personeel, servicegericht en Engels sprekend. Uitstekende bedden. Prijs-kwaliteit verhouding heel okay.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Voor ons was het een goede uitvalbasis van onze vakantie
    • Familiesuite (6 Volwassenen)

bij ontbijt was er enkel jam als toelage ,er zou een plakje kaas en / of vlees / eitje bij kunnen .

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Mooie vakantie in Parijs geweest

Warm in het hotel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

het ontbijt was erg matig.

het ontbijt was erg matig. 2 soorten brood. 3 sooorten drinken en een fruitschaal. + wat jam. thats it

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Dat me werd vertelt dat ik € 310 moest betalen ex parkeren

Dat me werd vertelt dat ik € 310 moest betalen ex parkeren Heb dat betaalt bij jullie

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Was schoon

Als je de hotel wilt verlaten moet je de kamer sleutel bij de balie afgeven dat vond ik een beetje vreemd.

Was schoon

Perfect !

Geen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

goed en efficiënt

prima bedden en voor mij de locatie optimaal

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Liège Strasbourg